Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicBerichten: 601
Reg. datum: 09 mei 2005
Dat zou misschien kunnen maar de andere poorten laden ook niet. Als hij helemaal niet zou werken, dan zou je denken dat er iets tussen usb en telefoon loos is, maar ook dat is het denk ik niet. Hij laadt namelijk wel in de bestandsoverdrachtmodus en bestanden verzenden en ontvangen via de kabel gaat ook prima. Wacht wel op de softwareupdate en mocht het dan nog niet werken, dan maar eens contact opnemen met de leverancier of een andere kabel proberen...quote:D467 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:23:
[...]
Bij werkt die ook prima, denk eerdereen bug in je computer / usb poort?
Wat ook kan is een klein knikje in de usb kabel... dat had ik bijna met de oplaad kabel...
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Reg. datum: 02 mei 2006
Reg. datum: 02 mei 2006
afbeelding van 240x320 makenquote:Saban schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:39:
[...]
JA MAAR HOE KRIJGEN JULLIE DAN OVER HET HELE SCHERM![]()
Reg. datum: 24 augustus 2005
Bij mij laadt ie ook prima aan de kabel, alles werkt als een tiet.
'k Heb wel ander bugje
Na een paar uur geeft ie geen toetsenklik geluid meer weer terwijl deze nog wel aangevinkt staat. Als "oplossing" heb ik het toetsenklik geluid maar uitgezet.
-------
Die bugjes vind ik niet zo erg, er zitten enorm veel opties in en ik vindt het een "snel" toestel.
Geduldig op update wacht
'k Heb wel ander bugje
Na een paar uur geeft ie geen toetsenklik geluid meer weer terwijl deze nog wel aangevinkt staat. Als "oplossing" heb ik het toetsenklik geluid maar uitgezet.
-------
Die bugjes vind ik niet zo erg, er zitten enorm veel opties in en ik vindt het een "snel" toestel.
Geduldig op update wacht
veel opties klopt wel, maar de k800 is niet bepaald "snel" te noemen vind ik. vooral nu ik alles vol heb gepropt.quote:Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:59:
"knip"
Geduldig op update wacht
Laden aan USB kan in het service menu aan- of uitgezet worden.
Ga naar service menu (zie openings post)
Service-instell.
Opladen uit
klik en er staat :
Opladen aan
(mompelt iets over usb als je de optie wisselt)
Service-instell.
Opladen uit
klik en er staat :
Opladen aan
Anything goes !!
Maar hoe en waarmee maken jullie de afbeelding 240 x 320 , bij de k750 ging dat automatisch.quote:
gisteravond een K800 besteld
, ben benieuwd wanneer hij binnen is..
Euhm photoshop ? Tja misschien kan dat ook wel met k800i maar nog niemand heeft daar iets over gezegd dus dat zal nog wel moeten worden 'ontdekt'quote:Saban schreef op maandag 04 september 2006 @ 05:42:
[...]
Maar hoe en waarmee maken jullie de afbeelding 240 x 320 , bij de k750 ging dat automatisch.
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
Waar? Altijd leuk om te horen als er nog track&trace opties zijn.....quote:TDB schreef op maandag 04 september 2006 @ 07:30:
gisteravond een K800 besteld, ben benieuwd wanneer hij binnen is..
Zoals je het nu schrijft lijkt het me niet dat je de ThemeCreator software gebruikt? Want die geeft uit zichzelf al een waarschuwing als je een verkeerde grootte plaatje gebruikt. En op dat moment heb je de telefoon ook helemaal nog niet nodig (dus hoeft ie ook niets automatisch te kunnen).quote:Saban schreef op maandag 04 september 2006 @ 05:42:
[...]
Maar hoe en waarmee maken jullie de afbeelding 240 x 320 , bij de k750 ging dat automatisch.
Daarnaast ligt het er misschien aan dat hij te kleine plaatjes niet uitrekt (waardoor ze dus niet full-screen lijken), maar te grote plaatjes wordt gewoon een stukje vanaf geknipt, waardoor deze wel full-screen lijken? Maar zoals hierboven aangegeven, gewoon een tool a la Photoshop gebruiken.
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
Reg. datum: 16 juni 2005
Mini-tipje:
Als je alleen ff snel wil kijken hoe laat het is, kun je op een van de zoom-knopjes duwen. Dan licht het display een klein beetje op. (je moet dan wel "slaapstandklok" aan hebben staan via instellingen -> display)
Als je alleen ff snel wil kijken hoe laat het is, kun je op een van de zoom-knopjes duwen. Dan licht het display een klein beetje op. (je moet dan wel "slaapstandklok" aan hebben staan via instellingen -> display)
KPN; ¤ 25 euro, ¤ 5 per maand korting dus dat wordt ¤ 20 + 512 MB geheugenkaart + Media Centerquote:RonaldM schreef op maandag 04 september 2006 @ 08:34:
[...]
Waar? Altijd leuk om te horen als er nog track&trace opties zijn.....
quote:vr6-only schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:23:
[...]
veel opties klopt wel, maar de k800 is niet bepaald "snel" te noemen vind ik. vooral nu ik alles vol heb gepropt.
Traag? Dan weet ik niet wat jij er allemaal op hebt draaien... die van mij is ook redelijk vol...
Misschien effe hitman pro draaien?
Dit werkt ook bij zonder de slaapstandklok, slaapstand klok is alleen dat je je klok blijft zien op het schermquote:Rijk Lemming schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:11:
Mini-tipje:
Nikon D70s Nikon D300 | NIkkor 24-120 VR | Nikon SB-600 + Omni-bounce | Lowepro CompuTrekker AW
Crap... ik heb het nog eens goed bekeken.
Dacht eerst dat ik een dooie pixel had, maar er zit een vuiltje onder het scherm bijna in het midden
Kan ik dat zelf op een makkelijke manier schoonmaken ?
Heb het toestel net 4 dagen...
Dacht eerst dat ik een dooie pixel had, maar er zit een vuiltje onder het scherm bijna in het midden
Kan ik dat zelf op een makkelijke manier schoonmaken ?
Heb het toestel net 4 dagen...
IK heb serieuze plannen voor aankoop van dit toestel.
Nu hoor ik van veel mensen dat het joystickje een zwak punt is van zo'n toestel.
Is dat bij de K800 ook het geval? of is deze juist wel stevig??
Nu hoor ik van veel mensen dat het joystickje een zwak punt is van zo'n toestel.
Staat helaas al aan....quote:MoodSwing schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:48:
Laden aan USB kan in het service menu aan- of uitgezet worden.
Service-instell.
Opladen uit
klik en er staat :
Opladen aan
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Een aantal mensen hebben er kennelijk problemen mee. Ik niet. Bij mijn W800i, die ik hiervoor had, ook geen problemen aan mijn kant.quote:Rakkerzero schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
quote:Rakkerzero schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
Ik vind um wel ok, stickie steekt niet boven het toetsenbord uit en hij lijkt niet gammel ofzo.
Ik vind um iig fijner werken dan de "knop" die op de nokia 6230 zit.
- edit -
Als je van plan bent om de k800 samen met je sleutelbos oder etwas in 1 (broek)zak te steken kan je er natuurlijk de donder op zeggen dat het stickie kadoek gaat.
Chris.nl wijzigde dit bericht 04-09-2006 12:27 (15%)
Reden: blabla
Reg. datum: 01 augustus 2006
Reg. datum: 01 augustus 2006
Atm totaal geen probleem mee.quote:Rakkerzero schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:54:
ik druk veel te vaak per ongeluk op het internet knopje (wereldbolletje aan de linkerkant)
nu heb ik al mijn connectie gegevens weggegooid (kost anders beetje teveel) maar steeds komt hij dan omhoog dat hij probeert verbinding te maken etc.
Is er een manier om dit uit te zetten of een andere functie aan deze knop toe te kennen?
En hebben jullie hier geen last van? (is it just me...?
)
nu heb ik al mijn connectie gegevens weggegooid (kost anders beetje teveel) maar steeds komt hij dan omhoog dat hij probeert verbinding te maken etc.
Is er een manier om dit uit te zetten of een andere functie aan deze knop toe te kennen?
En hebben jullie hier geen last van? (is it just me...?
A big enough hamer can usually fix anything :)
quote:jackel7007 schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:24:
ik druk veel te vaak per ongeluk op het internet knopje (wereldbolletje aan de linkerkant)
En hebben jullie hier geen last van? (is it just me...?)
Is al vaak langsgekomen in dit topic. Je kan geen andere functie toewijzen aan het knopje helaas. De enige oplossing die er is heb je al toegepast: de instellingen weggooien (of een nieuw profiel aanmaken met loze instellingen).
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik per ongeluk op dat knopje duw trouwens...
Tijdens gebruik of terwijl hij in je broekzak zit? In dat laatste geval lijkt mij de toetsblok de meest ideale oplossing, maar ik neem aan dat je die zelf al uitgedokterd had.quote:jackel7007 schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:24:
En hebben jullie hier geen last van? (is it just me...?)
ik ben achter een vervelende bug gekomen
:
Als je een sms krijgt en hij staat uit, krijg je de tijd wanneer je de telefoon dus aanzet en dan het bericht krijgt in tegenstelling tot wanneer diegene het bericht verstuurd heeft.
wie heeft hier meer last van (net als geen berichtregels:(?)
Als je een sms krijgt en hij staat uit, krijg je de tijd wanneer je de telefoon dus aanzet en dan het bericht krijgt in tegenstelling tot wanneer diegene het bericht verstuurd heeft.
wie heeft hier meer last van (net als geen berichtregels:(?)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.