Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Bever schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:58:
[...]

nee dat is helaas niet mogelijk, enigste wat je kunt doen is je inet settings eruit gooien zodat hij iig geen verbinding maakt.
Klopt, érg handig!

Ik zit bij HI, heb hem nu op vodofoon staan. Krijg direct foutmelding dus geen verbinding! :)

Tomino wijzigde dit bericht 11-03-2008 19:45 (15%)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

Ik ben op zoek naar de laatste firmware versie voor de E900, maar dan wel Nederlandstalig. Zit nu namelijk met die russische en gebruik de voordelen ervan toch niet echt...

'I have not failed. I've just found 10.000 ways that won't work.'

Ik heb een E900 met een micro-SD kaartje er in. Heb afgelopen periode een paar foto'tjes gemaakt, maar de E900 slaat dat op zijn EIGEN geheugen op, hoe krijg ik die foto's verplaatst naar het micro SD stickje? Heb me een ongeluk gezocht maar kon het niet vinden.

quote:
Jorn1986 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:54:
Ik heb een E900 met een micro-SD kaartje er in. Heb afgelopen periode een paar foto'tjes gemaakt, maar de E900 slaat dat op zijn EIGEN geheugen op, hoe krijg ik die foto's verplaatst naar het micro SD stickje? Heb me een ongeluk gezocht maar kon het niet vinden.
Ga naar de map waar je foto's staan, eens je erin zit kies je opties en dan 7 (move to bij mij).

quote:
maik4ever schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:42:
Ik heb de E900 al een tijdje en ik hoor sommige praten over die stil stand enz.
Is dit het zelfde als op me oude nokia profielen werden genoemt ? :D

En ik kan het niet vinden op mijn E900,
wil iemand me zeggen waar je dat kan vinden??

Alvast bedankt

Verder ben ik SUPER tevreden met de E900
Iemand ?????

Kicken binnen 24-uur is not_done

Ginz wijzigde dit bericht 07-05-2008 12:58 (7%)

quote:
Renegade! schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:38:
[...]

Ga naar de map waar je foto's staan, eens je erin zit kies je opties en dan 7 (move to bij mij).
Thanks, nu is het gelukt :)

quote:
Voor zover ik weet heb je geen profielen met de E900. Je kan wel de instellingen veranderen en hem snel op trillen zetten maar geen profielen zoals bij nokia oid.

quote:
Renegade! schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 19:19:
[...]

Voor zover ik weet heb je geen profielen met de E900. Je kan wel de instellingen veranderen en hem snel op trillen zetten maar geen profielen zoals bij nokia oid.
Oke dankjewel!! :)

Reg. datum: 19 november 2003

Hiermee gaan wij jou niet helpen.

Hmmm, heb 'em nu ook ergens anders gevonden. Heb alleen nog steeds niet de mogelijkheid om mijn eigen 'ringtones' als sms-tone in te stellen. Dat was nu de voornaamste reden om deze alternatieve firmware te installeren.

Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Ginz wijzigde dit bericht 07-05-2008 12:58 (63%)

Nou volg ik dit topic eigenlijk niet, omdat ik geen e900 heb... dus ik ga wat vragen wat er misschien al wel in staat, maar ik met zoekfunctie niet ben tegengekomen.

Een vriendin van mij heeft de e900, maar die start niet meer op.. Ze zegt dat hij op het "begin beeld" blijft hangen.. opstartscherm dus.. Het helpt verder niet om geheugenstickje er uit te halen of zonder sim kaart op te starten, etc..

Iemand enig idee wat het probleem is? Want ze heeft natuurlijk geen backups van nummers enzo, die ze graaag terug wil..
Reg. datum: 05 juni 2007

Als mijn E900 dichtgeschoven is, zit er ongeveer 1 mm speling tussen de twee delen van m'n telefoon. Het lijkt erop dat dit steeds erger aan het worden is, vooral in de afgelopen twee maanden. Hebben meer mensen last van de toenemende speling in dichtgeschoven stand?

Ik weet dat er meer mensen zijn met speling, maar volgens mij ging dat vooral om de uitgeschoven stand. In die situatie heb ik echter nog geen speling opgemerkt.

Ewix wijzigde dit bericht 08-04-2008 21:29 (16%)

Ik heb momenteel de russische firmware, maar wil graag terug omdat ik de Nederlandse t9 mis..

Heeft iemand een oplossing voor me? Een link met goede firmware?

*Lees de topicwarning eens!*

Ginz wijzigde dit bericht 18-05-2008 22:56 (22%)

Mijn vorige E900 was dood, dus ik heb een vervanger geregeld ;)
alleen krijg nu al die vervelende geluiden te horen als ik hem van trilstand haal, als ik iets afsluit enzo.
Ik heb toetstonen al uitgezet, klepsignaal al uitgezet, in/uitschakel signaal hebik uitgezet maar ik blijf af en toe van dei vervelende geluiden horen!! Ook als ik de USb kabel aansluit weer een geluidje 8)7

Had ik op m'n vorige ooit ergens uitgezet, maar ik weet niet meer waar en ik ben al langs ALLE instellingen geweest :X

[edit]

Toetsvolume, met de knoppen aan de zeikant 8)7

xost wijzigde dit bericht 02-05-2008 21:37 (26%)

Ik heb sinds afgelopen woensdag de E900. Ik moet nog een Micro-SD kaartje kopen. Inmiddels is de capaciteit van die dingen iets groter dan in 2006, toen dit model geïntroduceerd werd. 4GB is verkrijgbaar voor een redelijk prijs. Ik lees alleen op meerdere plaatsen dat de E900 kaartjes van maximaal 1GB aankan. Heeft iemand dit toevallig geprobeerd?

Ik doe mee aan CanSat! KanZat.gsr.nl

Wat gebeurt er als ik er stiekem toch 4GB in steek? Doet het hele kaartje het dan niet, of kan ik maar 1GB gebruiken?

Hij zal hem eerst moeten formateren voordat je er muziek enzo op kan zetten. Dan formateerd hij hem naar 1GB.

Bedankt, ik heb nu een 2GB MicroSD-kaartje besteld, ik zie wel wat het wordt. Met een beetje geluk werkt het gewoon ;)

Ik heb ook een adapter gekocht voor m'n oordopjes van Samsumg naar 3.5mm plug. Op de fiets is de muziek nauwelijks te horen door de luchtstroom, en met mijn gewone oordopjes van mijn mp3-speler is het een stuk beter te horen. Dat ding is voor een prikkie te koop bij Mob-Com, met gratis verzending binnen Nederland.

quote:
Herjan schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 18:00:
Bedankt, ik heb nu een 2GB MicroSD-kaartje besteld, ik zie wel wat het wordt. Met een beetje geluk werkt het gewoon ;)
Het werkt ook gewoon :)

ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO

Ja klopt, hij doet het gewoon. Alleen kun je maar dertig nummers per playlist en maximaal vier playlists. Dat komt er dus op neer dat je maar 120 nummers in je playlists kan... Verder kun je ook geen nummers uit submappen toevoegen van je geheugenkaart. Niet erg handig, maar het geheugenkaartje van 2GB doet het wel.

Reg. datum: 14 oktober 2007

Ik heb juist naar die russische firmware geflasht, alles werkt alleen werkt de camera niet zo goed.
Het heeft maar 2 kleuren paars en groen, maar als ik hem trek dan is die foto niet groen.
heb al 1 keer opnieuw geflasht en het werkt nog steeds niet.
Ik weet niet of het terug gaat werken met nederlandse firmware
Heeft iemand dit al eens meegemaakt of weet iemand een oplossing?

hl2600 wijzigde dit bericht 25-05-2008 20:11 (33%)

Waarom heb je hem geflashed? Al die functies zitten ook gewoon in de Nederlandse versie die nu verkocht word!
De firmware van mijn telefoon is nieuwer heeft meer functies en is Nederlands! En ook nog legaal!

Trouwens nog enig idee wat zo'n telefoon nog waard is? Hij is bijna krasvrij!

FiXeR.nl wijzigde dit bericht 25-05-2008 22:53 (16%)

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
FiXeR.nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:52:
Waarom heb je hem geflashed? Al die functies zitten ook gewoon in de Nederlandse versie die nu verkocht word!
De firmware van mijn telefoon is nieuwer heeft meer functies en is Nederlands! En ook nog legaal!

Trouwens nog enig idee wat zo'n telefoon nog waard is? Hij is bijna krasvrij!
Ik heb hem geflasht voor trillen en ringtone tergelijk. kan jij dat me je nieuwe fw?
Mijn gsm is al gestolen, moet al niet meer.
btw kan je door imei de gsm nog laten opzoeken?

hl2600 wijzigde dit bericht 26-05-2008 18:19 (9%)

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje eigenaar van een E900, en zoals andere gebruikers misschien hebben ervaren kunnen er nogal wat krassen op het displayscherm komen.

Nu heb ik een nieuw displayscherm (voorkant met softtouch) gekocht via het internet en bij die winkel kunnen ze mij geen ondersteuning bieden.

Ik wil namelijk het displayscherm vervangen maar kom er niet uit. Ik heb al op internet gezocht en dit gehele forum afgezocht maar niet wijzer geworden.
Ze zeggen dat het met een dun mesje moet lukken, maar dan scheurt het scherm een beetje en wil het er nog niet af.
Ook het openschroeven helpt niet (heb 8 schoreven gevonden om los te draaien)

Heeft iemand misschien een tip of kan iemand mij vertellen hoe ik het displayscherm kan vervangen?

Mijn touch toetsen worden niet meer actief en ik heb besloten om een nieuwe telefoon te kopen(moet alleen nog even binnen komen)
Nou lijkt het mij een leuk project om m'n good old E900 weer aan de praat te krijgen.
Probleem ziet er als volgende uit: Maandje geleden begon het. als ik de telefoon open slide worden de touch toetsen niet meer actief. Als ik 'm dicht doe en vervolgens op de ongrendel toets druk worden ze wel gewoon actief en kan ik het menu in komen :)
Heel af en toe deden de touch toetsen het wél gewoon als ik 'm open slide, ik denk dus dat het iets hardware matigs is. Vuil ergens tussen of wat dan ook.
Wat is de beste manier om je E900 open te krijgen? En dan met name het slide mechanisme(als dat überhaupt mogelijk is)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws