Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:

Verstuur ze via blue tooth, of zet ze via de usb kabel op je telefoon;-)

Voordeel. imy files... niet alleen geluid maar ook functies :P

quote:
jupjup schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:53:
Heeft iemand de "afstandsbediening" al aan de praat? Mijn bluetothontvanger ziet wel dat ik iets indruk enz maar hij doet verder niks.. K700 nooit problemen mee gehad. Iemand een idee? :)
Bij mij lukte het eerst ook niet, zet poort 80 er voor open(Blue tooth locaties/netwerken + beschikbaren apparaten... > Telefoon selecteren > geef hem toegang tot die poort > gaat je pc wat dingen installeren... geduld + nog meer geduld... > klaar > start via de telefoon blue tooth remote control (de afstandsbediening).

D467 wijzigde dit bericht 02-09-2006 19:03 (51%)

Master of SOG
Reg. datum: 05 maart 2003

Ik zit te twijfelen of ik de K800i ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen de K800i en de Samsung D900.

Voor de mensen hiero die de Samsung D900 ook geprobeerd hebben of hebben gezien: Welke telefoon vinden jullie beter? Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Kan iemand significante voordelen geven? :P

Tjek die saait! www.cevertse.nl

[M]

quote:
bigchristiaan schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:19:
Ik zit te twijfelen of ik de K800i ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen de K800i en de Samsung D900.

Voor de mensen hiero die de Samsung D900 ook geprobeerd hebben of hebben gezien: Welke telefoon vinden jullie beter? Ik heb ze allebei geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Kan iemand significante voordelen geven? :P
K800I heeft flitser + auto focus... dus beter kwa foto's :P
wutwut.nl
Reg. datum: 09 september 2004

Misschien een raar vraagje, maar heeft iemand het precieze thema van deep purple op zijn PC staan? Of een link ernaar?

Ik wil de achtergrond kleur in het standbye scherm veranderen van paars naar zwart.. volgens mij kan dit alleen door het thema 'te veranderen.' Nu heb ik naar het thema gezocht op internet en kwam op deze:

http://gallery.mobile9.com/f/32326/

alleen, er zit nog wel een klein verschil in tussen dit thema en diegene die je op je telefoon hebt..

Misschien is er een handigere manier om de achtergrond kleur te veranderen?

Verder vind ik weinig mooie thema's op internet. Eerdaags proberen toch zelf een mooi thema te maken..
Reg. datum: 28 augustus 2006

Kan iemand me uitleggen hoe ik een thema maak, photoshoppen kan ik wel redelijk...

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

Reg. datum: 09 oktober 2004

KIJK in de sp, waarvoor zou je photoshop nodig hebben?!?! Vind het een beetje zielig dat je niet in de startpost kijkt.

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
D467 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:47:
[...]

K800I heeft flitser + auto focus... dus beter kwa foto's :P
Dat heeft de D900 ook 8)7

Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Reg. datum: 28 april 2002

quote:
Ramonio schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:18:
[...]

Als je ff aangeeft welke symbolen je bedoelt wil ik ze je wel uitleggen...
Bij mij staat er opeens 300+ dit heeft er eerder niet gestaan, kun je me vertellen wat het precies betekend ?

haha RTFM!! :P , wedden dat je pas je geheugenkaartje erin hebt gedaan?

Dat wil zeggen dat je nog meer als 300 foto's kan maken :)

[M]

quote:
hardcore_bass schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:43:
haha RTFM!! :P , wedden dat je pas je geheugenkaartje erin hebt gedaan?

Dat wil zeggen dat je nog meer als 300 foto's kan maken :)
Heb ik ook en ik heb nog maar 62 MB geheugen vrij :P

raar dan, bug? Want het staat wel voor het aantal foto's dat je nog kan maken.

Edit: of bedoel je dat je je geheugenkaartje hebt

hardcore_bass wijzigde dit bericht 02-09-2006 22:02 (25%)

Reg. datum: 14 februari 2001

quote:
Rio schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:54:
Als hij het via het servicemenu al niet doet...

Maar je kunt kijken of in het profiel 'normaal' (of andere actieve profiel) de trilstand wel aan staat. Anders weet ik het ook niet.
Hij is retour afzender |:( , DOA (aDOA allmost Dead On Arrival) Dus over 10 (werk)dagen krijg ik (volgens de ingesloten brief) een nieuwe. Nu blijf ik dus maar een beetje jullie ervaringen lezen.....

I'll be back!

Reg. datum: 08 mei 2000

Ik heb sinds vandaag deze telefoon. Super mooi ding, erg blij mee, maar ik heb een vraagje over de bluetooth verbinding met een pc.

Ik heb de verbinding goed aangemaakt, het werkt ook allemaal prima. Ik vraag me alleen af waarom er standaard een data-account gekozen wordt. Ik kan dan kiezen tussen Internet Everywhere (GPRS) en KPN MMS (GSM). Gevolg hiervan is dat er nu elke keer als ik via bluetooth verbinding maak met mn pc, hij een van deze accounts kiest. Waarom doet ie dit? Ik begrijp dat GPRS pas geld kost als ik daadwerkelijk wat download, maar zo'n GSM verbinding kost volgens mij geld zolang ik aangemeld ben of niet? Kan ik het niet zodanig instellen dat ie uberhaupt geen van deze 2 verbindingen opent?

Ye'll keep yer money, ye'll get yer mojo, and I get yer baby!!!

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1

Ik heb dat ook, als de gemaakte verbinding een PAN is en je een netwerkicoontje erbij hebt dan wordt de K800 als een pc gezien en zal alles en iedereen vanaf internet proberen contact te maken met de K800.
Ga er maar vanuit dat dt geld kost, je kan beter een fake data account aanmaken en deze instellen bij bluetooth, internet en java zodat hij geen ongewenste gprs/umts verbinding maakt.
Je kan ook instellen dat hij waarschuwt bij elke poging maar dan blijf je 'nee' zeggen :+
Reg. datum: 24 augustus 2005

Gisteren kwam ik toevallig dit topic tegen, geweldig.
Erg handig om nu thuis gratis te kunnen interneuken via bluetooth, voor de rest gebruik ik Vodafone Live (maar da's wel erg beperkt)

Heeft iemand een handig overzicht van mobiele websites?

Als je Opera-mini gebruikt dan kan je juist gewone websites zien op de K800, wap lukt ook wel maar dat heeft z'n beperkingen.
Ik wap nooit dus ik weet geen wap websites, wel heb ik ooit wap.tweakers.net gebruikt uit armoede ;)

Ik bedoelde iets als

http://mobiel.ns.nl/
http://m.gmail.com

Da's toch net iets handiger dan een 3meter website op de opera browser te zien krijgen.

------------
xtra vraag

Hier postte D467 ook een paar afstandsbedieningen, hoe kan ik die instellen? Die .hid files naar de mobiel sturen lukt wel, maar daarna kan ie er nog niets mee.

quote:
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:31:Hier postte D467 ook een paar afstandsbedieningen, hoe kan ik die instellen? Die .hid files naar de mobiel sturen lukt wel, maar daarna kan ie er nog niets mee.
Startpost gelezen....?

Reg. datum: 02 mei 2006

quote:
bigchristiaan schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:19:

Denk eens na....
Als ik twijfelde tussen de d900 en de k800i...en ik vond de d900 beter... Wat doe ik dan in het k800i topic?

quote:

Nee 'k had um niet helemaal gelezen,
schaam.

- edit -

Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.

Chris.nl wijzigde dit bericht 03-09-2006 13:47 (35%)

Reg. datum: 08 mei 2000

Ik heb de bluetooth verbinding nu ingesteld als seriele poort, dan werkt het wel zonder dat ie over een data-account begint te zeuren. De bluetooth verbinding werkt nu, als in, ik kan bestanden verzenden tussen telefoon en pc. Maar als ik met Sony Ericsson PC Suite verbinding probeer te maken met mijn telefoon, dan geeft ie aan dat er geen telefoon is aangesloten. Hoe komt dit, en wat doe ik eraan?

Ye'll keep yer money, ye'll get yer mojo, and I get yer baby!!!

Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
D467 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:00:
[...]

Verstuur ze via blue tooth, of zet ze via de usb kabel op je telefoon;-)

Voordeel. imy files... niet alleen geluid maar ook functies :P

[...]

Bij mij lukte het eerst ook niet, zet poort 80 er voor open(Blue tooth locaties/netwerken + beschikbaren apparaten... > Telefoon selecteren > geef hem toegang tot die poort > gaat je pc wat dingen installeren... geduld + nog meer geduld... > klaar > start via de telefoon blue tooth remote control (de afstandsbediening).
Ik kan ze niet een downloaden, hij opent ze in kladblok

Reg. datum: 26 juli 2004

quote:
R0B1NH schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:44:
[...]

Ik kan ze niet een downloaden, hij opent ze in kladblok
Handmatig rechtermuisknop op link > "bestand opslaan als / save target as" (oid. afhankelijk van je browser)

schu!mbek wijzigde dit bericht 03-09-2006 13:58 (4%)

quote:
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.
Misschien kun je hier wat mee? -> http://martijn.atlantux.net/K750Afstandsbediening.htm
Helaas geen afbeeldingen meer.

quote:
Chris.nl schreef op zondag 03 september 2006 @ 13:36:
[...]

Helaas is die 'walkthrough' ofline. Dus nu weet ik nog niet hoe ik hid files op m'n phone kan instellen / installeren.

Je kan een HID bestand simpelweg via bluetooth naar je gsm sturen met Send to / bluetooth (submenu via rechter muisknop).
Hij wordt dan vanzelf op de juiste plek gezet.
Ik heb gisteren toevallig Widcomm drivers opnieuw geïnstalleerd op m'n laptop en deze had nog niet eerder met HID gewerkt. Gevolg was dat de desktop HID niet werkte, je krijgt wel even een verbinding maar die valt meteen weg.
Toen ik de mediaplayer HID startte werd XP opeens wakker en ging hij een HD muis en toetsenbord installeren, waarna alles ook met de desktop HID goed werkte :)
Helaas heb ik momenteel problemen met Toshiba BT drivers en een BT2.0 stick, de K800 blijft maar connecten en je kan dit niet stoppen |:(
Deze BT2.0 stick werkt echter ook met Widcomm drivers en die gebruik ik nu als alternatief :/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: