Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dit is geen : post je theme hier topic he :)

a800-V525-E630-K800i

dat maakt toch niks uit,misschien hebben mensen er iets aan. ;)

applein wijzigde dit bericht 01-09-2006 18:36 (102%)

OC n00b

quote:
hardcore_bass schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:03:
Dit is geen : post je theme hier topic he :)
dat zal trouwens mijn laatste theme post worden :p

Opteron 165 @ 2700MHz, Tt Big Typhoon, DFI Lanparty Expert, G.Skill 1GB BH5, XFX 7900GT @ 625/900, Raid0 WD Raptors, Antex TrueControl 550W

quote:
jgoessens schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:13:
dat maakt toch niks uit,misschien hebben mensen er iets aan. ;) Is dit goedkoop 35 euro voor een 512 mb kaart voor mijn k800i of zou ik toch beter een 1 gb kaar kunnen kopen is wel 30 euro duurder.?

Lezen... ;) :

quote:
TinuX schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:01:

Welkom in Deeltje 4!

Updates Startpost:

Mededelingen:

• Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl, forum.fok.nl of andere computerfora.

Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.

• Als je een probleem hebt, is het de bedoeling dat je pas je vraag / probleem naar voren brengt op het moment dat je er zelf niet meer uit komt maar het wel eerst zelf geprobeerd hebt. Kijk altijd eerst of jouw vraag niet in de startpost is beantwoord. Als dat niet het geval is; zoek met de Search of het probleem / je vraag niet eerder gepost is. Als een vraag al gesteld is, of hij is makkelijk zelf op te lossen of te vinden, dan is het niet de bedoeling dat deze hier gepost wordt.

Bovenstaande mededelingen wil ik nog steeds even onder de aandacht brengen. Dit omdat er in het vorige deeltje nog steeds erg vaak over abbo's geleuterd werd!
Ook in dit nieuwe deeltje verwacht ik dat er iets meer toegevoegde waarde gepost kan worden ipv de 'vragen-naar-de-bekende-weg'-vraagjes

quote:
Dreetje74 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 03:59:
Even een korte vraag: Heb nu de k800i en wat mij opviel is dat je in foto-modus de stabilisatie optie niet kan kiezen, en bij filmpjes wel....klopt dat?
Ik heb een kpn abbo en ik heb het idee dat ze deze optie er softwarematig hebben uitgesloopt, en niet standaard aan staat, aangezien de foto's 2048x1536 zijn i.p.v. 2000x1500 (met stabilisatie).

Kan iemand dat bevestigen...

Je moet wel de bestpic optie kiezen (toets links onder in de foto stand) voor 2000x1500 en dan zie een bar met 9 foto's als hij klaar is.
Stabilisatie met video is iets heel anders ....
Met mijn Kpn toestel werkt bestpic prima.
is dat theme maker er niet voor mac toevalig?

heb dislexie, sorry

Pff, ik kijk telkens naar dit topic en wordt moe van alsmaar die domme vragen.

Zoek google : theme creater mac sony ericsson

Ik heb gespeeld met het Personal Area Network, dit is een netwerkverbinding via bluetooth (max 3Mb/s).
Deze verbinding stelt de pc instaat om via de K800 een internetverbinding op te bouwen.
Je hoeft dus geen modem en gprs met codes te gebruiken om verbinding te maken met je gsm.
De functionaliteit van PAN is helaas niet andersom (dat K800 breedband van pc via PAN gebruikt) ;(
Op BT2.0 sticks is PAN zo goed als standaard en sommige BT1.2 sticks ondersteunen dit ook met recente drivers (o.a. 5.x Widcomm).
Ik zal wel weer een bedankbrief van Kpn krijgen voor het gulle grps/Umts gebruik 7(8)7

edit:
My friends is bij mij gewoon beschikbaar, hoe stel ik de juiste server (msn) in :?

Speedy-Andre wijzigde dit bericht 02-09-2006 02:21 (7%)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Ik heb al 2 weken UMTS uitstaan, vandaag weer aangezet.

Het bereik is wel minder als UMTS uitstaat? Ik heb hi (van kpn) paar keer gebeld ZONDER umts verbinding... soms hoor ik hellemaal niks??

De accu gaat inderdaad stukken langer mee...

Net umts weer uitgezet :P
[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

Weet er iemand nu, als je met IMAGE EDITOR een afbeelding maakt dat hij dan over het hele scherm verspreid is , bij mijn k750i was dat wel het geval ??

a800-V525-E630-K800i

quote:
Saban schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:22:
Weet er iemand nu, als je met IMAGE EDITOR een afbeelding maakt dat hij dan over het hele scherm verspreid is , bij mijn k750i was dat wel het geval ??
geen idee,kan je dat niet instellen?

Ik heb deze telefoon net 2 dagen en Ik heb nu al een stofje onder m'n scherm zitten :(
Iemand een idee hoe ik die er onder vandaan krijg :?

Of het is een dooie pixel... |:(
Kan dat ook nog ?

Reg. datum: 10 augustus 2006

kan iemand mij vertellen hoe die afstandbediening werken.waar moet je die link in je telefoon opslaan?
vrgr

quote:
Supershiva schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:12:
Ik heb deze telefoon net 2 dagen en Ik heb nu al een stofje onder m'n scherm zitten :(
Iemand een idee hoe ik die er onder vandaan krijg :?

Of het is een dooie pixel... |:(
Kan dat ook nog ?

het is een tft scherm dus dat zou kunnen

quote:
rickyd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:14:
kan iemand mij vertellen hoe die afstandbediening werken.waar moet je die link in je telefoon opslaan?
vrgr

heb je een bluetooth stick? Als je die niet hebt moet je die eerst gaan kopen.

Vervolgens klik je met je rechtermuisknop op die bestandjes je kiest send to -> bluetooth device -> kies je telefoon en ff later staat hij op je mobiel

dikki dik wijzigde dit bericht 02-09-2006 11:17 (39%)

Reg. datum: 13 september 2004

Heeft iemand de "afstandsbediening" al aan de praat? Mijn bluetothontvanger ziet wel dat ik iets indruk enz maar hij doet verder niks.. K700 nooit problemen mee gehad. Iemand een idee? :)

Join or beat me

Reg. datum: 28 april 2002

Weet iemand of de betekenissen van de verschillende symbolen die bij het maken van foto's gebruikt worden ergens te vinden zijn ? In het handleiding kan ik ze helaas niet vinden :(

quote:
MVC schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:03:
Weet iemand of de betekenissen van de verschillende symbolen die bij het maken van foto's gebruikt worden ergens te vinden zijn ? In het handleiding kan ik ze helaas niet vinden :(
Als je ff aangeeft welke symbolen je bedoelt wil ik ze je wel uitleggen...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

Zijn wel allemaal symbolen die redelijk standaard gebruikt worden in de fotografie.
Bloemetje is macro facus, zo'n 8 op zijn kant is oneindig, zo'n oogje is flits met rode ogen reductie. Verder staat er welke schema je gebruikt, maar daar staat de naam er al bij tijdens het kiezen, en de resolutie waarmee je schiet van VGA tot 3mp

^^

Absolution

Als ik mijn telefoon sync met iSync, verdwijnen alle afspraken van mijn telefoon en kan ik ze alleen nog terug vinden in iCal. Maar ik wil dat ze op mijn telefon blijven staan :/.
Iemand enig idee wat er mis gaat?

You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.

quote:
jgoessens schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:54:
[...]

geen idee,kan je dat niet instellen?
nee dat gaat niet kan het niet vinden , bij de k750 ging dat ook vanzelf :?

Reg. datum: 13 februari 2005

Weet iemand of het mogelijk is email vanuit MS Outlook te synchroniseren met de email map op de K800i? Met de standaard software van SE lijkt dit nog niet te lukken. :/

360 gamertag: RoyyoR ; FC Twente Enschede!

Kan iemand diets vertellen over hoe je spelletjes op je K800i kunt krijgen?

Abusus non tollit usum

quote:

Door één van bovenstaande URL te editten nog een handige:

Unit Converter:
http://www.sonyericsson.c...mes/Converter_S700_EU.jar

>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws