Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Gould schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:25:
laat dan maar direct weten hoe hij is met een paar toffe fotoojes en wat extra uitleg

het is nog zo lang wachten eer hij komt :(

:D :D :D :D *O* *O* *O* :D :D :D :D

Wow, wat is die telefoon tof zeg! Het is zegmaar de N80, maar dan wat breder (niet hinderlijk) maar ook wat dunner. Het schuifmechanisme werkt heerlijk, allebei de kanten uit dus, en hij voelt erg lekker in de hand. De opties zijn echt super en dit is echt de eerste telefoon die gewoon het totaal pakket heeft. Hij wordt niet geleverd met `echte` navigatie software, maar er zit wel een soort van google map op, dus je kan beperkt navigeren. Er staan overgins 19 landen op! De fotos zijn ook erg goed en mooi, foto volgt later van een foto dat het toestel heeft gemaakt.

Internet gaat erg snel, wat wil je met hsdpa, en hij laat alles erg overzichtelijk zien en duidelijk. Je kan ook nog eens inzoomen en op de tv er mee spelen. De tv functie is erg cool maar niet erg handzaam.

Al met al, echt een top toestel en hij zeker goed lopen!!!!

Een filmpje volgt later en foto`s ook :)

quote:
C@SP schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:08:
[...]

Volgens jouw planning staat hij op Week 5 2007, dus dat is niet zo heel lang meer..

PS: Het kan nog een halfjaar duuren voordat hij op de markt komt. Ze vertelde dat je Q1 2007 erg breed moet nemen. De prijs zal rond de 700 gaan liggen denk ik.

Foto`s:
http://tweakers.net/ext/f/5741fcd3f4b5ab989bb5ff9650a70fbe/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/0f83ccfdcececf51f9bcb83cd4532cc3/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/030e60f8a76482c99a5613b86d7f3bfb/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/2a075b6b089e0525db502765b02993be/thumb.jpg

Filmpje:

Is dus verdwenen :(

Ik heb ook nog het officiele reclame spotje, maar moet even kijken of ik die wel online kan gooien ivm de copyright van Nokia.

Veel plezier ermee :)

DaannO wijzigde dit bericht 03-11-2006 16:38 (47%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

T I Ë S T O ! ! !
Reg. datum: 27 augustus 2004

quote:

Ik weet niet hoor, maar hier zie ik op dat filmpje een brandweerwagen, 2 ambulances en 2 politieauto's... :?

En heb je geen foto's van het toestel zelf gemaakt maar alleen van de doos?

Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket

quote:
Poeh schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:19:
Heeft iemand misschien al kunnen ontdekken welke processor er in de N95 zit? Hij staat er hier namelijk nog niet bij: http://pantosh.com/?p=26.
Ik heb ergens gelezen (sorry heb geen link opgeslagen) dat er dezelfde cpu in zit als in de N93, dus de TI OMAP 2420 ARM-11 330 MHz.

Chameleons - internet creatievelingen

Hét webbureau met een frisse kijk op webdesign!

quote:
DaannO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Foto genomen met N95
[...]
Wat zijn dat voor verticale lijnen in de foto? :? Niet mooi. Ik heb al eens een andere foto gezien, van dezelfde vrouw maar dan meer van voren genomen met op de achtergrong een gang ofzo met een deur. Deze foto had dit niet en was zelfs zo mooi dat ik niet geloofde dat dat van de N95 kon zijn. Deze foto wil ik wel geloven, die is niet zo mooi (als ik gehoopt zou hebben)... :|

Via news.google.com en zoeken op N95, staat er nu een link bovenaan over een russisch artikel vertaald met een online translator. De translator doet het niet meer, evenals enkele andere translators. :( Ik heb het vertaalde artikel wel 1x gezien, maar had toen geen tijd het te lezen. |:( De vele foto's zijn zowiezo als de moeite waard, maar de tekst zou ik ook graag lezen, iemand een idee waarom die site niet vertaald (meer) kan worden?

Linkje naar russisch artikel.

quote:
NrG_82 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:34:
[...]

Ik weet niet hoor, maar hier zie ik op dat filmpje een brandweerwagen, 2 ambulances en 2 politieauto's... :?

En heb je geen foto's van het toestel zelf gemaakt maar alleen van de doos?

Hmm, mijn filmpje is nu verdwenen opeens. :( Dat filmpje was van vorige week toen hier allemaal heisa was enz. Maar mn N95 is dus spoorloos :(

Ik heb die ene foto ingescaned, maar op low ress omdat hij anders te groot zou worden. Ik doe het straks nog een keer. :)

quote:
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:50:
Ik heb die ene foto ingescaned, maar op low ress omdat hij anders te groot zou worden. Ik doe het straks nog een keer. :)

Cool. :)

Heb trouwens dat russisch artkikel gewoon deeltje per deeltje vertaald met Babelfish, best aardig om te lezen, maar niks echt nieuws ofzo. Foto's zijn wel erg aardig.

Jammer van de prijs, jammer van het wachten, jammer van de navigatie...... Hmmmm.

quote:
mbvisiontt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:58:
[...]

Cool. :)

Heb trouwens dat russisch artkikel gewoon deeltje per deeltje vertaald met Babelfish, best aardig om te lezen, maar niks echt nieuws ofzo. Foto's zijn wel erg aardig.
Als trouwens iemand een file server van meer dan 200mb heeft, dan kan ik je 2 filmpjes sturen. 1 reclame spot van de N95 en een design film van de N95. Wie o Wie? :)

quote:
REDFISH schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:08:
Jammer van de prijs, jammer van het wachten, jammer van de navigatie...... Hmmmm.
Je kan er vast wel Tomtom opzetten

quote:
Madman_K schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:42:
[...]

Je kan er vast wel Tomtom opzetten

Dit kan ook, en route66 gaat er ook op werken. Echter zit er volgens de dude geen sirf 3 muis in. :S

Edit:

Ik heb hier nog 2 mp4 filmpjes, ik heb ze zelf nog niet gezien :)

DaannO wijzigde dit bericht 03-11-2006 16:38 (30%)

quote:
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:44:
[...]

Dit kan ook, en route66 gaat er ook op werken. Echter zit er volgens de dude geen sirf 3 muis in. :S

Edit:

Ik heb hier nog 2 mp4 filmpjes, ik heb ze zelf nog niet gezien :)

Filmpje
Even een domme vraag..wat is sirf 3?

quote:
Apache4u schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:41:
[...]

Even een domme vraag..wat is sirf 3?
Is het type GPS antenne wat er in zit. Sirf 3 is het laatste, meest nauwkeurige model. Deze zit er dus blijkbar niet in. Hij wist niet te vertellen welke wel, mar het zal denk ik om V2 gaan dan. :)

PS-42Q91H 107cm PLASMA

DaannO, wanneer komt die vette phone nu. Klopt de prognode voor week 5 nu wel of niet? Na deze filmpje te hebben gezien wordt het wachten nu nog moeilijker. Wat een perfect apparaat.
Afgelopen weekend was ik in Brussel met mijn vriendin maar wat is het dan makkelijk wanneer je GPS op je phone heb zitten (die misten we dus :))

Wij houden nog steeds van Grolsch!!

Leuke filmpjes DaannO, thanx. :)

Heb je ook nog een mooie foto... ;) Ben erg benieuwd naar de HQ scan! :)

quote:
mvaanholt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:57:
DaannO, wanneer komt die vette phone nu. Klopt de prognode voor week 5 nu wel of niet? Na deze filmpje te hebben gezien wordt het wachten nu nog moeilijker. Wat een perfect apparaat.
Afgelopen weekend was ik in Brussel met mijn vriendin maar wat is het dan makkelijk wanneer je GPS op je phone heb zitten (die misten we dus :))

Ik heb hem in de verwachting van volgende week opgeschoven naar week 8 van 2007. Eerlijk gezegd weet ik niet goed wanneer hij wordt verwacht, omdat Nokia zelf het ook niet weet. Ik hou het wekelijks bij, dus je moet het gewoon even in de gaten blijven houden. :)

quote:
mbvisiontt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:57:
Leuke filmpjes DaannO, thanx. :)

Heb je ook nog een mooie foto... ;) Ben erg benieuwd naar de HQ scan! :)

Komt er zo aan. Maar ik kom er net achter dat orange een datalimiet van 50mb per dag hanteerd, dus ik ga het even op tweakers hosten. :)

Edit: Mijn scanner kan niet zulke hoge resolutie aan, ik kan alleen vertellen hoe het er uit ziet: Heel erg mooi en duidelijk. De kwalitiet van een echte digitale camera van Sony bijv met cybershot. Meer dan dat kan ik er ook niet van maken. :'(

DaannO wijzigde dit bericht 01-11-2006 14:19 (10%)

quote:
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:01:
Edit: Mijn scanner kan niet zulke hoge resolutie aan, ik kan alleen vertellen hoe het er uit ziet: Heel erg mooi en duidelijk. De kwalitiet van een echte digitale camera van Sony bijv met cybershot. Meer dan dat kan ik er ook niet van maken. :'(

Jammer... Maar het ziet er dus wel gelikt uit, je hoeft nu dus echt geen fotocam meer erbij te hebben? Als je het vergelijkt met de 3.2 megapixel K800 of 2 megapixel K750, dan is dit dus wel een heel erg grote stap beter lijkt wel...? Zou mooi zijn!

Is de video trouwens van dezelfde kwaliteit als de N93? Of hebben ze daar ook nog verbeteringen aan toe weten te voegen? Geen idee of de 5MP iets toevoegd aan de videokwaliteit?

I've got balls of steel..

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

sergevandermaesen.be weet hem al aan te bieden voor de luttele prijs van Euro 1.285,00 incl
700 euro vind ik echt wel hét max voor een gsm

Ze zeiden in de review dat de GPS binnenshuis niet werkt. Hopen dat hij in de auto dan geen probleem zal hebben met het leggen van een verbinding. Je zult waarschijnlijk inderdaad nog zoiets als tomtom erop komen te zetten als ik het zo zie voor echte navigatie, nu kun je alleen die points of interest als je doel opgeven en niet echt een straat als ik het zo zag (misschien heb ik het fout).

Ik denk dat ik voor 700 E pas. Dan haal ik me wel een Eten ofzo. of een Laptop en een TomTom Go en een cheape mobiel. Helaas past de digicam dan niet meer in het budget.

REDFISH wijzigde dit bericht 02-11-2006 01:05 (16%)

Ja klopt wel ja...

Idd als je kijkt wat je voor zoveel geld allemaal kan kopen, maar we zijn gewoon allemaal gadgetgeil en willen het liefst een alles-in-1 tool!

Scheelt voor mij weer dat mn abonnement pas in april afgelopen is dus eerder kopen is er voor mij niet bij, bespaar ik me vast wat geld mee (heb in mn achterhoofd mn aankoop van de 512MB RS-MMC Dual Voltage geheugenkaart voor 100 euro (toen was hij net een paar weken uit) en enkele maanden later was ie tientjes gedaald en nu kosten ze nog maar iets van 20 euro).

quote:
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:08:
[...]
Als trouwens iemand een file server van meer dan 200mb heeft, dan kan ik je 2 filmpjes sturen. 1 reclame spot van de N95 en een design film van de N95. Wie o Wie? :)
hier een overzicht ervan http://www.lights.com/pickalink/freestorage/

handige zijn: http://www.filefactory.com/ en http://depositfiles.com/en/ beide 300MB limiet
quote:
DaannO schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:58:
[...]
Ik heb ook nog het officiele reclame spotje, maar moet even kijken of ik die wel online kan gooien ivm de copyright van Nokia.

Zet het gewoon op YouTube, als jij er al aan kon komen dan is het vast niet erg dat hij op YouTube komt, tis ook alleen maar extra reclame dus daar doen ze vast niet moeilijk over!

Maar kun je er nu nog omheen DaannO? Neem aan dat je hem nu wel zeker wil kopen...?

Je Nokia_N95_product_film.mp4 filmpje stond ook al in de startpost, die ander niet.
http://img236.imageshack.us/img236/7407/puntje6cm.jpgNokia's interview/animation video

Elboo wijzigde dit bericht 02-11-2006 01:48 (9%)

Ik hier?

quote:
Vet filmpje!! Echt mooi apparaatje, was al zeker dat ik hem ging halen maar nu ben ik helemaal verkocht. :)

T I Ë S T O ! ! !
Reg. datum: 27 augustus 2004

Zeer mooi filmpje idd. Maakt nog steeds een grote kans om m'n volgende toestel te worden wanneer m'n abo volgend jaar afloopt, hopelijk is hij dan voor een vriendelijk prijsje te krijgen ;)

Maar hoezo hebben die lui eigenlijk die maskers op? Zijn ze zo lelijk? :P

Laptop | SE W850i \o/ | iRiver H340 | iAudio U2 | Sony EX71sl | Canon IXUS 400 | Oakley E-Wire 2.1 & Half Jacket

quote:
NrG_82 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:28:
Maar hoezo hebben die lui eigenlijk die maskers op? Zijn ze zo lelijk? :P
Ze delen staatsgeheimen met ons, vind je het gek dat ze dan een masker ophebben. :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws