Systeem Intel Core 2 Duo E6300; 3GB RAM; Asus P5LD2/SE/C; MSI ATI-3850 OC-Edition. Camera Nikon D50 + Sigma 18-200mm DC 3.5-6.3D Consoles: Xbox 360 Premium; NDS; PSP
Het grote NewsLeecher topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicBekend probleem?
edit: Ja dus
Gunner wijzigde dit bericht 16-02-2007 20:26 (17%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
mss kijk ik op de verkeerde plek maar ik zie hier nergens "disable" staan.quote:Fire69 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:04:
Op de Repair 'n Extract-tab staat toch gewoon een vinkje disable?

EDIT: laat maar... Thx, het woord tab zette me aan het denken. Ik heb de beta gewoon over de 3.8final geinstalleerd en deze tab werd niet automatisch zichtbaar. Ik nam automatisch aan dat het onder opties moest zitten...
Help!!!! wijzigde dit bericht 27-02-2007 12:48 (24%)
Jup, is een veel gemaakte fout. Stond Repair&Extract uberhaubt wel aan dan? Hoe heb j dat gedaan dan?quote:Help!!!! schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:46:
[...]
mss kijk ik op de verkeerde plek maar ik zie hier nergens "disable" staan.
[afbeelding]
EDIT: laat maar... Thx, het woord tab zette me aan het denken. Ik heb de beta gewoon over de 3.8final geinstalleerd en deze tab werd niet automatisch zichtbaar. Ik nam automatisch aan dat het onder opties moest zitten...
SPACE - Specs - T.net profile - TheovdS.nl
Er stond bij mij een vinkje bij enabled dus stond het blijkbaar toch aan. Hoe ik, en of ik, dat gedaan heb is mij ook onduidelijkquote:TheovdS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:52:
[...]
Jup, is een veel gemaakte fout. Stond Repair&Extract uberhaubt wel aan dan? Hoe heb j dat gedaan dan?(staat namelijk standaard uit)
Reg. datum: 21 september 2006
Krijg hem niet aan de praat.
Zo ongeveer bij alle files krijg ik Part format: "Unknown" te zien.
Moet aan NL liggen want met Newsbin krijg ik wel alles binnen.
Iemand hier een oplossing voor??
Reg. datum: 17 augustus 2006
Als NL al is begonnen met repairen / extracten kun je dat idd alleen stoppen door NL te stoppen.quote:snoeki schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:36:
[...]
Die optie komt in de nieuwe beta erin, althans dat haal ik uit het forum. Iedereen wil deze functie en hij is al erg vaak aangevraagd.
Ik zit zelf op een knopje pauze te wachten. Geen pauze voor het downloaden (die bestaat natuurlijk al), maar een knopje voor pauzeren van het rarren/parren. Als ik nu op de pauze knop drukt gaat dat proces door en moet ik newsleecher afsluiten waardoor hij volgens mij ook opnieuw met repareren en dergelijke moet beginnen.
Maar ik download en brand voornamelijk op de laptop. Als ik dan weet: ik ga een film kijken op de laptop, dan zet ik de repair en extract functie met het vinkje in het tabblad uit. Als ik dan wegga, dan zet ik die vinkjes weer aan zodat hij op dat moment de nog niet gerepairde/extracte bestanden begint te repairen enzo. Dat vind ik wel erg handig.
Reg. datum: 24 augustus 2004
Er staat nog iets in mijn queue lijst wat ik wil verwijderen maar zodra ik dat wil doen krijg ik die applicatie BUG en loopt het hele programma vast en kan ik niks meer doen.
Toen had ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar die lijst en alle servers blijven er gewoon instaan:S en ik kan ook helemaal niks anders meer vinden om van newsleecher teverwijderen.
Kan iemand mij helpen om alles van newsleecher teverwijderen?
Ik gebruik windows vista home premium.
alvast bedankt.
Ik zal de volgende directory ook maar eens verwijderen:quote:DarkFather schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:46:
Ik heb in 1x een applicatie BUG gekregen met newsleecher 3.9 beta 1.
Er staat nog iets in mijn queue lijst wat ik wil verwijderen maar zodra ik dat wil doen krijg ik die applicatie BUG en loopt het hele programma vast en kan ik niks meer doen.
Toen had ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar die lijst en alle servers blijven er gewoon instaan:S en ik kan ook helemaal niks anders meer vinden om van newsleecher teverwijderen.
Kan iemand mij helpen om alles van newsleecher teverwijderen?
Ik gebruik windows vista home premium.
alvast bedankt.
C:\Users\%username%\appdata\Roaming\NewsLeecher
Daar staat alle data van Newsleecher in.
SPACE - Specs - T.net profile - TheovdS.nl
Reg. datum: 24 augustus 2004
nu is alles weer weg en kan ik newsleecher weer gebruiken:)
Ik ben het onderhand beu. Hij schakelt weer terug op Trial Mode, en dan kan ik weer op newsleecher.com m'n key fetchen en invoeren in Newsleecher.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Overigens heb ik er geen last van (versie 3.9 beta 1).
pven wijzigde dit bericht 09-03-2007 23:58 (37%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Ik heb het volgens mij wel eens op het NL forum langs zien komen.
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Daar moet ik nog contact mee opnemen. Ik heb ff rondgeneusd op het forum van Newsleecher en las er wel wat over maar alleen over oudere versies. Ik wilde het hier ook even vragen om te kijken of ik niet de enige ben.quote:pven schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:50:
@ hierboven: wat heeft support je erover gemeld?
Overigens heb ik er geen last van (versie 3.9 beta 1).
Nope, heb het nooit illegaal gebruikt.quote:Nakebod schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:01:
Toevallig eens een illegale versie geprobeerd gehad op die pc?
Ik heb het volgens mij wel eens op het NL forum langs zien komen.
quote:3.9 Beta 2 - Released 15 Mar 2007
---------------------------------
+: All the search filters inside NewsLeecher have been replaced
with new ones. The search filter syntax is now the same as the
syntax used by SuperSearch, which means that it's possible to
exclude specific words, etc.. Help buttons next to the search
filters have also been added.
+: Added a new option to cancel all 'paused' articles in the
transfer queue, when NewsLeecher is closed down. The option
can be accessed from the transfer queue toolbars 'cancel'
submenu.
+: (RnE) Added an option to cleanup the transfer queue for
unneeded PAR2 Set articles when the Set has been successfully
processed. Option can be accessed from:
"Options -> Repair'n'Extract -> Delete Unneeded Articles from
Queue"
*: (RnE) When using the Repair'n'Extract "Find in SuperSearch"
feature, NewsLeecher used to search the current category and
set the max-days to "30". This has been changed so the
search category is auto-set to "General", and the max-days is
set to the highest possible days value (currently "120").
*: Lots of users pressed the cancel buttons on the queue toolbar
by mistake, so the queues "Cancel All" / "Cancel Paused" and
"Cancel Selected" buttons have now been moved to a submenu on
the queue toolbar.
!: Fixed a bug where the Download Pausing Filter was ignored when
importing articles to the transfer queue from NZB files.
!: (RnE) Fixed a Repair'n'Extract bug where the RAR unpacking would
enter a repeated loop if one or more of the RAR archives were
corrupt or password protected.
!: (RnE) Fixed a bug where NewsLeecher would strip the first subject
character when using the Repair'n'Extract "Find in SuperSearch"
feature.
!: (RnE) Repair'n'Extract is now automatically paused (disabled) if
there's too little diskspace for auto unpacking archives.
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Mijn que staat geregeld vol met allemaal par2 files van files die al lang binnen zijn en unpacked zijn.
Een handige optie dus.
Nakebod's Webcam Archive
hier eender, zeer handig dat dit er nu in zitquote:Nakebod schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:20:
Nice changelog
Mijn que staat geregeld vol met allemaal par2 files van files die al lang binnen zijn en unpacked zijn.
Een handige optie dus.
Succes is measured by lifestyle | Audio/Muziek Freak 1ste klas
Is nu ook dat gedoe met een volle recycle-bin opgelost? (Wat eigenlijk geen bug was maar 'intended behaviour'.)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Dat hij de unpacked bestanden wel delete, maar niet delete delete?
Heb afaik nog nooit bestanden uit mijn binnetje moeten gooien omdat NL daar wat neer heeft gezet.
Waar ik wel last van heb, ofja.. last, meestal download ik toch uit dezelfde groepen, is dat als een download compleet is, met RnE uitgepakt was, er alleen nog een lege par2 in de map over bleef.
Van mij mag die par2 ook wel weg, en als de map verder leeg is mag die ook wel weg eigenlijk.
Nakebod's Webcam Archive
Edit: Heb het even gegest, en PARs worden netjes uit de Queue gehaald, maar verwerkte bestanden belanden nog steeds in de recycle bin.
gday wijzigde dit bericht 15-03-2007 17:08 (41%)
In 3.9b1 al kan je bij Options - RnE - After successful Extraction: gewoon instellen of hij ze (archives en par2 dus) in de recycle bin moet gooien of helemaal deleten.
Reg. datum: 07 maart 2003
Hij staat bij mij ook op permanent verwijderen, maar toch gooit hij alles in de prullenbak. Misschien Vista gedrag?quote:gday schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:01:
Mijn bin zit ook regelmatig vol met afgedankte RARs inderdaad. Hoop dat dat ook in te stellen is nu.
Edit: Heb het even gegest, en PARs worden netjes uit de Queue gehaald, maar verwerkte bestanden belanden nog steeds in de recycle bin.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 last