Dual G5 2.7Ghz, 2.5GB RAM, 74GB WD Raptor boot HDD, 400GB data HDD, Radeon X800 XT / 256MB, 2 x 20'' Apple Cinema screen
Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIedereen heeft m'n 17" Dell CRT-monitor tussen m'n Amphions zien staan?
Ticking away, the moments that make up a dull day.
quote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:21:
[...]
Dacht dat dat wel via myreact kon, hoe kan ik activeren dat mensen me kunnen mailen...
MyReact » Profiel Wijzigen » E-mailadres openbaar?
Om je mailadres in je GoT profile weer te geven.
MyReact » Voorkeuren » Direct messages
Als je wilt dat bezoekers je berichten op het forum kunnen sturen.
quote:
Anders mn FP account (Wat is het trouwens ONMOGELIJK snel deze pagina te vinden) :
http://tweakers.net/gallery/162435
Onmogelijk? Op de fontpage gewoon naar MY.TNET » Gallery Homepage klikken?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit is momenteel de thuis situatie zoals 't er nu uit ziet. Wanneer ik (hopelijk snel) op kamers ga dan zal ik een update maken van mijn setup, want uiteraard zal 't merendeel meegaan

Overview

Close van Reciever en CD speler

Close van speaker

Close van LCD-TV
Wat is er te zien;
LCD-TV: LG 26" 26LC2R (aangesloten op laptop via VGA)
CD: Kenwood DP-1080
Receiver: Kenwood KR-A3080
Luidsprekers: Mission 702e (voor 't beluisteren van stereo muziek)
Surroundsetje: Creative Labs DTT 2200 (wordt alleen gebruikt voor gamen en 5.1 films, icm de Mission's)
Laptop: Jewel 2600 + Creative Audigy 2 ZS Notebook
Koptelefoon (center speaker): Sennheiser PMX 60
Koptelefoon (front right speaker): Beyerdynamic DT 231
Sonoma 1,86GHz | 259EN3 | Nvidia 6600 Go | 1 GB | 15,4" 1280x800 | 80 GB
Ben dit gewoon niet gewend (totaal anders dan de tig andere sites waarop ik geregistreerd ben), en het werkt dus ook niet logisch voor mij.quote:Xander schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:52:
[...]
MyReact » Profiel Wijzigen » E-mailadres openbaar?
Om je mailadres in je GoT profile weer te geven.
MyReact » Voorkeuren » Direct messages
Als je wilt dat bezoekers je berichten op het forum kunnen sturen.
[...]
Onmogelijk? Op de fontpage gewoon naar MY.TNET » Gallery Homepage klikken?
Reg. datum: 19 september 2004
quote:MandaloR321 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:15:
Na lange tijd dit topic (en voorgaande) te volgen, werd het voor mij eindelijk eens tijd om ook wat foto's op de gevoelige plaat te leggen. Bij deze...
Dit is momenteel de thuis situatie zoals 't er nu uit ziet. Wanneer ik (hopelijk snel) op kamers ga dan zal ik een update maken van mijn setup, want uiteraard zal 't merendeel meegaan
[afbeelding]
Overview
[afbeelding]
Close van Reciever en CD speler
[afbeelding]
Close van speaker
[afbeelding]
Close van LCD-TV
Wat is er te zien;
LCD-TV: LG 26" 26LC2R (aangesloten op laptop via VGA)
CD: Kenwood DP-1080
Receiver: Kenwood KR-A3080
Luidsprekers: Mission 702e (voor 't beluisteren van stereo muziek)
Surroundsetje: Creative Labs DTT 2200 (wordt alleen gebruikt voor gamen en 5.1 films, icm de Mission's)
Laptop: Jewel 2600 + Creative Audigy 2 ZS Notebook
Koptelefoon (center speaker): Sennheiser PMX 60
Koptelefoon (front right speaker): Beyerdynamic DT 231
Ziet er best leuk uit. Een beetje een combinatie van een computer en HT- hoekje.
Nog upgrade plannen?
Hoe ver zit je bij je scherm vandaan? Ik ben zelf van plan een 27" tv te kopen maar weet nog niet of het groot genoeg is...quote:Aldmar schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:08:
De speakers zijn de Infinity Primus HCS. Dit is een 5.1 pakket.
DVD-Recorder: Pioneer DVR-440H-S
