Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 topic - deel 1

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 84 85 86 87 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 mei 2002

Zullen we gewoon eens lekker stoppen met het debatteren over de mogelijke prijs en gewoon geduldig afwachten tot de telefoon op de markt is? Het is duidelijk dat Nokia het ultieme hebbeding heeft gefabriceerd maar de hebberigheid ligt er hier wel érg dik bovenop!
Stupid should hurt!!!!
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
AgentSmith schreef op woensdag 06 december 2006 @ 00:48:
Zullen we gewoon eens lekker stoppen met het debatteren over de mogelijke prijs en gewoon geduldig afwachten tot de telefoon op de markt is? Het is duidelijk dat Nokia het ultieme hebbeding heeft gefabriceerd maar de hebberigheid ligt er hier wel érg dik bovenop!
rare definitie van hebberigheid heb jij....

in Engeland hebben ze het woord anxious....dekt de lading perfect...in het nederlands...zou het mss rusteloos zijn...

laat iedereen toch lekker op zijn manier over de prijs praten en overal navraag doen...daar is een forum voor....
President Shinra
Reg. datum: 23 mei 2000

quote:
Poeh schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:52:
[...]
7500 Gulden voor een telefoon? Welke mag dat dan wel niet geweest zijn? (off topic, maar ben wel benieuwd)
Wat dacht je van de eerste auto telefoons op het ATF netwerk, die kostten een vermogen, en waren zo groot en zwaar als een baksteen :)

Ontopic: Nokia zal zich echt niet uit de markt gaan prijzen met een (te) dure telefoon. De prijs zal ongetwijfeld gematched worden aan de topmodellen van andere fabrikanten.

S1W wijzigde dit bericht 06-12-2006 10:04 (16%)

"There ain't no gettin' offa this train we on!!" ~Barret

Reg. datum: 13 april 2004

Lees op nieuwemobiel.nl, die verslag hebben gedaan van het Nokia world event 2006 dat ze de N95 hebben gezien en over geinformeerd zijn. Maar dat het toestel nog verre van af is en dat eerste indicaties voor de introductie rond maart/april 2007 zijn.

Link
http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=e338c6

Nokia kennende zal het nog wel een maandje later worden, (misschien wel 2) en als ik in mei mijn abo kan verlengen kan ik mooi deze nemen!

Reg. datum: 30 mei 2002

Jammer dat je voor Navigatie een abo moet afsluiten, niet echt netjes. Had liever gehad dat ik één keer een prijs betaal en daar dan constant gebruik van kan maken.

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:31:
[...]
dan moet je gewoon niks meer kopen of een 3310 of zo, dan heb je waar voor je geld
Niet grappen jatten :w

Reg. datum: 15 november 2006

quote:
Roy1985 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:00:
Jammer dat je voor Navigatie een abo moet afsluiten, niet echt netjes. Had liever gehad dat ik één keer een prijs betaal en daar dan constant gebruik van kan maken.
TomTom 6 werkt ook gewoon ...

MacBook 13" / 2.0ghz / 1024mb / 60gb

quote:
iRobjuh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:33:
[...]

TomTom 6 werkt ook gewoon ...
Mij leek het navigatie systeem van Nokia erg handig om bijv mee door New York te slenteren. Lekker snel even naar een restaurant navigeren, of na dat ene parkje waar je zo graag heen wilde. Met TomTom is dit net iets lastiger :'(

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
schaam me diep, niet gezien....... :(

Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
Roy1985 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:48:
[...]

Mij leek het navigatie systeem van Nokia erg handig om bijv mee door New York te slenteren. Lekker snel even naar een restaurant navigeren, of na dat ene parkje waar je zo graag heen wilde. Met TomTom is dit net iets lastiger :'(
Wat is er lastig aan dan met TOMTOM?

Er zijn gewoon kaarten van NY.

quote:
kenniani schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:52:
[...]

Wat is er lastig aan dan met TOMTOM?

Er zijn gewoon kaarten van NY.
Met de Nokia kon je ze gewoon downloaden o.i.d., bij TomTom moet ik deze weer speciaal er bij kopen voor als ik er 1x in het jaar kom.

PS-42Q91H 107cm PLASMA
Reg. datum: 03 oktober 2006

Ik denk iedereen een beetje de boot afhoud maar volgens mij weten de telecom zaken maar al te goed wanneer de N95 op de markt komt. Ze durven dit alleen niet te zeggen omdat wanneer Nokia het uitstel hun op hun zak gaan! Eind januari ligt hij in de winkels denk ik, bij the phonehouse bevestigen ze in ieder geval dat hij daar ¤699,- gaat kosten

Wij houden nog steeds van Grolsch!!

quote:
coldasice schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:25:
[...]

rare definitie van hebberigheid heb jij....

in Engeland hebben ze het woord anxious....dekt de lading perfect...in het nederlands...zou het mss rusteloos zijn...

laat iedereen toch lekker op zijn manier over de prijs praten en overal navraag doen...daar is een forum voor....
Wat ik bedoel is dat iedereen zo graag deze mobiel wil hebben (ik overigens ook) dat sommigen wel erg ver gaan met het debatteren over een prijs die we over luttele weken gewoon voorgeschoteld krijgen. En natuurlijk mag dat op een forum maar een gegeven moment nemen de geruchten de overhand en verzandt het in een soort geroddel waar niemand iets aan heeft.
quote:
Roy1985 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:49:
[...]

