Gathering of Tweakers

Quicksearch
wolfs vreten geld, is er geen autopot voor die beestjes?

Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:
xzaz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 09:13:
[...]

Alchemy is heel simpel:
- Koop Void Rondo's bij dat meisje met die sieraden
- Druk op Y
- Zet de VoidRondo's in het eerste hokje
- Zet al je Alchemy stuff er in (claws, strow enz)
- Druk op "Fuse All"

En daar zijn je elements. :)

ps: Verder kan je beter je PSy Power enz ff hier opschrijven :)
ps2: Ik had gister trouwens ee SOS van iemand gekregen gekocht voor 500k. Geupdate naar +2 en verkocht voor 2,5 mil :)

Totaal nu 4,8 MIl gespaard voor mijn SoS sword/blade:)

Wat is PSy Power en SOS? En in mijn storage heb ik al allemaal van die paarse ruby stenen en groene stenen die gebruik ik voor alchemy? En wat is sassi charm, blue belt, water ghost poisin broken stone piece? Mijn inventory is altijd vol door al die crap moet ik ze gelijk gebruiken of sparen?

Ik heb dus deze items en alles raakt snel vol wat moet ik met al die stenen?
http://img237.imageshack.us/img237/5493/skocm2.jpg

Cabo wijzigde dit bericht 05-10-2006 15:17 (23%)

houdt van drop

quote:
Caboman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

Wat is PSy Power en SOS? En in mijn storage heb ik al allemaal van die paarse ruby stenen en groene stenen die gebruik ik voor alchemy? En wat is sassi charm, blue belt, water ghost poisin broken stone piece? Mijn inventory is altijd vol door al die crap moet ik ze gelijk gebruiken of sparen?

Ik heb dus deze items en alles raakt snel vol wat moet ik met al die stenen?
[afbeelding]

die sessi charms ed, daar staat bij de stats dat het alchemy items zijn, en wanneer afgebroken (met een void rondo) de elementen opleveren die er onder staan (earth lvl 1, 1 pcs, water lvl 1, 2 pcs, enz enz) wanneer je deze afgebroken hebt heb je dus de elements, maar al die monster drops of alchemy items worden hier in omgezet, dus je hebt alleen een paar items per monster type in je inventory zitten. als je nu eens gewoon je muis cursor op een van die stenen zul je zien dat het tablets zijn, welke een steen maakt dat doet wat daar beschreven staat. om die steen te maken moet je dus de benodigde elementen invoegen, welke je hebt gekregen uit die monsterdorps.
veel van die tablets zijn overigens bijna waardeloos, enkel die wat extra strength, intelligence, critical of een potion/drug of breeze maken zijn gewild en daar kan je die stones van maken. de andere kan je vaak beter verkopen aan de NPCs, voor lvl1 tablets krijg je 750, lvl2 1400, lvl3 2100 enz enz

het handigste is dus om (wanneer je met een quest bezig bent, of aan het grinden bent) je te richten op 1 type monsters (wesel, bandits, yehoa, tiger, enz) en dan die drops verzameld. zodra je je quest gedaan hebt kan je ze omzetten in elements. dit kan natuurlijk ook tussendoor als je ruimte nodig hebt voor een goeie drop, een wapen of armor ofzo. zorg dus dat je altijd genoeg ruimte hebt voordat je iets gaat doen (ongeveer 10 plaatsen zeker) en koop (om tussentijds om te kunnen zetten) iets van 100 (of meer) void rondo's.
het is niet moeilijk, maar je moet het even door hebben

edit
ik zie in je inventory staan dat je bezig bent met een quest waar je 8 verschillende tablets voor moet verzamelen. je moet natuurlijk wel de quest even lezen voordat je hem gaat doen ;)

DropjesLover wijzigde dit bericht 05-10-2006 16:30 (20%)

Dare to face youself
Face the consequenses of your actions
Stand and fight or be for ever lost...

Master of the Edit-button

whuh?
Ik volg ook totaal niet wat ik met die stenen moet, of met tigerhairs ofzo :?

Het schijnt dat je dat kan samenvoegen tot een magisch element.
Maar hoe?
Uit de beschrijving hierboven begrijp ik dit:
-Void Rondo kopen? (waar?)
-Rondo in alchemy venster droppen
-Tigerhairs of whatever je ook hebt erbij mikken
-Fuse rammen
-Voila: een steen met magische eigenschappen

correct?

en dan:
-Pak een item
-Neem een elyxer dat erbij past
-pak bijpassende steen/stenen
-Fuse
-Wapen is geupgrade?

of ben ik nou knetter?

Ben nl een tijdje weg geweest, en al die nieuwe shit is echt uberwazig...

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

Reg. datum: 09 december 2004

Kijk hier maar. Voeg anders ook maar meteen toen aan de TS :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Cs:S meisje
Reg. datum: 08 februari 2005

Ziet er grappig uit! Ben benieuwd hoe de game speelt, ga hem nu testen!
Mijn character heet Aundria en ik zit op Olympus :)

Diox wijzigde dit bericht 05-10-2006 18:57 (179%)
Reden: Nu wel!

CPU? Kan ik daar m'n haren mee drogen? || Enterprise-E

houdt van drop

WHOOOOOT!!!
srry

net mn eerste SOS drop, en wat voor 1 >:)

een Iron tasset, lvl 20 (eerder alleen lvl17 stuff uit de black tigers gekregen :P )
verdere stats: +1, +2str, +3int. hij was eerst male, maar k had net zo'n scroll of gender transfer gekregen van een quest :P

ow jongens die ga ik lekker gebruiken :P

helaas pas over 2 lvls |:(

edit/toevoeging
WOOOOT

mn 2e SOS drop,

een lvl 16 iron bow, ook weer met +2, +3str, +2int :P

echt vreemd, maar niet ongewenst natuurlijk, in 24 uur 2x een zeer sterke SOS drop >:)
dit soort dingen houden het spel leuk _/-\o_

DropjesLover wijzigde dit bericht 06-10-2006 10:45 (25%)

Dare to face youself

quote:
DropjesLover schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:18:
WHOOOOOT!!!
srry

net mn eerste SOS drop, en wat voor 1 >:)

een Iron tasset, lvl 20 (eerder alleen lvl17 stuff uit de black tigers gekregen :P )
verdere stats: +1, +2str, +3int. hij was eerst male, maar k had net zo'n scroll of gender transfer gekregen van een quest :P

ow jongens die ga ik lekker gebruiken :P

helaas pas over 2 lvls |:(

edit/toevoeging
WOOOOT

mn 2e SOS drop,

een lvl 16 iron bow, ook weer met +2, +3str, +2int :P

echt vreemd, maar niet ongewenst natuurlijk, in 24 uur 2x een zeer sterke SOS drop >:)
dit soort dingen houden het spel leuk _/-\o_
Leuke farm boog, die leveren goed geld op.

Shuttle st20g5

Ik had eergister een lvl44 SOS earrings drop met STR3

lvl 36 wolf lvl 36
btw heb ook een som scale gevonden lvl 35 dus kan er wel wat geld voor vragen :*)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
dntje schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:13:
Kijk hier maar. Voeg anders ook maar meteen toen aan de TS :)
Ik zal hem als link toevoegen :*)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Ik had vorige week een lvl 64 SOS male armor bracer. :D
Verkocht voor 25m :D

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

houdt van drop

* is weer 1m rijker dankzij die boog, k denk dat k er meer voor had kunnen vragen, maargoed, de prijzen op deze server zijn toch nog/al niet stabiel (Red Sea)

boog verkocht, er nu voor 750K een sos lvl 16 glavie voor gekocht (+2,+2str,+2int) welke een betere magic attack had dan mn lvl 18 spear. dus hier ga ik ff mee verder :P ook SOS iron boots gevonden (met +3str) voor 150K :P

wel net mn golden ticket aan gezet, met deze items de chikaji gebied in gegaan. blijbaar iets te overmoedig een giant aangevallen, k ga dood, oke das niet erg. maar dan drop ik ook ineens een van mn 2 andere (gewone +2int,+3str) spears, en niemand die me ressed, maar wel iemand die mn spear opraapt en niet terug wil geven :(

DropjesLover wijzigde dit bericht 06-10-2006 18:26 (62%)

Dare to face youself

net lv32 bow +2 , met crit 9 , durability +100%, voor maar 250k en lv35 bow +3, met crit 8 voor maar 770k!

even voor de komende levels. :+

erg blij met de deals

ja ik heb een mooie hard scale crown lvl 35 som kan ik dik verkopen voor 4 mil _/-\o_

Dropjeslover, als ik jou was had ik die boog echt wel een poosje bewaard. Op Aege gaan ze vaak al voor 4+ Mill joh. Wel een erg mooie drop.

Ik word vanavond eindelijk level 63, sinds eergisteren ben ik weer begonnen met grinden.

Wat is SOS? :)

houdt van drop

quote:

SOS staat voor Seal Of Star, je item heeft dan de waardes van een item van 4/5 hogere levels, maar jij kan hem al gebruiken.
verder heb je SOM, SOSun, seal of moon en seal of sun, welke nog hogere lvl stats hebben.
deze items zijn natuurlijk zeer handig en dus ook erg duur, met een goeie handel er in.
wapens zijn al snel meer dan 1miljoen waard, armor vanaf 200k, maar dat hangt af van de server, het level van het item en het soort voorwerp (schoenen zijn minder waard dan borststukken). het jagen op koopjes hierin is een goeie buisness

net voor 50K 8)7 een schouderstuk gekocht, nu verkopen voor 300K :P

DropjesLover wijzigde dit bericht 07-10-2006 00:26 (8%)

Dare to face youself

ja ik heb eergister een scale crown som gevonden we heel erg mazzel nog nooit iets moet gevonden nu eindelijk wel een keer :) maar heb wel gehoord dat ik hem beter voor 3 mil kan verkopen ivm 4 want je ziet hem tog niet ,dan hebben mensen vaak nee laat ma dan :9
dus voor 3 mil heb ik hem op markt gezet

Ik zit nu op het questloze stuk, maar dat grinden komt me nu echt wel de strot uit... Zelfs met een golden scroll gaat het langzaam.

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Heaget schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:50:
Ik zit nu op het questloze stuk, maar dat grinden komt me nu echt wel de strot uit... Zelfs met een golden scroll gaat het langzaam.
Ik heb altijd quest zat, maar ik heb gehoord dat het na lvl 50 lastig wordt. Welk lvl ben je nu? De eerste keer zijn je quests gewoon je lvl UP.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Ik ben nu lvl43 @ 67%. Ik heb nog wel die quest met die expensive jewels, maarja die mobs geven me amper exp.. Daarom hunt in nu maar Golden Spiders.

Ik ben nu lvl 15 en sp farm al de hele tijd heb iets van 1200 sp en master lvl 6 voor fire en bicheon.
Alleen lvlen gaat nu erg traag krijg misschien 0.02% exp van een monster.

Zal ik anders gewoon m'n master lvl op 7 zetten zodat ik nog wat andere skills kan kopen. ( Een gat van 9 lvls geeft de meeste sp)

En SOS zijn echt duur, lvl 1 sos 100k, wtf? En dan weer een andere SOS 1,6M voor lvl 8 ofzo.

edit: Heb mijn master lvl al op 7.

Cabo wijzigde dit bericht 08-10-2006 02:40 (10%)

LVL1 SOS kan je wss alleen betalen als je al een ander char hebt wat hoger in lvl is.

lol dat is nog goedkoop
ik kan mijn sos bow voor 9 mil op markt zetten ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws