Reg. datum: 03 oktober 2005
Jeetje wat is dit ding traag zeg!!! Maar voor de rest wel leuk.
Vraagje: Er zit in mijn menu standaard een Logo met "Web n Walk" van T-Mobile.
Als ik daarop klik, kan ik lekker internetten
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
haha dan ligt het serieus aan je t-mobile menu, hier werkt ie supersnel.quote:ypsun schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:07:
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen (T-Mobile versie).
Jeetje wat is dit ding traag zeg!!! Maar voor de rest wel leuk.
Vraagje: Er zit in mijn menu standaard een Logo met "Web n Walk" van T-Mobile.
Als ik daarop klik, kan ik lekker internettenMaar wat zijn de kosten daarvan? (ik heb geen web n walk abonnement bijgenomen).
Tja en nu kom ik met slimme vragen zonder verder te kijken: hoe kan ik jou direct mailen Tinux want dat leek mij uiteraard beter dan het publiekelijk te doen. Als ik een lijstje met aanvullingen heb, dus allerlij verzamelde ifokrijg je die. maar wanneer de startpost niets extra's toevoegd tov de oude zie ik het nut van een nieuwe startpost niet in.quote:TinuX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:58:
Dat het shuttergeluid niet uit te zetten is / de vraag of tie uit te zetten is / de meededeling dat ie irritant is is nu ongeveer 20x langs gekomen.
- Er is goed mee te leven; het shuttersoundje is heel zacht (tov de K750)
- Als Darkmen het script voor CID49 toestellen (waaronder: de nieuwere K750's/W800's, K800) af heeft (wat nog wel even kan duren aangezien het veel werk is. Hij heeft alle gegevens die nodig zijn wel maar het hij heeft niet veel tijd naar zijn zeggen.) zal dat door mij of iemand anders hier wel gepost worden.
Er om 'zeuren' lijkt mij dus topic-vervuiling (onoverzichtelijk)
Btw. ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb de laatste 20 pagina's van deel 3 achterelkaar 'doorgelezen': 0,0 aan interessante info. Geeft niet maar dat is wel het gevolg dat mensen geen zin hebben om alles te lezen en daardoor de vraag voor de x maalste keer te stellen.
Zoals?
[...]
Dat had je dus (netjes) kunnen melden via mail / DM.
[...]
Wil je misschien meer voorbeelden geven? Bugs lijkt mij geen interessante info.
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95
quote:Animal_X schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:13:
Tering... Vandaag telefoon en SD Micro gehaald bij Dixons.... Verkeerde kaart dus... Verpakking is al wel open van het kaartje... Zou ik hem nog kunnen omruilen?
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Inderdaad. Hier werkt hij ook supersnel.quote:hardcore_bass schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:27:
[...]
haha dan ligt het serieus aan je t-mobile menu, hier werkt ie supersnel.
13 dagen ?! hmmmmmmm........quote:Speedy-Andre schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:41:
[...]
18-8 besteld hij was 31-8 binnen, dus nog voor dat ik de order (met ordernr) bevestigd kreeg![]()
Stickje is kennelijk moeilijk leverbaar, toen de actie begon was hij er iig niet en kwam Kpn met de vouchers.
setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
Ik kan me vergissen, maar volgens mij krijg je je telefoon+simkaart pas als je abonnement in gaat. Dus in jouw geval over 3 maand (als je iig kiest voor nummerbehoud)quote:NoStra schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:21:
Ik wil best overstappen naar KPN voor die K800i, maar mijn abbonement loopt pas over 3 maanden af bij Telfort. Ik kan dus niet dat Telfort kaartje in een KPN K800i stoppen? Of kun je die lock er ook makkelijk af laten halen?
quote:lizm schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:25:
Sinds kort ervaar ik met wat donkere foto's hele kleine strepen in het beeld. op deze foto is dat wat beter te zien , let vooral op de donkere plekken.. daar lopen verticale strepen doorheen.
[afbeelding]
Op het moment heb ik ook contact met t-mobile of dit ook onder de garantievoorwaarden valt, want een cam met strepen is 10x niks
quote:NoStra schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:21:
Ik wil best overstappen naar KPN voor die K800i, maar mijn abbonement loopt pas over 3 maanden af bij Telfort. Ik kan dus niet dat Telfort kaartje in een KPN K800i stoppen? Of kun je die lock er ook makkelijk af laten halen?
Chris.nl wijzigde dit bericht 05-09-2006 12:49 (0%)
Reden: typo
Ik dacht, ik zet 'm nog een keertje in het nieuwe deel, ben benieuwd of jullie het met me eens zijn of juist niet...quote:Rijk Lemming schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:59:
Ik ben nu zo'n drie weken in het bezit van dit mooie speeltje. Over het algemeen bevalt ie me prima, zoals al vaak gezegd zijn de foto's meesterlijk, de menu's overzichtelijk, en de besturing is snel.
Toch zijn er ook wel wat dingetjes die me dwars zitten:
1. Het geluidje dat afgespeeld wordt bij de herinnering van een afspraak in de agenda kan je niet instellen. Je zit dus opgescheept met een schraal geluidje dat bovendien maar 3 seconden aanhoudt. Het is me tot nu toe nog niet gebeurd, maar ik kan me goed voorstellen dat ik daardoor een afspraak ga missen.
2. Als je herinnerd wordt aan een item in je agenda, dan kan je deze herinnering niet 'sluimeren' of 'snoozen' (dat ie na 10 min. nog eens gaat piepen)
3. Als je een verjaardag in je agenda wil zetten, dan kan dat alleen door de geboortedatum toe te voegen aan een van je contacten. (Bij mijn vorige telefoon (nokia 6230) had je in je agenda gewoon de optie 'verjaardag toevoegen') Als je dan gewaarschuwd wordt om een kadootje aan te gaan schaffen, moet je eerst zelf uitrekenen hoe oud de Job in kwestie gaat worden.... dat is toch uit de tijd!
(Hier zit overigens ook een klein bugje, als je die verjaardagswaarschuwing krijgt, staan er twee linkjes: sms sturen, of bellen. Als je er daarvan een wil selecteren merk je dat omhoog en omlaag zijn omgewisseld)
4. Je kan de automatische naamgeving van gemaakte foto's niet wijzigen.
5. Een accent aigu (déze) is alleen beschikbaar voor de 'e', terwijl ik het ook wel eens over gróóte dingen wil hebben...
Boven alles is en blijft het een heerlijke telefoon, maar ik dacht ik ga mijn gezeik toch ff spuien!
Rijk
quote:Animal_X schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:14:
Welke video formaten speelt hij eigenlijk af? Alleen 3gp?
quote:TDB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:15:
[...]
Staat in de openingspost:
Media formaten ondersteuning:
• Video: MPG4, 3GPP™, SDP en H.263 Profile 0 Level 10
Animal_X wijzigde dit bericht 05-09-2006 13:37 (28%)
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Sorry als dit een domme vraag is, maar wat betekend MR1? Eerste firmwareupdate of?quote:Ramonio schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:17:
Er schijnt een firmwareupdate aan te komen. Check http://howardforums.com/s...8429&page=1&pp=15
Schijnt een MR1 versie te zijn
MR=Major Releasequote:D467 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:37:
[...]
Sorry als dit een domme vraag is, maar wat betekend MR1? Eerste firmwareupdate of?
Maar opnemen kan toch alleen in 3gp?quote:TDB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:15:
[...]
bliep.
die vouchers zijn volgens de mederwerker van hi voor privacy redenen dat ze geen stickje mogen leveren er zijn indd leverings problemen dus ik mag gewoon van hi een kaartje uitzoeken voor 30euroquote:Speedy-Andre schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:41:
[...]
18-8 besteld hij was 31-8 binnen, dus nog voor dat ik de order (met ordernr) bevestigd kreeg![]()
Stickje is kennelijk moeilijk leverbaar, toen de actie begon was hij er iig niet en kwam Kpn met de vouchers.
| Xbox 360 | Fuji Finepix S5500 | SE W960i | Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older!
Opnemen kan toch alleen met 3GP? Zo niet beetje jammer dat dit er niet op zit is toch tegenwoordig bijna standaardquote:TDB schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:15:
[...]
Nikon D70s Nikon D300 | NIkkor 24-120 VR | Nikon SB-600 + Omni-bounce | Lowepro CompuTrekker AW
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos