Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 18 februari 2004

Niet op digitaal. Zowel België als Nederland 1,2,3 en BBC 1234 zenden uit in Amanorph breedbeeld (dus hetzelfde als op de meeste DVD, ook alle 576 lijnen).

AMD Athlon 64 3000+, S754. MSI K8N Neo 2 platinum. Sapphire X800 XT-PE. 1024 mb Kingston geheugen.

Live voetbal is te bestellen. Kosten zijn 6 euro per abonnement. Dus 6 euro per 3 smartcards, bovenop het huidige abonnnement. Super!

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1571104

Zojuist een Topfield PVR gehaald. Werkelijk een grote verbetering ten opzichte van de twin tuner. Het beeld is scherper en de beeldverhouding wordt nu wel goed weergeven. Ook vind ik de afstandsbediening prettiger, maar dat zijn details en zal ook voor iedereen anders zijn.

ik heb helaas al een tv abonnement van kpn. maar ik wil die 50 euro korting toch eigenlijk wel vangen. maar volgens mij is het niet mogelijk om als bestaande klant die 50 euro korting te krijgen. of is dat wel mogelijk? daarnaast zag ik op de KPN site dat de 80gb versie uitverkocht is. verwachten jullie dat bij een primafoon er dan ook geen meer te krijgen zijn?

amd 2400+,asus a7n8x,kingston hyper-x 2x256mb ddr 2700,ati radeon 9800 pro,etc,etc

Ik heb bij verschillende winkels nog van die topfields zien liggen. Primafoon en Mediamarkt bijv.

CaffeineJunkieXL
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Jeronimusius schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:29:
ik heb helaas al een tv abonnement van kpn. maar ik wil die 50 euro korting toch eigenlijk wel vangen. maar volgens mij is het niet mogelijk om als bestaande klant die 50 euro korting te krijgen. of is dat wel mogelijk?
Dat is inderdaad niet mogelijk.

You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard

quote:
sioux1978 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:04:
Live voetbal is te bestellen. Kosten zijn 6 euro per abonnement. Dus 6 euro per 3 smartcards, bovenop het huidige abonnnement. Super!

Ben ik vergeten te vermelden dat hiervoor wel ZDF is verwijderd.

Reg. datum: 04 november 2003

quote:
sioux1978 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:04:

Netjes, is inderdaad erg goedkoop!

Zijn er meer mensen die enorme storing hebben bij 2takt ontstekingen?

Als er een brommer/scooter binnen 500m rondrijdt zie ik een berg blokjes. Dit heb ik al vanaf het begin en ben in de tussentijd ook al verhuisd. Antenne verplaatst. Versterkers er tussen gejopt. (Heb buiten antenne)

Is dit veel voorkomend of is mijn topfield misschien een beetje naar de hemel?

Scooby powerrrrrrrrrrrrrrrr!

Reg. datum: 24 december 2004

Sinds ik de buitenantenne binnen (2 m van het raam) heb bevestigd is het brommerstoren een stuk minder.
Ik heb ook een storingkje 's avonds om 23 uur wanneer het signaal naar de meterkast wordt gestuurd om op nachtstroom over te gaan op het moment dat de schakelaar om gaat..

Polifinario!
Reg. datum: 06 januari 2001

Met betrekking tot ZDF: een zender klakkeloos verwijderen voor betaalzenders vind ik wat spijtig. National Geographic is ook al verdwenen. Toegegeven, daar kregen we toen ARD voor, daarna ZDF. Maar een beetje downhill is het wel. Binnenkort komt er toch bandbreedte zat vrij om extra kanalen op te knallen, dus dan is er ruimte genoeg om NG en ZDF weer terug te halen :). Over ijdele hoop gesproken :)

Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.

quote:
KroeT schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:40:
Met betrekking tot ZDF: een zender klakkeloos verwijderen voor betaalzenders vind ik wat spijtig. National Geographic is ook al verdwenen. Toegegeven, daar kregen we toen ARD voor, daarna ZDF. Maar een beetje downhill is het wel. Binnenkort komt er toch bandbreedte zat vrij om extra kanalen op te knallen, dus dan is er ruimte genoeg om NG en ZDF weer terug te halen :). Over ijdele hoop gesproken :)
Ben het helemaal met je eens! Ik hoop op 2 dingen; zenderpakket uitbreiding en verhoging beeldkwaliteit! Dat moet toch kunnen per 11 december? Dan hebben ze meer ruimte en volgens mij is de hele uitschakeling van analoog te doen om meer ruimte voor DVB-T vrij te maken.

KPN: Live voetbal 3 keer goedkoper als Canal Digitaal

KPN laat zien dat de echte oorlog om de digitale kijker in Nederland begonnen is. En ook dit keer is het live content van het eredivisie voetbal weer onderdeel van de slag om de digitale kijker geworden. KPN maakte vandaag bekend dat het de zender ZDF uit het zenderpakket van "Digitenne van KPN" zal verwijderen en dat daarvoor twee voetbalkanalen terug komen. Op deze voetbalkanalen zullen naast de clubkanalen van onder andere PSV en Feijenoord ook de live voetbalwedstrijden uit de Nederlandse eredivisie te zien zijn. KPN bereikte over doorgifte van het live eredivisie voetbal verleden maand overeenstemming met rechtenhebbende Versatel. Nu ook de clubs uit de eredivisie akkoord zijn gegaan zal het Versatel voetbalkanaal te zien zijn via de digitale ether in Nederland.

Vanaf heden kunnen alle bestaande abonnees van "Digitenne van KPN", een samenvoeging van de vroegere providers Digitenne en KPN TV, alsmede ook alle nieuwe abonnees voor 6 euro per maand extra het voetbalaanbod ontvangen. Het bedrag van 6 euro is onafhankelijk van het aantal smartcards dat een abonnee aan zijn abonnement gekoppeld heeft. Dit mogen er volgens de voorwaarden van "Digitenne van KPN" maximaal drie per abonnement zijn. Dit houdt in praktijk in dat abonnees van "Digitenne van KPN" zonder extra kosten ook in de slaapkamers tegelijktijdig kunnen genieten van het live eredivisie voetbal.

Dit staat in schril contrast met het Tele2 voetbalaanbod van de Nederlandse digitale satellietprovider Canal Digitaal. Deze vraagt voor hetzelfde kanaal dat bij "Digitenne van KPN" voor 6 euro per maand op maximaal drie plaatsen in de huiselijke omgeving tegelijk bekeken kan worden maar liefst meer dan het drievoudige, 19,95 euro per maand, voor het bekijken op slechts één afspeelpunt in huis. Canal Digitaal lijkt hierdoor een steeds slechtere positie voor toekomstige digitale abonnees te worden die geen of weinig waarde hechten aan een groot aantal buitenlandse zenders en tevreden zijn met de Nederlandse zenders aangevuld met de bekendste buitenlandse thematische zenders, de Belgische publieke zenders en het Nederlands voetbalaanbod.

Overigens probeert "Digitenne van KPN" het verschil in beeldkwaliteit tijdens de voetbalwedstrijden ten opzichte van satellietontvangst zo minimaal mogelijk te houden. Tijdens de live voetbalwedstrijden is er bijna twee maal zoveel bandbreedte beschikbaar dat men normaal voor één kanaal binnen het zenderpakket gebruikt. Overigens zal "Digitenne van KPN" binnenkort in geheel Nederland nieuwe encoders in gebruik nemen waardoor men de beeldkwaliteit en het gebruik van het maximaal aanwezige bandbreedte in de ether zo goed mogelijk wil gaan managen.

Bron: http://www.satplaza.com/wordpres/?p=1346

Xbox'r !!!

quote:
sioux1978 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:31:Overigens zal "Digitenne van KPN" binnenkort in geheel Nederland nieuwe encoders in gebruik nemen waardoor men de beeldkwaliteit en het gebruik van het maximaal aanwezige bandbreedte in de ether zo goed mogelijk wil gaan managen.[/b]

Bron: http://www.satplaza.com/wordpres/?p=1346
Interessant, hebben we straks dan geen nieuwe kastjes nodig ?
quote:
fulgore schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:37:
[...]

Interessant, hebben we straks dan geen nieuwe kastjes nodig ?

Dat zal we niet. De Topfield PVR's vliegen uit de winkel en met het oog op de overschakeling van analoog naar digitaal kan KPN dit niet maken. Veel mensen kopen daarvoor een single tuner.

Dit lijkt mij meer een aanpassing van technische aard bij KPN. Het klinkt als een systeem waarbij KPN de beschikbare ruimte beter gaat verdelen. Per 11 december is er meer ruimte beschikbaar. Ze zullen daarmee denk ik de kwaliteit verbeteren.

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
sioux1978 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:11:
[...]

Dat zal we niet. De Topfield PVR's vliegen uit de winkel en met het oog op de overschakeling van analoog naar digitaal kan KPN dit niet maken. Veel mensen kopen daarvoor een single tuner.

Dit lijkt mij meer een aanpassing van technische aard bij KPN. Het klinkt als een systeem waarbij KPN de beschikbare ruimte beter gaat verdelen. Per 11 december is er meer ruimte beschikbaar. Ze zullen daarmee denk ik de kwaliteit verbeteren.
Immers hebben wij thuis een DEcoder en geen encoder ..toch? :)

Tjah....

Misschien is er wel een software update nodig. Maar dat zal geen probleem moeten zijn.

Ik baal overigens wel een beetje van dat voetbal verhaal. Ik heb al sinds vorig jaar Tele2 met voetbal, maar had dat denk ik wel opgezegd, als ik dit had geweten. En dan had ik een simpele kpn adsl verbinding genomen.

Alleen dwazen en doden veranderen nooit van mening. James R. Lowell -- Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital. Aaron Levenstein

Reg. datum: 22 januari 2004

Of ze gaan wat ‘spelen’ met de coding rate en guard interval om hogere bitrates te krijgen.

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Reg. datum: 10 oktober 2006

Mpeg 4 >:)

maarja dan zullen er denk ik heel wat mensen boos worden...

aan de andere kant ikn frankrijk heb je al hdtv via mpeg4 via de dvbt :)

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

office pranks rule

Het zal toch niet zo zijn dat die voetbalkanalen ervoor zorgen dat de rest van de kanalen slechter worden van kwaliteit? Als dat zo is dan is mijn keuze (waar ik al een hele tijd over loop te prakizeren) snel bepaald; de schotel.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

quote:
oehoe schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:11:
Het zal toch niet zo zijn dat die voetbalkanalen ervoor zorgen dat de rest van de kanalen slechter worden van kwaliteit? Als dat zo is dan is mijn keuze (waar ik al een hele tijd over loop te prakizeren) snel bepaald; de schotel.

Des te meer kanalen, hoe minder de bandbreedte per kanaal > slechte kwaliteit per kanaal.

Ik hoop dat ze de kraan is gaan opendraaien en snel ook...

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
oehoe schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:11:
Nee; Film1 (3 kanalen) en ZDF zijn eraf dus er is ruimte voor ‘4 kanalen’. Deze worden nu ingenomen door twee voetbal kanalen; de andere zenders blijven ongewijzigd.

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Seicento Powered!

Ik weet dat ik van het weekend kan kijken, want de factuur heb ik al gehad in me mailbox;)
Klopt dat je nu bij die zenders gewoon beeld krijgt ipv zwart beeld en het invoeren van de code?

mauzwauz wijzigde dit bericht 20-10-2006 18:59 (54%)

Acer Travelmate 5515, Nintendo Wii, DS, Gamecube, Gba SP, N64, Gameboy, Snes, Nes

Kaart in je decoder stoppen en tv aanzetten?

Reg. datum: 15 november 2001

http://www.mediacourant.nl/?p=1904

Ehmhmm gaan nu alle digitenne/kpn kijkers sponcebob missen?!!? :+ :+

Want the box hebben we niet..

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws