Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
fictitious
Reg. datum: 05 maart 2005

nou, dat ben ik bijna altijd wel..

Specs: A64 3500+ | LP NF4 SLI-DR | 7800GT | Tagan 480w | 2*512 GeiL Ultra-X Series | 120GB seagate | SB Audio Live! 5.1

Reg. datum: 11 februari 2004

Voor degene die leuk wielen willen hebben in GTA:SA check dit:

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=124#9785

Komen uit NFS:MW

NickySantoro wijzigde dit bericht 30-08-2006 18:51 (19%)

Apt-get into it.

quote:
Moffia schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:48:
Achjah, Dominator en ik hadden wat lol laatst dus ik post de shots maar ^^

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha geweldig Moffia! Ik heb ook nog een hoop pics gemaakt de laatste tijd, ik zal eens kijken of ik ze een keertje kan posten.

Welcome to the world of Poker!

Reg. datum: 14 maart 2004

Keb me geregistreerd maar hoe meld ik me nu aan? Met /login en dan? Wachtwoord of gebruikersnaam?

Inspiron 9400: Intel Core Duo T2400 @ 1.83 ghz, 17 inch WXGA, 2048 MB Ram, 120 Gig HD, Nvidia Go 7900GS - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004

in de serverbrowser je nickname precies zo zetten als de naam waarmee je hebt aangemeld, en dan /login wachtwoord doen.

dan zou hoet moeten lukken :)

Reg. datum: 28 juni 2006

quote:
laurantt schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:59:
Degene die hele dagen op de server spelen komen wel in aanmerking voor pluspunten, wat ik overigens wel jammer vind. Vind dat iedereen wel ietsje sneller zon pluspunt mag verdienen, want ik ga niet hele dagen gamen, maar wil wel zon prorekening... en kom dan niet met zo'n antwoord van 'je kan een pluspunt kopen, voor 15 milj' want daar hebben admins toch niets aan.
Mmm, dat is niet waar en daar weet ik alles van ;) :P

PRIGFMY

Reg. datum: 29 augustus 2003

Om toch maar een veel voorkomend misverstand uit de wereld te helpen. Op een prorekening is je limiet niet hoger!!! Veel mensen willen een pluspunt omdat ze meer dan 5 mil op hun bank kwijt willen, helaas zo werkt het niet. Om alles wat op te helderen quote ik even uit het changelog en heb ik aangegeven wat zeker, volgens mij niet en zeker niet werkt.

# Introductie ProRekening - Rekening met rente, variabele opslagruimte
# -- ProBeleg - Beleg je geld als houder van een ProRekening
# -- ProLening - Sluit een lening af via ProLening, vaste rente en terugbetalen wanneer jou dat uitkomt.Werkt volgens mij niet
# -- ProAandeel - Koop een aandeel in Las Venturas Playground Werkt ook niet
# -- ProLimiet - een variable limiet voor je ProRekening Werkt zeker niet atm

# Mogelijkheid om pluspunten aan spelers te geven gemaakt
# -- 1 pluspunt is mogelijkheid tot ProRekening openen
# -- 2 pluspunten betekend 5000 dollar verdienen per moord Onduidelijk of dit werkt
# -- 3 pluspunten betekend 3% extra rente over je ProRekening Onduidelijk of dit werkt
# -- 4 pluspunten betekend ProChat® en grote kortingen Prochat werkt niet, kortingen volgens mij ook niet

Life is a bitch
Reg. datum: 06 april 2004

Dan heb ik dus weinig aan die prorekening.
Mijn bank zit nu al vol.
Na een dag of 2 actief RPG-en had ik al 5 miljoen :S

Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo

GoTd*mn
Reg. datum: 01 december 2004

bedankt voor de opheldering holycow :)

erg jammer dat het niet werkt, maar vind het niet echt logisch dat ze in het changelog bij versie 2.0 (de introductie van prorekening), al deze features erbij hebben gezet...

dan wil je dus een prorekening, maar kom je er achter, dat je er in feite geen moer aan hebt, tot die 5 miljoen.

ik hoopte ook op een grotere capaciteit, want er staat dat je limiet variabel is... maar hij verschuift geen dollar, dus in feite klopt er niets van het changelog :P

maar goed, zal allemaal nog wel in de maak zijn, dus komt nog wel...

GroveStreet Gangsta
Reg. datum: 07 mei 2006

H@wker!!! waar blijf je nieuwe filmpje :P

Dominating since 1979!  |  Analysis, Mr. Spock? -Fascinating!

Reg. datum: 02 juni 2006

nou hier is het filmpje.

6.6 min
49mb

http://rapidshare.de/file...moviePETERSERVER.wmv.html

Thanks to:
[GOT]Fixer
[GoT]Martijnc
[GoT]Nitro
Barca
Wien_NL
carfreak
[GoT]DonkereKip
Nakebod
[GoT]Dominator
SoSoliD
Pheathon
Pinloco
Mikey_NL
Brainstormer
[GoT].Piet
Atepoet.nl
Peter

Special thanks to:
[GoT]Dominator
[GOT]Fixer
Nakebod
Peter

WTMEDIZW

GroveStreet Gangsta
Reg. datum: 07 mei 2006

quote:

DUDE!!! Gaaf filmpje man! Mooi camera werk! Vette muziek!

Hehe zie mij jumpen dan met m'n NRG over die boog (koste wel een paar takes voordat hij goed lukte hehe) En Nakebod lanceert zowat zijn bike naar de man lol Je moet regiseur worden _/-\o_

Dominating since 1979!  |  Analysis, Mr. Spock? -Fascinating!

Reg. datum: 14 juni 2006

Het is inderdaad erg ERG vette video *O* O+

Zeer leuk bewerkt, goede muziek e.d.
En om de bloopers kon je goed lachen :Y

Fixer wijzigde dit bericht 31-08-2006 19:34 (19%)

Reg. datum: 09 november 2005

Jammer dat het op rapidshare staat, de eerste keer ging mis en nu moet ik wachten :(.

Apt-get into it.

quote:
HawkerNL schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:48:
nou hier is het filmpje.

6.6 min
49mb

http://rapidshare.de/file...moviePETERSERVER.wmv.html

Thanks to:
[GOT]Fixer
[GoT]Martijnc
[GoT]Nitro
Barca
Wien_NL
carfreak
[GoT]DonkereKip
Nakebod
[GoT]Dominator
SoSoliD
Pheathon
Pinloco
Mikey_NL
Brainstormer
[GoT].Piet
Atepoet.nl
Peter

Special thanks to:
[GoT]Dominator
[GOT]Fixer
Nakebod
Peter
Haha wat cool :D ! Ik ben er ook wel weer voor om stuntmovie te maken :) !

Welcome to the world of Poker!

NederCam.nl

Heli Jump @ Mountain Chilliad van vanmorgen.
http://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-168_t.jpghttp://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-169_t.jpghttp://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-170_t.jpghttp://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-171_t.jpghttp://www.xs4all.nl/~nakebod/SA-MP/sa-mp-172_t.jpg

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Reg. datum: 30 augustus 2004

ha cool filmpje man, denk dat ik ook maar eens mn ouwe GTASA CD ga opzoeken en deze mod ga installeren, ziet er goed uit.

Reg. datum: 29 augustus 2003

Vanmiddag wat gefilmt aan de 2e Bond film van kip. Een vooruitblikje is hier tevinden: http://media.putfile.com/Bond-film-mislukt-materiaal
Dit is het materiaal wat mislukt is.

All your primes are belong...
Reg. datum: 24 augustus 2004

Iets algemeens over sa-mp nu. Ik maak mij echt de bedenking hoe het in godsnaam mogelijk is een dergelijke mod in elkaar te steken. Hoe kun je een spel nu van zo'n grote multiplayer uitbreiding voorzien zonder te beschikken over de broncode van het spel? Ik snap wel hoe het gaat met automods enzo. Je analyseert de data files van de auto's tot je de structuur doorhebt, in welk formaat de 3D modellen zijn gemaakt en dan kan je zelf andere auto's gaan ontwerpen en in hetzelfde soort databestand steken. Maar bij een dergelijke multiplayer mod moet je toch code gaan toevoegen en veranderen enzo? Nieuwe code integreren aan bestaande code. Is er iets geweten over de oorsprong van deze mod? Wie er verantwoordelijk voor is en of die toegang had tot de originele code?

Stik er maar in!

Ik weet alleen dat het begonnen is met IJsVogel of iets, oprichter van multiplayer voor (toen) GTA 3. Is nu MTA geworden. Toen moest je echt allerlei handelingen uitvoeren, garage in, garage uit, dit en dat. En vervolgens wat je online :P

Daarna zijn er pas meerdere mods gekomen, maar dat was echt het allereerste. Misschien dat je hem eens moet vragen? (Zat hier ook op GoT toen, misschien is zelfs dat topic er nog wel)

Edit; gevonden: IJsVogel in "[GTA3] Multiplayer mod alpha 0.1A releas..."

[GTA3] Multiplayer mod alpha 0.1A released
[GTA3] Multi Theft Auto Multiplayer mod *

TommyGun wijzigde dit bericht 03-09-2006 00:57 (20%)

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Secretly Heroic
Reg. datum: 08 januari 2005

quote:
DeAap schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:29:
Iets algemeens over sa-mp nu. Ik maak mij echt de bedenking hoe het in godsnaam mogelijk is een dergelijke mod in elkaar te steken. Hoe kun je een spel nu van zo'n grote multiplayer uitbreiding voorzien zonder te beschikken over de broncode van het spel? Ik snap wel hoe het gaat met automods enzo. Je analyseert de data files van de auto's tot je de structuur doorhebt, in welk formaat de 3D modellen zijn gemaakt en dan kan je zelf andere auto's gaan ontwerpen en in hetzelfde soort databestand steken. Maar bij een dergelijke multiplayer mod moet je toch code gaan toevoegen en veranderen enzo? Nieuwe code integreren aan bestaande code. Is er iets geweten over de oorsprong van deze mod? Wie er verantwoordelijk voor is en of die toegang had tot de originele code?

Ik zit in het dev team.. :) Er bestaat zoiets als Reverse Engineering, zoek de term eens op.

quote:
TommyGun schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:55:
Ik weet alleen dat het begonnen is met IJsVogel of iets, oprichter van multiplayer voor (toen) GTA 3. Is nu MTA geworden. Toen moest je echt allerlei handelingen uitvoeren, garage in, garage uit, dit en dat. En vervolgens wat je online :P
Zoek de naam Kyeman eens op.

Peter wijzigde dit bericht 03-09-2006 00:58 (16%)

Stik er maar in!

quote:
.Peter schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:57:
[...]

Zoek de naam Kyeman eens op.
quote:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Er kon geen gebruiker met de ingevoerde nickname worden gevonden
(interne identificatie: search::find::no_user_found_poster)

Maar ik geloof t wel ;)

Edit; oh in dit topic staat ie wel in de start post ja. Was dat IJsVogel?

TommyGun wijzigde dit bericht 03-09-2006 01:01 (21%)

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Reg. datum: 03 oktober 2001

Ik kom de server niet op :)
Ik wou net ff flink gaan RPG-en ;)

Reg. datum: 14 maart 2004

quote:
Supreme schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:48:
Ik kom de server niet op :)
Ik wou net ff flink gaan RPG-en ;)
Nope.. Ik ook niet meer, staat er niet meer tussen..

Inspiron 9400: Intel Core Duo T2400 @ 1.83 ghz, 17 inch WXGA, 2048 MB Ram, 120 Gig HD, Nvidia Go 7900GS - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Reg. datum: 03 oktober 2001

Modbreak:
Lees de topicwarning nog eens goed :o

Crash wijzigde dit bericht 03-09-2006 19:02 (104%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: