quote:
Wow, wat is die telefoon tof zeg! Het is zegmaar de N80, maar dan wat breder (niet hinderlijk) maar ook wat dunner. Het schuifmechanisme werkt heerlijk, allebei de kanten uit dus, en hij voelt erg lekker in de hand. De opties zijn echt super en dit is echt de eerste telefoon die gewoon het totaal pakket heeft. Hij wordt niet geleverd met `echte` navigatie software, maar er zit wel een soort van google map op, dus je kan beperkt navigeren. Er staan overgins 19 landen op! De fotos zijn ook erg goed en mooi, foto volgt later van een foto dat het toestel heeft gemaakt.
Internet gaat erg snel, wat wil je met hsdpa, en hij laat alles erg overzichtelijk zien en duidelijk. Je kan ook nog eens inzoomen en op de tv er mee spelen. De tv functie is erg cool maar niet erg handzaam.
Al met al, echt een top toestel en hij zeker goed lopen!!!!
Een filmpje volgt later en foto`s ook
quote:
PS: Het kan nog een halfjaar duuren voordat hij op de markt komt. Ze vertelde dat je Q1 2007 erg breed moet nemen. De prijs zal rond de 700 gaan liggen denk ik.
Foto`s:
Filmpje:
Is dus verdwenen
Ik heb ook nog het officiele reclame spotje, maar moet even kijken of ik die wel online kan gooien ivm de copyright van Nokia.
Veel plezier ermee
DaannO wijzigde dit bericht 03-11-2006 16:38 (47%)