Gathering of Tweakers

Quicksearch
Zou wel kunnen, NL en Vista zijn nog niet zo'n goeie vriendjes...
Eerste install van Vista vroeg hij bij elke start van NL achter mijn key die hij vervolgens niet in de registry kon schrijven.
Na een reinstall (beta-image van hier op't werk) doet hij dat wel goed, maar blijft het splash-screen 20sec hangen, waarna hij gewoon vrolijk verder gaat. :/

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps

quote:
Fire69 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:58:
Huh? :?
In 3.9b1 al kan je bij Options - RnE - After successful Extraction: gewoon instellen of hij ze (archives en par2 dus) in de recycle bin moet gooien of helemaal deleten.
Klopt dat die optie erin zit, maar Spyril heeft aangegeven dat hij bewust de archives nog naar de recycle bin verplaatst om te voorkomen dat er per ongeluk bestanden worden verwijderd ofzo. Ik had gehoopt dat dit in 3.9b2 recht was gezet, maar het lijkt er nog niet op.
TENACIOUS D TIME!!!

quote:
I-King schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:03:
[...]

Hij staat bij mij ook op permanent verwijderen, maar toch gooit hij alles in de prullenbak. Misschien Vista gedrag?
Nee, ik heb het in Vista én in XP.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Reg. datum: 06 augustus 2001

Oplossing voor de prullenbak:

rechtermuisknop op de prullenbak (gewoon op je bureaublad in Windows) en vinkje zetten dat er niks in mag, enige nadeel is dat er dan nooit meer wat in de prullenbak komt, maar dat terzijde.

TENACIOUS D TIME!!!

quote:
snoeki schreef op zondag 18 maart 2007 @ 09:28:
Oplossing voor de prullenbak:

rechtermuisknop op de prullenbak (gewoon op je bureaublad in Windows) en vinkje zetten dat er niks in mag, enige nadeel is dat er dan nooit meer wat in de prullenbak komt, maar dat terzijde.
Ja, zo deed ik het vroeger ook, maar toen gooide ik stiekem toch wel vaak dingen weg die ik achteraf gezien niet weg had willen gooien, dus ik wil toch liever m'n recycle bin behouden. :P

Met de laatste versie (3.9 b2) werkt bij mij het 'show pauses' knopje in de queue niet meer; hij laat altijd alles zien (inc. paused dus); andere mensen hier ook last van?
High Def Rulez

quote:
TheovdS schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:19:
Met de laatste versie (3.9 b2) werkt bij mij het 'show pauses' knopje in de queue niet meer; hij laat altijd alles zien (inc. paused dus); andere mensen hier ook last van?
hmm werkt hier wel goed, welke windows heb je? xp sp2 hier.

Succes is measured by lifestyle | Audio/Muziek Freak 1ste klas

quote:
Michael Hill schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:21:
[...]

hmm werkt hier wel goed, welke windows heb je? xp sp2 hier.
Windows Vista Business 32b. Bij de vorige versie werkte het wel gewoon;
High Def Rulez

quote:
TheovdS schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:00:
[...]

Windows Vista Business 32b. Bij de vorige versie werkte het wel gewoon;
Mischien een bug die alleen bij vista optreed, want op xp heb ik er geen last van. Zal straks eens naar vista booten en kijken of ik het dan ook heb

Reg. datum: 15 oktober 2004

Ik heb vanmiddag iets stoms gedaan zeg. Per ongeluk m'n download-queu overschreven met een oude, en ik kan de goeie nu niet meer terugkrijgen.

Heb al vanalles geprobeerd. Met een recovery-programma heb ik het bestand !!default!!.nc2 terug kunnen krijgen, maar blijkbaar heb je daar een bijhorend !!default!!.nc1 bestand voor nodig. Als ik het .nc2 bestand terug zet in de map cachev3/download dan blijft de queue leeg en NL schrijft nieuwe .nc1 en .nc2 bestanden.

Ik zou hem graag terug hebben, want er stonden nogal wat dingen in. Op het NL-forum niks kunnen vinden hierover.

Ik heb NL 3 b8.

Weet iemand misschien hoe je zo'n bijhorend .nc1 bestand kan krijgen/maken of zijn er andere oplossingen?

Satellite Rulezz

quote:
Danny B schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:06:
Ik heb vanmiddag iets stoms gedaan zeg. Per ongeluk m'n download-queu overschreven met een oude, en ik kan de goeie nu niet meer terugkrijgen.

Heb al vanalles geprobeerd. Met een recovery-programma heb ik het bestand !!default!!.nc2 terug kunnen krijgen, maar blijkbaar heb je daar een bijhorend !!default!!.nc1 bestand voor nodig. Als ik het .nc2 bestand terug zet in de map cachev3/download dan blijft de queue leeg en NL schrijft nieuwe .nc1 en .nc2 bestanden.

Ik zou hem graag terug hebben, want er stonden nogal wat dingen in. Op het NL-forum niks kunnen vinden hierover.

Ik heb NL 3 b8.

Weet iemand misschien hoe je zo'n bijhorend .nc1 bestand kan krijgen/maken of zijn er andere oplossingen?
Wat voor download que had je dan wel niet als het bestand dan zo belangrijk is?

Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???

Hebben jullie ook zo'n gedonder met de search functie? Hij werkt anders (lastiger naar mijn mening) en ik krijg echt vaak de melding dat dat ding down is (en dan na 10 keer proberen doet hij het opeens weer)...

Ik ben er steeds minder te spreken over. Ik betaal er elke maand voor, maar echt lekker werkt het niet. Ik had mijn index website abonnement willen opzeggen, maar denk er nu over om newsleecher maar te stoppen zodra de nieuwe final uitkomt (die ik dan legaal mag blijven gebruiken de rest van mijn leven) en het verder met behulp van die indexsite ga doen. Die werkt in iedergeval altijd.

Edit: ik ben niet de enige zie ik op het newsleecher forum, diverse boze reacties en de service wordt flink afgekraakt.. Hij schijnt al 2 dagen down te zijn lees ik...

snoeki wijzigde dit bericht 21-03-2007 21:07 (43%)

TENACIOUS D TIME!!!

Staat al op het forum van newsleecher.com, snoekie.

Edit: ah, dat had je zelf ook al gezien. Het is trouwens langer dan 2 dagen.

gday wijzigde dit bericht 21-03-2007 21:14 (43%)

quote:
gday schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:14:
Staat al op het forum van newsleecher.com, snoekie.

Edit: ah, dat had je zelf ook al gezien. Het is trouwens langer dan 2 dagen.
Nou, hopelijk krijgen we weer een week gratis ofzo :P , dat gebeurde in de beginperiode van supersearch ook wel eens.

Lijkt me wel stiekem dat je weer extra dagen krijgt.
Een beetje NZB's gebruiken :( Pre-historisch :+

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Acties: [view][quote]

Door: pven Moderator TCM
NL (3.9b2) vliegt er bij mij om de paar minuten uit. Het is een crash zonder melding of wat dan ook.

Meer mensen die hier last van hebben? :/

Het lijkt er op dat het purgen van wat groepen heeft geholpen. Raar ...

Het werkt toch niet, de afgelopen uren is NL weer een paar keer gecrashed.

pven wijzigde dit bericht 25-03-2007 22:56 (35%)

Iemand enig idee wanneer die Spiral gast van newsleecher terug is? Hij moet de supersearch repareren, maar is op vakantie begrijp ik van het forum...

High Def Rulez

af en toe laat die sommige pars er nog in staan. Sommige films wel, andere niet. Vaag.

met de laatste beta that is...

Hebben jullie ook het gevoel dat NL en met name RNE meer cpu trekt dan wanneer je handmatig quickpar draait en dan uitpakt met winrar? Pc lijkt soms (niet vaak gelukkig) wat laggy wanneer RNE aan de gang is

Michael Hill wijzigde dit bericht 26-03-2007 17:45 (58%)

Die RNE trekt mijn volledige pc de soep in :(
(Pentium-M 2.13 met 1gig RAM zou het toch moeten trekken denk ik zo...)

Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6

No one's neighbour!

quote:
snoeki schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:35:
Iemand enig idee wanneer die Spiral gast van newsleecher terug is? Hij moet de supersearch repareren, maar is op vakantie begrijp ik van het forum...
van het forum: Actually I'm going on vacation the exact same week! Skiing in Canazei between 17th-24th. But I'll check the PM every day and also keep an eye on the email inbox for urgent support mails.

I'll put a vacation notice on the support page, recommending users to use the forums instead of email support if possible.

(Spiril that is)
High Def Rulez

supersearch werkt toch goed op het moment? althans op het moment geen problermen mee

No one's neighbour!

van de website:

Mar 26, 2007, @697 .beats
During the next day or two, we will be working on fixing a few SuperSearch load related problems. The fixing might result in a few shorter service inconsistencies and downtimes. When done, the issues where some users, were periodically unable to receive a reply from SuperSearch, during peak hours, should be gone.
Ik heb een vraagje.. Ik heb 3.9 beta geloof ik, met dat automatisch uitpakken e.d. (even de naam vergeten). Ik had eerst onderin zo'n mooi schermpje met de threads erin, en een snelheidsbegrenzer. Die is nu weg.

Enig idee hoe ik hem terug moet halen?
Helemaal rechts onderaan op het vergrootglas klikken. :)

quote:
Fire69 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:27:
Helemaal rechts onderaan op het vergrootglas klikken. :)
Of de Z-toets indrukken.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws