Hoofdcategorieën
Aapje

Ik wacht wel even tot hij goed leverbaar is... Dan kan ik er gelijk een adapter bij kopen :)

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Goed om te zien dat er mensen zijn die van plan zijn een speler te bestellen :) Dan kunnen we dus binnenkort ervaringen verwachten.

Reg. datum: 30 september 2006

Weet iemand wanneer de Archos 604 media player te koop is in Nederland?

Ik zat te denken om hem vanuit Amerika te bestellen maar ik weet niet of ik dan ook de 'docking station' kan gebruiken. Die sluit je namelijk weer aan op je TV. Maar dat is anders in Amerika of maakt dan niet uit?'

Aapje

quote:
Cinner schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:39:
Expansys heeft hem te koop voor 355 euro. Wie bestelt er een? ;)
Alsjeblieft ;)

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

quote:
Terry123 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:59:
Weet iemand wanneer de Archos 604 media player te koop is in Nederland?

Ik zat te denken om hem vanuit Amerika te bestellen maar ik weet niet of ik dan ook de 'docking station' kan gebruiken. Die sluit je namelijk weer aan op je TV. Maar dat is anders in Amerika of maakt dan niet uit?'

Dat zou, volgens mij, niets uit moeten maken. De Archos ondersteunt PAL- en NTSC-resoluties en qua kabels en aansluitingen zal het ook hetzelfde zijn. Alleen moet je even een verloopstukje voor de stekker hebben.

Houd wel rekening met je garantie. Als je hem in Amerika besteld, krijg je geen garantie van Archos Benelux.

Oke bedankt. Ik bel morgen Archos Nederland wel even voor alle zekerheid. Als het inderdaad niet uitmaakt bestel ik hem uit Amerika (daar is ie trouwens wel een stuk goedkoper.) De garantie is inderdaad wel lastig. Als het niet zo lang meer duurt voordat hij in Nederland uitkomt kan ik misschien wel beter wachten

Oh Expansys is EU. Geld de garantie dat wel in Nederland?

quote:
Terry123 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 14:34:
Oh Expansys is EU. Geld de garantie dat wel in Nederland?

Expansys levert gewoon aan Nederland, dus dan heb je ook garantie.

ExtremeTech heeft een leuke "Picture Quality Shoot-Out" tussen een aantal videospelers, waaronder de Archos 604.
Met een paar leuke tabelletjes en grafiekjes. De 604 komt er erg goed uit.

Edit: linkje werkt niet ivm komma's in de url:
http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2020526,00.asp

RoD wijzigde dit bericht 01-10-2006 18:15 (44%)

Huh? Waarom is mijn laatste post verwijderd?

Reg. datum: 02 oktober 2006

Hey mensen,
Ik zat te googlen over wat info over de archos 604 en kwam op deze pagina uit en ik heb vorige week maandag de archos 604 besteld bij exspansys en verwacht em deze week binnen te krijgen.
Dus ik zal even melden als ik em binnen heb dan kan ik antwoordt op jullie vragen geven.

Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
mike991 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:03:
Hey mensen,
Ik zat te googlen over wat info over de archos 604 en kwam op deze pagina uit en ik heb vorige week maandag de archos 604 besteld bij exspansys en verwacht em deze week binnen te krijgen.
Dus ik zal even melden als ik em binnen heb dan kan ik antwoordt op jullie vragen geven.
_/-\o_

Hier baal ik dus echt van. Ik heb vorige week MP3 shop gebeld over de Archos 604. Hadden ze nog nooit van gehoord. Ik kijk zojuist op hun website en nu hebben ze hem opeens wel. Vandaag besteld, morgen in huis... En met nog meer assessoires ook!

Nu moet ik nog een paar dagen wachten aangezien ik hem ergens anders besteld heb...

Mooi, ze hebben em dus bij Mp3shop :) Dan zou er toch wat meer belangstelling voor deze speler moeten komen.
Je kunt em trouwens bij de andere webshop annuleren en bij Mp3shop bestellen.

Ik heb al betaald. Dat wordt veel te lastig om weer terug te vorderen. Ik denk wel dat ik nog wat accessoired bij de MP3 shop ga bestellen.

Aapje

Is de DVR Station adapter het ding waarmee je hem kan opladen met netstroom?

quote:
WoBaDijk schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:17:
Is de DVR Station adapter het ding waarmee je hem kan opladen met netstroom?
Heb je de topicstart wel gelezen? Er staat notabene een heel stuk over het DVR Station.

Aapje

quote:
RoD schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Heb je de topicstart wel gelezen? Er staat notabene een heel stuk over het DVR Station.
Ik had het over de Docking Station adapter. Dus niet het docking station zelf, want deze zit er niet bij

quote:
WoBaDijk schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:29:
[...]

Ik had het over de Docking Station adapter. Dus niet het docking station zelf, want deze zit er niet bij
Er zit geen adapter bij het docking station? Hoe kom je daarbij? Ik kan het me niet voorstellen dat die er niet bij zit, want anders kun je volgens mij uberhaubt het DVR Station niet gebruiken.

Aapje

Op de website van mp3shop.nl staat bij de inhoud van de verpakking van de Archos 604 dat er bij de speler een Adapter voor het docking station wordt meegeleverd.

Ik vroeg me dus af of je met die adapter ook de speler gewoon kan opladen in het stopcontact

Zeg dat dan eerder :P Sja, het zou best kunnen. Beste is om een mailtje/belletje naar Archos te doen denk ik aangezien er weinig mensen zullen zijn die dit weten omdat nog niemand zon speler heeft.

Docking adapter kit:
quote:
Snel Opladen en USB Host Mogelijkheden met Docking Adapter Gebruik deze praktische accessoire om uw ARCHOS snel weer op te laden (sneller dan USB opladen) met de geleverde oplader. Sluit de meeste mass storage apparaten aan op uw ARCHOS via de USB host en gebruik de menu’s van de 604 om bestanden (foto’s, muziek, video’s) over te zetten zonder een computer te gebruiken. Zet bestanden van uw PC naar uw ARCHOS over met de geleverde USB kabel (USB A-USB Mini B).
DVR Station:
quote:
Opnemen van TV met DVR Station Verander uw ARCHOS in een home digitale videorecorder met het DVR Station, een uniek opname station voor de gehele Generation 4 serie. Deze must-have accessoire voor thuis maakt het u mogelijk om: 1) Vanaf de TV op te nemen en vanaf de meeste videobronnen (satelliet/kabeldecoder, VCR, DVD speler8, camcorder) direct op de harde schijf van uw ARCHOS in MPEG-4. Maak geprogrammeerde opnames met de bijgesloten infrarode zender die de externe videobron bestuurt. 2) Video’s afspelen op de TV in DVD kwaliteit (in videoformaten ondersteund door uw ARCHOS) via de samengestelde, S-video, RGB of YPbPr (YUV) video outputs. - Luister naar muziek op uw stereosysteem - Luister naar 5.1 geluid bij de video’s (met optionele MPEG-24 plug-in op uw home cinema systeem via de SPDIF output. 3) Sluit uw PC, harde schijf of een mass storage apparaat aan om af te spelen of content over te zetten (video’s, foto’s, muziek…). 4) Laad het apparaat op via bijgeleverde netstroom adapter.
Die adapter is volgens mij dus voor stroomvoorziening van het aparaat zelf en niet voor opladen.

De adapter van het docking station zou dus niet in de speler passen, en die van het DVR Station wel... tenminste dat maak ik op uit die tekst.
Mij lijk toch dat je de speler op beide apparaten aan moet sluiten om hem op te kunnen laden. Tenminste, het lijkt mij het meest logisch dat Archos het zo gedaan heeft.

Reg. datum: 21 januari 2004

quote:
Terry123 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:07:
Hier baal ik dus echt van. Ik heb vorige week MP3 shop gebeld over de Archos 604. Hadden ze nog nooit van gehoord. Ik kijk zojuist op hun website en nu hebben ze hem opeens wel. Vandaag besteld, morgen in huis... En met nog meer assessoires ook!

Nu moet ik nog een paar dagen wachten aangezien ik hem ergens anders besteld heb...
Ze hebben hem momenteel niet op voorraad. Dus het was een foutje, of hij is wel erg snel uitverkocht..

Hmm ja ik zie het. Maar hij staat nu in elk geval op de site. Vorige week nog niet. Ook aan de telefoon waren ze nog niet op de hoogte. Nu wel zo te zien ;)

Een review van de Archos 504 van Cnet :) En een leuk filmpje :9 Mooi apparaat zeg! Ook een erg toffe interface. Staat ook mooi in de huiskamer in het DVR Station.

Edit: Heb de TS even geupdate met wat informatie over de 504, en wat andere aanpassingen :)

RoD wijzigde dit bericht 05-10-2006 17:47 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: