Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson P990i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 73 74 75 76 last

Reageer Nieuw Topic
Think Different
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
EtH schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:39:
Wellicht heb ik een maandagochtend model, alle aspecten die ik beschreven heb werken toch echt belabberd. Helaas zie ik veel van de bugs zoals ik deze beschrijf ook terug in andere forums (bijvoorbeeld PDATotaal, http://www.pdatotaal.info/forum/forumdisplay.php?f=21). Ik ben bang dat ik de enige niet ben.
Voor mijn informatie, is bij jullie de door SE vorige week beloofde firmware update al gelukt? Volgens de helpdesk van SE is de huidge versie R7A001, ik draai nog (ook na het draaien van update vandaag) op R5A006. De helpdeks geeft mij aan naar een servicepunt te moeten als de versie afwijkt van R7001.

Vergeet niet dat forums vaak zeikforums zijn, als er problemen met een product zijn gaan mensen altijd naar het internet toe, als hij goedwerkt waarom zou iemand dat op internet lopen verkondingen?

Als er 1miljoen gebruikers zijn zonder problemen en 40 met problemen dan lijkt het idd allemaal heel erg ernstig.

MacBook Pro 2.53 Ghz 4GB ram 15" Unibody - iMac 17" 1.25Ghz 768MB-ram - PowerBook 12" 1.33Ghz 1.25GB-ram - iPod 80Gig - iPhone 8GB | Canon dSLR EOS 350d | hificorner.nl

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
Wellicht heb ik een maandagochtend model, alle aspecten die ik beschreven heb werken toch echt belabberd. Helaas zie ik veel van de bugs zoals ik deze beschrijf ook terug in andere forums (bijvoorbeeld PDATotaal, http://www.pdatotaal.info/forum/forumdisplay.php?f=21). Ik ben bang dat ik de enige niet ben.
Voor mijn informatie, is bij jullie de door SE vorige week beloofde firmware update al gelukt? Volgens de helpdesk van SE is de huidge versie R7A001, ik draai nog (ook na het draaien van update vandaag) op R5A006. De helpdeks geeft mij aan naar een servicepunt te moeten als de versie afwijkt van R7001.
Same here. Krijg morgen een vervangend/gemaakt exemplaar thuis geleverd. Hopelijk heb ik dan een normaal functionerend exemplaar zoals de meeste van jullie al hebben. Ben benieuwd

quote:
Ik denk dat SE zelf ook niet helemaal weet welke regio welke versie firmware beschikbaar heeft, want ik zit ook nog steeds op R5A006, en elke keer blijft ie melden dat ie al de nieuwste firmware heeft. Ook na het herinstalleren van de update software. Ik zal straks nog een keer proberen te updaten.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 03 september 2006

quote:
Chiron schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:11:
[...]

Ik denk dat SE zelf ook niet helemaal weet welke regio welke versie firmware beschikbaar heeft, want ik zit ook nog steeds op R5A006, en elke keer blijft ie melden dat ie al de nieuwste firmware heeft. Ook na het herinstalleren van de update software. Ik zal straks nog een keer proberen te updaten.
Hier hetzelfde. Update echt nog niet beschikbaar volgens mij.

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
prtl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:43:
[...]

We gaan nu erg off-topic, maar waarom persé via een Orange shop verlengen?

Sorry voor het offtopic brengen van het topic.
Bij de Orange shop kun je vier maanden van te voren verlengen, bij andere winkels t4t, belcompany e.d. is dat maar drie. Aangezien Orange hem zelf nog niet levert, zal ik dan toch die maand moeten wachten, dus niets aan te doen. Ik ga het in iedergeval nog wel eens een keer vragen hoe dat zit aangezien ik ook graag mijn ervaringen met dit toestel zou willen delen (om het maar weer ontopic te brengen). Vandaar.

quote:
Chiron schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:11:
[...]

Laatst gerucht is dat R7A voor Nederland ps volgende week wordt vrijgegeven. :?

Waar heb je dat vandaan? :) Ik heb net even geprobeerd te updaten, maar gaf nog steeds aan dat de nieuwste firmware er al op stond.

Wat ik wel vaag vind is dat er steevast een fout: usb apparaat wordt niet herkend fout weergegeven wordt zodra ik de 'c' indruk en de usb stekker erin steek. Maakt niet uit met welke usb poort ik het probeer. Meer mensen ervaring mee?

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Dr. Tim, I presume?
Reg. datum: 13 mei 2004

Waar ik nog wel eens tegenaan loop is dat ik het toestel in z'n cradle heb staan en m-Router aangeeft "Connected" te zijn, maar dat de PC Suite het toestel niet kan vinden. Hetzelfde doet zich voor met een Bluetooth-verbinding. (De USB setting van het toestel staat trouwens gewoon op "Telefoonmodus".)

... Synchroniseren is best lastig op die manier. :P

prtl wijzigde dit bericht 02-10-2006 21:52 (8%)

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
Chiron schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:03:
Waar heb je dat vandaan? :) Ik heb net even geprobeerd te updaten, maar gaf nog steeds aan dat de nieuwste firmware er al op stond.

Wat ik wel vaag vind is dat er steevast een fout: usb apparaat wordt niet herkend fout weergegeven wordt zodra ik de 'c' indruk en de usb stekker erin steek. Maakt niet uit met welke usb poort ik het probeer. Meer mensen ervaring mee?
de melding wel, maar hij doet het gewoon

quote:
prtl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:51:
Waar ik nog wel eens tegenaan loop is dat ik het toestel in z'n cradle heb staan en m-Router aangeeft "Connected" te zijn, maar dat de PC Suite het toestel niet kan vinden. Hetzelfde doet zich voor met een Bluetooth-verbinding. (De USB setting van het toestel staat trouwens gewoon op "Telefoonmodus".)

en rechtstreeks met de kabel in het toestel?

Dr. Tim, I presume?
Reg. datum: 13 mei 2004

quote:
john-hendriks schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:06:
[...]

en rechtstreeks met de kabel in het toestel?
Zelfde probleem. :(

Reg. datum: 30 september 2006

quote:
prtl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:51:

probeer eens je telefoon uit te zetten en weer aan en dan nog eens proberen...

Reg. datum: 30 september 2006

Tis zover, na een week kan hij terug. Als ik mijn headsetje aansluit valt het geluid weg, totdat ik deze er stevig induk. Heb m ff vergeleken met twee andere p990's en de connector (waar de lader ook in gaat) ligt bij mij een stuk meer naar binnen. Die van de verkoper zat ook al iet wat schuin, dus doe er voorzichtig mee. Die van mij ga ik nu een weekje missen, hopen dat hij xtra sterk terug komt!
;
update

Ben naar HQC gegaan in Hoogvliet. Hij heeft de connector eruit gehaald, was inderdaad iets mee mis. De koperpuntjes schoven naar binnen, zou best wel eens een produktie fout kunnen zijn. Ik heb er nu een inzitten van een andere Sony-Ercicsson (K...nog iets), dus mensen houd het ff in de gaten !

Vandaag dan een vervangende p990i ontvangen (via DynaFix). Duurde ongeveer 2 weken (met tussen persoon: GSMTrack). Eerste wat me opvalt is dat deze veel sneller reageerd wanneer je door menu's heen gaat. Tevens voelt deze minder gammel aan. Mijn vorig exemplaar kraakte bijv als je het normale keypad gebruikte

Versie die meegeleverd is:
Tel: CXC162037 R4B001
Bluetooth: CXC162058 R4F01
Organizer: CXC162036 R2A04
CDA: CXC162007/1 R2A01

quote:
GF schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:16:
Vandaag dan een vervangende p990i ontvangen. Duurde ongeveer 2 weken (met tussen persoon). Eerste wat me opvalt is dat deze veel sneller reageerd wanneer je door menu's heen gaat. Tevens voelt deze minder gammel aan. Mijn vorig exemplaar kraakte bijv als je het normale keypad gebruikte

Versie die meegeleverd is:
Tel: CXC162037 R4B001
Organizer: CXC162036 R2A04
CDA: CXC162007/1 R2A01
nog wel de ouder sw. Maar even update doen

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

nog wel de ouder sw. Maar even update doen
Is de R7 of R9 al beschikbaar?

quote:
GF schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 16:28:
[...]

Is de R7 of R9 al beschikbaar?
nee, nog niet. de meest recente is volgens mij de R5A006

Net geupdate. Deze p990i is van een andere regio als mijn voorgaande: generic world1. Misschien dat ik daarom wel de R7 krijg?

Nieuwe versie:
Tel: CXC162037 R7A001
Organizer: CXC162036 R4F01
CDA: CXC162007/1 R3B01

Hoogstwaarschijnlijk wel. Jouw CDA geeft /1 aan, en bij de meeste mensen hier in NL zal dat /66 zijn.

Iemand al GPS werkend gekregen i.c.m. nav4all of wayfinder? Zoja welke GPS receiver?

Reg. datum: 03 oktober 2006

Hallo allemaal, 1e keer op dit forum, heb alweer een hoop informatie gelezen. Ik heb een Mac en ik wist voor aanschaf al dat syncen tussen de p990i en Mac niet gaat en ook dat ik firmware-updates niet zelf kan doen. Toch een p990i gekocht en zeer gelukkig ermee. Had overigens al een p800.

Wat mij niet lukt is de p990i als memory stick te gebruiken. Ik zet bij USB de keuze op bestandsoverdracht, verbind de phone met de kabel met Mac.. en er gebeurt niets. Mac herkent de telefoon-als-memory-stick niet. Als ik de p990i uitzet, 'm dan verbind met Mac en vervolgens de telefoon aanzet, wil de telefoon helemaal niet starten.

Grote kans dat dit te maken heeft met de incomptabileit tussen telefoon en Mac, maar misschien doe ik iets niet goed. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom het niet kan, omdat mijn computer altijd elke memory stick herkent en door de p990i op 'bestandsoverdracht' te zetten wordt het toch een memory stick, niet waar?

Anyways, een lang verhaal.. iemand een suggestie ter oplossing?

quote:
GF schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:02:
Net geupdate. Deze p990i is van een andere regio als mijn voorgaande: generic world1. Misschien dat ik daarom wel de R7 krijg?

Nieuwe versie:
Tel: CXC162037 R7A001
Organizer: CXC162036 R4F01
CDA: CXC162007/1 R3B01
Maar is ie dan Nederlands of Engels, met die firmware van jou?

Reg. datum: 27 september 2001

quote:
GF schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:02:
Iemand al GPS werkend gekregen i.c.m. nav4all of wayfinder? Zoja welke GPS receiver?

Ja, met nav4all en een adapt 300.
Bluetooth aanzetten op je telefoon en dan java toegang geven tot bluetooth. Echt veel kun je er niet aan instellen. Hij pairt voor je als je in nav4all zit. Dit hoef je niet van tevoren te doen.

Reg. datum: 27 september 2001

quote:
Folkifoon schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:09:
...
Ben naar HQC gegaan in Hoogvliet. Hij heeft de connector eruit gehaald, was inderdaad iets mee mis. De koperpuntjes schoven naar binnen, zou best wel eens een produktie fout kunnen zijn. Ik heb er nu een inzitten van een andere Sony-Ercicsson (K...nog iets), dus mensen houd het ff in de gaten !
Ik had precies het zelfde, ik ben terug gegaan naar de winkel, die hebben hem opgestuurd naar dynafix en ik kreeg een paar dagen later een nieuwe terug. In de winkel zeiden ze dat er meer mensen geweest waren die het zelfde probleem hadden.

quote:
Pedroo schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:35:
[...]

Maar is ie dan Nederlands of Engels, met die firmware van jou?

Dat is een taal keuze wat niets uit maakt. Hij stond op nederlands en na flashen heb ik hem op engels gezet (menu items minder irri afgekort).

quote:
MRwimlex schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 01:13:
[...]

Ja, met nav4all en een adapt 300.
Bluetooth aanzetten op je telefoon en dan java toegang geven tot bluetooth. Echt veel kun je er niet aan instellen. Hij pairt voor je als je in nav4all zit. Dit hoef je niet van tevoren te doen.
Ok dus dat werkt wel. Ik krijg mijn adapt 500 maar niet werkend met beide programma's (geen fix lijkt het op). Vanavond nog maar eens verder kijken

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 73 74 75 76 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: