Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-i600 MS smartphone met WiFi

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

Reageer Nieuw Topic
Why so serious!?

quote:
knights16 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:41:
[...]

Gaat niet werken op 3g/hsdpa modus, verander deze maar naar GSM, dan moet je goed azitten.
Vervelende bug in de telefoon, ook de i600 had dit ;(*
Het lukt nogsteeds niet, wat ik ook probeer. KPN wil me niet helpen omdat de i607 niet door hun wordt ondersteund.
Vraag me af waarom ik klant bij hun blijf...

Drive it like you can afford to fix it.

Reg. datum: 03 december 2004

Heel vaag wat ik nu heb met mijn SGH-i600 (met WM6 upgrade): mobiel internet functioneert niet meer met het toestel. Bellen gaat prima.

Ik heb een Telfort abonnement met surf & mail dat tot een week of 3 geleden nog perfect functioneerde. Op een dag ging ik 's ochtends ergens heen met het openbaar vervoer en kon prima via mobiel.9292ov.nl de juiste treinen en bussen vinden voor mijn bestemming. Op de terugweg ging het mis, geen connectie meer. Ik dacht aan een storing in het netwerk en keek er verder niet meer naar om. Intussen een paar weken met vakantie geweest. Nu doet 'ie het nog steeds niet. Verschillende instellingen gecontroleerd en nog steeds geen internetverbinding. Helpdesk van Telfort (kost tegenwoordig 30 ct/min!) weet het ook niet.

Toestel hard gereset en Telfort internet opnieuw ingesteld (APN: internet, username en password leeg, PAP authenticatie en verder geen IP-adressen invoeren). Dan de IE browser openen, het 3G symbooltje wordt wel getoond bij de ontvangststerkte (dus er lijkt iets van een verbindingsopbouw te gebeuren), maar onderin het scherm blijft er "Verbinden" staan en er gebeurt niets. Na verloop van tijd komt er een foutmelding: "Fout: De provider heeft de verbinding beëindigd". Handmatig het 3G netwerk uitschakelen en GPRS kiezen helpt niet.

Als ik via WiFi of USB-kabel met de SGH-i600 een internetverbinding leg, niks aan de hand, werkt alles prima. Als ik de SIM in m'n ouwe telefoon duw (een Motorola A780) kan ik, zij het traag (GPRS) prima browsen. Dus het abonnement en het netwerk zijn in orde en de browser doet het ook.

Erg vaag, dit. Iemand een idee wat er aan de hand is, of is de SGH-i600 gewoon stuk?

(en ja, de rekening is gewoon betaald hoor ;) )

Reg. datum: 03 september 2003

Wat mij nog niet lukt is een video oproep maken.
Typ ik een nummer in en klik ik op opties is de functie video uitgegrijst.
In de handleiding kan ik niet vinden waar ik dit kan wijzigen, iemand een idee?

bvd

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Reg. datum: 09 mei 2000

quote:
EJVL schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:28:
Wat mij nog niet lukt is een video oproep maken.
Typ ik een nummer in en klik ik op opties is de functie video uitgegrijst.
In de handleiding kan ik niet vinden waar ik dit kan wijzigen, iemand een idee?

bvd
Heb je wel een UMTS simkaart en bereik?

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

Ik vind het wel een mooi toestel. Ga er denk ik eentje kopen, maar is de batterijduur een beetje goed? Dus minimaal een aantal dagen met wifi gebruik ed?

En zijn er dingen die jullie irriteren wat een reden zou zijn om em niet te kopen? Of is het gewoon een topaankoop? :)

Heb nu een Nokia N80, de i600 moet deze dan vervangen, misschien heeft iemand ervaringen met beide?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Werkende R580
Reg. datum: 11 oktober 2002

Ik doe met redelijk wat HSDPA en WiFi een dag met m'n extended accu. Onder andere elke 2 uur mail controleren. Verder gebruik ik hem wel eens voor navigatie, maar zuipt dat nog harder (McGuider). Ik zou hem niet weer kopen, ook vanwege de beperkte mogelijkheden voor programma's. Heel veel programma's die ik erop wil zetten, installeren/werken niet.

FIC k8-800t, a64-3k+, 2x512 Transcend DDR400, X850Pro@540/590@12p | Luister ook van 00:00-03:00 op 538 van maandag t/m donderdag naar midnr

Een dag met extended accu ? :/

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Fryslân MP Grazer

Ik doe een 4 dagen met 1 standaard accu. Alleen navigatie (Tomtom5) vreet nogal stroom.

Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats

Reg. datum: 09 mei 2000

Ik ga weer verder met een ander toestel, dus de mijne staat te koop :)

V&A aangeboden: Samsung SGH-i600 + extra's

Ik heb trouwens (zoals je in de advertentie ziet) pas die Smartphone service gebruikt.. dat gaat wel heel netjes. Binnen een paar uur stond er een Proassist persoon op de stoep die mijn telefoon omruilde voor een nieuwe (gerefurbishde) die ik dus mocht houden. Erg relaxed dat je dat er 2 jaar lang bij krijgt.. daar zou Samsung best wat meer aandacht aan kunnen besteden in hun marketing.

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
Repeat schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:13:
Ik vind het wel een mooi toestel. Ga er denk ik eentje kopen, maar is de batterijduur een beetje goed? Dus minimaal een aantal dagen met wifi gebruik ed?

En zijn er dingen die jullie irriteren wat een reden zou zijn om em niet te kopen? Of is het gewoon een topaankoop? :)

Heb nu een Nokia N80, de i600 moet deze dan vervangen, misschien heeft iemand ervaringen met beide?
Hier op de zaak klaagt iedereen over de zeer beperkte accuduur. Regelmatig minder dan een dag bij intensief gebruik.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Reg. datum: 03 december 2004

quote:
Bigs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:01:
Ik heb trouwens (zoals je in de advertentie ziet) pas die Smartphone service gebruikt.. dat gaat wel heel netjes. Binnen een paar uur stond er een Proassist persoon op de stoep die mijn telefoon omruilde voor een nieuwe (gerefurbishde) die ik dus mocht houden. Erg relaxed dat je dat er 2 jaar lang bij krijgt.. daar zou Samsung best wat meer aandacht aan kunnen besteden in hun marketing.
Inderdaad erg nette service, ik ben er erg tevreden over. Ze leverden alleen eerst een SGH-i780 af als ruiltoestel, maar daar passen de accessoires niet op, het stekkertje is nèt ietsje breder. Zelfs de batterij is anders (dikker), erg jammer, want dat is wel een heel mooi toestel. Dus na wat heen- en weergebel heb ik toch weer een SGH-i600 gekregen (zie mijn eerdere post over het defect). Dit toestel werkt prima, kan ik weer even vooruit met m'n smartphone :)

quote:
Bigs schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:01:
Ik ga weer verder met een ander toestel, dus de mijne staat te koop :)

V&A aangeboden: Samsung SGH-i600 + extra's

200 euro :')

Ik wens je veel succes :+

Reg. datum: 14 oktober 2006

quote:
Animal_X schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:28:
[...]

Hier op de zaak klaagt iedereen over de zeer beperkte accuduur. Regelmatig minder dan een dag bij intensief gebruik.
Maken jullie gebruik van 3G? Zoniet, zet eens af. Dus enkel GSM netwerk. Je M600 gaat dan toch zeker paar dagen mee minstens. Is bij mijn P1i toch het geval en heb gehoord dat dit wel voor meerdere Sony telefoons geldt

Reg. datum: 12 augustus 2000

quote:
matramurena schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:27:
[...]

Inderdaad erg nette service, ik ben er erg tevreden over. Ze leverden alleen eerst een SGH-i780 af als ruiltoestel, maar daar passen de accessoires niet op, het stekkertje is nèt ietsje breder. Zelfs de batterij is anders (dikker), erg jammer, want dat is wel een heel mooi toestel. Dus na wat heen- en weergebel heb ik toch weer een SGH-i600 gekregen (zie mijn eerdere post over het defect). Dit toestel werkt prima, kan ik weer even vooruit met m'n smartphone :)
Je mocht oorspronkelijk de I780 houden ?
stoer zeg : )

Specs - Dell 2407WFP - Thermaltake Soprano - Tagan 480(U22) - AMD X2 Manchester 4200+ @ 2600 - DFI Nforce4 Ultra-D - 2 GB RAM (Corsair Twinx1024 XLPT) - GF88000GTS 320meg - 2x 160GB RAID0 - NEC3500

Reg. datum: 24 maart 2004

Ook ik heb het geluk gehad dat mijn i600 omgeruild is voor een nieuwe (refurbished).
Nu echter na enkele maanden gebruik heb ik door het laten vallen van de telefoon een sterretje in het beeldscherm. Voor de rest functioneert de telefoon naar behoren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dit ook aanmelden bij de Samsung Smartphone Service?
Er staat namelijk op de site: "Dit is een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en je 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt."

Attie wijzigde dit bericht 22-09-2008 22:50 (0%)
Reden: typfoutje

Reg. datum: 20 juli 2003

quote:
Attie schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:50:
Ook ik heb het geluk gehad dat mijn i600 omgeruild is voor een nieuwe (refurbished).
Nu echter na enkele maanden gebruik heb ik door het laten vallen van de telefoon een sterretje in het beeldscherm. Voor de rest functioneert de telefoon naar behoren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan je dit ook aanmelden bij de Samsung Smartphone Service?
Er staat namelijk op de site: "Dit is een unieke gratis service van Samsung die elk toeval uitsluit en je 24 uur per dag, 7 dagen per week direct support biedt."
Ik zou zeggen waag een telefoontje eraan. ;)

Reg. datum: 06 januari 2008

Ik zou graag sms bubbles installeren, alleen lukthet mij niet om cab files te installeren.... voorheen op mijn oude laptop kon dit wel, alleen dat was xp en nu heb ik vista, iemand enig id?

ps

Via de zoekfunctie werd ik niks wijzer.

never mind

Jer.. wijzigde dit bericht 26-09-2008 10:55 (4%)

Ter info

TomTom 6 heb ik werkend gekregen met behulp van dit filmpje :)

Imagine...
Reg. datum: 18 januari 2001

Sinds deze week heb ik een i600 van mijn collega gekregen (gelijk WM6 update erop gezet).
Gebruik al anderhalf jaar een Nokia N95 dus dit is geheel nieuw voor mij.

Ik heb twee vragen:

1. Waar kan ik de voorkeur instellen voor de netwerkverbinding :?
Wanneer ik Internet Explorer gebruik en thuis zit wil ik dat er automatisch gebruik wordt gemaakt van Wifi en niet van 3G. Heb nu het idee dat het toestel alleen mijn 3G verbinding gebruikt.

2. Hoe sluit ik een Internet Explorer sessie af :?

Reg. datum: 24 december 2005

1. er is geen voorkeursinstelling voor een bepaalde dataverbinding, zover ik weet.
2. via taakbeheer, lang op de Home-knop drukken.

Imagine...

quote:
sweatbox schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:23:
1. er is geen voorkeursinstelling voor een bepaalde dataverbinding, zover ik weet.
2. via taakbeheer, lang op de Home-knop drukken.
Okay duidelijk!

1. hoe kan ik dan zien van welke netwerkverbinding er gebruik wordt gemaakt tijdens gebruik van Internet Explorer :?

2. Bij een Nokia kan je bij het maken van verbinding een keuze maken via welke netwerkverbinding je dat wilt doen. Kan dit bij WM6 ook worden ingesteld :?

3. Ik vind het best tricky dat er (onopgemerkt) programma's op de achtergrond actief blijven zoals IE. Hiermee kan je aardig wat extra kosten krijgen door data gebruik van de programma's :S

quote:
GekkeHekke® schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:53:
[...]

Okay duidelijk!

1. hoe kan ik dan zien van welke netwerkverbinding er gebruik wordt gemaakt tijdens gebruik van Internet Explorer :?
Boven in je scherm kun je zien wat verbinding heeft, GPRS komt er een mooie G, WIFI komt er een icoontje van WIFI etc
quote:
2. Bij een Nokia kan je bij het maken van verbinding een keuze maken via welke netwerkverbinding je dat wilt doen. Kan dit bij WM6 ook worden ingesteld :?
Dit kan alleen door middel van de aan-uit knop, draadloosbeheer, WIFI instellingen en dan kiezen welk WIFI je verbinding mee wil maken, als je WIFI verbinding hebt gaat IE automatisch op de WIFI en anders over een ander verbinding naar mijn weten.
quote:
3. Ik vind het best tricky dat er (onopgemerkt) programma's op de achtergrond actief blijven zoals IE. Hiermee kan je aardig wat extra kosten krijgen door data gebruik van de programma's :S
Klopt, het is daarom ook zaak via taakbeheer IE ed af te sluiten als je het niet meer gebruikt...

Imagine...

Ik wil graag Opera Mini op mijn Samsung i600 met WM6.

Werkt versie 4.2 goed op de i600 :?
Want Opera adviseert zelf versie Opera Mini 3 Advanced

GekkeHekke® wijzigde dit bericht 16-12-2008 20:09 (73%)

Reg. datum: 02 juli 2008

quote:
GekkeHekke® schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 08:35:
Ik wil graag Opera Mini op mijn Samsung i600 met WM6.

Werkt versie 4.2 goed op de i600 :?
Want Opera adviseert zelf versie Opera Mini 3 Advanced
Ik gebruik Opera 8.65 for Windows Mobile (8124). Deze werkt goed op mijn i600.

http://www.myblackjack2.com

Deze website is superhandig voor alle i600-gebruikers. Eigenlijk gaat hij over de Blackjack 2, maar bijna alles werkt ook op de Blackjack I. Er staan heel veel simpele applicaties op, onder andere om de startpagina van IE aan te passen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: