Gathering of Tweakers

Quicksearch
San Andreas Multiplayer

De laatste tijd valt het me vies tegen op de server van .Peter, sinds het wachtwoord eraf is wordt het overspoeld met cheaters en cruise-verneukers. :( :(

De midd-nightcruise van vanavonf werd tot 2x toe verneukt en onmogelijk gemaakt, miniguns all-over the place. Speed-cheat, auto-flipover voor je wagen... ;(

Je kan nu twee dingen doen...in je handjes klappen dat we meer mensen hebben op de server...of een pass. erop smijten en die ***-cheaters dus weigeren 9 van de 10 keer.

Uiteindelijk ben ik maar weggegaan... :X

Zo dat was weer een leuke cruise met veel mensen:

http://img1.the-baboon.nl/small_6b3cb894210df8af819df8088222219anightcruise.png

Owja......de chicks @ ship O+

http://img1.the-baboon.nl/small_c45cb519af4b2abcc7cb9ab326d2df8cchickship.png

NickySantoro wijzigde dit bericht 26-08-2006 00:46 (0%)
Reden: typefout

Reg. datum: 09 november 2005

quote:
SniperGuy schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:
Ok echt heel gaaf dat MP _/-\o_
Ik zie mensen bij elkaar in de auto/helicopter stappen maar mij lukt het niet om met z'n 2e in 1 voertuig te stappen. Hoe kan je toch voor elkaar krijgen?

En ik heb het volgende probleem:

[afbeelding]

Spel zelf is scherp en goed alleen de tekst is f*cked up en niet te lezen. Aller laatste Nvidia drivers zijn geinstalleerd (WHQL certifies) even als een schone instal van GTA SA, DirectX 9.0c en SA-MP
Dit moet je in de 3d-instellingen van de kaart(drivers) instellen. IK heb zelf een ati-kaart dus ik kan je niet precies helpen.

GroveStreet Gangsta

Ik heb ook nog een pica van de BIKINI SQUAD!! Maar dan wel op:

http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=21.0

Dominating since 1979!  |  Analysis, Mr. Spock? -Fascinating!

Het lijkt me dan handig dat dit hele topic "verhuisd" naar http://forum.sa-mp.nl :)

GoTd*mn

quote:
DirectX schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:36:
De laatste tijd valt het me vies tegen op de server van .Peter, sinds het wachtwoord eraf is wordt het overspoeld met cheaters en cruise-verneukers. :( :(

De midd-nightcruise van vanavonf werd tot 2x toe verneukt en onmogelijk gemaakt, miniguns all-over the place. Speed-cheat, auto-flipover voor je wagen... ;(

Je kan nu twee dingen doen...in je handjes klappen dat we meer mensen hebben op de server...of een pass. erop smijten en die ***-cheaters dus weigeren 9 van de 10 keer.

AMEN _/-\o_

heb er zelf ook veel last van de laatste tijd, zou het ook beter vinden als er weer een pass op zat.

kon zien dat de admins een paar dagen geleden erg trots waren, er waren 60 players, wat ook leuk is...

maar niet als de helft daarvan, cheaters, lamers, of weet ik veel wat zijn....

Reg. datum: 21 september 2003

You broke my boob. :')

quote:
tasjesdief schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:
[...]

Ik word nooit boos :)
Ik heb er alleen maar om gelachen en helemaal om kip die mij koste wat het kost dood wilde hebben maar telkens maar niet luke en toen ik hem maar op het eind ff neerknalde waarna fixer mij afschoot.
Dat was idd _/-\o_

PRIGFMY

quote:

Ik ben gedwongen weggegaan. Met een ban dus |:( Ik vloog mijn vliegtuigje over het vliegveld de hele tijd. Toen vloog ik over de auto's en knalde tegen een paal achter het vliegveld. Weet niet of er auto's kapot zijn gegaan? Lijkt me niet. Maar dit was dus mijn multiplayer leventje; andere servers zijn toch saai. :X

a.k.a. CodeX

-

quote:

Of een password erop zetten op een bepaalde tijden. Bijvoorbeeld vanaf 22.00 uur. Ik noem maar wat ;)

AULXJMHR

de Verdwenen Zeewierzaadjes

quote:
TweakerDwayne schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:33:
[...]

Ik ben gedwongen weggegaan. Met een ban dus |:( Ik vloog mijn vliegtuigje over het vliegveld de hele tijd. Toen vloog ik over de auto's en knalde tegen een paal achter het vliegveld. Weet niet of er auto's kapot zijn gegaan? Lijkt me niet. Maar dit was dus mijn multiplayer leventje; andere servers zijn toch saai. :X
Peter is redelijk tolerant in het unbannen van mensen, als je hem gewoon normaal op irc aanspreekt en het uitlegt (geen onzin erbij verzinnen, gewoon zeggen hoe het is), wil hij je best unbannen.

quote:
w1z13 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:49:
[...]

Dit moet je in de 3d-instellingen van de kaart(drivers) instellen. IK heb zelf een ati-kaart dus ik kan je niet precies helpen.

Prbleem opgelost :)
Ansiotropic filtering op 2x ipv off

Te huur

Ik heb even wat onderzoek gedaan naar de server, en ik ben tot de conclusie gekomen dat hij HEEL erg buggy is, zeer slecht beveiligd, en dat soort dingen...

Ook zijn de admins te snel met het bannen van mensen, o.a. zonder waarschuwingen om de kleinste dingen.. En echte cheaters kicken ze dan weer, en bannen ze niet :/

Hoop gekke dingen die veel veel beter kunnen...

Peter; wil je weten wat allemaal, MSN me dan maar :)

Fixer, Ik vind ook dat de server sinds 2.3 zeer bugged is 2,1 was veeeeeeeeeeeeele malen beter, maar ik denk wel dat peter in de vakantie meer tijd had dan nu (als de periodes hetzelfde zijn natuurlijk). Ik denk dan dat het slechts een kwestie van tijd is voordat 2.4 uitkomt (hoop ik). Verder vind ik het heel leuk dat we de onderwatercruise-featre ontdekt(uitgevonden) hebben. Ook mag wat mij betreft het wachtwoord terug komen.

w1z13 wijzigde dit bericht 26-08-2006 14:11 (6%)

quote:
tasjesdief schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:
[...]

Ik word nooit boos :)
Ik heb er alleen maar om gelachen en helemaal om kip die mij koste wat het kost dood wilde hebben maar telkens maar niet luke en toen ik hem maar op het eind ff neerknalde waarna fixer mij afschoot.
goede zaak! soms zie wel eens dat iemand echt boos wordt, dan wordt er kennelijk iets persoonlijk opgevat, terwijl er niks persoonlijks is want bijna niemand kent elkaar. Dus volgende keer gaan we achter kip aan, of iedereen achter mij 8)

Reg. datum: 07 februari 2004

Nog ff wat screens van een behoorlijk late cruise van gisteravond:

http://img1.the-baboon.nl/small_2d5acd538d7b8ce62f1867f16ca396a2sa-mp-000.png

http://img1.the-baboon.nl/small_cff2830a45dd7fd35f2f2aa2460dcbf6sa-mp-002.png

Cruise line up vandaag 17:45! helaas verpest door Robin die besloot de boel in de fik te zetten.... (Robin niet Robinva!!!)

http://img1.the-baboon.nl/small_abb93858531c1232c8f3cbdfbd4c76a3sa-mp-006.png

http://img1.the-baboon.nl/small_075c4405decc0846596103253b732926sa-mp-008.png

http://img1.the-baboon.nl/small_1222c9ac02be381abf87eea0ffebd26bsa-mp-009.png

Nog ff JUTD bedreigen ... >:)

http://img1.the-baboon.nl/small_0e538389ae93d7530cb76c67a422fbccsa-mp-011.png

Reg. datum: 25 juli 2003

We moesten van .Peter de SA MP website vorig weekend in de gaten houden. Was het de bedoeling dat toen een nieuwere versie gereleased werd?
Zo zo..

Wat is het een zootje op de server zeg.
Het spijt me wel om dit te zeggen maar dit is echt niet meer normaal.
Toen de server nog niet public was was de sfeer er velen malen beter.
En de mods ook kwalitatief beter.

Ik noem enkele voorbeelden. Ik kom op de server, doe mee aan de cruise. en vraag of ze niet langs de crash route willen rijden omdat mijn game geheid crasht. JUTD meteen niet zo zeuren en ik word op mute gegooit.

Het lijkt wel of Peter opdracht heeft gegeven om ieder negatief bericht over zijn server/het spel per direct de kop in te drukken.
Gelijkwaardige berichten worden dan ook niet getollereerd. Je word om de kleinste dingen gekickt zo niet geband.
Verder word de server sinds hij public is geworden overspoelt met cheaters, wat dan ook niet bevordelijk is voor de sfeer in de server.

Je kan deze kritiek die ik jou geef direct de kop in drukken door een modje te waarschuwen. Maar het lijkt me slimmer dat je naar de mensen luisterd. Ik ben namelijk niet de enigste die zo over jou server denkt ;).

Reg. datum: 07 februari 2004

Amen to that.... (whaaaa je spelling is een hel! :P )

i know het is ook snel geschreven :P het geeft ff een idee hoe de mensen denken

SynXteR wijzigde dit bericht 26-08-2006 19:51 (37%)

Vaak word je dan niet gekicked omdat je kritiek levert, maar eerder omdat je zeurt. Hebben we een leuk forum, en meerdere irc kanalen voor. Spui daar je gal, niet ingame wanneer we andere dingen aan ons hoofd hebben.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

Life is a bitch

quote:
kecin schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:00:
Vaak word je dan niet gekicked omdat je kritiek levert, maar eerder omdat je zeurt. Hebben we een leuk forum, en meerdere irc kanalen voor. Spui daar je gal, niet ingame wanneer we andere dingen aan ons hoofd hebben.

Dus de vraag of men een andere weg wil nemen tijdens een cruise omdat anders het spel vast loopt, is maar zeuren en moet op het forum of IRC ?

Sorry maar ik was redelijk vaak op de server en vind er (met de vele cheaters) niets meer aan.
De sfeer is er niet meer.

Het crashed nu te vaak en de cruises lopen vaak in het honderd.
Beetje jammer, maargoed de keuze om het public te maken zal wel blijven neem ik aan.

AlexAlmelo wijzigde dit bericht 26-08-2006 23:00 (4%)
Reden: extra aanvulling

Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo

Fueled by AMD
Reg. datum: 19 september 2004

De keuze om de server public te maken is het domste wat je kunt doen... lees bovenstaande berichte maar, ik kan het er alleen maar mee eens zijn.

AMD A64 4800X2,Scythe katanaCU,MSI k8N Diamond+, POV Black Diamond,ASUS 8800GTS640,OCZ_ELPE 2GB,Plextor PX760SA,Sony DRU720A,Thermaltake Kandalf,Samsung 226BW,Creative I-TrigueL3500,Logitech MX Rev,Logitech G15,Maxtor M3 250GB,WD SE16 320GB, WD MyBook320

Life is a bitch

Alleen het feit dat er 3x per minuut dingen gezegd moeten worden als:

Niet schieten op het schip, Spawnkilling verboden ed.

maakt het al irritant.

Zoals vanavond had ik graag op de server gezeten, ben net thuis en ff een uurtje spelen was wel fijn geweest, maar met al die onbekende namen en het grote aantal speler, heb ik er weinig zin aan.

Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo

Ik vind ook dat er gedowngrade moet worden naar 2.0 of 2.1 want na 2.3 zijn er enorm veel bugs.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws