Reg. datum: 28 mei 2006
Ik heb hier ook veel last van. Moeilijk irritant. Hopen dat het met een of andere update verholpen wordt.quote:
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Ik heb hier ook veel last van. Moeilijk irritant. Hopen dat het met een of andere update verholpen wordt.quote:Lexus! schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:50:
Het is al vaker langsgekomen, ik heb last van het volgende. Wanneer ik iemand bel, of wanneer ik gebeld wordt, slaat hij random de gegevens wel en niet op. De lijst inkomende/uitgaande gesprekken is dus niet volledig.
Iemand?quote:juzzwuzzz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:40:
even een vraagje over MyphoneExplorer.
Ik heb in dat progje een contact persoon bijgewerkt (ander adres) en nu wil ik dus dat hij synchroniseert met me telefoon en daar ook het contact persoon bijwerkt. Wanneer ik nu klik op Synchroniseer, dan krijg ik een melding met verbinding mislukt en daarna gaat hij alsnog synchroniseren, echter hij werkt nu niet mijn contact persoon op me tel bij maar zet de gegevens op mijn pc van die contact persoon weer terug naar zoals hij was.
Iemand enig idee hoe dit komt?
EDIT: Ik gebruik MpE via telefoon modus
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Zeker weten, kijk hier maar eens.quote:LordLynx schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:11:
Is er eigenlijk een site ergens met voorbeeldfoto's gemaakt met de camera van deze foon?
critique me
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
alleen bij oneindig kun je deze optie aanzetten inderdaad.quote:djidee schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 07:26:
als je het toestel op landschap mode zet, dan staat die optie wel aan, heeft echt te maken met soort foto en manier van focussen dan denk ik
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Volgens mij is UMTS een grote stroomverbruiker, als je hem instelt op gsm only zal je batterij ook veel langer mee gaan.quote:Phusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
even een vraagje over de "battery time" ; ik heb hier naar mijn idee wat problemen mee, namelijk:
- bij opladen komt ie niet verder dan 98%
- de accu houdt het 5 dagen uit bij gemiddeld gebruik, mijn w800i met minder capaciteit hield het makkelijk 7 a 8 dagen uit
- hierbij heb ik UMTS uitstaan, helderheid op het laagst, geen geanimeerde screensavers/wallpaper
bartbh wijzigde dit bericht 01-09-2006 11:40 (6%)
lees de post eens; ik schrijf dus dat ik UMTS uit heb, maar bij lange na niet de standby tijd haal van mijn w800iquote:bartbh schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:01:
[...]
Volgens mij is UMTS een grote stroomverbruiker, als je hem instelt op gsm only zal je batterij ook veel langer mee gaan.
critique me
hehe, die van mij houdt het 2 a 3 dagen vol ofzoquote:Phusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
even een vraagje over de "battery time" ; ik heb hier naar mijn idee wat problemen mee, namelijk:
- bij opladen komt ie niet verder dan 98%
- de accu houdt het 5 dagen uit bij gemiddeld gebruik, mijn w800i met minder capaciteit hield het makkelijk 7 a 8 dagen uit
- hierbij heb ik UMTS uitstaan, helderheid op het laagst, geen geanimeerde screensavers/wallpaper
Hoe krijg ik het lampje nu werkend?? Moet ik alle mappen in mijn tellie zetten? En waar?quote:
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
quote:996 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:26:
Standby lukt je volgens mij niet langer dan 4 a 5 dagen...
Tenminste dat is mijn ervaring. En ik moet zeggen dat ik maar sporadisch bel. Ingesteld op alleen GSM netwerken.
In den beginne, toen ik de telefoon net had was de standby-tijd nog veel korter omdat ik veel internet op hing, foto's maakte, bluetooth aan etc.
critique me
quote:Rijk Lemming schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:03:
Mensen, ben ik de enige die dat tennis-spelletje @#$%!-moeilijk vindt?
Na lang puzzelen kwam ik erachter dat je je keuzes bij character level up moet vastleggen met een "joystick-klik", dat scheelde al wel veel. Ik heb twee tegenstanders verslagen in het tournament maar van Tear blijf ik verliezen. Ik weet ook niet zeker of ik de besturing wel goed begrijp...
Soms sla ik ineen per ongeluk in een boogje in het achterveld.
Iemand enig idee hoe ik dat bewust kan doen??
Rijk
mastamasta wijzigde dit bericht 01-09-2006 13:30 (15%)
quote:outofspace schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:22:
Ik heb vandaag mijn eerste theme voor de k800i gemaakt:
[afbeelding]
critique me
Heb je de url van het spelletje?quote:mastamasta schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:24:
[...]
In het begin is het een lastig spelletje. Vooral het inschatten van de diepte van de bal kan een probleem zijn, maar na veel oefenen kom word je er zeker beter in. Heb nu alweer 4 toernooien gewonnen, dus zo'n tegenstander of 20 in de pan gehakt.
Het belangrijkste is dat je je gewonnen punten goed verdeeld, maar de hoek en de kracht waarmee je kunt slaan lijken het meest belangrijk. Door de bal steeds op het juiste tijdstip te raken, dus timing, zorg je ervoor dat die niet steeds omhoog gaat. Voor de rest heeft het nergens mee te maken. Succes.
is pre-installed op je k800iquote:
critique me
RonaldM wijzigde dit bericht 01-09-2006 15:40 (14%)
Altijd welkomquote:Phusebox schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:05:
[...]
ziet er nice uit
nog mensen interesse in een Renault F1 theme? dan post ik deze van het weekend hier
Nikon D70s Nikon D300 | NIkkor 24-120 VR | Nikon SB-600 + Omni-bounce | Lowepro CompuTrekker AW
quote:Roma33 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:27:
Zojuist snel snel een voorlopige Rockstar theme gemaakt
te vinden op http://users.fulladsl.be/spb3533/Rockstar.rar

Roma33 wijzigde dit bericht 01-09-2006 17:26 (24%)
Opteron 165 @ 2700MHz, Tt Big Typhoon, DFI Lanparty Expert, G.Skill 1GB BH5, XFX 7900GT @ 625/900, Raid0 WD Raptors, Antex TrueControl 550W
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus