quote:
Ahahaha mooi gedaan man. Echt een super idee. Ik heb ook nog wel ergens wat oude meuk liggen misschien kan ik ook zoiets gaan doen met een oud usb stickje.
Heb je alles gewoon vastgelijmd ofzo?
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]quote:d0rk schreef op maandag 11 september 2006 @ 21:01:
Ik heb ff zitten modden aan mijn USB-stick en bluetooth adapter, en ziehier het resultaat (sorry voor de crappy telefoon-pics, maar ik heb niet beter)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
...En tóch hebben ze diequote:d0rk schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 01:27:
die kende ik wel, maar ik denk niet dat lego mods nog een heel topic nodig hebben...
Ja, dat komt dus door het feit dat er vrij weinig mensen zijn, maar het wel leuk is.quote:zoals je al zei, hij wordt maar eens in de zoveel maanden gebumpt...
qed

Ziet er best grappig uit, maar of het realistisch is om bij een levende hd te proberen weet ik nietquote:W1ckeD-GT schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:11:
Een hdd met plexi-top.
Vandaag (kapot)gemaakt. ( Ja de hdd is dood, ik wou het eens proberen.)
[afbeelding]
Het is best te doen, je moet alleen wel weten hoe, en dan nog is het levensgevaarlijk. Je kunt het beter bij je 2e schijfje doen ofzo.. (of gewoon een Raptor kopen die al een plexi heeft..) Een 20GB gevalletje dat je toch alleen voor wat kleine dingen gebruikt is leuk om zo te modden, als je die dan zo hangt dat je alleen bij die schijf de bovenkant ziet..quote:sajoku schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:30:
[...]
Ziet er best grappig uit, maar of het realistisch is om bij een levende hd te proberen weet ik niet
qed
Bewijs geleverd dat harddisks nog steeds gevoelig zijn voor stofquote:W1ckeD-GT schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:11:
Een hdd met plexi-top.
[afbeelding]
Het is 's-nachts kouder dan buiten
quote:sajoku schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:30:
[...]
Ziet er best grappig uit, maar of het realistisch is om bij een levende hd te proberen weet ik niet
Klik mee voor GoT!........ Wired'up DC hub @ wireduphub.no-ip.info:411
quote:W1ckeD-GT schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:11:
Een hdd met plexi-top.
[afbeelding]
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
qed
Foto?quote:Fr!st! schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:13:
ik heb vandaag m'n kast gespoten, heel licht opgeschuurd zodat ik de coating die eropzat niet kapotmaakte
en dan met glanszwart, een paar lagen
het blinkt als nooit tevoren
de leven is hard
quote:TEAMIKKE schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:08:
Waarom niet gewoon een spuitbusje primer en een leuk kleurtje halen? Ben je voor 20 euro klaar.
Geloof me, met ¤20,- en de juiste techniek kom je héél ver hoorquote:sapphire schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:48:
[...]
heb k al eens gedaan maar geloof me als je eht goed wilt doen ben je voor 20¤ neit klaar hoor.
qed
quote:TEAMIKKE schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:02:
Das waar10.- zijn ook wel merkspuitbussen dan
Ik heb koop ze meestal gewoon van eigen merk. Ook wel eens een keer een goede van Flexa gekocht voor 4 euro duurder maar ik kon niet echt verschil zien. Het was zwart dus dat zal wel ietsje mee helpen. Maar ik heb ook geen geld om hem te laten spuiten
Als jij dat wel hebt zou ik hem ook lekker laten spuiten
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius