Gathering of Tweakers

Quicksearch
3.9 Beta 2 is uit.
Hele verbetering qua performance, echter RnE is nog steeds traag met de acties... :)

MCSE 2000 / 2003, VCP, CNA, CNAA, CCA, Citrix XenServer 4.1, BizTalk 2006 Dev en Toerist :

Die is er al 2 weken. ;)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
Michael Hill schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:20:
supersearch werkt toch goed op het moment? althans op het moment geen problermen mee
Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecher :9
quote:
Michael Hill schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:41:
af en toe laat die sommige pars er nog in staan. Sommige films wel, andere niet. Vaag.

met de laatste beta that is...

Hebben jullie ook het gevoel dat NL en met name RNE meer cpu trekt dan wanneer je handmatig quickpar draait en dan uitpakt met winrar? Pc lijkt soms (niet vaak gelukkig) wat laggy wanneer RNE aan de gang is
Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.

snoeki wijzigde dit bericht 27-03-2007 18:52 (48%)

quote:
snoeki schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]

Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecher :9

[...]

Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.
Mee eens, al kan ik nog wel aardig door werken. Heb j niet per ongelijk de optie Default priority op high staan?

Mijn supersearch doet het weer perfect _/-\o_

Helaas geen melding van een paar weken gratis service ivm de overlast, maar dat komt hopelijk nog. Ik heb het toch bijna 1,5 week niet kunnen gebruiken, maar ben blij dat het weer werkt, toch een stuk fijner dan met .nzb files werken...

quote:
snoeki schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:35:
Mijn supersearch doet het weer perfect _/-\o_

Helaas geen melding van een paar weken gratis service ivm de overlast, maar dat komt hopelijk nog. Ik heb het toch bijna 1,5 week niet kunnen gebruiken, maar ben blij dat het weer werkt, toch een stuk fijner dan met .nzb files werken...
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?

Scheelt misschien een paar klikken, en het is gratis :P
TENACIOUS D TIME!!!

Het één is niet beter dan het ander. Het is alleen makkelijker. En ja, daar betaal ik die paar centjes die het kost wel voor. ;)

gday wijzigde dit bericht 28-03-2007 20:56 (6%)

ingen vill veta var du köpt din tröja

quote:
TheovdS schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:47:
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?
Scheelt misschien een paar klikken, en het is gratis :P
Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.

In newsleecher voer je de zoekopdracht in (eventueel geautomatiseerd vanuit bijv. FTD) en je klikt op downloaden en klaar, dat werkt een stuk sneller en fijner (maar is dus niet gratis).

Ik heb zoiezo een licentie op newsleecher en voor (uit mijn hoofd) 1 euro per maand meer heb je supersearch en aangezien ik lekker lui ben is dit voor mij ideaal. Maar als je niet al te lui bent aangelegd kan het ook met .nzb's.

quote:
snoeki schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.
Dat laatste is een optie in NL, waardoor geïmporteerde NZB's automatisch worden verwijderd. :Y)
Ik laat een NZB maken en open die gelijk met NewsLeecher, waarom zo moeilijk doen? (hernoemen en verwijderen enzo)
Binsearch is down!! 1 april ? -O-

----> live long and prosper <------

quote:
Denk het wel,, hij is al weer online _/-\o_

Hmm,, weet iemand misschien hoe het komt dat alle articles in mijn queue staan wel beginnen met downloaden en dan stoppen bij iets van 90-99% en dan weer naar status queud gaat. Hierna begint hij bjij het volgende article en daar download hij ook 90-99%, zo gaat het verder. Ik heb nu dus al 40 articles staan die al bijna klaar zijn maar niet meer verder gaan.

Ik heb newsleecher V3.8 Beta 6, isp is HetNet

Broekland, dit betekend dat Newsleecher een deel van het bestand (dus x van het totaal van y artikels) heeft gedownload en de rest niet (meer) op je HetNet server staat. Je zou even smsusenet.nl kunnen gebruiken om de rest te downloaden.
quote:
tweakernick schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:26:
Broekland, dit betekend dat Newsleecher een deel van het bestand (dus x van het totaal van y artikels) heeft gedownload en de rest niet (meer) op je HetNet server staat. Je zou even smsusenet.nl kunnen gebruiken om de rest te downloaden.
:S de articles zijn 1 dag oud, en hij geeft ook geen parts missing in nl

Alle schijn tegen

quote:
Broekland schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]

waarschijnlijk heb je een 2e server waar hij dan probeert de rest op te halen. als hij daar ook niet op staat zal NL het bestand afronden en opslaan (misschien incompleet) als het daar wel staat zal hij het van de andere server afhalen.
quote:
Broekland schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]

Heeft HetNet een Payserver dan?
quote:
tweakernick schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:25:
[...]

Heeft HetNet een Payserver dan?
Nee hoor, hoe kom j daar bij?
Dan is het dus niet verwonderlijk dat de retentie zeer kort is :)
Wanneer wordt de finale verwacht van 3.9?

quote:
Ranja_Ranja schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:37:
Wanneer wordt de finale verwacht van 3.9?
Dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, aangezien er aan de final versie van 3.8, 9 beta versies vooraf gingen :9
Reg. datum: 17 september 2005

Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:

08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).

08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).

Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.

Reg. datum: 17 september 2005

quote:
AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:
Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:

08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).

08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).

Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.
Super search probleem heb ik inmiddels verholpen door:

for all those having problems with avast try this

click on the taskbar icon for avast on-access scanner then click on details which is left of the ok button then click internet mail then click customize then go to the NNTP tab and disable both scan inbound news and out bound news then click ok and ok again and then supersearch should with avast enabled

Alle schijn tegen

quote:
AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:

waarschijnlijk heb je een dag te lang gewacht met het betalen voor je nieuwe maand, je krijgt dan een mail met daarin de nieuwe inloggegevens, waarschijnlijk is het adres van je newsreader veranderd.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws