Reg. datum: 12 november 2004
AlS Je HaaR MaaR GoeD ZiT... :P
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Samsung D900 Topic Deel 1
Ok.. dat wist ik dus niet dat dat veranderd was.. filmpjes afspelen kan dan waarschijnlijk ook niet? dan kan ik zsm ook niet iets bedenken dat veel energie kost en toch geopend kan worden tijdens die melding..quote:Cache schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Dat is juist het hele punt, ik kan geen java games spelen of camera/BT/mp3speler gebruiken wanneer dat bericht in beeld komt.
Misschien helpt het om bluetooth in te schakelen en de achtergrondverlichting langer aan te laten (max=10 min) en de keypad-verlichting voor altijd aan te zetten...quote:Cache schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:58:
Dat is juist het hele punt, ik kan geen java games spelen of camera/BT/mp3speler gebruiken wanneer dat bericht in beeld komt.
Amboe wijzigde dit bericht 03-11-2006 10:13 (11%)
GreetZ.
quote:KeV...87... schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:21:
[...]
Ok.. dat wist ik dus niet dat dat veranderd was.. filmpjes afspelen kan dan waarschijnlijk ook niet? dan kan ik zsm ook niet iets bedenken dat veel energie kost en toch geopend kan worden tijdens die melding..
Aan de achtergrond/keypad-verlichting had ik nog niet gedacht, zal het is testen. Bedankt!quote:Amboe schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:06:
[...]
Misschien helpt het om bluetooth in te schakelen en de achtergrondverlichting langer aan te laten (max=10 min) en de keypad-verlichting voor altijd aan te zetten...
Zet dat maar uit je hoofd. Die wordt automatisch uitgeschakeld wanneer je het bericht krijgt dat je batterij zo goed als leeg is.quote:Cache schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:36:
[...]
Aan de achtergrond/keypad-verlichting had ik nog niet gedacht, zal het is testen. Bedankt!
quote:BCrNet schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:27:
Ik heb hem ook eindelijk. Maar ik vind 1 ding heel jammerrrrr...
Bij een inkomend SMS bericht kan ik niet instellen het soort beltoon hij laat afgaan. Dit kan wel bij Inkomende gesprekken en de wekker. Vind ik eigenlijk een slechte zaak, of is er een manier die ik over het hoofd zie?
Volgens mij doelt hij op het instellen van MP3 beltonen voor berichten. Dat is inderdaad onmogelijk...quote:SandeR schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:08:
[...]
Geluidsinstelligen en dan Optie 3 ?
Dat is bij mij de instelling voor inkomende berichten.
Zou kunnen.quote:pandinus schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:13:
[...]
Volgens mij doelt hij op het instellen van MP3 beltonen voor berichten. Dat is inderdaad onmogelijk...
Hoyden wijzigde dit bericht 03-11-2006 19:59 (22%)
2e deel van ze post lezen, sneller voor een kleine prijs en schijnt minder energie te verbruikenquote:SandeR schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:58:
Wat is het voordeel van dat Ultra kaartje in zo'n phone ? (niet dat er een nadeel aan zit)
Leegte
Make My Day
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Ik heb er ook wel eens snel naar gekeken. en het kan inderdaad met een usbkabel. Maar niet met de kabel die bij de telefoon zat. Je hebt hier een speciaal soort datakabel voor nodig.quote:diddduss schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:05:
ik heb de d900 ook en ik wil de tel graag flashen, bij de faq staat een site dat heb ik gelezen alleen het pogramma wat ze voor het flashen gebruiken kan dat alleen via compoorten en ik heb een usb kabel. Weet iemand een manier om hem toch te flashen zonder dat ik een kabel moet kopen met compoort aansluiting?
Jah welk voordeel is de vraag. Ik gebruik het zo weinig mogelijk, vind het nogal onhandig met koppelen enzo en gaat ook langzamer dan met het bijgeleverde tooltje bij m'n 5 euro HCC dagen usb stick.quote:Focus schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:21:
De nieuwe SGH-D900 Samsung PC Studio 3.1 (ver.3.1) is uit.
Doe er je voordeel mee :-)
Leegte
quote:Japie Gijs schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:34:
Hmm.. m'n eigen probleempje ivm. de toetstoon heb ik bijna antwoord gevonden..
Het staat wel bij geluidsinstellingen, maar hij is grijs en dus kan ik dat niet kiezen, hoe kan dit?
Asus P7P55D, I7 860, Asus GTX 580, 4Gb 1333 MHz geheugen, 3x 1 TB samsung spinpoint HDD
Asus P5E-X38 - E6750 @ 3.8ghz - Crucial Ballistix PC8500 2gb - Jetway 8800GT 750/1200- Enermax Galaxy 1000W - 2x Raptor 10K 150GB RAID-0 + 2x Hitachi Deskstar 500gb 16mb - Audigy X-Fi Elite Pro - Samsung 226BW 2ms - Vista Home Premium X86
Erik070 wijzigde dit bericht 06-11-2006 13:48 (0%)
Reden: typo
I'm gonna chill to myself... Leave the stress of a world from inside me
I'm gonna walk all alone... And leave all my troubles behind me
I'm gonna chill to myself...
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
De postbode komt hem vandaag brengen. Maar geen bureaulader dus, of in het beste geval een zeer onhandige bureaulader. Jammer.quote:
Ik heb er geen maar ik heb gelezen dat je ze alleen kunt downloaden, dus geen bt/usb/mem card.quote:cumme schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:34:
Weet er iemand hoe je JAVA games kan opladen met de standaard USB kabel ?
Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.
Het kan wel, zelf nooit geprobeerd via USB, maar heb vele verschillende posts gelezen van mensen bij wie het wel en niet via deze manier is gelukt. Suc6 iig: klikquote:cumme schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:34:
Weet er iemand hoe je JAVA games kan opladen met de standaard USB kabel ?
werkt PRIMA!quote:KeV...87... schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:56:
Kan iemand met zekerheid zeggen of de D900 een 'SanDisk microSD Ultra II 1 GB' kaart ondersteund. Lijkt mij van wel het is namelijk niets anders dan een snellere versie van de gewone microSD kaart.
De ultra versie is 2 keer zo snel en in prijs scheelt het ook vrij weinig(¤7) dus als het werkt leek het mij wel interessant om er 1 aan te schaffen. Daarbij verbruikt de kaart ook minder energie maar dat lijkt me niet echt iets wat merkbaar zal zijn
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Als ik mijn instellingen in de D900 op "USB Mass Storage" zet gaat het een stuk sneller! Dit kan je ergens zetten bij de USB instellengen. Dan krijg je ook een driveletter erbij!quote:NLuna schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:14:
werkt PRIMA!, heb hem er ook inzitten sinds een paar dagen... maarja nog steeds vind ik het langzaam gaan van PC via USB Kabel naar het kaartje... misschien zo'n kaartlezer aanschaffen voor in m'n PC of zo.
BCrNet wijzigde dit bericht 09-11-2006 10:36 (62%)
GreetZ.
quote:KeV...87... schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:28:
Iemand al via bluetooth gebruik kunnen maken van zijn/haar internetverbinding op de pc?
heb het idee dat de D900 dit niet ondersteund
quote:NLuna schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:14:
[...]
werkt PRIMA!, heb hem er ook inzitten sinds een paar dagen... maarja nog steeds vind ik het langzaam gaan van PC via USB Kabel naar het kaartje... misschien zo'n kaartlezer aanschaffen voor in m'n PC of zo.
Heb die van mij ook op Mass Storage staan altijd.. dan wordt hij idd gezien als removable disk. Maarja een film van grofweg 500Mb duurt serieus dik een half uur. Als hij begint staat hij altijd op rond de 50 Minuten remaining iig, valt me toch zwaar tegen.quote:BCrNet schreef op donderdag 09 november 2006 @ 10:33:
ik mijn instellingen in de D900 op "USB Mass Storage" zet gaat het een stuk sneller! Dit kan je ergens zetten bij de USB instellengen. Dan krijg je ook een driveletter erbij!
NLuna wijzigde dit bericht 09-11-2006 19:05 (68%)
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
quote:NLuna schreef op donderdag 09 november 2006 @ 19:04:
Online besteld, bij Alternate voor 45 Euro als ik me niet vergis. Moest toch een nieuwe schijf hebben, dus deze gelijk meebesteld.
[...]
Heb die van mij ook op Mass Storage staan altijd.. dan wordt hij idd gezien als removable disk. Maarja een film van grofweg 500Mb duurt serieus dik een half uur. Als hij begint staat hij altijd op rond de 50 Minuten remaining iig, valt me toch zwaar tegen.
Asus P7P55D, I7 860, Asus GTX 580, 4Gb 1333 MHz geheugen, 3x 1 TB samsung spinpoint HDD
quote:argro schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:38:
Sinds gisteren de D900 binnen. Fijne telefoon maar drie vage dingen:
- Kan ik de "memory" functie van het menu ook uitzetten? Nu keer ik iedere keer terug naar de positie waar ik de vorige keer het menu verlaten heb. Ik zou graag gewoon "bovenaan" in het menu terugkeren.
quote:- Als ik een sms aan het typen ben en een teken wil verwijderen en per ongeluk op "terug" klik in plaats van "C" dan krijg ik de vraag of ik het concept op wil slaan. Kan ik deze vraag ook annuleren en verder gaan met typen of moet ik dan de sms opslaan en via concepten weer terug? Nogal irritant omdat ik die "typfout" best vaak maak.
quote:- via "menu" > "instellingen" > "display-instellingen" > "tekstweergave" kan je plaats van tekst, tekstopmaak en tekstkleur aanpassen. Als je bij plaats "uit" kiest dan heb je geen operator logo meer. Dat werkt dus niet, "plaats van tekst" is grijs en kan ik niet wijzigen. Hoe zorg ik dat die optie bereikbaar is? Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor het menu "Agenda" in het instellingenmenu, die is ook grijs en onbereikbaar.
Had inderdaad "Thema" als achtergrond, met een andere achtergrond werkt het wel, bedankt. Naast de vraag over het menu (is het mogelijk om de "memory-functie" uit te schakelen) en het smsen (is het mogelijk om de ja/nee vraag die je krijgt wanneer je op "terug" drukt te annuleren) zou ik ook graag nog willen weten of het ook mogelijk is om de functie van de "ok/i" knop te veranderen, ik heb vandaag al 25 keer onbedoeld de browser opgestart, nogal irritant.quote:Chillz schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:15:
[...]
Heb je als achtergrond het "Thema" aanstaan?
Zo ja, moet je deze maar eens uitzetten
De opties voor tekstweergave en het plaatsen van een agenda op je achtergrond werkt alleen als je gebruik maakt van een (statische) achtergrond en niet van het Thema.
quote:Soeradj schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:57:
Ik zou graag willen weten of die screensaver klok van de d500 er inzit in een van de menu's, zelf zoeken heeft mij helaas niets opgeleverd. Bij de d500 kon je permanent een klok op het scherm houden.
Dat is eigenlijk geen oplossing. Ik wil zo nu en dan wel eens gebruik maken van de browser maar niet iedere keer dat ik per ongeluk op die knop druk. Iedere keer de instelling veranderen is ook wat onhandig. Wanneer ik een blanco startpagina instel kost het opstarten van de browser me dan ook geld? Daarnaast is het niet alleen een geld kwestie, het is ook gewoon onhandig.quote:tomvdburg schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:31:
[...]
betreft de I/OK knop.. zet de browerinstellingen foutief.. dan kost het je niets..
argro wijzigde dit bericht 11-11-2006 15:23 (29%)
quote:argro schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:07:
[...]
Dat is eigenlijk geen oplossing. Ik wil zo nu en dan wel eens gebruik maken van de browser maar niet iedere keer dat ik per ongeluk op die knop druk. Iedere keer de instelling veranderen is ook wat onhandig. Wanneer ik een blanco startpagina instel kost het opstarten van de browser me dan ook geld? Daarnaast is het niet alleen een geld kwestie, het is ook gewoon onhandig.
Wanneer de telefoon dicht is dan is het scherm volledig uit, batterij-technisch gezien wel slim natuurlijk, maar nu moet ik iedere keer de telefoon openklappen of op de volumeknop drukken om te zien of ik ook een oproep oid gemist heb. Is het ook mogelijk om een soort screensaver in te stellen met daarop de tijd en eventueel gemiste oproepen e.d.?
Het is gelukt !! Dikke merci, alleen spijtig dat het spel niet lukt :-(quote:Cache schreef op woensdag 08 november 2006 @ 23:00:
[...]
Het kan wel, zelf nooit geprobeerd via USB, maar heb vele verschillende posts gelezen van mensen bij wie het wel en niet via deze manier is gelukt. Suc6 iig: klik
Bij mij werkt dat niet, als ik de volumeknop indruk. Is daar een setting voor?quote:KeV...87... schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:56:
[...]
Je kan geen andere screensaver instellen, is al uitvoerig aan bod gekomen in dit topic maargoed.
En het is toch geen moeite om even de volumeknop in te drukken![]()
404 error: File not found
The Matrix is everywhere, It is all around us, Even now in this very room
Kiwiknaapje wijzigde dit bericht 12-11-2006 20:13 (14%)
Leegte
Leegte
Kan je video opnemen zonder schokken met videostand: normaal, grootte: 352x288, kwaliteit: superhoog. met een gewoon kaartje?quote:Jo-hannes schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:15:
de sandisk 1gb werkt inderdaad prima
zelf zou ik geen geld aan de ultra uitgeven. ik heb zelf ook een normale, maar ik heb absoluut geen last van snelheidsproblemen...
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
je kan met 352x288 makkelijk een filmpje zonder schokken opnemen, alleen is het volgens mij niet mogelijk om het direct op een geheeugenkaart op te nemen, dit kan alleen op het geheugen van de telefoon zelf.quote:Spice schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:15:
[...]
Kan je video opnemen zonder schokken met videostand: normaal, grootte: 352x288, kwaliteit: superhoog. met een gewoon kaartje?
het zijn 2 verschillende dingen, 1 nadeel van 3gp is dat de max res 176x128 is, mp4 heeft die limitatie niet, dus als het mp4 bestand een hogere resolutie heeft dan zal het er natuurlijk beter uitzien.quote:KeV...87... schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:09:
Het gaat hier meer over mp4 dan over 3gp. Kan ik dus concluderen dat mp4 van betere kwaliteit is dan 3gp?
Ok dat is helemaal duidelijk! net al een filmpje naar mp4 geconvert met WinAvi mp4converter, werkt perfect en goede kwaliteit(geen last meer van de letters in beeldquote:it0 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:22:
[...]
het zijn 2 verschillende dingen, 1 nadeel van 3gp is dat de max res 176x128 is, mp4 heeft die limitatie niet, dus als het mp4 bestand een hogere resolutie heeft dan zal het er natuurlijk beter uitzien.
quote:argro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:08:
Ik vraag me af hoe ik het batterijklepje van de D900 er af krijg. Met de beweging in de handleiding lukt het in ieder geval niet. Er is geen beweging in het klepje te krijgen en ik heb het gevoel dat de telefoon eerder in twee stukken ligt dan dat het klepje er af gaat. Iemand suggesties voor het soepel verwijderen van het klepje?
Battlefield 3 - Synology NAS 212+, Sickbeard, Subliminal, WD TV LIVE NEW & Popcorn Hour A110!
Weblog: TIM DRIJVERS .NL
Art.36 lid. 3: Een panda mag over een andere panda geen seksuele opmerkingen maken.
Asparagus82 wijzigde dit bericht 16-11-2006 14:04 (66%)
Je moet niet in het midden duwen maar aan de uiteinden, ter hoogte van de 2 lipjes die het klepje toe houden. Met je 2 duimen.quote:argro schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:08:
Ik vraag me af hoe ik het batterijklepje van de D900 er af krijg. Met de beweging in de handleiding lukt het in ieder geval niet. Er is geen beweging in het klepje te krijgen en ik heb het gevoel dat de telefoon eerder in twee stukken ligt dan dat het klepje er af gaat. Iemand suggesties voor het soepel verwijderen van het klepje?
Jasper wijzigde dit bericht 19-11-2006 11:42 (15%)
Misschien de values terug zetten naar de standaard waarden? Zie Amboe in "Het Samsung D900 Topic Deel 1"quote:kokkie44 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:36:
hoi
Nadat ik ik de geluids instellingen heb gewijzigd via *#8999*8378# hoor ik niks meer.en resetten helpt niet.
wie weet raad??
bedankt alvast
ik heb et ook vind het echt mega irritant.. hij doet het trouwens niet alleen tot iemand opneemt hij gaat gwoon door nadat er op genomen isquote:Thomaszki schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:20:
[...]
Heb ik ook. Vind het zelf niet zo heel erg irritant, mischien heeft iemand een oplossing ?
Het blijkt dus wel een probleem te zijn dat meer mensen hebben.
cablecarp wijzigde dit bericht 20-11-2006 21:53 (27%)
Keep on rolling....
Click & Pulse | PC: - Notebook: Toshiba Sattelite A100-683
je hebt een waarschijnlijk een bepaalde waarde over de 255 ingesteld waardoor hij nu 0 is. Toets weer die code in en stel de waarde die 0 aangeeft op 255 of minder.quote:kokkie44 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:36:
hoi
Nadat ik ik de geluids instellingen heb gewijzigd via *#8999*8378# hoor ik niks meer.en resetten helpt niet.
wie weet raad??
bedankt alvast
Waarom heb je een toestel besteld bij de T-Mobile webshop? Als je geen branding wilt kun je beter ergens anders bestellen en met een beetje goed zoeken ben je ook nog goedkoper uit.quote:cablecarp schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:12:
Weet iemand of je de D900 gelijk toegezonden krijgt bij een abbo verlenging bij tmobile via de onlineshop, ook als je abbo pas over bijna 3 maanden afloopt?
of dat je m pas net voor t einde van je oude abbo krijgt, zoals ik lees over kpn online? Ik wil de phone graag hebbe, maar nog 3 maanden wachten vind ik wel lang
Kan iemand een plaatje plaatsen van een gepimpte Tmobile D900, ben benieuwd hoe dat logo op de telefoon eruit ziet, en of ie er af te halen is. de software wel las ik al ergens, maar zo'n logo op de telefoon zelf zou me meer kunnen storen.
Ik heb ook een T-Mobile maar zonder branding. Helemaal compleet in een Samsung doos.quote:argro schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 09:00:
[...]
Waarom heb je een toestel besteld bij de T-Mobile webshop? Als je geen branding wilt kun je beter ergens anders bestellen en met een beetje goed zoeken ben je ook nog goedkoper uit.
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.quote:W00fer schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:40:
Kameraad van me zijn D900 wilde ineens helemaal niet meer aan. Batterij was nog helemaal goed (met multimeter nagemeten) maar het ding wilde met geen mogelijkheid meer opstarten.
Teruggebracht naar de winkel en nu wacht hij op een nieuwe.
Daarnaast heb ik al van diverse hardcore D900 gebruikers bij mij op school (echte verslaafden met het ding iedere 10 min in hun hand zowat) gehoord dat de slider al minder is en het beelscherm al strepen vertoond.
Slechte zaak is dat.
404 error: File not found
In het prille begin leverde T-Mobile de D900 inderdaad zonder branding maar op dit moment wordt iedere D900 gebrand (aldus de klantenservice).quote:Jasper schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:39:
[...]
Ik heb ook een T-Mobile maar zonder branding. Helemaal compleet in een Samsung doos.
die werkt hier niet eens, krijg een melding van "Niet toegestaan". Heb een non-branded D900 met T-Mobile.quote:danda schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:09:
Heeft iemand een exacte beschrijving van de functies in de "hidden menu" van de samsung D900, de code hiervan is *#8999*8378#
Sequence wijzigde dit bericht 23-11-2006 17:09 (21%)
Het scherm is natuurlijk ook erg groot (vind ik) en als je beld zitten er altijd vlekken op.quote:The_Bash schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:45:
[...]