Receiver: Pioneer VSX-916-S
LCD-TV: Samsung LE26M51B
Digitale TV: @home Samsung ontvanger
Console: Xbox 360 Premium.
De receiver schakelt via component de xbox en de dvd-recorder omdat er maar 1 component aansluiting op de TV zit. Dit werkt, als alles goed is ingesteld, perfect.
De 360 wordt ook gebruikt voor het streamen van HD materiaal. Echt geweldig!Super kwaliteit, is echt genieten om een filmpje te kijken. Jammer genoeg is de TV achteraf gezien een maatje te klein, had misschien iets groter gekunt. Een projector is eigenlijk geen optie gezien de grootte van de kamer. Maar goed, ik wacht wel op de volgende generatie LCD's. Het enige grote nadeel aan deze TV is de 'bleu cirkle of light'. Als de tv uitstaat brandt hij. Dit lampje is vrij vel en is dan ook irritant als je er vlakbij slaapt. Ik zet er dan ook vaak iets tegenaan wat het licht tegenhoudt. Misschien dat ik de TV nog aan de muur ophang. Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een beugel maar het heeft nog geen haast.
Commentaar is welkom
Nee verder geen upgrade plannen. De TV is het laatste (afgelopen zomer vakantie) wat ik gekocht heb. De rest is al weer een goede 8 jaar oud en volstaat nog steeds hun fucntie. Ben maar een arme studentquote:peter77 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:26:
[...]
Ziet er best leuk uit. Een beetje een combinatie van een computer en HT- hoekje.
Nog upgrade plannen?
Mooie set-up. Zoiets heb ik hier nu ook staan, alleen geen goede boxen. Ik ben in de buurt aan het informeren naar goede boxen, alleen een Center (400) en 2 boxen (250/st) vind ik nu even te veel, ivm verhuizing. Ik hoop wel dat ik binnen een half jaar een koop kan doen. Heb je toevallig die pic die je op je TV heb online? Ik vind die erg mooi namelijkquote:MandaloR321 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:15:
Na lange tijd dit topic (en voorgaande) te volgen, werd het voor mij eindelijk eens tijd om ook wat foto's op de gevoelige plaat te leggen. Bij deze...
Natuurlijk! Kan geregeld wordenquote:Charlotje schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:59:
[...]
Heb je toevallig die pic die je op je TV heb online? Ik vind die erg mooi namelijk.
Ik ook maar daarom wil ik nog wel steeds upgraden!!quote:MandaloR321 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:52:
[...]
Nee verder geen upgrade plannen. De TV is het laatste (afgelopen zomer vakantie) wat ik gekocht heb. De rest is al weer een goede 8 jaar oud en volstaat nog steeds hun fucntie. Ben maar een arme student
quote:peter77 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:10:
[...]
Ik ook maar daarom wil ik nog wel steeds upgraden!!
Ik ook...zeg me der nix over! Gaat alleen zo moeilijk zonder geld
Ik zal in de loop der tijd ook eens wat foto's nemen van de audio setup van mijn pa. Ook zeker de moeite waard om wat over te posten
Met onder andere de:
- DENSEN B-200 Pre AMP
- DENSEN B-300 Power AMP
- DENSEN B-400 CD-speler
- DENSEN Gizmo System Remote
- en een paar Audio Physics (weet 't model zo niet 1 2 3) speakers.
Vanaf deze situatie heb ik wat kleine update uitgevoerd.
Helaas is het niet de Philips RC9800i geworden. Om een aantal redenen. In plaats daarvan is het de Harmony 895 geworden. De standaard xbox is vervangen voor een nieuwer exemplaar, een 360!
Tijd voor foto's van de updates:
Xbox 360
IR oog van de harmony tegenover het IR oog van het MCE (hierdoor kan alles in de kast blijven en het deurtje mooi dicht)
Laadstation van de 895
De 895 zelf
en op zijn eigen plekkie
Voorlopig heb ik mijn home cinema nu zoals ik wil.
Situatie:
Niet duidelijk maar klopt wel ongeveer...

Foto's
*
Pioneer CS-770
1 van oude fronts

*
JBL E90
1 van nieuwe fronts (met en zonder cover)

*
Jamo Center 160
Center dus

*
Jamo Compact 700
Rears

*
JBL E150P
Subwoofer

*
Kenwood KRF-V8030D Receiver
Kenwood DPF-R3010 5 cd wisselaar

Plannen:
* Nieuwe (dikkere) kabels, denk gewoon no name bij elektroboer in het dorp.
* Op de lange termijn zijn de rears en de receiver aan de beurt.
Haal nu natuurlijk niet alles uit set vanwege lang niet perfecte opstelling maar meer kan ik er niet van maken op mijn kamertje. Dit komt later ook wel goed. Van Pioneer CS-770 naar nieuwe JBL E-90 is iig goede vooruitgang. (heb fronts + sub samen voor 550 euro gekocht op marktplaats, bon erbij nog 4.5 jaar garantie. Kun je het nieuw lang niet voor kopen en aangezien ik geen onbeperkt budget heb...
Jaja....
Reg. datum: 04 april 2004
EurEx wijzigde dit bericht 09-10-2006 19:34 (9%)
Dali: In Admiration of Music
quote:EurEx schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:32:
Kijk je je films op je pc scherm? kan je je monitor niet beter aan de linker kant van je bureau plaatsen? Die JBLs zien er mooi uit (zonder cover, met nee). zie wel veel verdwaalde kabels:)
Zonder cover ziet idd mooier uit, maar aangezien mijn kamer niet bepaald stofvrij is laat ik ze er toch maar opzitten.
Scherm heb ik zo staan omdat ik dan nog 'n beetje op bed kan "liggen", anders moet ik in zo'n actieve houding film gaan kijken...
Kabels is nog 'n punt idd, zosnel er nieuwe komen maak ik ze ook allemaal beter op lengte. (misschien herfstvakantie)
Tv komt er ooit nog wel maar niet zolang ik thuis woon. Zou niet weten hoe ik dan alles neer zou moeten zetten. (en financiele dingen spelen ook een rol natuurlijk
Jaja....
Ook vond ik de combinatie HiFi --> Lego erg schattig
Mooie spullen hoor! Je ouders zijn er vast minder blij mee want volgens mij komt er wel herrie uit die boxen! Wat een joekels!
Dit gaat nog eens zoveel beter klinken in een grote meer accoustische ruimte.
Reg. datum: 24 november 2003
Is misschien niet het nieuwste van het nieuwste, maar geen ghosting te zien bij snelle films, goede kleuren mits goed aangesloten, HD Ready inclusief DVI ingang met HDCP beveiliging en redelijk beeld met gewone analoge tv via de kabel (enige zwaktepunt).
Voor 733 euro kon ik weinig beters vinden.

En de rest (i.c.m. oude tv, kon echt niet meer

(blijft een zooitje die kabels

Specs:
Receiver: Denon AVR-1905
DVD: Pioneer DV-360 (wordt HTPC of Denon DVD-1930)
CD: Marantz CD5400
TV: Samsung LE32T51B
Front: Dali Blue 3003
Center: Dali Concept Center
Rear: Dali Blue 2002
Sub: Mordaunt-Short MS909W
Kabels: Vooral Profigold
Volgende upgrade wordt een HTPC op mijn verjaardag (Februari
Denon AVR1905, Marantz CD5400, Dali Blue 3003, 2002, Concept Center, MS 909W en Samsung LE32T51B
quote:Mac1987 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:13:
Zoals beloofd eindelijk wat foto's van mijn nieuwste aankoop: een Samsung LE32T51B 32" lcd tv.
Is misschien niet het nieuwste van het nieuwste, maar geen ghosting te zien bij snelle films, goede kleuren mits goed aangesloten, HD Ready inclusief DVI ingang met HDCP beveiliging en redelijk beeld met gewone analoge tv via de kabel (enige zwaktepunt).
Voor 733 euro kon ik weinig beters vinden.
Wat een mooi behang!
Maar mooie set hoor.
Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl
We Can't Get Enough
Vanavond pics!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Was jij die gene met dat chinese tostiijzer?quote:deepspace schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:55:
Woei, mijn nieuwe CD/SACD speler is binnen
Vanavond pics!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.