Gathering of Tweakers

Quicksearch
Misschien een rare vraag, maar weet iemand welke speakers er aan de muur hangen in de afbeelding van de openingspost?

Leer .net in 3 maanden bij de beste IT werkgever van NL
Nieuwsgierig? Je weet me te vinden...
Flickr

Gadgetfetisjist

quote:
DeFeCt schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:07:
Misschien een rare vraag, maar weet iemand welke speakers er aan de muur hangen in de afbeelding van de openingspost?
Zo te zien is het een Pioneer scherm en ik denk dus dat het een Pioneer HT setje is :)

quote:
DeFeCt schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:07:
Lijkt op de FPM reeks van B&W.
@ Meendering, post je ook nog foto's van je meubel als het helemaal klaar is? Ben benieuw naar het eindresultaat.

Veni, vidi, vaginalis! | Ik kwam, Ik zag, en het was kut!

Ik ga de indeling veranderen!

Nu is het 2.0:

http://foto.pcmencia.nl/got/homecinema_nu.bmp

En zo moet het worden: 5.1

http://foto.pcmencia.nl/got/homecinema_dan.bmp

The One And Only

quote:
Tekielja schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:53:
@ Meendering, post je ook nog foto's van je meubel als het helemaal klaar is? Ben benieuw naar het eindresultaat.

Tuurlijk! :)
Vandaag heb ik alles ff netjes gemaakt.
Schuren en plamuren hoofdzakelijk. Morgenavond ff on de grondverf zetten.

Van het weekend hoop ik hem klaar te hebben. :z

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

quote:
masser120 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:54:
Ik ga de indeling veranderen!

Nu is het 2.0:

[afbeelding]

En zo moet het worden: 5.1

[afbeelding]
Dan heb je wel 3 volume knoppen...

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Sjoewe schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:08:
[...]

En een wazige 3.1 setup? :?

Edit: oh nee wacht....de Pioneer 10 Watts zijn zeker speakers? Ik dacht even dat dat versterkers waren (speakers hebben geen Watts you know.... :P ).

zimbab wijzigde dit bericht 02-10-2006 22:43 (29%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

quote:
kippekop schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:26:
[...]

Mooi speakers hoor... jammer alleen dat je zo'n hoge meerprijs moet betalen voor de houtversies.

Hmmmja, klopt.
Heb de helft van't prijsverschil als korting gekregen though, dus viel nog te overzien :)
En zilveren dingen komen er hier niet in, en matzwart is wel'n ENORM zwart gat. Beuken is meteen zo Ikea, dus dan blijft kersen over, en dat's mooi en stylish :9

(En ja, mijn beukenfineer-bureau is Ikea, ja :P)

Ticking away, the moments that make up a dull day.

quote:
zimbab schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:42:
[...]

En een wazige 3.1 setup? :?

Edit: oh nee wacht....de Pioneer 10 Watts zijn zeker speakers? Ik dacht even dat dat versterkers waren (speakers hebben geen Watts you know.... :P ).

Jawel: 10Watt RMS vermogen. Ik vermeld deze omdat ik het volume van de achterspeakers dan niet te hoog moet zetten.

Hoe dan ook: het is daadwerkelijk 5.1 en ik hoef er niks extra's voor te betalen, want de andere materialen heb ik al!

quote:
[...]

Ja dat klopt, maar bij een gewone surround set kan je toch ook induvidueel de speakers aanpassen? Hier dus ook ongeveer. Ik vind het helemaal niet erg.

PS: het zijn er 4 :p Subwoofer+center+voor+achter 8)7

masser120 wijzigde dit bericht 02-10-2006 22:48 (25%)

Phat Winex

Ik heb nog wel een soort van klein vraagje. Mijn voor bij de computer is de huidige situatie zo:

http://audiofuhrer.de/images/werk1.jpg

Waarbij de speakers (Wharfedale Diamond IV) met Vogels aan de muur hangen. Geboord, geplugt in de stenen muur.

Binnenkort krijg ik tot mijn en dat van m'n vriendins plezier een tweepersoonsbed, maar dat terzijde.
Echter om plaats te maken voor het bed moet ik m'n bed en bureau omwisselen. Deze muur is echte van gipsplaat, is er dan een manier om die beugels daar in te pluggen zonder dat de speaker van de muur pleurt? ;)

Dat lijkt wel een wekkerradio :P
Dat was @ Deepspace zijn SACD speler 8)7
ik zit te slapen.........
Maar die zal best wel een paar duiten kosten ofniet?

mdcobra wijzigde dit bericht 02-10-2006 23:07 (30%)

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
[...]
En of het klinkt, met zo verschillende speakers, versterkers en rears van 10 'watt', is natuurlijk ook nog de vraag... :P

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

quote:
mdcobra schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:05:
Dat lijkt wel een wekkerradio :P
Dat was @ Deepspace zijn SACD speler 8)7
Hehe, ik heb al veel fans met mijn apparaat zie ik O+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

quote:
Sjoewe schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:05:
Ik heb nog wel een soort van klein vraagje. Mijn voor bij de computer is de huidige situatie zo:

[afbeelding]

Binnenkort krijg ik tot mijn en dat van m'n vriendins plezier een tweepersoonsbed, maar dat terzijde.
Echter om plaats te maken voor het bed moet ik m'n bed en bureau omwisselen. Deze muur is echte van gipsplaat, is er dan een manier om die beugels daar in te pluggen zonder dat de speaker van de muur pleurt? ;)

Moet je bij de bouwmarkt van die pluggen halen voor in wanden van gips. die klappen een soort van uit elkaar achter de wand zodat de kracht over een groter gedeelte van de wand wordt verdeelt.
BTW Google is your friend

Wat is HD-TV? Lees het op LCD-info.nl

Back on Planet Telex

quote:
deepspace schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:14:
[...]

Hehe, ik heb al veel fans met mijn apparaat zie ik O+

Sja....ik vind dat ding ook echt niet om aan te zien, maar ik moet toegeven dat ik een heleboel Chinese merken niet om aan te zien vind, maar qua geluidskwaliteit zitten ze vaak wel goed en met deze Jungson schijnt het niet anders te zijn. Nu denk ik van jou te weten dat je hoofdzakelijk om geluidskwaliteit geeft, dus wat kan jou het schelen?
Persoonlijk geef ik wel redelijk wat om design, afgezien van het feit dat iedereen daar wat anders onder verstaat.

Maaruh.........ik ben dus (nog steeds) meer geïnteresseerd in die Hypexjes. En ik welke Elco's je gaat gebruiken......(licht eens een tipje van de sluier (ik heb al een Elco in gedachten...).

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.

of de houten/metalen staanders waar het gips opgeschroeft zit opzoeken, die kunnen wel wat dragen.

EOS 20D :: www.eosdigital.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

quote:
zimbab schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:24:
Sja....ik vind dat ding ook echt niet om aan te zien, maar ik moet toegeven dat ik een heleboel Chinese merken niet om aan te zien vind, maar qua geluidskwaliteit zitten ze vaak wel goed en met deze Jungson schijnt het niet anders te zijn. Nu denk ik van jou te weten dat je hoofdzakelijk om geluidskwaliteit geeft, dus wat kan jou het schelen?

Ik vind zowel design als geluidskwaliteit belangrijk. Echter was er in dit geval geen keuze. Een vergelijkbare speler die ook XLR output bied koste gewoon meerdere K's, en dat wil ik er zeker niet voor uitgeven, ook niet als ie zoveel mooier is.

Ik denk/hoop echter dat ie in het echt wat mooier is dan op foto's. Ik krijg sowiso de zilveren/champange versie, dat is in ieder geval al een stuk mooier dat dat zwart.

quote:
Persoonlijk geef ik wel redelijk wat om design, afgezien van het feit dat iedereen daar wat anders onder verstaat.

De hypex amp zal dubbel en dwars in design goedmaken ;)

quote:
Maaruh.........ik ben dus (nog steeds) meer geïnteresseerd in die Hypexjes. En ik welke Elco's je gaat gebruiken......(licht eens een tipje van de sluier (ik heb al een Elco in gedachten...).
Alles is al bekend en in bestelling. Helaas duurt het wat lang omdat er wat dingen niet leverbaar zijn op dit moment. In de voeding komen in ieder geval T-Net caps te zitten :9~

Audio & HiFi beginnertje

quote:
Sjoewe schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:05:

[afbeelding]

Waarbij de speakers (Wharfedale Diamond IV) met Vogels aan de muur hangen. Geboord, geplugt in de stenen muur.

Speciale 'holle wand' pluggen. Iedere zelfrespecterende bouwmarkt kan je daaraan helpen.
Al weet ik niet of deze het gewicht van je speaker kunnen hebben. zou je ter plekke even moeten checken / vragen.

Xbox Live Gamertag : Mr Graveheart

Back on Planet Telex

quote:
deepspace schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:36:
Alles is al bekend en in bestelling. Helaas duurt het wat lang omdat er wat dingen niet leverbaar zijn op dit moment. In de voeding komen in ieder geval T-Net caps te zitten :9~
Is dat een netwerk of merk? :?

quote:
Mr.Graveheart schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:46:
[...]

Speciale 'holle wand' pluggen. Iedere zelfrespecterende bouwmarkt kan je daaraan helpen.
Al weet ik niet of deze het gewicht van je speaker kunnen hebben. zou je ter plekke even moeten checken / vragen.

gaatje boren - tandpasta erin(goedkope witte niet me die streepjes en kleurtjes)- hollewand pluggen erin
goed vast draaien 12 uur laten drogen - dan speakers op hangen

1337

Phat Winex

Ok bedankt voor de tips :)

Ja hollewand pluggen wist ik wel maar niet of die 5 kilo aan de muur konden houden, omdat de speaker normaal inprincipe natuurlijk door het hefboom effect in de muur wordt gehouden, maar bij een holle wand trekt 'ie 'm er natuurlijk uit.

Maar goed ik ga het gewoon proberen. Ik dacht anders een stuk mfd op de muur lijmen en schroeven en dan daarop de speakerbeugel schroeven, zodat er een groter draagoppervlak ontstaat. :)

Back on Planet Telex

quote:
Ik zag inderdaad overal (vooral op DIYaudio ;) ) verhalen over een T-network en dacht dus dat het over een netwerk ging. Ik zal het morgen eens doornemen. :O :w Welterusten......

Ik heb mijn set ook weer wat ge-upgrade.

IPV de standaard zwarte xbox, heb ik die nu verruild voor een 360. en ik heb van de week de Logitech Harmony 895 besteld
http://www.s4tm.de/media/logitech/895/895.jpg
:9~ :9~
Dus daar is het nog even op wachten, pics volgen zodra alles weer up and running is!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws