Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
NrG_82 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:28:
Zeer mooi filmpje idd. Maakt nog steeds een grote kans om m'n volgende toestel te worden wanneer m'n abo volgend jaar afloopt, hopelijk is hij dan voor een vriendelijk prijsje te krijgen ;)

Maar hoezo hebben die lui eigenlijk die maskers op? Zijn ze zo lelijk? :P
Ik gok op medewerkers van Nokia die eigenlijk deze informatie niet naar buiten mogen lekken :)

Dat ziet er allemaal hip uit, zeker die assisted slider is een flinke verbetering t.o.v. de N80 (wat overigens ook een fijn apparaat is). Gelukkig heb ik nog tot Q3 voor ik mag verlengen...

quote:
Dandelion schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:05:
Dat ziet er allemaal hip uit, zeker die assisted slider is een flinke verbetering t.o.v. de N80 (wat overigens ook een fijn apparaat is). Gelukkig heb ik nog tot Q3 voor ik mag verlengen...

Ik tot Q4 :). Voorlopig nog wel tevreden met mijn N80 overigens.

Verder is het wel het ultieme toestel. Ben zeker benieuwd hoe rooskleurig het er allemaal nog uitziet zodra hij uit is.

Koekiee wijzigde dit bericht 03-11-2006 13:06 (14%)

Dell Inspiron 6000//Asus EEEPC 900 black @ Ubuntu//Nokia E51 black//Apple iPod Classic 80GB black

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
http://www.filefactory.com/file/c4756a/

http://www.filefactory.com/file/64eebf/

Hier zijn 1 links met de volledige filmpjes. Het pdf bestand zal ik ook nog ergens anders hosten. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 30 november 2005

Hier ook nog een link met filmpjes:
*Click*

:*)

quote:
REDFISH schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:59:
Ze zeiden in de review dat de GPS binnenshuis niet werkt. Hopen dat hij in de auto dan geen probleem zal hebben met het leggen van een verbinding.
Ik denk dat ik voor 700 E pas.

hehe wou je met de N95 de route naar je WC berekenen?:P maar mijn Mio C510E werkt ook niet binnenshuis hoor..

quote:
Elboo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:42:
Scheelt voor mij weer dat mn abonnement pas in april afgelopen is dus eerder kopen is er voor mij niet bij, bespaar ik me vast wat geld mee (heb in mn achterhoofd mn aankoop van de 512MB RS-MMC Dual Voltage geheugenkaart voor 100 euro (toen was hij net een paar weken uit) en enkele maanden later was ie tientjes gedaald en nu kosten ze nog maar iets van 20 euro).

vraag me af of ie in april al te krijgen is.. heb het vaker gezien met Nokia :z

quote:
DaannO schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:28:
http://www.filefactory.com/file/c4756a/

http://www.filefactory.com/file/64eebf/

Hier zijn 1 links met de volledige filmpjes. Het pdf bestand zal ik ook nog ergens anders hosten. :)

ligt et aan mij of werken die links niet?

denk dat ik btw ook maar pas bij 700 euro... 550 sprak me meer aan.. dat vink al genoeg eigenlijk

Reg. datum: 21 augustus 2001

Kan er iemand mij vertellen hoe de navigatie nu gaat werken??? want iedereen speculeert er maar op los! zitten er mappen bijgeleverd of moet je die telkens downloaden tegen een pijnlijk hoog tarief!?

andere vraag; kan je nokia's nav.software eraf gooien en een ander (misschien beter) prog erop zetten met gebruik van mappen???

quote:
Gould schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:47:
Kan er iemand mij vertellen hoe de navigatie nu gaat werken??? want iedereen speculeert er maar op los! zitten er mappen bijgeleverd of moet je die telkens downloaden tegen een pijnlijk hoog tarief!?

andere vraag; kan je nokia's nav.software eraf gooien en een ander (misschien beter) prog erop zetten met gebruik van mappen???
Volgens mij is er een TomTom voor Symbian. Neem aan dat deze gewoon gaat werken.

quote:
Gould schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:47:

Volgens het filmpje dat hier eerder gepost is kun je met de bijgeleverde software kaarten downloaden met gprs zonder extra kosten. Het zag er eerder uit als een soort Googlemaps met "interestng places" dan als een routeplanner. Maar ik neem aan dat je er ook andere software op kan zetten.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Reg. datum: 12 februari 2005

Te koop en op voorraad! : http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=327329

Denk echter dat het een foutje is :?

Reg. datum: 15 juni 2000

quote:
buddow schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:49:
Te koop en op voorraad! : http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=327329

Denk echter dat het een foutje is :?
Hoop echt wel dat het een foutje is, pff 1.249 euro. Way way to much

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Beschikbaarheid: Op voorraad bij leverancier, verwachte levertijd 5 dagen.
Komplett heeft `m dus niet op voorraad, maar Komplett hun leverancier (althans, dat claimen ze)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Ginz schreef op zondag 05 november 2006 @ 15:19:
[...]

Komplett heeft `m dus niet op voorraad, maar Komplett hun leverancier (althans, dat claimen ze)
Dat is natuurlijk dikke onzin. Dat ding is nog helemaal niet leverbaar.

Dell Inspiron 6000//Asus EEEPC 900 black @ Ubuntu//Nokia E51 black//Apple iPod Classic 80GB black

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Wat ik met mijn post bedoel, is dat Komplett `m niet op voorraad heeft, maar dat Komplett op zijn website heeft staan dan hun leverancier `m voorradig heeft. Niet dat ik dat geloof, want ik weet netzo goed als een andere dat de N95 waarschijnlijk dit jaar niet eens op de markt komt.

Waarschijnlijk dus een foutje in de communicatie tussen de leverancier van Komplett en Komplett zelf.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
speldenknop schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:45:
[...]

hehe wou je met de N95 de route naar je WC berekenen?:P maar mijn Mio C510E werkt ook niet binnenshuis hoor..

[...]

vraag me af of ie in april al te krijgen is.. heb het vaker gezien met Nokia :z

[...]

ligt et aan mij of werken die links niet?

denk dat ik btw ook maar pas bij 700 euro... 550 sprak me meer aan.. dat vink al genoeg eigenlijk
Hier doen ze het prima? Je moet wel even zoeken voor de download links, maar dat krijg je met zulke sites. :S

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Ik hoor een aantal mensen klagen dat deze phone misschien te dik is. Dit is vrijwel altijd het geval bij een smartphones/pocket pcs. Hoewel ze steeds smaller worden.

Ikzelf loop nu bijna 3 maand met een MDA Vario(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1159229/) rond in m'n broekzak en ik kan je zeggen dat het binnen no-time went(en nee, ik draag geen wijde hiphopbroeken met grote zakken ;) )

Bovendien is je portemonee nog veel groter en dikker(die van mij althans ;) ) dan je phone en als je portemonee in je broekzak past, dan past de N95 er zeker in. :Y)

Ja ware het niet dat je leren portemonnee, lekker soepel is en je er zonder al te veel kleingeld makkelijk met je kont op kunt zitten. Dat zie ik je met een smartphone niet doen. Hoe dun hij ook is.
Wat een geneuzel over het formaat, hij is een fractie dikker dan de Sony-Ericsson K750, een model dat half Nederland in de zak heeft, dus wat is het probleem? :?

Chameleons - internet creatievelingen

Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!

quote:
mbvisiontt schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:23:
Wat een geneuzel over het formaat, hij is een fractie dikker dan de Sony-Ericsson K750, een model dat half Nederland in de zak heeft, dus wat is het probleem? :?
8)7 Druif, Als je nou het bericht goed leest. Dan zie je juist dat ik zeg dat het formaat haast niet uitmaakt, aangezien de meeste smartphones zeker kleiner zijn dan een portemonee. Bovendien worden ze steeds kleiner en als het klopt dat die net zo plat als een K750i is, dan is het sowieso geen probleem meer.

quote:
Koekiee schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:40:
[...]

Dat is natuurlijk dikke onzin. Dat ding is nog helemaal niet leverbaar.
Ik heb op sommige plaatsen gelezen dat hij al werd verkocht in de Filipijnen. Mocht dat waar zijn, weet je ook waar de hoge (import)prijs vandaan komt.

Tweakotine-pleisters te koop?
Reg. datum: 27 september 2003

Paar vraagjes:
  • Kan TomTom werken met de ingebouwde GPS of moet je toch een externe kopen?
  • 2GB (danwel 4) is leuk en aardig, maar eenmaal volgestopt met progjes/fotos/MP3/etc.??? Gaat het dan nog steeds een beetje soepel met bladeren? N70 van een maat van mij ging snel out-of-the-box, maar nadat ie eenmaal op zijn 1GB Kingston TomTom/spelletjes/MP3 etc. erop had gegooid (kaart 50% vol) ging het bladeren en openen van files tergend langzaam
  • hotswapable kaartje: wat betekent het in de praktijk? SD-kaartje eruit halen terwijl je mobieltje aanstaat zonder dat het toestel crasht?
quote:
sl1200 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:03:
  • 2GB (danwel 4) is leuk en aardig, maar eenmaal volgestopt met progjes/fotos/MP3/etc.??? Gaat het dan nog steeds een beetje soepel met bladeren? N70 van een maat van mij ging snel out-of-the-box, maar nadat ie eenmaal op zijn 1GB Kingston TomTom/spelletjes/MP3 etc. erop had gegooid (kaart 50% vol) ging het bladeren en openen van files tergend langzaam

- De Samsung D600 ondersteunt officieel ook alleen maar 1GB microsd maar kan wel degelijk met 2gb overweg.
- Voor de Sony Ericsson K750i werd men in het begin ook gewaarschuwd voor een limiet van 1GB aan uitbreidings geheugen. Toch kon die na een tijdje bijna alle 2GB kaartjes slikken.

Ik denk dat de N95 op een gegeven moment wel meer als 2 GB kaartjes kan slikken, anders komt er wel aanpepaste (getweakte) software die het mogelijk maakt.

Het lijkt me sterk van Nokia dat 2GB het limiet is, als het apparaat een 5 MegaPixel camera bevat ;) :)

quote:
FrenzyFreak schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:55:
[...]
Ik heb op sommige plaatsen gelezen dat hij al werd verkocht in de Filipijnen. Mocht dat waar zijn, weet je ook waar de hoge (import)prijs vandaan komt.
Is het niet handiger om hem uit een Aziatisch land te importeren voor een veel goedkopere prijs en dat je dan in Nederland een sim-only erbij neemt als abonnement?

Stupid should hurt!!!!

quote:
[b][message=26808940,noline]Djerique schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:27
Het lijkt me sterk van Nokia dat 2GB het limiet is, als het apparaat een 5 MegaPixel camera bevat ;) :)
wat heeft 5MP met 2 GB te maken....de telefoon kan ook 220uur mee in standby tijd.... :?
quote:
sl1200 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:03:
Paar vraagjes:

• Kan TomTom werken met de ingebouwde GPS of moet je toch een externe kopen?
  • hotswapable kaartje: wat betekent het in de praktijk? SD-kaartje eruit halen terwijl je mobieltje aanstaat zonder dat het toestel crasht?

• Bij andere toestellen lukt het ook op de een of andere manier, dus...
• Geen idee, geen ervaring hiermee...
• Hij mag dan uiteraard niet crashen nee, maar bovenal belangrijk is het feit dat het kaartje dan niet onder de accu of zelfs onder de simkaart verstopt zit, maar bereikbaar ergens aan de zijkanten.

quote:
Djerique schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:29:
[...]
Is het niet handiger om hem uit een Aziatisch land te importeren voor een veel goedkopere prijs en dat je dan in Nederland een sim-only erbij neemt als abonnement?

Filipijnen - Officiële landstaal: Filipijns, Engels

Ik kan beter met Engels werken dan met Japans of Chinees, weet niet hoe dat bij jou zit ;)
Tegen de tijd dat het ding (hier) uit is valt te bezien of dat voordeliger is...

Mijn punt was enkel dat de N95 toch al uit zou kunnen zijn in de Filipijnen en ook hier (duur) verkocht kunnen worden d.m.v. import.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws