Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
@r!k schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:38:
Laten we het hopen, zou ik wel een errug leuk kerstcadeautje vinden :)
Ik acht de kans zeer klein. Ze hebben net weer een paar modellen in Amsterdam gelanceerd en een demo gegeven van de N95, die natuurlijk centraal aanwezig is, maar verder is er nog niet de verwachting dat we hem snel kunnen verwachten. Meer info: http://www.nokia.com/A4160374

Nokia is altijd te laat dan te vroeg met toestellen. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Had eerst de E61 op het oog maar dit is toch wel een erg :9~ toestelletje! Dit jaar lukt waarschijnlijk niet meer. Januari?

Wat zal de prijs zijn icm een abonnement van rond 25 euro?
quote:
AgentSmith schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:45:
Had eerst de E61 op het oog maar dit is toch wel een erg :9~ toestelletje! Dit jaar lukt waarschijnlijk niet meer. Januari?

Wat zal de prijs zijn icm een abonnement van rond 25 euro?
Reken maar op minimaal 350 euro ;)

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Reg. datum: 15 juni 2000

Volgens een developer gaat zelfs Flash-Lite werken:
http://flashmeister.blogs.../playing-with-my-n95.html

Dus je kan ook youtube er op afspelen :P

quote:
Het verschil tussen beide losprijzen is inderdaad behoorlijk. Dan maar eerst de N80. Wel jammer want eigenlijk wil ik liever meteen het ideale toestel zodat ik over een jaar een veel goedkoper sim only abonnement kan afsluiten. Over een jaar zal ik me echter niet kunnen beheersen en moet ik natuurlijk alsnog de N95 hebben ;).
Einstein had gelijk!

950 mAh, erg jammer :(

Zit erg te twijfelen tussen wachten op deze foon (GPS!) of toch de HTC Tytn nemen (Windows CE, heeft toch zeker ook voordelen + grotere accu).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Smartphone of PDA is toch wel een groot verschil. Daarbij is een PDA een stuk minder zuinig dus staat je niet blind op die 1300 mAh van de HTC. Heb nu een Qtek 9100 met een accu van 1250 en die gaat hooguit 3 dagen mee. Ik denk dat de N80 makkelijk het dubbele haalt!
Einstein had gelijk!

quote:
AgentSmith schreef op woensdag 29 november 2006 @ 03:44:
Smartphone of PDA is toch wel een groot verschil. Daarbij is een PDA een stuk minder zuinig dus staat je niet blind op die 1300 mAh van de HTC. Heb nu een Qtek 9100 met een accu van 1250 en die gaat hooguit 3 dagen mee. Ik denk dat de N80 makkelijk het dubbele haalt!
Mijn Nokia 6680 haalt met mijn gebruik (semi-regelmatig mail checken etc.) maar 2 dagen mee. Intensief gebruiken? Elke dag opladen tenzij je op het einde van dag 2 met een lege accu geconfronteerd wilt worden... En dan heeft de N95 dezelfde accu, hogere resolutie, snellere hardware etc. Ben er niet zo heel erg gerust op :/

Maargoed, voor die HTC verwacht ik soortgelijke waarden als voor de 6680, tenzij je wifi aanzet, dat schijnt enorm veel energie te vreten, vooral @ max. performance ingesteld.

quote:
AgentSmith schreef op woensdag 29 november 2006 @ 03:44:
Met een accuduur van 3 dagen zou ik meer dan tevreden zijn. Hoe vaak komt het voor dat je drie dagen lang geen stopcontact tegenkomt?

grun

Mijn enige punt is dat Sorcerer zijn keuze niet moet laten afhangen van de accu's van beide toestellen. ;) In de praktijk zullen ze allebei ongeveer even lang meegaan.
Einstein had gelijk!

Ik vind het gewoon moeilijk, hoopte eigenlijk dat van één van de twee de accu zo brak zou zijn dat ik de ander wel móest kiezen :D

Je kiest namelijk voor: compacter, GPS (N95)
Of voor: sneller, meer customizability/compatibility (Tytn)

Moeilijk :'(

Omdat ik op korte termijn een nieuw toestel koop, ben ik op zoek naar een alternatief voor dit toestel. Helaas zijn er nog niet veel smartphones en pda's met ingebouwde gps. De combinatie met UMTS is nog schaarser en wil je HSDPA dan houdt het helemaal snel op. De markt is de afgelopen jaren overspoeld met telefoons en pda's maar de echte alleskunner laat nog steeds op zich wachten.

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
DaannO schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:22:
[...]

Ik acht de kans zeer klein. Ze hebben net weer een paar modellen in Amsterdam gelanceerd en een demo gegeven van de N95, die natuurlijk centraal aanwezig is, maar verder is er nog niet de verwachting dat we hem snel kunnen verwachten. Meer info: http://www.nokia.com/A4160374
Wellicht erg interessant voor N95 liefhebbers:
quote:
Als de N95 op de markt komt zal daar standaard heel Europa als kaart meegeleverd worden. De Gate5 software wordt standaard meegleverd. Deze software is getiteld Smart2Go. Om deze te kunnen gebruiken moet de consument een activeringscode kopen voor tussen de ¤ 50,- / ¤ 100,-.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
Ginz schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:19:
[...]

[...]
Inderdaad erg intressaente inforamtie. Jammer genoeg erg fraudegevoelig, en dus een beetje te simpel van Nokia. Maar de optie is erg leuk. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
AgentSmith schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:00:
Omdat ik op korte termijn een nieuw toestel koop, ben ik op zoek naar een alternatief voor dit toestel. Helaas zijn er nog niet veel smartphones en pda's met ingebouwde gps. De combinatie met UMTS is nog schaarser en wil je HSDPA dan houdt het helemaal snel op. De markt is de afgelopen jaren overspoeld met telefoons en pda's maar de echte alleskunner laat nog steeds op zich wachten.
de N95 is toch wel een redelijke alleskunner, niet?

quote:
Sorcerer8472 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:34:
Ik vind het gewoon moeilijk, hoopte eigenlijk dat van één van de twee de accu zo brak zou zijn dat ik de ander wel móest kiezen :D

Je kiest namelijk voor: compacter, GPS (N95)
Of voor: sneller, meer customizability/compatibility (Tytn)

Moeilijk :'(
Nou ja, als je een beetje bekend bent met de toestellen van HTC lijkt me die keuze niet moeilijk. Ik ben verder niet bevoordeeld ofzo hoor...

quote:
Ginz schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:19:
[...]

[...]
Waar heb je die info over de GPS vandaan ?
Er is mij iets anders verteld, nl. dat je een route kunt uitstippelen, waarna de telefoon de benodigde gegevens laad (kan via GPRS/EDGE/3G/3.5G-net, maar ook WLAN), en die vervolgens bewaart (je hoeft dus bij de volgende trip dezelfde streek niet opnieuw te laden, updaten kan echter wel.). Zo sleep je bijvoorbeeld geen kaart van Spanje mee op je geheugenkaartje, als je daar toch nooit komt.

Einstein had gelijk!

quote:
Dandelion schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:52:
[...]

Nou ja, als je een beetje bekend bent met de toestellen van HTC lijkt me die keuze niet moeilijk. Ik ben verder niet bevoordeeld ofzo hoor...
Dus: wél HTC? Of juist níet HTC?

Trek 6500 powered

quote:
MacJohn schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:10:
[...]

Waar heb je die info over de GPS vandaan ?
Er is mij iets anders verteld, nl. dat je een route kunt uitstippelen, waarna de telefoon de benodigde gegevens laad (kan via GPRS/EDGE/3G/3.5G-net, maar ook WLAN), en die vervolgens bewaart (je hoeft dus bij de volgende trip dezelfde streek niet opnieuw te laden, updaten kan echter wel.). Zo sleep je bijvoorbeeld geen kaart van Spanje mee op je geheugenkaartje, als je daar toch nooit komt.
Van een Nokia bijeenkomst, vandaag in de RAI

-
-

Egypt

Een chinese vriend van mij kan via via de N95 regelen... :?
Nieuw in doos.... :/

Kan dat? Hij zegt dat ze eigenlijk voor de VS-markt bestemd zijn.

Trek 6500 powered

quote:
Achmedd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 02:12:
Een chinese vriend van mij kan via via de N95 regelen... :?
Nieuw in doos.... :/

Kan dat? Hij zegt dat ze eigenlijk voor de VS-markt bestemd zijn.
Simpel, nee!

De enige mogelijkheid is dat er ergens een N95 proto is verduisterd. Mocht dat het geval zijn, dan is dat in ieder geval zonder doos. Dus als iemand jou nu al een N95 nieuw in doos aanbied, kan je er (bijna) zeker van zijn dat je met bedrog te maken hebt.

-
-

Dit lijkt redelijk safe: Marktplaats Ad ophalen in Doesburg

quote:
Sorcerer8472 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:25:
[...]

Dus: wél HTC? Of juist níet HTC?
Geen HTC. Heb het wel gezien met HTC na een toestel van ze gehad te hebben. Of je moet niet zo heel veel geven om de kwaliteit van het telefoneren. Anders zou ik toch echt voor de Nokia gaan.

quote:
mister iks schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:20:
Dit lijkt redelijk safe: Marktplaats Ad ophalen in Doesburg
met bon: in ieder geval dus gebruikt, waarschijnlijk aziatisch beta-toestel. bloedlink dus

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws