Reg. datum: 07 augustus 2005
Intel Core 2 Duo E8200 @ 3.72Ghz / MSI P35 neo2FR / 4 GB Crosair DDR2-800 dhx kit | Radeon HD3850 | Samsung 500GB | Thermaltake Kandalf | Samsung syncmaster 206bw | Logitech Z-2300
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 24
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWaar heb je die tvkast vandaan als ik vragen mag? en voor hoeveel?quote:baquelappe schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:21:
[...]
Ik heb ze zelf ook! Voor de gein eens aangeschaft, vergeleken met Kef Q1 en per direct de Kef's weg gedaan en de Dali's neer gezet. Daarna een Concept Center en Concept 1 and rear er bij gezet en voila! Echt een fantastisch klinkende speaker, voor relatief weinig geld.![]()
[afbeelding]
Intel Core 2 Duo E8200 @ 3.72Ghz / MSI P35 neo2FR / 4 GB Crosair DDR2-800 dhx kit | Radeon HD3850 | Samsung 500GB | Thermaltake Kandalf | Samsung syncmaster 206bw | Logitech Z-2300
Asus P4P800 Deluxe, Intel P4 3,0 GHz HT, Asus X800XL 2xDVI, Kingston 1024MB Dual Channel Kit, Seasonic S12-430, Sony Playstation 2 met O2mod en PS2VGA kabel. Beide aangesloten op Acer AL922 en op een 63cm Televisie
quote:Roamor schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:09:
[...]
*Zucht* niet weer hé?![]()
Komend weekend verhuis ik, en ik kan niet wachten om eindelijke een fatsoenlijke ruime kamer voor mijn HT ter beschikking te hebben.Foto's zullen volgen.
Shiver23 wijzigde dit bericht 08-10-2006 16:37 (25%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
quote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:05:
[...]
Mwah, geen idee of je verscil hoort; maar op zijn set zal het geen fluit uitmaken ben ik bang.
Zijn set zal waarschijnlijk niet gedetailleerd genoeg zijn om de miniscule winst (of er winst te halen is betwijfel ik trouwens ten zeerste) van zo'n kabel te laten horen.quote:Barry schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:33:
[...]
Waarom op zijn set niet? Moet je voor dergelijke exotische producten een bepaald certificaat op je apparatuur hebben, die zegt dat je vanaf die reeks kan expirimenteren met powercables e.d?
Niet dat ik denk dat je verschil zal horen met zo'n powercable, maar dat heeft niks met de set te maken. Ik hoor het namelijk ook niet op een Sugden voor-/eind set met Arcam als bron en Translator speakers.
Okequote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:57:
[...]
Zijn set zal waarschijnlijk niet gedetailleerd genoeg zijn om de miniscule winst (of er winst te halen is betwijfel ik trouwens ten zeerste) van zo'n kabel te laten horen.
True, ik hoor ook totaal geen verschil, maar het oog wil ook wat, toch?quote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:57:
[...]
Zijn set zal waarschijnlijk niet gedetailleerd genoeg zijn om de miniscule winst (of er winst te halen is betwijfel ik trouwens ten zeerste) van zo'n kabel te laten horen.
quote:Vegnagun939 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:13:
[...]
Waar heb je die tvkast vandaan als ik vragen mag? en voor hoeveel?
Kun je erin knijpen?
quote:TheMarco schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:58:
[afbeelding]
Ik heb mijn spul eindelijk enigszins organized
Ben hier een 1080p movie trailer van 'Ratatouille' aan het checken. MacBook Pro aangesloten via DVI->HDMI kabel.
TV: Sony KDS-55A2000
DVD speler: Sony DVP-NS75H
Receiver: Onkyo TX-SR501E
Speakers: allegaartje. front: Mission speakers van mijn vriendin, center: onkyo speaker die ik bij de receiver had, Onkyo 180Watt actieve subwoofer, achter 2x infinity satellites en achter-midden een okyo speaker.
quote:ESP_Explorer schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:13:
[...]
Hoera! Eindelijk iemand met de nieuwe Sony KDS / SXRD![]()
Ik heb 'm zelf ook besteld (is nog niet binnen) maar ik ben erg nieuwsgierig hoe die je tot dusverre bevalt.
Hij staat trouwens wel vrij hoog of lijkt dat maar zo?
Dual G5 2.7Ghz, 2.5GB RAM, 74GB WD Raptor boot HDD, 400GB data HDD, Radeon X800 XT / 256MB, 2 x 20'' Apple Cinema screen
quote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:37:
*fluitstert iets over dat films in hd kijken al lang mogelijk is in NL.
Dual G5 2.7Ghz, 2.5GB RAM, 74GB WD Raptor boot HDD, 400GB data HDD, Radeon X800 XT / 256MB, 2 x 20'' Apple Cinema screen
Pentax *Ist DS - 360FGZ - 18-55DA - Sigma 70-210
Shiver23 wijzigde dit bericht 08-10-2006 18:46 (8%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
quote:TheMarco schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:35:
[...]
Het is echt WAANZINNIG. Nog nooit zo'n goede TV gezien. Ik vind het veel mooier dan plasma of LCD. Het beeld heeft een film-achtige feel. Je ziet geen 'ruimte' tussen de pixels zoals op LCD / Plasma en ook DLP projectors wel een beetje het geval is. 1080p filmpjes zien er adembenemend uit. Alsof je niet naar een scherm kijkt maar door een raam naar buiten kijkt zo goed.
Omdat het geen DLP is heb je geen rainbow effects. Contrast en helderheid zijn top. Hij is retesnel qua refresh (2.5ms). Fan is nauwelijks hoorbaar.
Het enige 'mindere' vind ik het geluid van de eigen speakers van de TV zelf maar dat gebruik ik toch niet en waarschijnlijk niemand die dit soort TV's koopt.
Ik heb heeeeeel lang rondgekeken en nagedacht voor ik deze TV kocht en steeds vond ik toestellen die het 'net niet' waren. Toen ik deze in een Sony center zag spelen was ik meteen verkocht en toen ik me wat ingelezen had over de SXRD technologie wist ik het helemaal zeker.
Als je er de ruimte voor (over) hebt is dit het summum van TV kijken. Ik kan niet wachten tot de PS3 uit is en Blu-Ray gemeengoed wordt want dan gaat de pret pas echt beginnen met dit toestel. Nu alvast af en toe wat voor smullen met 1080p quicktime movie trailers van Apple.![]()
Nog een tip: doe jezelf een plezier en koop er vooral een DVD player met upscaling bij. DVD's never looked this great!
Qua hoogte: Hij staat een cm of 70 hoog op een kist. Voor ons prima zo!
Dali: In Admiration of Music
Behalve elke film/serie die onderhand ooit uitgezonden is in 1080i is er inderdaad vrij weinig te vinden. Knal maar eens emailtje naar mequote:TheMarco schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:42:
[...]
Joh! Echt?![]()
Ik ben bezig met uitzoeken bij welke toko ik hier in Zweden het best een digitaal HDTV abbo kan nemen. En heel af en toe kun je wel eens een 720p TV show torrenten maar ik vind de kwaliteit daarvan meestal toch nog mager.
Je kunt in ieder geval nu nog (praktisch) niets krijgen dat zo goed is als de Blu-Ray demo's die in Sony centers staan te draaien.
Heb je ook een email adres?quote:Koeitje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:00:
[...]
Behalve elke film/serie die onderhand ooit uitgezonden is in 1080i is er inderdaad vrij weinig te vinden. Knal maar eens emailtje naar me
quote:
jorg
quote:kippekop schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:46:
Leuke setjes weer allemaal, wel inderdaad meer focus op beeld of geluid valt me op. Soms een mega mooi scherm (heb er al 3 of 4 op de laatste 2 pagina's gezien) en de raarste combinaties qua geluid en sommige met supermooie geluidsinstallatie met een 38cm aldi tv'tje
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.