"a.k.a. alles kan anders"
Reg. datum: 15 mei 2007
ik krijg telkens onderin bij newsleecher als ik een film aan down loaden ben
een melding:authenticating en dan springt hij over naar error occurred uneble to logon serv
kan iemand mij vertellen wat dat in houd ik zit nog niet zo lang bij newsleecher maar draaide voor heen toppie ik snap er niks meer van Hennie
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Dit klinkt niet als een fout van Newsleecher maar meer als een probleem met je server.quote:hennie36 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:
ik heb een vraag ???
ik krijg telkens onderin bij newsleecher als ik een film aan down loaden ben
een melding:authenticating en dan springt hij over naar error occurred uneble to logon serv
kan iemand mij vertellen wat dat in houd ik zit nog niet zo lang bij newsleecher maar draaide voor heen toppie ik snap er niks meer van Hennie
Hennie,quote:hennie36 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
nee hij is niet verlopen heb nog drie maanden
Gebruik de
Verder hebben we meer info nodig, maar vaak ligt dit niet aan Newsleecher.
Welke news server gebruik je?
Het zou kunnen dat je maar een maximaal aantal connecties mag opzetten bijvoorbeeld, maar nogmaals, we kunnen daar niets zinnigs over zeggen omdat we niet weten welke news server je gebruikt.
Gunner wijzigde dit bericht 15-05-2007 14:32 (18%)
Reg. datum: 06 augustus 2001
Heb je een URL van die usenet-provider? (Ik ben benieuwd, want kan nu niets vinden.)quote:hennie36 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
mijn news serv. is usnet2day
Discussies over usenet-providers horen hier niet thuis.
pven wijzigde dit bericht 15-05-2007 22:30 (12%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
ik heb precies hetzelfde, die is gewoon ruk. Ik haal nu maar 170k/s terwijl ik met alle andere dingen op internet mn max van 750 haal.quote:Domus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:39:
En alleen newsxs is een drama. Diega ik overigens ook opzeggen.
Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!
Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!
AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.
Ziehier de reden dat ik PAR + UNRAR altijd lekker zelf doequote:MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".
Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!
Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Tsjah, het is nog steeds een beta.quote:MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".
Waar kan ik het Sabnzbd topic vindenquote:MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Ik heb er achter gezocht maar vind niet direct waar ik dat "eventueel" kan instellen
Ik gebruik v3.0 Final
Xplod wijzigde dit bericht 18-05-2007 08:41 (4%)
:: GigaByte P35C-DS3R :: Q6600 ::.Corsair 2x 2Gb CM2X2048-6400C5 :: Sapphire HD3870 :: X-Fi Xtreme Gamer :: Watercooled --> homepage :: Corsair 520HX psu ::
in 3.9 beta 2 zit daar een knop voor (volgens mij ook in eerdere versies, maar in 3.0 final weet ik het niet), kijk even bij opties bij download en dan keep read/open articles.quote:Xplod schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:41:
Waar in Newsleecher kan je aan- of uitvinken dat de "Subject's" niet verdwijnen in de "Download queue" na download zodat ik achteraf nog kan controleren of alle parts mooi binnengelopen zijn![]()
Ik heb er achter gezocht maar vind niet direct waar ik dat "eventueel" kan instellen
Ik gebruik v3.0 Final
ik heb het ook wel eens. Naja, dan maar ff opnieuw downloaden hequote:MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Reg. datum: 02 mei 2005
Er is al heel lang geen nieuwe beta uitgekomen, en het is wel 'riskant' om 8 films te downloaden zonder thuis te zijnquote:MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Je zou kunnen kijken wat er mis is gegaan en op het forum van newsleecher dat aangeven. Maar ik denk dat het het beste is om gewoon te wachten op nieuwere beta's. De mensen van newsleecher zijn zelf wel op de hoogte van deze (bekende) bugs
Reg. datum: 30 december 2003
Sinds 'n tijdje nou heb ik 'n vrij irritant probleem met Newsleecher, als ik namelijk meerdere "internetprogramma's" (=msn, winamp stream, gewoon internetten) dan lijkt m'n connectie ineens ermee op te houden. Om je 'n voorstelling te geven hieronder is de grafiek die newsleecher dan produceert:

Vrij irritant zoals je je misschien wel voor kunt stellen, zit je net te webcammen of mee te blèren met 'n liedje op de radio (via winamp) valt ineens je connectie weg.
Ik heb al 'n heleboel dingen geprobeerd, o.a.:
- Googlen, maar ik heb nog niemand gevonden met dit probleem
- Newsleecher 3.8 deinstalleren en 3.9beta installeren helemaal met clear install en registery cleanup.
- Programma opstarten als administrator.
- Windows firewall uit gezet & Nod 32 ook.
- Verschillende servers geprobeerd, afzonderlijk van elkaar.
allemaal tevergeefs:(
Ik heb werkelijk geen idee waar dit door kan komen.. herkent iemand dit probleem ? heeft iemand er van gehoord. Het downloaden gaat wel goed als ik helemaal geen andere programmas gebruik, maar het zou toch 'n beetje vreemd zijn als ik alleen maar kan downloaden als ik niks anders doe op internet..
Mijn hardware bestaat uit het volgende:
AMD X2 64b 4200+
70 Gb opstartrecord (staat Newsleecher op geinstalleerd)
900 Gb opslag (download Newsleecher heen)
draadloze internetverbinding
Het draait trouwens op windows Vista x64 home premium.
Heeft iemand 'n idee ?
Specs // System Pics // V&A spullekes
ik denk dat je draadloze verbinding hier de oorzaak van is. wat is de signaalsterkte van je verbinding volgens windows/netstumbler?quote:Pilske schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:02:
Verhaal
Mijn hardware bestaat uit het volgende:
AMD X2 64b 4200+
70 Gb opstartrecord (staat Newsleecher op geinstalleerd)
900 Gb opslag (download Newsleecher heen)
draadloze internetverbinding
Het draait trouwens op windows Vista x64 home premium.
Heeft iemand 'n idee ?
hoe groot is de afstand tot je AccesPoint/Router/Modem
wat voor merk is je draadloos setje van (kaartje, AP) daar zit namelijk ook nog veel verschil tussen. heb je een pc welke via een kabel aan je accespoint verbonden is, en zo ja wat zijn de snelheden als je via windows file share verbinding maakt en files gaat sharen?
ik denk dat dit geen newsleecher probleem is maar gewoon een draadloos probleem, wat ook nog zou kunnen is dat je kaartje/router niet zoveel connectie's tegelijk aan kan maar daar kan ik weinig over zeggen. (gevoelsmatig gebeurt dit de laatste tijd steeds vaker bij mensen die ik ken omdat de verbindingen steeds sneller worden, en het aantal connectie's groter wordt)
Reg. datum: 30 december 2003
De afstand van modem naar router is hooguit 'n meter en de router is meteen accespoint die weer hooguit 10 meter van mijn computer afstaat (gescheiden door 'n houten vloer/plafond).
Merk van zowel AP als kaartje is belkin, opzettelijk voor hetzelfde merk gegaan omdat zo'n dingen nog wel eens kunnen zeuren daarover dacht ik
Windows file sharing gaat naar mijn weten op goeie snelheid, de PC beneden staat nog uit dus kan t even niet testen, maar hier zijn nooit echt problemen mee.
mhh ik denk dat als het echt 'n draadloos probleem zou zijn ik eens met 'n kabel ga testen binnenkort, het enige nadeel is dat ik dan nogal veel kabel nodig heb maar dat is nooit 'n probleem geweest. Ik ga denk ik ook es testen of het uitmaakt of ik maar één verbinding gebruik, nu gebruik ik er namelijk 12
[edit:] net met 3 verbindingen getest .. heel soms kwam er n klein dalletje in de snelheidsgrafiek, maar over het algemeen hield newsleecher de snelheid constant rond de 900/950 Kb/s theoretisch heb ik 8000 mbit dus dat komt goed in de buurt, had zelfs 'n livestream in winamp draaien en uTorrent stond ook aan en ik zat ook nog intensief te internetten, ik moet dus eens gaan kijken voor 'n netwerk kaartje dat wél veel verbindingen aankan..
Pilske wijzigde dit bericht 20-05-2007 12:04 (17%)
Specs // System Pics // V&A spullekes
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen.quote:pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:56:
Ik heb noodgedwongen mijn PC opnieuw moeten installeren. Ik heb op die PC wederom Windows2003 gezet en wederom NewsLeecher geïnstalleerd. Als ik NewsLeechter start, dan krijg ik het splash-screne te zien waarne NL zich weer afsluit. Ook de taskmanager laat geen NL meer zien.
Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Op de vorige installatie werkte het probleemloos.
Als ik op Google zoek naar 0x0000bee7 dan vind ik wel iets, maar niets concreets. Misschien wel iets op experts-change.com, maar ik ga niet betalen om dan misschien te ontdekken dat ik er niets aan heb.
Iemand nog tips voor me? Overigens doen de laatste final versions hetzelfde (dus stoppen na het splashscreen).