Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N73 Topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 februari 2001

quote:
Wouter2000 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 08:34:
[...]

Wat is het type nummer van de pioneer en wat is de prijs??
quote:
autoradio Pioneer deh 75bt
en google doet wonderen:
http://www.google.nl/sear...ioneer+deh+75bt&meta=

Vaelaa - Human Warlock 80 @ Sunstrider

Reg. datum: 06 januari 2005

weet iemand hoe het komt dat een thema wat is ingesteld steeds weer terug gaat naar het orginele zodra je de telefoon uit en aanzet? :(

Reg. datum: 04 september 2006

quote:
siezze schreef op donderdag 21 september 2006 @ 08:11:
[...]

Vrijdagmorgen via rabo internetbankieren geld overgemaakt en ik had hem zaterdagmorgen in huis 8) Ging heeel erg snel!

Check eerst je rekeninginfo eens of het geld wel van je rekening is gehaald, en naar de juiste rekening.... Anders moet je ff contact opnemen met gpsplaza
Ik heb ook zaterdag betaald.. Ik heb netjes een mailtje gekregen dat de protector niet op voorraad is en dat je een mailtje krijgt zodra deze verstuurd is naar je... Ik zou je mailbox dus even indegaten houden ;)

[ZzZ]Vighter
Reg. datum: 29 juni 2001

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is zijn de geheugenkaartjes die de N73 aankan. Ze zijn verkrijgbaar tot een grote van 4GB voor maar ¤68,- en dan zijn ze er nog met leessnelheden van 23MB/s en schrijfsnelheden van 22,5MB/s. Maar de vraag is kan de N73 dat wel aan? Toe hoe ver merk je hier iets van? Het is niet de snelste telefoon namelijk...

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Reg. datum: 08 februari 2006

Waar heb jij die MINI-SD geheugenkaartjes dan gezien van 4GB? Ik heb gezocht maar kwam tot 2GB (zie OP).

Er staat aangegeven volgens mij dat de N73 1GB aan kan maar iedereen koopt een 2GB kaart en die past er makkelijk in.

Welke je kiest maakt volgens mij niet zo veel uit uit. Lig aan wat de schrijf- en leessnelheden van die N73 zelf zijn volgens mij. En je computer of kaartlezer voor de overdracht van data.

En wat je al zei het is idd niet de snelste telefoon helaas (zou ik me nog wel eens aan kunnen gaan ergeren..)

Ik moet ook nog steeds een kaart bestellen.

Geheugenkaartjes
Sandisk, Ultra II - Secure Digital Card Mini 2GB (+- ¤65)
Lezen: 10 MB/sec.
Schrijven: 9 MB/sec.
http://tweakers.net/price...sk-Ultra-II)-prijzen.html

Transscend - Secure Digital Card Mini 2GB (+- ¤40)
Lezen:19,8 MB/s (max.)
Schrijven: 14,2 MB/s (max.)
http://tweakers.net/price...nsscend-80x)-prijzen.html

nl_umpire wijzigde dit bericht 21-09-2006 12:11 (6%)
Reden: MINI-SD

Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)

Reg. datum: 06 juni 2003

Ben eindelijk ook in het bezit van de N73, en aangezien ik een nieuweling in het symbian verhaal ben even een vraagje. Hoe kan ik het stand-by scherm zo instellen dat de verjaardagen eerder in het scherm komen dan op de dag zelf. en nu wordt alleen de eerstvolgende afspraak getoond, is er ook een manier om meerdere afspraken te laten zien

alvast bedankt

Resistance is futile (if <1 ohm)

Reg. datum: 14 september 2000

quote:
PQR schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:54:
Ben eindelijk ook in het bezit van de N73, en aangezien ik een nieuweling in het symbian verhaal ben even een vraagje. Hoe kan ik het stand-by scherm zo instellen dat de verjaardagen eerder in het scherm komen dan op de dag zelf. en nu wordt alleen de eerstvolgende afspraak getoond, is er ook een manier om meerdere afspraken te laten zien

alvast bedankt
Je kan bij de eigenschappen van een verjaaradg een signaal instellen dat je eerder op de hoogte stelt. Meerdere memo's worden bij mij onder mekaar getoond.

Reg. datum: 15 september 2006

quote:
siezze schreef op donderdag 21 september 2006 @ 08:11:
[...]

Vrijdagmorgen via rabo internetbankieren geld overgemaakt en ik had hem zaterdagmorgen in huis 8) Ging heeel erg snel!

Check eerst je rekeninginfo eens of het geld wel van je rekening is gehaald, en naar de juiste rekening.... Anders moet je ff contact opnemen met gpsplaza

Overboeken gebeurde op 16-09 (zaterdag dus) Geld is erafgehaald op 18-09(maandag dus) en de rekeningnr klopt ook. Ik heb zojuist GPSplaza ff gemaild en ik wacht hun antwoord wel ff af

Btw dacht ik dat iDeal een snelle manier van betalen was?

Rotsvast wijzigde dit bericht 21-09-2006 13:03 (10%)

quote:
nl_umpire schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:34:
Waar heb jij die MINI-SD geheugenkaartjes dan gezien van 4GB? Ik heb gezocht maar kwam tot 2GB (zie OP).

in Pricewatch heb ik ze zien staan...

quote:
Er staat aangegeven volgens mij dat de N73 1GB aan kan maar iedereen koopt een 2GB kaart en die past er makkelijk in.
Kan je de 2 GB dan ook geheel benutten? Waar staat dat 1 GB de limiet is?

[quote]Rotsvast schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:05:
[...]

in Pricewatch heb ik ze zien staan...
quote]

Zet dan gelijk ff de link naar Pricewatch erbij kan ik ook ff checken :)

Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)

VOS
Reg. datum: 02 juni 2005

misschien ene tip om de geheugenkaarten die het meest aangescchaft zijn in de OP te zetten?

miniSD kaartjes...

mijn probleem was trouwens dat ik 2x een contactpersson met hjetzelfde mobielnr erin had staan endaarom geen naam te zien kreeg:)

VIS

Reg. datum: 06 juni 2003

quote:
Je kan bij de eigenschappen van een verjaardag een signaal instellen dat je eerder op de hoogte stelt. Meerdere memo's worden bij mij onder mekaar getoond.
Worden die memo's al van te voren aangegeven, of alleen op de dag zelf? bij mij alleen op de dag dat ze gelden. en de verjaardagen ook. en de vergaderingen alleen de eerst volgende. is er een manier om meerdere vergaderingen te laten zien?

Resistance is futile (if <1 ohm)

Voor die 4 GB MINI SD kaart, moet je even hier (http://tweakers.net/nieuw...t-4GB-miniSDHC-kaart.html) lezen.

"SanDisk heeft een miniSDHC-kaart (Secure Digital High Capacity) aangekondigd waarop vier gigabyte aan data past, en claimt daarmee de eerste te zijn die een dergelijke capaciteit aan het miniSD-formaat koppelt."

Fraude 4GB kaart:
"The 4gb cards listed on ebay are fraudulent. The firmware has been hacked to report 4gb of space when they are actually 2gb cards."
(http://en.wikipedia.org/wiki/MiniSD#Capacities[/i])[/i]

Overige opslagcapaciteiten:
"The slot for miniSD memory cards is mounted on the lower rim; it's protected by a mechanical flap. And since the stub can be lifted up from the direction of Pop Port connector, the N73 has the support for how swap feature. As far as we know, the handset can handle any memory card in terms of size – we experienced no problems with a 2 Gb one."
(http://www.mobile-review.com/review/nokia-n73-en.shtml)

nl_umpire wijzigde dit bericht 21-09-2006 13:45 (30%)
Reden: overig

Reg. datum: 14 september 2000

quote:
PQR schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:30:
[...]

Worden die memo's al van te voren aangegeven, of alleen op de dag zelf? bij mij alleen op de dag dat ze gelden. en de verjaardagen ook. en de vergaderingen alleen de eerst volgende. is er een manier om meerdere vergaderingen te laten zien?

Je kan bij de eigenschappen van Taken/Verjaardagen/Memo's zien of er een mogelijkheid is om op een vooraf aangegeven dag een notificatie te krijgen hierover.
Memo's laat hij zien op de data die je ingeeft van de duur van zon memo. Vergaderingen op de dag zelf. Taken worden opgeteld als het er meer zijn en je kan je takenlijst dan bekijken.

quote:
nl_umpire schreef op donderdag 21 sptember 2006 @ 13:16:

Zet dan gelijk ff de link naar Pricewatch erbij kan ik ook ff checken :)
Sorrie maar ik moest meteen na het posten weg. Nu ik nog een keer kijk zie ik dat ik me heb vergisd. Ik kan me echt niet meer herineren waar ik 4GB heb zien staan. (niet op ebay volgens mij, misschien marktplaats, maar je andere postje heb ik iig gelezen, fraude dus... :( )

Rotsvast wijzigde dit bericht 21-09-2006 14:33 (13%)

quote:
Rotsvast schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:01:
[...]

Overboeken gebeurde op 16-09 (zaterdag dus) Geld is erafgehaald op 18-09(maandag dus) en de rekeningnr klopt ook. Ik heb zojuist GPSplaza ff gemaild en ik wacht hun antwoord wel ff af

Net bericht gekregen van GPSplaza, de vraag naar deze screenprotector is zo overwelgend dat ze het niet meer op voorraad zijn, in de loop van de volgende week zou ik er 1 krijgen. Het einde van de mail vond ik een beetje raar, hij verzekerde me dat ik het zo kon annuleren als ik dat wou. Nou aangezien pascaldinges er zo enthousiast over was pieker ik er niet over :P

Wel heb ik hem ff laten weten dat ik zowel geen ontvangstbevestigingmail heb gekregen van het geld dat ik overgeboekt heb en daarnaast ook nog geen backorderverhaalmailtje. Dat zou ik netjes hebben gevonden.

Nou ja, volgend week krijg ik het dus als het goed is. :)

Reg. datum: 12 september 2006

Super die protector van GPSplaza past precies en snel in huis ik had hem betaal via internetbankieren netjes mail gekregen dat ie verstuurd was

gr wouter

quote:
Rotsvast schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:01:
[...]

Het is een makkelijke manier, je zit altijd nog met enkele werkdagen voordat het op een andere rekening staat. De weekenden helpen hierin ook niet mee

BTO 15W25+ WSXGA+ (res. 1680 x 1050), Nvidia 8600M GT 512 Mb Intel® Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4 Mb (FSB-800MHz) 2Gb DDR2-800MHz + Intel® 1GB Turbo Memory, S-ATA : 160GB 7200 rpm

quote:
pascalheister schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:43:
[...]

Het is een makkelijke manier, je zit altijd nog met enkele werkdagen voordat het op een andere rekening staat. De weekenden helpen hierin ook niet mee

Toen iDeal nog niet bestond was het geld zo op diezelfde avond nog overgeboekt naar de andere rekening. iDeal = niet zo ideaal 8)7

Maar goed, ik wacht op zowel de Ebay levering als de GPSplaza levering :9~

Oh, nu ik toch hier post... hoe doe ik in godsnaam spraaklabel toevoegen aan een contact? Ik moet nu alweer weg en wil het heus opzoeken maar heel misschien heeft 1 van jullie niet echt wat te doen en zegt ie het me ff :P?

Reg. datum: 03 augustus 2006

Make a call with a voice tag
Note: When you use voice dialing, the loudspeaker is in use. Hold
the device at a short distance away when you say the
voice tag.

1 To start voice dialing, in the standby mode, press and
hold the right selection key. If you are using a
compatible headset with the headset key, press and
hold the headset key to start voice dialing.
2 A short tone is played, and Speak now is displayed. Say
clearly the name or nickname that is saved on the
contact card.
3 The device plays a synthesized voice tag for the
recognized contact in the selected device language,
and displays the name and number. After a timeout of
2.5 seconds, the device dials the number.
If the recognized contact was not correct, select Next
to view a list of other matches, or Quit to cancel voice
dialing.

Luilak :p

Reg. datum: 12 september 2004

Ik ben nog luier, vertaal het eens even &gt;:)

I want to live careless and free

Reg. datum: 03 augustus 2006

Nee. :p Iemand nog een andere link naar die nederlandse handleiding? Linkje wat vermeld staat is kapoet :|

Reg. datum: 29 augustus 2002

quote:
Bulltje schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:22:
Nee. :p Iemand nog een andere link naar die nederlandse handleiding? Linkje wat vermeld staat is kapoet :|

nog een luilak zo te zien.
Effe zoeken op www.nokia.nl en je hebt hem zo.....(ik zou bij support kijken)

:z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z

nl_umpire wijzigde dit bericht 21-09-2006 19:20 (11%)

X
Reg. datum: 04 januari 2003

Voor wie H.264 videos op z'n gsm wil
je kan hier een makkelijke tutorial vinden

ik vind deze oplossing veel beter dan Smartmovie, mpeg-4 of 3gp want je krijgt niet zo van die blokkerige videos terwijl de bitrate relatief laag ligt (384 kbit)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: