Na alle ervaringen hier met dit mobo heb ik besloten hem ook tekopen.
Deze in combinatie met een E6600, 2 gb kingston ddr2 667 en een His Digital ati x1600 pro agp. Had nog nooit een pc in elkaar gezet ma verliep bijna vlekkeloos (ouwe voeding vond t niet leuk).
Na een nieuwe 470 watt voeding starte ie normaal en kwam ik in de bios , temperatuur proc 37 graden, mobo 28
Windows xp geinstalleerd ging perfect, memtest gedraaid alles fin. Speedfan gaf core temps van 22 graden (idle) . Cpu-z gaf stats van 2.3 ghz en 256 fsb, na een bios wijziging draaide ie echt stock.
Had eerst een celeron d (gratis bij een mobiel abbo) ma jezus wat een vooruit gang, ik speel graag company of heroes als ik dan een 2 vs 2 cpu expert had kreeg ik afentoe 5 fps (alles details low en off)
Als ik fraps moet geloven draai ik nu met 600 fps

) met ultra textures en shaders, en ik merkt t ook aan de gameplay .
Na de installatie ff flink gegamed en ja hoor freeze, beeld zwart geluid hangen monitor stanby. Ff de vidcard gevoeld en auwa flink heet.Bij ati forum gelezen dat dat bekend was doordat die power connectors gingen koken. Een 120 mm fan schuin ertegen gezet en t werkte (weg stil systeem).
Nou vind ik dat eigenlijk niet mogen voor zo'n prijzige kaart,kan t mischien zijn doordat me kaart lang met die celeron heeft gewerkt dat ie " lui " is geworden .Volgens de manual van me ati koelt ie op - 11 graden??(is zo'n his ice q edition).Btw de kaart kookt ook gerechten met alles op low settings
Ik ben ook nog van plan om hem tot 6700 te promoten, en als t mischien ff gaat de 3 ghz.
Kan ik beter even wachten met OC -en of kan ik al gelijk proberen?Een brommer moest je ook eerst inrijden voordat je hem opvoerde.
Bedankt voor dit topic en al jullie ervaringen, ik heb nu imo een uber systeem voor een redelijke prijs(toch nog een flinke bom duiten maja je moet t er voor over hebbe)
Cheers