Gathering of Tweakers

Quicksearch
Fueled by AMD
Reg. datum: 19 september 2004

Vrij oud filmpje, maar blijft leuk.. :)

AMD A64 4800X2,Scythe katanaCU,MSI k8N Diamond+, POV Black Diamond,ASUS 8800GTS640,OCZ_ELPE 2GB,Plextor PX760SA,Sony DRU720A,Thermaltake Kandalf,Samsung 226BW,Creative I-TrigueL3500,Logitech MX Rev,Logitech G15,Maxtor M3 250GB,WD SE16 320GB, WD MyBook320

quote:
ibfranky schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:43:
Net was weer eens vette lol , als iemand in het water duikt en iemand er dan naar carteleport kan je gewoon onderwater rijden. Waardoor er een soort van onderwater cruise ontstond onder leiding van de uitvinder : .peter

Hier volgen enkele screenshots:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

@baboon : hoeveel sa-mp screenshots heb je al niet op je imagebank staan ? ^^

De onderwatercruise was inderdaad erg leuk 8)

Hier ook nog ff 2 plaatjes van mij:

Plaatje op imageshack (popups!)

Ik zal mij vanaf vandaag ook weer in SA-MP storten, de heerlijke vakantie is voorbij, helaas :(
Zo te zien redelijk veel dingen gemist de afgelopen 2 weken.

Zal zo eens de definitieve versie van LVP v2.x checken, ken al een hoop van het testen, maar lang niet alles :)

En nog steeds geen nieuwe versie van SA-MP zelf, jammer.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

ja nakebod, ik ben ook weer terug van vakantie heel veel gebeurt de afgelopen 3 weken. Moet ik ook nog alles rustig bekijken:P

In het kader van ere wie ere toekomt: :>
quote:
ibfranky schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:43:
Net was weer eens vette lol , als iemand in het water duikt en iemand er dan naar carteleport kan je gewoon onderwater rijden. Waardoor er een soort van onderwater cruise ontstond onder leiding van de uitvinder : .peter [GoT]FiXeR

[afbeelding][afbeelding]

@baboon : hoeveel sa-mp screenshots heb je al niet op je imagebank staan ? ^^
En ook nog maar een plaatje van de onderwatercruise:
http://img222.imageshack.us/img222/4858/samp031hj5.jpg

TheHolyCow wijzigde dit bericht 25-08-2006 11:06 (6%)

gisteren ook gelachen in de mojo gang. Je bent toch niet boos mojo? volgende keer gewoon even die challenge accepteren :-)

Kan je ook onderwater met een boot, vliegtuig, helikopter of hovercraft?
Of heeft niemand dat geprobeerd.
Lijkt me wel grappig gezicht om een vliegtuig of helikopter uit het water te zien vliegen.

Failure is not an option. It's included.

quote:
DutchYoda schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:07:
Kan je ook onderwater met een boot, vliegtuig, helikopter of hovercraft?
Of heeft niemand dat geprobeerd.
Lijkt me wel grappig gezicht om een vliegtuig of helikopter uit het water te zien vliegen.

Ja, op die manier kan je een soortement van Thunderbirds-filmpje maken! :D

Leuke muziek, spannende beelden en ineens twee harriers die uit het water komen stijgen.

Thunderbirds are GOOO! _/-\o_
Life is a bitch

quote:

Net was weer eens vette lol , als iemand in het water duikt en iemand er dan naar carteleport kan je gewoon onderwater rijden. Waardoor er een soort van onderwater cruise ontstond onder leiding van de uitvinder : .peter [GoT]FiXeR

[afbeelding][afbeelding]

Zo dus

Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo

quote:
kecin schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 01:06:
[...]

Ik heb dus van die site een modpack gehaald, nu kan ik niet meer sampen :|.
Das dus lekker flup :(
Zekker perongeluk alle mods geïnstalleerd.. :| Dan trekt gta het idd niet

Ik wil even wat kwijt

Waarom is in hemelsnaam de server op "public" gezet? Er komen nu allemaal nieuwe mensen die de regels niet kennen(ze spawnkillen, schieten op schip, enz) en mensen die mij de les leren, hier ben ik totaal niet van gediend!

Het is hier (om 4 uur) nu zo druk dat ik bijna de chat niet eens meer normaal kan lezen, ook cruisen kan al niet normaal meer.

Vroeger was dit allemaal heel anders en daarom zou ik graag willen dat er weer een password op komt.

Ik ben benieuwd welke mening jullie hebben.

Groeten [GoT]DonkereKip

Update:
http://img1.the-baboon.nl/small_4c8047a136c1d0907bdd928a4980027eveel.png

donkerekip123 wijzigde dit bericht 25-08-2006 16:17 (12%)

PRIGFMY

Reg. datum: 13 februari 2006

Je moet toch sowieso een een account op GoT hebben en je aanmelden op sa-mp.nl? Of is die hele procedure nu weer anders?

make me a believer | volvo powered | soon: roelandz.nl

quote:
giant schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

Zekker perongeluk alle mods geïnstalleerd.. :| Dan trekt gta het idd niet
Ik had maar 1 keuze :(. Maar mn SingePlayer trekt het perfect, alleen bij het opstarten van sa-mp krijg ik gelijk een error...
quote:
donkerekip123 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:02:
Ik wil even wat kwijt

Waarom is in hemelsnaam de server op "public" gezet? Er komen nu allemaal nieuwe mensen die de regels niet kennen(ze spawnkillen, schieten op schip, enz) en mensen die mij de les leren, hier ben ik totaal niet van gediend!

Het is hier (om 4 uur) nu zo druk dat ik bijna de chat niet eens meer normaal kan lezen, ook cruisen kan al niet normaal meer.

Vroeger was dit allemaal heel anders en daarom zou ik graag willen dat er weer een password op komt.

Groeten [GoT]DonkereKip

Dit word/is straks een engelse server.
Er komt een Nederlandse, kleine community bij.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
Ik wil even wat kwijt

Groeten [GoT]DonkereKip
Het valt wel op, maar ik moet zeggen dat de admins vrij adequaat reageren op cheaters, heb ik in niet één andere server gezien. Voor de rest is iedereen welkom. De vaste groep blijft toch wel komen, dan kun je toch bij elkaar in een gang?

quote:
Ik wil even wat kwijt

Groeten [GoT]DonkereKip

Update:
[afbeelding]

ksnap opzich best dat je het vervelend vind, maar het is nou eenmaal een keuze van Peter, het is zijn server (toch?) en als je het niet leuk vind ben ik bang dat je een andere server moet beginnen om chill te kunnen cruisen, 's morgens en 's avonds laat is het trouwens een stuk rustiger (stuk of 10 mensen) en dan is het veel relaxter.

Admins doen ook idd heel goed werk, heb al heel veel irritante mensen gekicked zien worden, wat het zeker beter speelbaar maakt

Aur0ra wijzigde dit bericht 25-08-2006 16:21 (5%)

Life is a bitch

quote:
ksnap opzich best dat je het vervelend vind, maar het is nou eenmaal een keuze van Peter, het is zijn server (toch?) en als je het niet leuk vind ben ik bang dat je een andere server moet beginnen om chill te kunnen cruisen, 's morgens en 's avonds laat is het trouwens een stuk rustiger (stuk of 10 mensen) en dan is het veel relaxter.

Admins doen ook idd heel goed werk, heb al heel veel irritante mensen gekicked zien worden, wat het zeker beter speelbaar maakt

Ik vond het gister ook wel ff irritant met auto's op het schip en dat er geschoten werd enzo.
Maar die mensen waren ook vrij snel verwijderd en toen kon alles weer verder gaan.

De cruise werd verstoord door een gast die meende auto's te mogen jatten, maar die was ook vrij snel verdwenen.

Ik vind dat de admins het goed doen en ook goed opletten.

Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo

quote:
kecin schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:09:
[...]

Ik had maar 1 keuze :(. Maar mn SingePlayer trekt het perfect, alleen bij het opstarten van sa-mp krijg ik gelijk een error...

[...]
.
In het modpack moet je aanvinken wat je wil installeren, standaard is alles aangevinkt... ;)

Dus eerst weer veel uitvinken, en alleen aanvinken wat je echt wil

w0mbat

Zonet even onderwater gecruised en daarbij wat gevlogen 8)7
Alhier de screenshots:

http://dakduif.mooo.com/got/sa-mp-011.pnghttp://dakduif.mooo.com/got/sa-mp-013.png
http://dakduif.mooo.com/got/sa-mp-015.pnghttp://dakduif.mooo.com/got/sa-mp-017.png

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3.0 GHz >> http://specs.tweak.to/13166

Ok echt heel gaaf dat MP _/-\o_
Ik zie mensen bij elkaar in de auto/helicopter stappen maar mij lukt het niet om met z'n 2e in 1 voertuig te stappen. Hoe kan je toch voor elkaar krijgen?

En ik heb het volgende probleem:

Spel zelf is scherp en goed alleen de tekst is f*cked up en niet te lezen. Aller laatste Nvidia drivers zijn geinstalleerd (WHQL certifies) even als een schone instal van GTA SA, DirectX 9.0c en SA-MP

Te huur

quote:
SniperGuy schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:
Ok echt heel gaaf dat MP _/-\o_
Ik zie mensen bij elkaar in de auto/helicopter stappen maar mij lukt het niet om met z'n 2e in 1 voertuig te stappen. Hoe kan je toch voor elkaar krijgen?
G (even googelen had ook oplossing kunnen bieden denk ik?)
(Ik kan die tekst trouwens prima lezen hoor: B)
Iemand 120k voor mij?
3lmo[NL] zit in de gevangenis voor killen op het schip!
ok
1 :D
)
quote:
En ik heb het volgende probleem:
(...)
Spel zelf is scherp en goed alleen de tekst is f*cked up en niet te lezen. Aller laatste Nvidia drivers zijn geinstalleerd (WHQL certifies) even als een schone instal van GTA SA, DirectX 9.0c en SA-MP
Heeft denk ik met een filter te maken van je videodrivers i.c.m. de manier die door SA-MP gebruikt wordt om tekst "over" het beeld heen te zetten. Maarja, zoveel verstand heb ik niet van instellingen van drivers dus ik kan er gemakkelijk naast zitten. ;)

JaFFoG wijzigde dit bericht 25-08-2006 20:44 (7%)
Reden: /me kan lezen B)

Made in NL

quote:
SniperGuy schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:
Waarschijnlijk is de drawing distance erg laag ingestelt. Gewoon ff met de instellingen klooien ;).

[LTS][MTS][HTS]

quote:
emiel1984 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:02:
[...]

Waarschijnlijk is de drawing distance erg laag ingestelt. Gewoon ff met de instellingen klooien ;).

Instellingen binnen het spel zelf heb ik al mee gerommeld, maar dat heeft niet mogen werken :/
Met de nieuwe Nvidia drivers kan je erg veel isntellen alleen dat half gare vertaalde nederlands maakt het er niet duidelijker op :X

Te huur

Sinds vandaag is er een forum online van de server, hier kunnen jullie dus terrecht met dingen die je hier niet kan.
Check it out: http://forum.sa-mp.nl/index.php.

AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900

quote:
pianoman schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:52:
gisteren ook gelachen in de mojo gang. Je bent toch niet boos mojo? volgende keer gewoon even die challenge accepteren :-)

Ik word nooit boos :)
Ik heb er alleen maar om gelachen en helemaal om kip die mij koste wat het kost dood wilde hebben maar telkens maar niet luke en toen ik hem maar op het eind ff neerknalde waarna fixer mij afschoot.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws