Reg. datum: 09 oktober 2004
En Rio, eerst eens even kijken.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]quote:ppl schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:47:
[...]
...
Het is robvanpraat die het heeft over het uitzetten van dat shuttergeluid (wat er overigens inzit wegens privacyschendingen zoals het sneaky fotograferen van dames in kleedhokjes)....
robvanpraat wijzigde dit bericht 30-08-2006 16:13 (26%)
quote:robvanpraat schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:59:
Idd, ik wil geen shuttergeluidHet is niet de bedoeling om in kleedhokjes foto's te gaan maken e.d. Maar in de collegezaal kan het wel eens handig zijn. Er zijn altijd mensen die je telefoon even willen zien en dan maken ze nogal snel een foto en dat kun je op zich wel horen. Het is ook geen noodzaak, maar het is handig in bepaalde gevallen. Maar het is uiteraard wel goed en logisch dat het geluid er niet al te makkelijk af te halen om misbruik te voorkomen.
@Rio: Ik lees de OP uiteraar ook. Maar daar staat niet het antwoord in wat ik zoek. Dus om mij ervan te beschuldigen dat ik de OP niet lees, slaat nergens op. Maar vooruit, iedereen maakt fouten
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Zoals?quote:bullish schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:42:
Tinux, leuk zo'n nieuwe startpost en natuurlijk bedankt dat jij de moeite neemt om er een te maken alleen maak je je er nu wel makkelijk vanaf; hij is hetzelfde als de voorgaande startpost terwijl het juist de bedoeling is om hierin alle nieuw vergaarde kennis te zetten.
Dat had je dus (netjes) kunnen melden via mail / DM.quote:Daarnaast staat er weer die vervelende verwijzing naar synchronisatie van de K750 in, slordig.
Wil je misschien meer voorbeelden geven? Bugs lijkt mij geen interessante info.quote:Een echt mooie nieuwe startpost maakt het lezen van de voorgaande bijna overbodig. Zoveel nieuwe info staat ook niet in omdat iedereen blijft eikelen over zijn abo en het Hi perikel maar ok.
Is er dus iemand die zich aanbied alle nieuwe info bij elkaar te sprokkelen en dan een nieuwe startpost te maken, dus met oa een lijstje met bekende bugs etc.
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
nee sorry ik vind het niet er staat by my alleen by flight mode: niet weergeven of weergeven by opstarten verder niks?quote:hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:45:
Bij instellingen, kijk daar even en dan moet je hem kunnen vinden![]()
En Rio, eerst eens even kijken.
en dan nog iets: die tip/truc om het shuttergeluid uit te zetten werkt niet eens, anders zou het waarschijnlijk niet eens meer gevraagd hebben dus let gewoon even op wat je zegt.
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Er zijn andere websites waar je een plugin kunt kopen, maar dat is absoluut niet nodig. Dit brengt volledige functionaliteit. Alleen het plaatje in iSync klopt niet, want dat ziet eruit als een SE V800.
- Make a backup copy of iSync
- Control click on iSync and select "Show Package contents" in the menu that pops up.
- Navigate to: iSync.app/Contents/PlugIns/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns /PhoneModelsSync.phoneplugin/Contents/Resources/
- Open the file MetaClasses.plist in your favorite plain text editor
- Replace all occurances of V800 (or any phone you know you won't buy) with K800.
- Save, and start iSync, selecting "Add Device..." from the File menu. Werkt het als een zonnetje
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.quote:Messenga schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets.hoe fix ik dit?
Ik maak verbinding via de USB kabel. Althans, dat probeer ik.quote:Neophyte_NL schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:53:
[...]
Kun je de vraag enigszins verduidelijken? Maak je verbinding via de datakabel, bluetooth of IR? Synchroniseren via Bluetooth met de PC Suite doet het namelijk (bij mij in ieder geval) niet altijd.
Ja.quote:hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:24:
Doet bestandsoverdracht het wel gewoon? Als je dat op de tel selecteert?
quote:Messenga schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:36:
Hoi! Sinds vandaag ben ik ook trotse eigenaar van dit telefoontje. Alleen hij wil nog niet echt verbinden met mijn PC. Ik heb alle benodigde software geinstalleerd maar wanneer ik verbinding wil maken doet ie maar niets.hoe fix ik dit?
Samsung PS42P5H - Harman Kardon AVR 4000 - HK DVD speler - Pioneer DVR 530H - UPC Digital HDMI - E65 - HX4700 - iPhone 16gb
quote:Neosto schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:31:
[...]
Heb je je PC al een keer opnieuw opgestart? Ik had hetzelfde probleem, in het begin deed ie het ook niet naderhand wel.
greetz Neosto
Nee, dat lukt dus ook niet.quote:hardcore_bass schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:38:
Dus je kan al wel gewoon bestanden overzetten van en naar telefoon en pc?
Dat kan ik ook, dan herkent PC Suite hem ook. Telefoonmodus ofzoiets doet het hier ook niet volgens mij, nog niet echt gebruikt.

D467 wijzigde dit bericht 31-08-2006 10:47 (10%)
Reden: UPDATE
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona