Portretten zijn normaal niet echt mijn ding, maar op vakantie zag ik deze man zitten en vond het toch wel een aardige sfeer uitstralen.

Geschoten op Fujichrome Velvia diafilm, en zeggen dat de scan het origineel weinig recht aan doet hebben jullie natuurlijk niets aan.
Oxi wijzigde dit bericht 07-08-2006 22:39 (9%)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Daar is ie, ik vind 'm wel mooi, maar ik zou 'm ietwat meer van links, en dan ietwat closer hebben genomen, dus niet plat, maar met wat meer diepte in 't gezicht, dus wat meer gedraaid. Maar wel mooie kleur tone
simon wijzigde dit bericht 07-08-2006 22:40 (79%)
Even the souls of our ancestors are dreaming of us
IloveTechno:

neographikal:

Hansvanzet:

Paxlie:

neographikal wijzigde dit bericht 07-08-2006 22:44 (24%)
* JumpStart doet ook even mee
Afgelopen weekend m'n (sort of, ingewikkeld verhaal) pleegzusje weer gezien. Dat deed me aan afgelopen kerst denken, waarbij ik haar een beetje zat te jennen met m'n 10D omdat ze helemaal niet op de foto wilde. Dat is in d'r berustende/verzuchtende blik ook wel te zien...

En in het kader van Z/W heb ik ook nog Broertje Trekt Gekke Bek Naar De Lens™
(Dit is een standaard gevalletje slecht belicht maar we redden er nog wel iets uit door Z/W conversie...)

SteamID: [strikerz.crew]hydrazine
Will you hold my camera? Will you press release? Will you capture me? As the lights go down... Underworld - Between Stars
Ik vond deze foto trouwens erg leuk, of nouja leuk, lekker indringend
neographikal wijzigde dit bericht 07-08-2006 22:53 (29%)

Herrick wijzigde dit bericht 07-08-2006 23:56 (9%)
Expositie architectuurfoto's van Berlijn in de bibliotheek in Roden | Wisselwerking Flickr
@relonky: ik begrijp dat je het zonnige wil benadrukken maar er zit nu echt een beetje te veel rood in voor mij.
website - 'Time is the essence of all photography' - Jeanloup Sieff -
moet je met een mask even daar 't contrast verlagenquote:neographikal schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 23:14:
Ik heb hem juist íets minder contrast gegeven dan men normaal van me gewend isAnders begonnen de ogen wat dicht te zwarten, wat weer erg jammer zou zijn
bolke wijzigde dit bericht 29-10-2008 14:29 (88%)
Het nut van het leven: Probeer er iets moois van te maken. http://www.hroling.nl

none
Reg. datum: 10 juli 2001
quote:kidfunk schreef op zondag 12 oktober 2003 @ 20:21:
Ik doel niet alleen op portretfotografie maar alle fotos waar de mens of mensen de hoofrol spelen.
Ik weet niet of het al genoemd is, maar die man... die de hele wereld over gaat om groepsfoto's te maken van naakte mensen (tientallen/honderden mensen) in openbare ruimtes en in de buitenlucht?
Spencer Tunick

Gewoon spijtig dat ze niet 100% scherp is
quote:kidfunk schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:44:
Hier een snapje van mij voor het nieuwe topic![]()
[afbeelding]
Hij is voor mij te onscherp. Foto's met vuur en dan vuurspuwers in het algemeen zorgen bijna altijd voor spectaculaire shotjes, niets moeilijks aan. Ik vind dat je wel iets meer je best had kunnen doen op de compositie en ik heb geen verstand van vuur-foto's maar inflitsen had de foto misschien beter gemaakt.
quote:Photek schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:28:
[afbeelding]
Ff quick & dirty in de schouwburg geschoten gisteren. U ziet Zoefff
Leuke foto! Hij is qua overbelichting (zijn gezicht links) wel erg op het randje.
Erg interessante pose, ik vind de hand bij haar gezicht niet zo mooi. De man in beeld is natuurlijk heel erg jammer. Haar hoofddoek is overbelicht en hoe zag het origineel eruit? Haar gezicht staat zo wel erg centraal en dat maakt de foto minder boeiend.quote:marc1273 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:42:
Geschoten op vakantie in Tibet.
Ik had die man liever niet op de foto gehad maar die liep net voorlangs en toen ik haar nogmaals wilde fotograferen draaide ze zich weg.
[afbeelding]
Klikbaar
Josh wijzigde dit bericht 14-08-2006 15:48 (58%)

rare prut door inscannen vanaf anoloog. Gemaakt met mijn fijne oldscool mamiya
vuistdiep in het post-pc tijdperk van steve

STALKER!quote:MaKK0 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:31:
@GerardH. Misschien kan je haar kettinkje wat meer in het midden neerzetten en haar rechteroog wat oplichten. Of zit er niet genoeg informatie meer in die delen van de foto, dat dat niet meer zo goed lukt?
[afbeelding]
Reg. datum: 25 december 2004
Het orgineel ziet er ongeveer zo uit:quote:GsJosh schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:43:
Erg interessante pose, ik vind de hand bij haar gezicht niet zo mooi. De man in beeld is natuurlijk heel erg jammer. Haar hoofddoek is overbelicht en hoe zag het origineel eruit? Haar gezicht staat zo wel erg centraal en dat maakt de foto minder boeiend.

klikbaar
Nog veel meer man in beeld:(
En je hebt inderdaad gelijk, hoofddoek is overbelicht was me niet opgevallen. En die hand, ik vind het zelf wel aardig ze horen wel een beetje bij die blik.
Tibetanen zijn overigens echt prachtige mensen om te fotografen. Alleen ze willen niet altijd en als je als 2m lange hollander daar rondloopt trek je redelijk wat aandacht en wordt het erg lastig om ze ongezien op de foto te zetten.
Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos
Erg mooi gebruik van licht en donker. Dat rokerige in het licht op de muur spreekt me erg aan.quote:
Nikon 62mm polarisatiefilter te koop || Fotoalbum op flickr

Expositie architectuurfoto's van Berlijn in de bibliotheek in Roden | Wisselwerking Flickr
OVergang tussen slab en rechterwang vind ik een tikje vaag. Ben ik nieuwsgierig, heb je ook een kleurenversie?quote:relonky schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:04:
Maar weer een van mijn kant. Graag tips en opmerkingen.
Belichting is netjes, maar de compo is érg centraal en ze trekt een vreemd hoofd. Ik fotografeer mensen eigenlijk nooit terwijl ze eten / kauwen, het lijkt wel godsgans onmogelijk om mensen er dan normaal op te zettenquote:Wijnands schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:12:
Deze heb ik gisteren geschoten. Het is m'n eigen dochtertje dus helemaal objectief ben ik niet. Twijfel zelf aan de uitsnede, had ze niet iets meer in het midden gemoeten? Of is het juist leuk zo?
[afbeelding]
quote:neographikal schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:41:
[...]
Belichting is netjes, maar de compo is érg centraal en ze trekt een vreemd hoofd. Ik fotografeer mensen eigenlijk nooit terwijl ze eten / kauwen, het lijkt wel godsgans onmogelijk om mensen er dan normaal op te zetten
Bedankt!
Dus dat ligt niet aan mij? Heb er wel 25 geschoten van de kids met een muffin, deze vond ik leuk.
Probleem met de kleine meid is dat, zodra ze een lens ziet, ze aan het poseren slaat. Als ze zit te eten doet ze dat even niet maarja, dan is het weer lastig schieten zoals je net zegt. Daar nog tips voor?
martijnscholtens.nl || bruiloften || portret || workshops ||
Mensen die kauwen heb ik nog steeds geen oplossing voor gevonden
Maar, zonder gekheid, ik ga 's proberen hoever ik kom met de oude sigma 70-210 en een afleiding.

exif info klopt niet helemaal (vorige week gemaakt
Ik had em in zw geschoten (niet perongeluk hoor), maar zo vond ik het mooier.
Als je lang genoeg wacht, komt het mooiste weer.....
Het eerste is misschien technisch niet zo goed mogelijk, maar de compositie kan dus duidelijk beter.

Flits naar links gebounced. (via de lamellen van t raam).
exif:
Lens: 28-75mm F/2.8 D
Focal Length: 70mm
Exposure Mode: Programmed Auto
Metering Mode: Multi-Pattern
1/60 sec - F/4
Exposure Comp.: 0 EV
Sensitivity: ISO 200
AF Mode: AF-A
Flash Sync Mode: Front Curtain
Auto Flash Mode: Balanced i-TTL
PSN: Hedster
@MIJ: het is erg moeilijk om contact te leggen met de jongen. Je ziet zijn blik/emotie/mimiek niet wat naar mijn mening toch enigszins aanwezig moet zijn (uitzonderingen daargelaten). De foto doet mij daarom ook niet veel.
@jnijs: mierenneukerij, maar de belichting is niet echt optimaal: linkerwang overbelicht en d'r oog rechts komt net niet helemaal goed uit de verf. Maar bovenal neigt de blik nogal naar de nerveuze kant; ze kijkt in ieder geval wat ongemakkelijk. Ik denk dat je er wel meer uit kan halen, als je iets meer speelt met het model
// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Dat hier nog geen reacties op zijn! Prachtplaat, een van de betere uit dit topicquote:
Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.
als je goed gekeken had, had je gezien dat silent thunder hem ook wel kan waarderen...

Damoke wijzigde dit bericht 25-08-2006 15:22 (30%)
http://www.nicolaslammens.be - mijn persoonlijke foto-website
Workshop Pinhole Fotografie - Zaterdag 26 mei in Hilversum. Voor 10 tot 12 man.
Workshop Pinhole Fotografie - Zaterdag 26 mei in Hilversum. Voor 10 tot 12 man.

Toch, je maakt over het algemeen erg mooie foto's, dus wanneer je wat meer straat oefening hebt zal het zeker ook hier goedkomen
Bedankt voor je commentaar. Ik baal ook van die vrouw, maar heb helaas geen foto waar het beter uitkomt. Ik heb er nog aangedacht om haar maar weg te shoppen, maar dan moet ik de tekst van de advertentie wetenquote:nomad85 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:35:
herrick, ja en nee vind ik eigenlijk. Ja, omdat je qua compositie niet verkeerd zit en het best goed uit de verf komt. Ook ja omdat de gespierde kerel naast dat bord komt en duidelijk een beetje uitsteekt over de rest. Nee, omdat de vrouw linksonder echt teveel aandacht trekt en het bord door de vrouw hinderlijk slechter zichtbaar wordt.
Toch, je maakt over het algemeen erg mooie foto's, dus wanneer je wat meer straat oefening hebt zal het zeker ook hier goedkomen
Croppen op portrait orientatie misschien?quote:relonky schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:05:
[...]
Bedankt voor je commentaar. Ik baal ook van die vrouw, maar heb helaas geen foto waar het beter uitkomt. Ik heb er nog aangedacht om haar maar weg te shoppen, maar dan moet ik de tekst van de advertentie weten
SteamID: [strikerz.crew]hydrazine
Will you hold my camera? Will you press release? Will you capture me? As the lights go down... Underworld - Between Stars
Dat lijkt mij niet bevorderlijk voor de compositie.quote:JumpStart schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 11:30:
[...]
Croppen op portrait orientatie misschien?
@hieronder: Gizelle,
dat is trouwens geen half slecht idee. Maak je het een klein beetje gebroken wit, zodat het geen knalled wit vlak wordt en dan is het inderaad prima denk ik....(tenzij het vlak toch te groot ervoor lijkt, maar moet je maar even zien).
Nomad wijzigde dit bericht 08-09-2006 19:58 (43%)
Fuji Finepix S9500 / 1GB Extreme III CF / Hama Star 63 / Raynox DCR-250
Verder heb ik afgelopen weekend deze foto nog in Groningen nog geschoten.

Bekend van cmns.nl | Tweakers Internetmarketing | @ArneCoomans
quote:samo schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:37:
Deze foto heb ik alweer een tijdje geleden genomen tijdens een avondje uitgaan, maar toch trekt hij wel.
[afbeelding]
Wat die persoon doet in z'n vrije tijd wil ik niet weten
Nee sorry, persoon op voorgrond staat er half op met biertje in de hand. Persoon schuinachter staat omgedraaid zonder enige vorm van goede opvulling voor de foto. De persoon die je fotografeert heeft zeker wel een interresante kop, maar met deze foto doe je hem geen eer toe
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Gisteren heb ik eens de mogelijkheid gehad om te gaan spelen met Studio-flitsers, Paraplu'tjes, Softboxen en de hele reut..

Wat vinden jullie er van?
(volgende keer ga ik ff een klein lampje in zn oog laten schijnen, die vindt ik persoonlijk nu wat 'dood', ookal heeft dat in dit geval wel wat.)
Mittnick wijzigde dit bericht 16-09-2006 00:06 (41%)
Reg. datum: 11 februari 2004

Kabeltje prikprak uit je computer op dat dingetje ppfffllrrt nou je man weet wel hoe hij werkt.
Mijn huis is te koop, help me verkopen ajb
Door de onderbelichting worden de rode vlekken duidelijker zichtbaar en de blik is ook niet top. Ik heb wel vaker kinderen met down gezien en ze kunnen domweg heel aandoenlijk lachenquote:Floris schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:34:
Somehow denk ik dat het onderwerp een downkindje is en dat een flatteuze foto dan sowieso lastig is.
Reg. datum: 07 november 2004

Een vriendin op de lichtgevoelige film gezet
Comments welkom
Arrigi wijzigde dit bericht 16-09-2006 13:53 (3%)
Mijn kleine neefje op z'n eigen verjaardag.

Reg. datum: 25 oktober 2003
Ik had een Eos 350D te leen van me werk om er kennis over op te doen.

klik voor grote versie
dus graag C&C
Hieronder twee foto's die ik het mooist vind.

Hier staat de hele serie.
Wat vinden jullie ervan? Tips, aan- of opmerkingen?
Kwakky wijzigde dit bericht 24-02-2008 22:12 (13%)
[Canon EOS 350D] [Canon EF-S 17-55mm 2.8] [Canon EF 50mm 1.8] [Canon EF 70-300mm 4-5.6] [Canon 430EX] [Foto's]
Reg. datum: 11 juli 2006

Vind het zelf een redelijk duistere foto, heeft ook duistere/boze achterliggende redenen
Suzanne
Reg. datum: 10 mei 2004
Ik vind de foto niet echt spannend. Misschien dat dat komt omdat de persoon op de foto mij niks doet.quote:Croatonos schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:32:
Deze is al een behoorlijke tijd geleden genomen. Maar wou toch even weten wat jullie er van vonden.
Ik had een Eos 350D te leen van me werk om er kennis over op te doen.
[afbeelding]
klik voor grote versie
dus graag C&C
- Je hebt nog al veel ruimte om je onderwerp heen.
- Gezichts uitdrukking is op de kleine versie niet te zien dus op een afdruk ook niet (zonder vergrootglas)
- Beweging is wel goed bevroren maar het onderwerp is niet super scherp, de focus ligt misschien niet helemaal goed (in iedergeval wat usm toepassen voor meer scherpte).
- Voor op een sonnige dag zit er te veel ruis op de foto (volgende keer iso 100 + meer open diafragma)
- De kleuren zijn vrij dof. (misschien een beetje met de saturatie spelen)
- De randen zijn niet echt scherp (had scherper verwacht op f/11)
- vignetting had je misschien kunnen corrigeren , of juist versterken.
quote:Kwakky schreef op donderdag 21 september 2006 @ 13:21:
Ik heb afgelopen zondag voor het eerst foto's gemaakt met een model. Eigenlijk waren het er gelijk twee. Persoonlijk ben ik tevreden met het resultaat van de 'shoot'.
Hieronder twee foto's die ik het mooist vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier staat de hele serie.
Wat vinden jullie ervan? Tips, aan- of opmerkingen?
Mooie dof, lekker scherp en lekker frisse kleuren. Technisch goed uitgevoerd. Compositie: 1e foto valt de voet er net af. Houding van de modellen lijkt me ook wel prima. En voor beide foto geldt dat het onderwerp misshien wat veel in het midden staan. De eerste foto heeft denondanks toch wel een grappige compositie zo met die boom er bij. Al met al zou ik ze zo zelf (nog) niet kunnen maken.
Die hele serie is geen straf om naar te kijken, en past goed bij elkaar. De enige kritiek die ik kan geven is de plaatsing van je onderwerp (vrij veel in het midden), dat kan misschien spannender.
martijn_tje wijzigde dit bericht 05-10-2006 08:51 (58%)
Minolta 5D + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM
Reg. datum: 11 juli 2006
op wiens foto comment je dit?quote:martijn_tje schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:11:
Ik vind de foto niet echt spannend. Misschien dat dat komt omdat de persoon op de foto mij niks doet.
- Je hebt nog al veel ruimte om je onderwerp heen.
- Gezichts uitdrukking is op de kleine versie niet te zien dus op een afdruk ook niet (zonder vergrootglas)
- Beweging is wel goed bevroren maar het onderwerp is niet super scherp, de focus ligt misschien niet goed.
- Voor op een sonnige dag zit er te veel ruis op de foto (volgende keer iso 100 + meer open diafragma)
- De kleuren zijn vrij dof.
- De randen zijn niet echt scherp (had scherper verwacht op f/11)
- vignetting had je misschien kunnen corrigeren , of juist versterken.
Suzanne
ik denk als reactie op de post boven die van jouquote:
op die van Croatonos dus
ETM wijzigde dit bericht 04-10-2006 19:20 (12%)
Reg. datum: 10 mei 2004
Zie kleine edit... ik drukte op de verstuur knop in plaats van de bekijk knopquote:suusieh schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:16:
op wiens foto comment je dit?
martijn_tje wijzigde dit bericht 04-10-2006 19:21 (47%)
Minolta 5D + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM
Laptop: Apple MacBook Pro 2,53, 4 GB, 500 GB Momentus XT | Phone: Apple iPhone 4 | Camera: Fuji F200EXR
Door dit hoge standpunt plus het feit dat je er dicht op zat vind ik het gezicht er niet erg overtuigend uitkomen.quote:suusieh schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:58:
[afbeelding]
Vind het zelf een redelijk duistere foto, heeft ook duistere/boze achterliggende redenen
// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II
kijk hier kan ik wat mee, ben blij dat er gereageerd werd! thnx for the opbouwende krititiek
Croatonos wijzigde dit bericht 05-10-2006 01:07 (34%)
Ik gaf geen commentaar op je foto hoor, dat was martijn_tje.quote:Croatonos schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 01:07:
thnx for the comment ETM!
kijk hier kan ik wat mee, ben blij dat er gereageerd werd! thnx for the opbouwende krititiek
Ik ben het wel met hem eens dat er teveel ruimte om haar heen is. Wat croppen zou geen kwaad kunnen.
Reg. datum: 27 juni 2005
Op de één of andere manier trok deze meneer wel mijn aandacht
Klikbaar
[/][/]Deze resize is niet echt een succes
fotojunk wijzigde dit bericht 05-10-2006 22:39 (72%)
Nikon D7000 + Grip, NIKON AF-S DX 18-200mm F3.5-5.6 VR-II

Clickable.
Arrigi wijzigde dit bericht 06-10-2006 17:56 (12%)
Reden: Vervangen foto
quote:Arrigi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:43:
Fototje in m'n klas genomen van de 2 meiden achter me ;):
[afbeelding]
Clickable.
leuk arrigi
je zwart/wit bewerking is opzich wel geslaagd, maakt de foto denk ik wel beter.
Nomad wijzigde dit bericht 05-10-2006 22:55 (7%)

haar ogen komen er wel fijn uit moet ik zeggen, mooi shot. Mooi om haar ogen zo duidelijk te zien, komen echt naar voren. Nicequote:djengizz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 23:38:
Onverwacht shotje terwijl ze aan de laptop zat:
[afbeelding]
De z-w conversie (ik heb eerst haar ogen wat verkleurd) deed de rest
quote:nomad85 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:54:
[...]
leuk arrigi, maar eh....vind dit niet bepaald een mooie foto. De kwaliteit is om te huilen en compositie is ook niks bijzonders. Neem volgende keer niet je mobiele telefoon als camera, maar een èchte
je zwart/wit bewerking is opzich wel geslaagd, maakt de foto denk ik wel beter.
Mja sorry.. Slechte scan. M'n lieve Minolta vindt je opmerking trouwens niet zo leuk
Zal zo een betere scan doen en de pic vervangen
mn eerste post:

Gemaakt in Tunesie, Sidi Sinidad ofzo.
edit: camera, Sony DSC-R1.
Heuving wijzigde dit bericht 07-10-2006 12:09 (6%)
Reg. datum: 04 maart 2004
Errug nicequote:Arrigi schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:43:
Fototje in m'n klas genomen van de 2 meiden achter me ;):
[afbeelding]
Clickable.
w00t
EOS 400d, Canon EF 50mm f/1.8 II
ThomasvanderWillik.com | Facebook
5D2 | 14 | 35 | 85

Zelfportretje, mijn scheerapparaat was helaas overleden. Inmiddels ziet het er weer wat frisser uit.
RobertJ wijzigde dit bericht 09-10-2006 22:04 (198%)
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
quote:fotojunk schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:31:
Publiek bij artiesten show in Hoogezand afgelopen zaterdag.
Op de één of andere manier trok deze meneer wel mijn aandacht
Klikbaar
[afbeelding] [/][/]
Deze resize is niet echt een succes
Ik vind em wel vrij hip, zo'n ouwe knakker met een spacey zonnebril
Overigens, dit was bij de Hooge Meeren eh? Aan het oranje te zien
Als je 2 stappen opzij had gedaan had je waarschijnlijk die hele meneer er op gehad en niet de deur door de meneer heen, verder erg mooie kleurtjesquote:the raptor schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:08:
Ik ben nog niet echt een ervaren hobby fotograaf, maar ik doe pogingen tot
mn eerste post:
[afbeelding]
Gemaakt in Tunesie, Sidi Sinidad ofzo.
edit: camera, Sony DSC-R1.
WhizzCat wijzigde dit bericht 10-10-2006 06:07 (29%)
Passat lief O+
#bsmfh @ irc.tweakers.net! | De BSMFH Wiki! | Assume makes an Ass out of u and me
Reg. datum: 27 juni 2005
Dit was idd bij de Hooge Meeren in Hoogezand waar ik ook woon.quote:WhizzCat schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 06:04:
Overigens, dit was bij de Hooge Meeren eh? Aan het oranje te zien
offtopic:vanuit Hoogezand
Woon jij ook in dit gat dan?
Nikon D7000 + Grip, NIKON AF-S DX 18-200mm F3.5-5.6 VR-II

*klik*
Ik ben laatst ook nog even aan het stoeien geweest met mijn vriendinnetje. Is het wat? Of is het niks?
Setup, D70 + 50mm 1.8
@fotojunk: dan woon je ong. 1,5 straat bij mij vandaan
Passat lief O+
#bsmfh @ irc.tweakers.net! | De BSMFH Wiki! | Assume makes an Ass out of u and me

zonnige dag, kind van een vriendin.... tja, wat moet ik er verder van zeggen.
Oh, ja, orgineel was wel een stuk groter, maar tja, Imageschack wil niet meer dan 1.5 mb accepteren.
Bewerking: Niks nada noppes, alleen dus een beetje gecomprimeerd (naar 70 % oid)
Nikon D50 / Nikor 24-120 VR / 120mm / 1/500s / f/8 / programma A (apperatur prio)
DickCAH wijzigde dit bericht 12-10-2006 08:39 (162%)
Reden: opmerking over bewerking en foto data
Reg. datum: 05 juni 2005

ISO 400, 1/200 sec, f/5.6, 190mm (ISO had mss lager gekund ivm ruis)
Graag op-/aanmerkingen (heb m'n 350D pas een maand)
edit: verkeerde foto gepost, nu staat de goede erop (degene na fotosoep)
KyuuSai wijzigde dit bericht 11-10-2006 15:53 (13%)
Canon EOS 40D, EF 50mm 1:1.8 EF, 70-200mm 1:2.8 IS USM, EF-s 10-22 3.5-4.5 USM, 430EX, Gitzo GT2330, Giottos MH1300

T. van Beek wijzigde dit bericht 14-10-2006 22:16 (15%)
http://flickr.com/photos/itommy/

Is dezelfde foto na 10 seconden Photoshop. (vrijwel alleen USM)
Laurent wijzigde dit bericht 14-10-2006 11:36 (12%)
Reg. datum: 05 juni 2005
Canon EOS 40D, EF 50mm 1:1.8 EF, 70-200mm 1:2.8 IS USM, EF-s 10-22 3.5-4.5 USM, 430EX, Gitzo GT2330, Giottos MH1300
zo te zien contrast en levels (histogram rechtgetrokken?)quote:KyuuSai schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:06:
Mmm, geslaagde bewerking, onderwerp springt er idd meer uit. Mag ik vragen wat/of je naast usm nog meer hebt gedaan?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 43 44 45 46 last