Met de Nokia kon je ze gewoon downloaden o.i.d., bij TomTom moet ik deze weer speciaal er bij kopen voor als ik er 1x in het jaar kom.
Citymaps kosten toch maar iets van 5 euro? Je retourtje is in ieder geval een stuk duurder.
Stupid should hurt!!!!
Reg. datum: 27 september 2000

quote:
AgentSmith schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:41:
[...]

Wat ik bedoel is dat iedereen zo graag deze mobiel wil hebben (ik overigens ook) dat sommigen wel erg ver gaan met het debatteren over een prijs die we over luttele weken gewoon voorgeschoteld krijgen. En natuurlijk mag dat op een forum maar een gegeven moment nemen de geruchten de overhand en verzandt het in een soort geroddel waar niemand iets aan heeft.

[...]

Citymaps kosten toch maar iets van 5 euro? Je retourtje is in ieder geval een stuk duurder.
agree....
;)
Reg. datum: 13 april 2000

Ik heb gisteren toevallig iemand van Nokia gesproken en die had het over Q2-Q3 voordat het toestel echt overal in de winkel ligt.
Dit heb ik ook bevestigd gekregen bij 2 verschillende PhoneHouse winkels.

Mij lijkt januari heel erg onwaarschijnlijk.

Slave of Thieves

Nokia's geschiedenis van de release van nieuwe modellen kennende zou je best wel eens gelijk kunnen krijgen. Aan de andere kant pronkt Nokia al geruime tijd op de website met de N95 dus Q1 lijkt mij niet onhaalbaar. Q2 vind ik te pessimistisch :).
It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

En kwamen de N73 en de N93 vrij snel na de aankondiging al op de markt.

We zullen gewoon maar moeten afwachten totdat hij er is. Ik hoop toch op een spoedige introductie en een mogelijkheid om zelf je firmware te upgraden.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty. Hmm misschien eens tijd voor een upgrade?

quote:
@r!k schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:37:
En kwamen de N73 en de N93 vrij snel na de aankondiging al op de markt.

We zullen gewoon maar moeten afwachten totdat hij er is. Ik hoop toch op een spoedige introductie en een mogelijkheid om zelf je firmware te upgraden.
Zelf je firmware upgraden kan tegenwoordig ook met een Nokia, via de nokia site.

Reg. datum: 16 september 2005

ik ben benieuwd wat de uiteindelijk prijs zal gaan worden. Het lijkt wel als de smartphones tegenwoordig duurder zijn dan comlete pc systemen... :(

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
kenniani schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:51:
[...]

Zelf je firmware upgraden kan tegenwoordig ook met een Nokia, via de nokia site.
Ja maar helaas niet met elke nokia, ik geloof ook dat het even duurde voordat bijv. de N80 van deze functionaliteit gebruik kon maken. Ik hoop dus dat de N95 meteen vanaf de release dit kan.

AMD Athlon 64 3200+, 1GB ddr pc3200, Sapphire X1900 GT, Coolermaster Centurion 5, Soundblaster X-Fi Fatal1ty. Hmm misschien eens tijd voor een upgrade?

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
@r!k schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:50:
[...]

Ja maar helaas niet met elke nokia, ik geloof ook dat het even duurde voordat bijv. de N80 van deze functionaliteit gebruik kon maken. Ik hoop dus dat de N95 meteen vanaf de release dit kan.
De gehle nserie was al klaar om zo up te daten, echter was er nog niet voor elke tel nieuwe software beschikbaar. Dus de N95 zal dit ook kunnnen maar het is eerder wachten op de software. ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 02 oktober 2006

Nagevraagd bij de phonehouse: vorige week iemand van nokia geweest en die zeiden maart, bericht op de site wordt aangepast

quote:
DaannO schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:10:
[...]

De gehle nserie was al klaar om zo up te daten, echter was er nog niet voor elke tel nieuwe software beschikbaar. Dus de N95 zal dit ook kunnnen maar het is eerder wachten op de software. ;)
Is niet waar, het is pas sinds enkele maanden mogelijk te updaten, N70 is al veel ouder.

Nieuwere software was er ook al voor N80, terwijl update ook nog niet beschikbaar was via nokia site.

In de toekomst zal het wel gelijk kunnen denk ik want 7390 staat er ook al tussen en is nog niet officieel uit in NL.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
kenniani schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:49:
[...]

Is niet waar, het is pas sinds enkele maanden mogelijk te updaten, N70 is al veel ouder.

Nieuwere software was er ook al voor N80, terwijl update ook nog niet beschikbaar was via nokia site.

In de toekomst zal het wel gelijk kunnen denk ik want 7390 staat er ook al tussen en is nog niet officieel uit in NL.
Volgens mij is het wel waar. Software wordt eerst uitgegeven aan de sp`s en een tijd later op de site gezet. Dit om de flow naar de sp`s te optimaliseren. Echter had Nokia besloten om alles gelijdelijk te introduceren omdat anders iedereen elke telefoon gelijk zou gaan updaten en dat kunnen de servers niet aan en het hele prog was nog in public beta fase.

Vandaar. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Wat ik me alleen afvraag is of TomTom gaat werken op deze N95, ik heb nu een Nokia 6630 en maak gebruik van TomTom Mobile, maar hierop kan je alleen een connectie maken met een BT GPS ontvanger. Ik weet niet of dit met TomTom 6 ook zo is, maar anders ben je dus verplicht de software van Nokia te gebruiken tot dat er iemand anders met een update/nieuw pakket uit komt.

Verder lijkt me de N95 een geweldig toestel, en hoop bij het verlengen van mijn abbo dit toestel te kunnen krijgen.

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 84 85 86 87 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: