[HDD] Het Creative Zen Vision:M topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 74
Reg. datum: 31 mei 2006
Reg. datum: 31 mei 2006
quote: www.epizenter.netZVM External Battery Charger review
You might recall seeing a review of this same external battery pack in the past, but one of our members named Jenn has expanded on these tests. She's given us an in-depth analysis on battery life from a multitude of different parameters.
With a full charged Zen Vision:M she was able to get these numbers for Audio and Video:
Video: 17.5 hours
Audio: 30.5 hours
Those are really excellent numbers! The battery pack is a great buy for anyone needing to use their player on a trip. You can get one off ebay (seach vision:M battery pack) for about $12.00.
See the full review HERE
Thanks Jenn!
comment: 8 | Monday, August 07 (2006) 10:26PM | Posted by: ssjmichael
Heb even www.epizenter.net gequot, anders moet je zo zoeken waar het artikel staat...
Ziet er leuk uit
Van de week misschien zo'n apparaatje kopen, hoe lang duurt een busrit naar Parijs
ok, ik wordt helemaal gek hier, net de Zen gekocht, programmas geinstalleerd, deed het perfect. Maar nu herkent mn pc de zen opeens niet meer
Hij heeft het gedaan. Ik heb windows xp sp2 perfect geupdate. Weet iemand waar dit probleem ligt??? Ik heb ook al paar keer de programma's + driver opnieuw geinstalleerd! Help! Ik heb de zen vison M versie: 1.40.02e
www.neoghost.tk or www.windoos.tk
Reg. datum: 16 september 2006
Heb ik na de Amerikaanse firmware te hebben geïnstalleerd nog de Nederlandse taal in het menu?
@ ezc neoghost
Als je Beta 11 van Windows Mediaplayer hebt, dan moet je in de TS eens kijken in de link van "Volume cap verwijderen". Helemaal onderaan staat daar iets over.
Als je Beta 11 van Windows Mediaplayer hebt, dan moet je in de TS eens kijken in de link van "Volume cap verwijderen". Helemaal onderaan staat daar iets over.
Reg. datum: 13 oktober 2005
Reg. datum: 13 oktober 2005
quote:Ste Colombe schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:01:
Heb ik na de Amerikaanse firmware te hebben geïnstalleerd nog de Nederlandse taal in het menu?
Jah, de firmware is percies het zelfde, alleen zonder de volume beperking.
Je kan nog steeds gewoon de Nederlandse taal selecteren
quote:Ste Colombe schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:09:
@ ezc neoghost
Ik heb windows Media Player 10
Dit krijg ik te zien wanneer ik de zen aansluit.

Als ik dan op de middelste druk start hij de zen media explorer op en zegt dat ik hem aan moet sluiten. Als ik synchroniseren doe met Win media player vraagt win media player of ik hem aan wil sluiten. ( hij laad de speler alleen op )
Als ik naar configuratie scherm ga in windows en ik ga naar Portable Media Devices ziet hij hem ook niet.
Ik heb serieus GEEN idee wat ik gedaan heb ( behalve win media player opnieuw geinstalleerd maar dat maakt weinig uit denk ik ), maar het ziet er naar uit dat 'Windoos' mn zen weer herkent. Ik zal posten wanneer hij er weer mee ophoud.
Het zal dan wel aan WMP hebben gelegen. Zal niet de eerste keer zijn dat er iets fout gaat met WMP.
ja misschien wel, maar heb je dan PERSE windows media player nodig? Je kan toch gewoon bestanden op je speler zetten en dan afspelen, of zie ik dit verkeerd? 
Zeg, ik maak die topicstart niet voor niks.
OK dan ga ik het maar proberen, want als ik nu buiten zit, hoor ik de snelweg nog boven de muziek uit. Tja Randstad he.
Bedankt voor de reactie.
*edit* Het is gelukt en het is inderdaad zo makkelijk als het er staat. En het scheelt echt stukken. Wow.
Bedankt voor de reactie.
*edit* Het is gelukt en het is inderdaad zo makkelijk als het er staat. En het scheelt echt stukken. Wow.
Ste Colombe wijzigde dit bericht 16-09-2006 22:47 (27%)
Reg. datum: 13 augustus 2006
Reg. datum: 13 augustus 2006
Ok mijn probleem met het niet opladen is verholpen.
Het was gewoon ff de frimware updaten en nu laadt die wel op.
Het was gewoon ff de frimware updaten en nu laadt die wel op.
Er staat nieuwe US firmware op de creative site (1.41.01).
"There ain't no gettin' offa this train we on!!" ~Barret
Zet dan ook ff het changelog erbij 
quote:Added Features or Enhancements:
* Supports the playback of Audible Type 2 and 4 tracks.
Important: to transfer Audible content, you must have AudibleManager® version 5 or later installed. AudibleManager allows you to download, burn, organize, transfer and hear Audible audio content. Download AudibleManager from www.audible.com/software.
Fixes:
* Ensures proper playback of picture and audio files during a slideshow.
* Ensures that subscription and purchased audio files can resume playing when you turn your player on after a prolonged period of time.
* Ensures accurate time display when you turn your player on after a prolonged period of time.
Last.fm | Mijn DVD-collectie | Ook zo'n hekel aan fake linkjes?
Audible Type 2 en 4 kon ie toch al afspelen?
Verder geen spannende veranderingen, maargoed, het is beter dan niks. Zal hem even in de TS zetten.
Aangezien het US is, wordt bij deze versie ook de volume beperking weggehaald? En kan je gewoon de speler aansluiten en de firmware 'runnen'?
quote:RoD schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:38:
Zeg, ik maak die topicstart niet voor niks.
Gast, ben je nou zo eigenwijs? Dit is toch een nieuwe firmware of ben ik nou achterlijk? Ik heb net in de starttopic gekeken maar over een nieuwe zie ik niks staan...
Sorrie als ik blind ben maar ik heb als nog geen antwoord.
Sorrie als ik blind ben maar ik heb als nog geen antwoord.
Ik citeer:
Dus ja, ik ben eigenwijs.quote:Volume cap verwijderen:
Op de Europese versie zit een cap op het volume, die je met de Amerikaanse firmware kunt verwijderen. Hoe je dit precies moet doen kun je hier lezen.
Reg. datum: 15 januari 2004
Ik heb deze week een vision:m gekocht alleen hij skipt veel te veel. soms staat ie helemaal vast uit het niets, bij muziek, video en alles (dus ook in het menu!) als ik dan licht op het frontje of op de bovenkant druk begint ie weer vloeiend te spelen maar zodra ik het ding loslaat bevriest het ding weer... heeft iemand enig idee wat dit is en waarom? Ik ga ervan uit dat het één of ander los kontakt is ofzo en ben van plan van de week naar de winkel te gaan voor een nieuwe. Maar mocht iemand een idee hebben om het snel en makkelijk op te lossen dan hoor ik dat graag!
Du hast sauerkraut in dein lederhosen!
Probeer de firmware eens te restoren.
Jeuzes kristus wat een rappe reply! Bedankt voor de snelheid! Ik ga het even proberen, ik heb al een nieuwe firmware erop gezet maar zal nu nog even proberen andere shit uit te halen, misschien dat dat iets uithaalt.
Dat hielp dus niet? Als je het softwarematig niet op kunt lossen, ga dan geen gekke dingen doen met de speler, maar breng hem gewoon terug. Het kan zijn dat er gewoon iets brak is aan de speler, dus kun je em gewoon terugbrengen.
jep! het hielp niet, net even ook de amerikanischer firmware erop gezet en hij leek het fantastisch te doen alleen ik ben er nu ook achter dat het bevriezen is op te roepen als ik een film aanzet, m op lock zet, en dan op twee knopjes tegelijk druk (of 1 knopje en touchpad)... dan loopt ie vast en als ik dan licht op een hoek van het scherm of een knopje druk (zonder helemaal in te drukken, dus geen *klik*) gaat ie weer vloeiend door alsof er niks is gebeurd, tot ik weer loslaat... dan bevriest ie weer... Ik ga er gewoon van de week even mee terug naar de winkel en zeuren om een nieuwe. Bedankt!
edit:Zou ik trouwens m kunnen terugbrengen met de amerikaanse firmware erop? of moet ik m weer even terugzetten naar de EU versie?
edit:Zou ik trouwens m kunnen terugbrengen met de amerikaanse firmware erop? of moet ik m weer even terugzetten naar de EU versie?
Naboey wijzigde dit bericht 17-09-2006 19:22 (10%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.