Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
DnY! schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 21:15:
Hoe kan ik die beveiligde filmpjes, geluiden verwijderen? Zoals bijvoorbeeld dat 'Fly Away' filmpje. Zal vast met FAR Manager kunnen, maar dat is nog niet ondersteund.
Ben ik ook benieuwt naar :*)

Pentax K10D user

De folie die je erbij krijgt is echt maar tijdelijk bedoeld. Het plakt totaal niet en laat al snel los. Ik zou het erop laten zitten totdat je een echte folie hebt gevonden.

Op mijn K750 heb ik ook beschermfolie gebruikt en het is een van de goedkoopste en beste investeringen die je kan doen. Het vermindert de vingervlekken aanzienlijk en je kan viezigheid er veel makkelijker afwassen.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

Kan iemand me zeggen met welk proggie ik het best filmpjes converteer naar .3gp en welke instellingen ik daarbij het best kan gebruiken om toch mooi vlot beeld te krijgen?

Eveneens, is er een mogelijkheid om filmpjes door te spoelen?

Hey bedankt voor de reacties vand e folie en die standaart die 2 ga ik dus zeker wel halen.
Alleen is iemand eht eigenlijk al opgevallen als je pal in de zon staat eht beeldscherm verkleurd
en heel erg het licht terugkaatst ;( Kan je dat me die folie ook een beetje verminderen?
(het is namelijk best irri als je foto's maakt)

En nou nog iets weet iemand toevallig het verschil tussen de
hpm-70 en de hpm-70 bulk ? (link) moet de hpm-70 zelf invullen bij zoeken

die zwarte versie ziet er namelijk wel heel stoer uit i.c.m. de k800i denk ik.
http://galerie.semania.com/galerie/uzivatel/Resize of IMG_2799.JPG[/url]
(krijg de link nie aan de praat kopieren en plakken dus)

quote:
jupjup schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:57:
WHOOOT!

De "gesprekkenlijstbug" is alleen actief als je bij verbindingen alleen gsm hebt staan. Bij gsm/3g werkt hij perfect.

ik heb hem op alleen gsm staan, maar voor zover ik weet geen last van de bug...?
enig idee hoe ik hem kan reproduceren.

Reg. datum: 24 januari 2005

Zijn er mensen die deze foon hebben ism werking met PIT van T-mobile? Ik heb nl te maken met extra kosten die ik niet thuis kan brengen.

Ik maak gebruik van de standaard T-mobile profielen in de foon. Surf ik dan wel via PIT of kan het zijn dat het over t-zones gaat?

Hoe hebben mensen met de K800i ism Pit hun foon ingesteld of zijn er mensen met dezelfde problemen?

Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
mad_dog schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:24:
[...]

ik heb hem op alleen gsm staan, maar voor zover ik weet geen last van de bug...?
enig idee hoe ik hem kan reproduceren.
Ik heb de bug ook helaas. Hij stond ingesteld op gsm-only. Ik heb 'm nu op gsm+umts gezet, maar de bug is er nog steeds :( :(

quote:
Bamikwal schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:04:
Hey bedankt voor de reacties vand e folie en die standaart die 2 ga ik dus zeker wel halen.

En nou nog iets weet iemand toevallig het verschil tussen de
hpm-70 en de hpm-70 bulk ? (link) moet de hpm-70 zelf invullen bij zoeken

die zwarte versie ziet er namelijk wel heel stoer uit i.c.m. de k800i denk ik.
http://galerie.semania.com/galerie/uzivatel/Resize of IMG_2799.JPG[/url]
(krijg de link nie aan de praat kopieren en plakken dus)
Misschien is de hpm-82 ook interessant omdat die een remote (voor mediaplayer) erbij heeft :)
Aan de dopjes te zien zou hij hetzelfde als de hpm-70 moeten klinken.

http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_33709high_35_0_4000.jpg
quote:
jupjup schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:57:
WHOOOT!

De "gesprekkenlijstbug" is alleen actief als je bij verbindingen alleen gsm hebt staan. Bij gsm/3g werkt hij perfect.
Wat is dit voor een bug dan? Waar kan ik 'm aan herkennen?

T610i >> K750i >> W810i >> K800i >> W960i

Reg. datum: 13 september 2004

quote:
e1ias schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Wat is dit voor een bug dan? Waar kan ik 'm aan herkennen?

Nou alle gemiste oproepen krijg je dan niet te zien. Uitgaande enz. ook niet dus echt super iritant.
Jammer dat bij sommige nog steeds is want ik werdt er echt niet goed van .. :/

Nog een vraagje. Zo'n bureaustandaard lijkt me wel erg mooi! Nou vraag ik me af naar ervaringen met zo'n standaard want ik vind ze toch best duur en weet niet of het nou echt meerwaarde heeft?

Join or beat me

Als ik op "calls" klik zie ik gewoon alle

- answered calls
- dialled calls
- missed calls

geen bug dus zover ik kan bepalen...
:)

wel klote idd voor mensen die deze bug wel hebben :(

T610i >> K750i >> W810i >> K800i >> W960i

quote:
Moky schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:13:
Zijn er mensen die deze foon hebben ism werking met PIT van T-mobile? Ik heb nl te maken met extra kosten die ik niet thuis kan brengen.

Ik maak gebruik van de standaard T-mobile profielen in de foon. Surf ik dan wel via PIT of kan het zijn dat het over t-zones gaat?

Hoe hebben mensen met de K800i ism Pit hun foon ingesteld of zijn er mensen met dezelfde problemen?

Ik heb er nog geen rekening van gezien, maar ik heb in ieder geval dez volgende instellingen:
APN: internet
account: tmobile
wachtw.: tmobile

Volgens t-mobile moet dit goed zijn. Heb jij dezelfde instellingen? Dit wil ik graag weten om een en ander in de gaten te kunnen houden.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

quote:
Speedy-Andre schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:44:
[...]

Misschien is de hpm-82 ook interessant omdat die een remote (voor mediaplayer) erbij heeft :)
Aan de dopjes te zien zou hij hetzelfde als de hpm-70 moeten klinken.

[afbeelding]

Volgens mij zit daar geen antenne in dus dan heb je geen radio |:(
In ieder geval heb nog op geen 1 site tegengekomen dat dees ingebouwde antenne heeft.
Maar opzich is deze ook heel erg mooi ja die afstandbediening of wat t ook is is wel erg stijl
hoef je niet telksen je telefoon te pakken. :P Maja luister veel radio dus ik zelf heb er niet zoveel
aan denk ik.

quote:
clasimodo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:16:
[...]

Ik heb er nog geen rekening van gezien, maar ik heb in ieder geval dez volgende instellingen:
APN: internet
account: tmobile
wachtw.: tmobile

Volgens t-mobile moet dit goed zijn. Heb jij dezelfde instellingen? Dit wil ik graag weten om een en ander in de gaten te kunnen houden.
Ik denk dat jij goed zit, bij mij zat er een standaard profiel van T-mobile met apn : wap, kwam ik later achter. Dat zal het euvel geweest zijn. Al was dat volgens T-mobile ook gedekt met Pit (not). :(

Om iedereen even van het batterij-klepje probleem af te helpen heb ik even een filmpje gemaakt, dus nu geen scheermesjes meer ertussen frotten >:)

klik hier voor het filmpje

quote:
Bamikwal schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

Volgens mij zit daar geen antenne in dus dan heb je geen radio |:(
In ieder geval heb nog op geen 1 site tegengekomen dat dees ingebouwde antenne heeft.
Maar opzich is deze ook heel erg mooi ja die afstandbediening of wat t ook is is wel erg stijl
hoef je niet telksen je telefoon te pakken. :P Maja luister veel radio dus ik zelf heb er niet zoveel
aan denk ik.

Het lijkt me stug dat er geen antenne in zit, maar ze vermelden het er niet specifiek bij :/
Hij is bruikbaar op een hele rits gsm's die allemaal een radio hebben dus ik denk niet dat de antenne zal ontbreken ;)
Misschien is het handig om ff een mailtje naar SE te sturen over die antenne :9
Het ding is ook meteen een stuk duurder.
Maar vind het wel vreemd dat ze een functie er niet bij vermelden.
Had het volgens mij in een ander forum gelezen dat het geen radio
antennes had en diegene had ze dus ook omgerolen.
Het enige waarvoor je dus 10-20euro extra dokt is voor het afstandbedieninkje.
En je levert er iets voor in. Ik denk dat ik voor de zekerheid even email.
En weet iemand waar die knopjes op da langwerpig ronde ding
(geen dildo nee }:O ) voor dienen op de hpm-70

quote:
Kennetjuh schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:55:
Om iedereen even van het batterij-klepje probleem af te helpen heb ik even een filmpje gemaakt, dus nu geen scheermesjes meer ertussen frotten >:)

klik hier voor het filmpje
Ziet er idd leuk uit, ook al 100 maal geprobeerd maar zo makkelijk gaat het bij mij echt niet, geloof mij maar. Mijne klemt gewoon wat en is verdomd lastig te openen.

Ik heb de hpm-70, er zit 1 knopje op om een gesprek aan te nemen en in het 'ding' zit ook de microfoon :P
Nee
Reg. datum: 22 september 2004

Een aantal vragen/opmerkingen

• Ik heb een aantal afspraken toegevoegd aan de kalender... maar die waren 'opeens' weg... iemand hier ervaring mee?

• Als aanvulling op het bovende punt. Ook de snelkopping op de joystick naar links bewegen is soms weg. Deze kan/moet ik dan opnieuw instellen.

• Hoe weet ik of ik via WAP of via GPRS/UMTS verbonden ben?

• Ik vroeg eerder al of j2me applicaties die voor een Nokia telefoon ontworpen zijn ook op de k800i werken. Als antwoord kreeg ik dat dit zou werken. Maar dit werkt dus bijna nooit! Aangezien de knoppen die direct onder de display zitten blijkbaar anders worden aangeroepen/uitgelezen voor een Nokia dan voor een SE. Iemand enig idee of hier emulatie opties voor zijn. Of misschien een goede bron om (gratis) games/applicaties te downloaden voor de k800i? (Geen warez posten... dan worden ze boos hier :))

• Ik krijg mijn telefoon niet in 'telefoon modus' via USB met m'n klaptop verbonden. Alle drivers zijn goed geinstallleerd. Via bluetooth werkt 't wel. Ook 'bestands overdracht modus' werkt het goed.

• Op http://www.sonyericsson.com/support kun je je internetprofielen en MMS settings downloaden (per provider). Dit heeft bij mij het probleem met pop3/imap e-mail ophalen opgelost (icm T-Mobile).

Nee

quote:
aximus schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:40:

• Hoe weet ik of ik via WAP of via GPRS/UMTS verbonden ben?

• Op http://www.sonyericsson.com/support kun je je internetprofielen en MMS settings downloaden (per provider). Dit heeft bij mij het probleem met pop3/imap e-mail ophalen opgelost (icm T-Mobile).

Kijk maar uit met je inet instellingen, want het standaard profi van Sony Ericsson was ism met T-mobile was bij mij het wap profiel, waardoor ik aardig veel extra kosten gemaakt heb.

Ik heb alle instellingen er nu handmatig ingezet vanaf de t-mobile site en ik hoop dat nu alles goed is.

Maar je kan ff bij je internetprofiel kijken of er bij apn wap of internet staat.

Think different

quote:
aximus schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:40:

• Ik vroeg eerder al of j2me applicaties die voor een Nokia telefoon ontworpen zijn ook op de k800i werken. Als antwoord kreeg ik dat dit zou werken. Maar dit werkt dus bijna nooit! Aangezien de knoppen die direct onder de display zitten blijkbaar anders worden aangeroepen/uitgelezen voor een Nokia dan voor een SE. Iemand enig idee of hier emulatie opties voor zijn. Of misschien een goede bron om (gratis) games/applicaties te downloaden voor de k800i? (Geen warez posten... dan worden ze boos hier :))

Op getjar : http://www.getjar.com/software/Java/Sony-Ericsson_240x320

Hoe klinkt die HPM70 trouwens? Ik heb hem namelijk ook besteld :)

borstel wijzigde dit bericht 06-08-2006 15:52 (6%)

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB

Nee
Reg. datum: 22 september 2004

quote:
Moky schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Kijk maar uit met je inet instellingen, want het standaard profi van Sony Ericsson was ism met T-mobile was bij mij het wap profiel, waardoor ik aardig veel extra kosten gemaakt heb.

Ik heb alle instellingen er nu handmatig ingezet vanaf de t-mobile site en ik hoop dat nu alles goed is.

Maar je kan ff bij je internetprofiel kijken of er bij apn wap of internet staat.

Je hebt gelijk... daar staat wap bij mij... kan ik daar zonder meer 'internet' van maken? of moet ik dan meerdere instellingen veranderen?

Andere vraag: Gisteren met een maat van me een MMS bericht naar elkaar verstuurd... die van hem kwam gewoon binnen (na deze binnen te halen). Ik kreeg een bericht dat ik 'm met een pincode van t-mobile.nl/mms moest downloaden... heb al m'n mms instellingen nagekeken... kan hier niks over vinden....

Nee

is de hpm-70 echt zoveel beter dan de standaart oordopjes die erbij zitten.
Want ik vind die standaart dingen opzich wel aardig alleen ze vallen er telkens uit
en dat 'ding' zit precies onder je linker oordop echt onhandig gedaan van sony...
Gaat de kwaliteit van eht ontvangen van radio zenders ook een beetje beter worden
met de hpm-70?

En is dees behalve de kleur precies hetzelfde als de normale hpm-70 ?
zwarte hpm-70
Het is trouwens maar 21euro valt best mee media markt eindhoven isie 40euro }:O
vaag woord dat 'bulk' wa betekend het

Bamikwal wijzigde dit bericht 06-08-2006 15:58 (3%)

quote:
aximus schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:56:
[...]

Je hebt gelijk... daar staat wap bij mij... kan ik daar zonder meer 'internet' van maken? of moet ik dan meerdere instellingen veranderen?

Andere vraag: Gisteren met een maat van me een MMS bericht naar elkaar verstuurd... die van hem kwam gewoon binnen (na deze binnen te halen). Ik kreeg een bericht dat ik 'm met een pincode van t-mobile.nl/mms moest downloaden... heb al m'n mms instellingen nagekeken... kan hier niks over vinden....

Even handmatig een profiel aanmaken zie hier:

http://www.t-mobile.nl/pe...et/internet_se_w810i.aspx

Is officieel voor de w810 maar de menus komen overeen.

Voor mms heb ik de mms instellingen van de 750 via de T-mobile site naar mijn gsm laten zenden. Nog niet gecontroleerd of dat ook de juiste zijn.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws