Reg. datum: 24 augustus 2005
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 augustus 2005
En krijg hem niet zachter
heb dislexie, sorry
Mm sorry hoor, maar ik had de mobiel pas later en wou eigenlijk ook al die andere 3 delen doorlezen, daar word je best wel zat van...snap je ?quote:hardcore_bass schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:50:
KIJK in de sp, waarvoor zou je photoshop nodig hebben?!?! Vind het een beetje zielig dat je niet in de startpost kijkt.
Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...
Reg. datum: 09 oktober 2004
dat zijn geen 3 delen, da's nog geen halve pagina.
hardcore_bass wijzigde dit bericht 03-09-2006 14:56 (40%)
Reg. datum: 09 mei 2005
Ramonio wijzigde dit bericht 03-09-2006 15:01 (9%)
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
In ieder geval bedankt voor de info...
BY mij is dat ook het geval ,hij laadtdan ook alleen .Ik vind zelf dat ik geen berichtenregels zie en geen melding bijna krijg van een lege accuquote:Ramonio schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:16:
Nee, ok, dan zal 't wel goed zijn. Heb die functie aan staan ja, maar laden homaar. In de bestandsoverdrachtmodus laadt hij wel gewoon, maar in de telefoonmodus niet. Heel vreemd...misschien een bugje wat met een update verholpen kan worden...
In ieder geval bedankt voor de info...
als je bij AGENDA in het menu een nieuwe notitie toevoegt en drukt op opslaan zegt ie "NIET OPGESLAGEN" terwijl hij wel gewoon opgeslagen wordt
meer mensen last van dit foutje?
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Is inderdaad al een paar keer gepost, misschien toch handig als de topic starter al de huidige bugs in de OP opneemt.quote:G-PHREAK schreef op zondag 03 september 2006 @ 15:52:
ik heb nog een kleine bug ontdekt, volgens mij hier nog niet gepost
als je bij AGENDA in het menu een nieuwe notitie toevoegt en drukt op opslaan zegt ie "NIET OPGESLAGEN" terwijl hij wel gewoon opgeslagen wordt
meer mensen last van dit foutje?
Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
Merk je verschil? Ik bedoel, laadt hij bij jou wel in de telefoonmodus als hij aan de originele K800i kabel hangt?quote:Speedy-Andre schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:16:
Ik heb beide usbkabels, die van de K750 heeft alle pinnetjes en die van de K800 heeft er 4
ik ben eens benieuwd naar de kwaliteit van deze telefoon. ik was erg tevreden over mijn 750 alleen de joystick vond ik minder...
Reg. datum: 16 juni 2005
Dat is wel de meest schandalige vertaling ooit van "undo"
Rijk
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
quote:Ramonio schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:56:
[...]
Merk je verschil? Ik bedoel, laadt hij bij jou wel in de telefoonmodus als hij aan de originele K800i kabel hangt?
Nee hij laadt dan niet op.
Ook lijkt het of hij niet met de pc communiceert aan het geluid te horen als je hem als telefoon aansluit.
Welke kabel erop zit maakt niet uit
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Toch eigenlijk vreemd. Wat dat betreft was 't bij de K750i dan beter voor elkaar; stekker erin en je had gewoon je telefoonmodus (incl. laden) terwijl je ook via de pc naar je memorystick kon...waarom ze dat dan veranderd hebben is me een raadselquote:Speedy-Andre schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:48:
[...]
Nee hij laadt dan niet op.
Ook lijkt het of hij niet met de pc communiceert aan het geluid te horen als je hem als telefoon aansluit.
Welke kabel erop zit maakt niet uit
Bij mij laadt de telefoon wel degelijk op als ik de kabel er in plug. Hij gaat ook direct de telefoonmodus (wel staat er dan een keuzemogelijkheid op het scherm, maar als je niets doet reageert de telefoon als in telefoonmodus)..quote:Ramonio schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:13:
[...]
Toch eigenlijk vreemd. Wat dat betreft was 't bij de K750i dan beter voor elkaar; stekker erin en je had gewoon je telefoonmodus (incl. laden) terwijl je ook via de pc naar je memorystick kon...waarom ze dat dan veranderd hebben is me een raadsel
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
Vreemd...duidelijke bug dus...begin het nu ook behoorlijk irritant te vinden dat hij niet laadt aan de kabel...quote:clasimodo schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:04:
[...]
Bij mij laadt de telefoon wel degelijk op als ik de kabel er in plug. Hij gaat ook direct de telefoonmodus (wel staat er dan een keuzemogelijkheid op het scherm, maar als je niets doet reageert de telefoon als in telefoonmodus)..
Je bedoelt de afbeelding die je bijv. als "desktop" zet? Dan is het antwoord: jaquote:Saban schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:49:
Als jullie bv een thema maken , hoe krijgen jullie dan de afbeelding over het hele scherm ??
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
quote:Ramonio schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:18:
[...]
Vreemd...duidelijke bug dus...begin het nu ook behoorlijk irritant te vinden dat hij niet laadt aan de kabel...
Bij werkt die ook prima, denk eerdereen bug in je computer / usb poort?
Wat ook kan is een klein knikje in de usb kabel... dat had ik bijna met de oplaad kabel...
Is je usb idd niet gewoon kapot? Die porten hebben de neiging te slijten
You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.