Ja ok dat is zo, maar het gaat mij er om of Microsoft het ook echt controleerd of je die ervaring hebt adv referenties.quote:
regels zijn regels!
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ja ok dat is zo, maar het gaat mij er om of Microsoft het ook echt controleerd of je die ervaring hebt adv referenties.quote:paella schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:28:
Werkervaring maakt het een stuk makkelijker. Thuis een servertje draaien is leuk, maar de problemen die je in de praktijk tegenkomt zie je dan niet. Maar het moet te doen zijn.
regels zijn regels!
I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.
regels zijn regels!
Tja, die snap ik nog niet echt. Want als je zo'n papiertje hebt, heb je de kennis nog niet... ja, op papier wel, maar je snapt er op dat moment nog geen zak vanquote:Megamind schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:23:
Ik wil dit papiertje hebben zodat ik werkgevers kan overtuigen dat ik de kennis in huis heb.
Zoveel moeilijker is MCSE niet tov MCSA. Meer van hetzelfde, kort door de bocht gezegd, met wat extra dingen als Designing AD bv. Nou moet ik wel zeggen dat ik al een jaar of 4 met AD werkte voordat ik eindelijk de papiertjes heb gehaald. Maar nu ben ik ook weer helemaal into het leren en ben bezig met CCSP (cisco cert. security professional). Maar ook daar speelt mee dat we de meeste apparaten daarvan (vpn concentrator, IDS, PIX) hebben staan en ik er eigenlijk al meer of minder ervaring mee heb.quote:Cis schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:50:
Maar goed: samengevat: MCSA is te halen zonder praktijkervaring, mits je wel zelf aan de slag gaat.
MCSE lijkt me persoonlijk iets minder denkbaar / haalbaar. Maar daar kunnen anderen wellicht meer over zegen.
No production networks were harmed during this posting
regels zijn regels!
Op een beetje solliciatie krijg je (2e gesprek bv) ook "examen" vragen, maar dan heb je geen testking, actualtest of pass4sure... Kennis door ervaring onthou je nou eenmaal beter dan vanaf papier.quote:Megamind schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:52:
Ik probeer het gewoon, ik doe examen voor examen, ik heb wel wat ervaring met AD en exchange, maar nou niet op super groot gebied (4/5 werkstations). Ik zie gewoon dat veel bedrijven zoeken naar mensen met het papiertje, hoeveel ervaring je ook hebt. Ik weet wat ik kan en niet, als ik dat papiertje heb, is het teminste iets dat het ook bewijst dat ik weet waar ik het over heb.
paella wijzigde dit bericht 26-11-2006 17:30 (6%)
iCy wijzigde dit bericht 30-11-2006 00:17 (36%)
ik drink niet, ik zuip
hehe ik had hem ook alweer binnenquote:iCy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:08:
Heb weer een beta examen doorgemailed gekregen van microschoften
071-622: PRO: Microsoft Desktop Support - ENTERPRISE
promotion code: BTA622
Aanmelden kan bij vue of Prometric
Moet binnen 22 uur geregeld zijn ofzo anders is die gesloten en als de onbekende limiet is bereikt en ik hoop dat iemand hier nog wat aan heeft.
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz
En dan?quote:appelsientje schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:37:
Yeah ! heb mijn 290 gehaald.. nu nog mijn 270
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Salaris verhogingquote:TheVMaster schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:46:
[...]
En dan?
Ik heb de komende maand nog de 70-299, 71-622 en de 70-350 (in die volgorde ook)
Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz
MrJ wijzigde dit bericht 01-12-2006 14:59 (79%)
-Godfather Bodybuilding topic reeks-
Super Moderator @ DutchBodybuilding.com | Sys Specs
Je kan zelfs alleen maar per case reviewen. Wanneer je klaar bent met een case (beantwoorden van vragen en reviewen) sluit je deze af en ga je naar de volgende. Je kan dan dus NIET meer terug naar de vorige case.quote:Danoo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:46:
Weet iemand bij de 70-297 examen of je ook per case kan reviewen als je binnen de tijd van een case zit.
Nog 2 Danoo sterkte donderdag,quote:Danoo schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:46:
Weet iemand bij de 70-297 examen of je ook per case kan reviewen als je binnen de tijd van een case zit.
Alvast bedankt
quote:hvdaelen schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:25:
[...]
Nog 2 Danoo sterkte donderdag,
Ja jij ok strekte
Aan het einde komt er wederom een review maar ik weet niet of je die kan gebruiken. TestKing heeft dezeldfe cases, maar ik zou niet de vragen en antwoorden leren maar de opzet (singe forest, single domain etc). Ik slaagde met 864 punten.quote:_Arthur schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:48:
[...]
Je kan zelfs alleen maar per case reviewen. Wanneer je klaar bent met een case (beantwoorden van vragen en reviewen) sluit je deze af en ga je naar de volgende. Je kan dan dus NIET meer terug naar de vorige case.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive?
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [MCSE] Ervaringen en discussies - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos