Ik heb hem nu ook en gelijk een foutje gevonden!
De repair functie kan niet de samenvoeg functie van par2 gebruiken. Ik heb een filmpje (avi bestand) dat in 10 stukken geknipt is. Er zitten geen fouten in. Als je quickpar gebruikt krijg je een knop samenvoegen, newsleecher kent deze optie nog niet in deze beta.
Komt er vast aan, maar het is nog niet helemaal optimaal. Voor de rest werkt het goed, de processorkracht die hij gebruikt is in iedergeval lager dan ik verwacht had. Ik kan nog goed op mijn pc werken terwijl hij aan het controleren is. Het aantal gigabytes wat ik nu download zal een stuk minder worden. Normaliter downloade ik namelijk alle par2 sets standaard, nu kan ik newsleecher ze in paused modus laten importeren en het programma unpaused ze zelf als ze nodig zijn, heerlijk! Ik hoop alleen dat ze dan ook uit mijn que verdwijnen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.
Voor de rest werkt het zo perfect, ik ga mijn licentie nu voor 2 jaar verlengen, dat hebben ze verdiend. Ik ga er vanuit dat de samenvoeg functie nog wel komt (al komt die maar zelden voor op usenet).
snoeki wijzigde dit bericht 28-01-2007 09:40 (31%)