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.
http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/quote:Sequence schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:05:
heb net een poging gedaan om een mpeg met winavi om te zetten naar 320x240 maar dat werkte nog niet echt (werd nix kleiner). nu eens kijken hoe het vanuit avi naar mp4 gaat
Geen idee...quote:Asparagus82 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:50:
Weet iemand hoe je direct via het Samsun Studio programma gegevens de geheugenkaart zet ? Ik kan alleen maar gegevens naar het intern geheugen van de samsung verplaatsen, wat erg hinderlijk is
Klopt uit de 2e hand, en mishandelen zeer zeker. Maar je weet hoe jongeren met telefoons omgaan.quote:The_Bash schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:45:
[...]
Allemaal zaken uit de 2e hand dus. Geen enkel product is perfect, dat van die batterij kan gebeuren en is volgens mij een uitzondering. Ik heb mijn D900 al 2 maanden en heb 'm altijd in mijn zak. Ik gebruik geen hoesje of screenprotector en hij is nog helemaal netjes. Die hardcore gebruikers moeten 'm dan wel mishandelen.
staat al meerdere malen genoemd in dit topic... zoek maar op 'thema'.quote:it0 schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:51:
Ik vind persoonlijk dat er net teveel speling zit op de slider, maar je praat echt over minder als een milimeter.
Weet iemand hoe je de toetstonen aanpast, dan wel uit zet ?
menu, instellingen, geluids-instellingen, toetstoon. Vrij voor de hand liggend.quote:it0 schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:51:
Weet iemand hoe je de toetstonen aanpast, dan wel uit zet ?
Lees de draad voordat je blaat!
Krijg steeds een 'DNS fout'. Kan iemand anders mij precies vertellen wat bij elk veld in te vullen. Ik doe dit namelijk voor het eerst dus een beetje hulp zou zeer op prijs gesteld worden. Alvast bedankt.quote:Sequence schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:13:
Berichten --> Mijn berichten --> Email Postvak IN --> Instellen met chello settings net zoals je op de pc zou doen.
Ik quote mezelf maar even omdat ik denk dat ik een oplossing heb voor het bovenstaande probleem. Ik heb de SD kaart nogmaals geformatteerd, nu met FAT32. Dat werkte niet, maar weer terug naar FAT16, nog steeds niets. Daarna geformatteerd met de optie "digitale camera" ondersteuning erbij en nu werkt het wel. Vreemd ja, maar het is zo.quote:HoppyF schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:39:
Ik heb een 1GB micro SD kaartje (Kingston) gekocht voor de D900.
Het SD kaartje wordt echter niet herkent.
Het gaat om een nieuw SD kaartje dus ik dacht dat de formattering mogelijk het probleem zou kunnen zijn dus heb ik het kaartje (met de SD kaart adapter) even in een PDA gedaan.
Daar werkt het kaartje prima. De formattering is ingesteld op FAT16, dus dat lijkt ook goed.
Daarna nog even in een digitale camera getest en ook daar werkt het kaartje goed.
Dan nog even de kaartlezer van de PC, ook daar werkt de kaart goed.
Kortom, ik denk dat er iets mis is met de D900, maar ik weet niet wat.
Wie heeft er een idee?
Ik heb wel gezocht op GoT maar kan niet vinden wat aan de hand zou kunnen zijn.
Ik heb wel wat gelezen over Sandisk kaartjes, maar dat is hier niet van toepassing.
Kingston is een goed merk dus het gaat ook niet om een wazig B merk in dit geval.
Lees de draad voordat je blaat!
Ik heb ondertussen alles al werkende. Ben naar http://nl.samsungmobile.com gegaan en daar de oplossing gevonden.quote:Krijg steeds een 'DNS fout'. Kan iemand anders mij precies vertellen wat bij elk veld in te vullen. Ik doe dit namelijk voor het eerst dus een beetje hulp zou zeer op prijs gesteld worden. Alvast bedankt.

ziet er wel handig uit, maar in de beschrijving staat niet dat ie geschikt is voor de D900. Nou ben ik niet bekend met die andere modellen maar hoop voor je dat die dezelfde ingang hebben.quote:Jo-hannes schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:17:
vinden jullie de standaard dopjes ook zon drama?
Ik heb nu dit gekocht:
[afbeelding]
http://mob-com.nl/product...9_268&products_id=741
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: