Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
Life Force schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:55:
ik zit op dit moment in Hong kong , heeft iemand nog een crystal case of ander beschermhoes nodig?
M2 kaartje van 1GIG is wel welkom, zijn hier nergens meer te krijgen :/

Iemand vroeg nog of er foto's konden worden gemaakt van hetzelfde object maar dan eentje met flits en eentje zonder.

Bij deze.

MET flitser
http://www.moonbase69.nl/forum/images/DSC00159.JPG

ZONDER flitser (ja, kweet het, het lijkt wel met maar is het niet 8)7 )
http://www.moonbase69.nl/forum/images/DSC00160.JPG

BTW, hier een geweldige toevalsshot:

http://www.moonbase69.nl/forum/images/DSC00194.JPG

Ben jij al geSooKt?

quote:
Kurvers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:44:
[...]

Ja ik vroeg aan n medewerker of ze die hadden zei die nee, maar n andere medewerker kreeg dit mee en toen zei die van ja. Dus ik denk dat ze ze pas hebben.

Ikzelf wil een 1GB kaartje hebben, maar heb deze nog nergens weten uit te tevoren :'(
Je hebt het over Groningen (stad) toch? Daar heb ik afgelopen maandag (31jul) nog een 1gig M2-kaartje weten te verkrijgen bij ThePhoneHouse voor 60e. Overigens wel nadat ik al TFT, Orange Shop, Belcompany, Vodafone Shop en Dixons was afgelopen 8)7
Wie weet er nog leuke RSS feeds?

Zoals: nieuws, file meldingen, flits meldingen, andere leuke dingen?

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

Het gaat nooit snel genoeg!
Reg. datum: 28 maart 2002

quote:
mad_dog schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:04:
[...]

apart, want ik heb dus dat icoontje wel weg gekregen, en het lijkt me niet dat van het ene op het andere moment het UMTS bereik in mijn kamer verdwijnt :+
was idd door die setting op 'gsm' te zetten
Waarom willen jullie nou UMTS uitgeschakeld hebben? Heb je eindelijk eens een fatsoenlijke internet verbinding op een telefoon voor de zelfde prijs als GPRS, moet het uit.... :?

quote:
SooK schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:20:
[...]

Je hebt het over Groningen (stad) toch? Daar heb ik afgelopen maandag (31jul) nog een 1gig M2-kaartje weten te verkrijgen bij ThePhoneHouse voor 60e. Overigens wel nadat ik al TFT, Orange Shop, Belcompany, Vodafone Shop en Dixons was afgelopen 8)7
Wat is TFT??

t for Telecom ;)

Blisterin_Bull wijzigde dit bericht 04-08-2006 20:39 (23%)

Think different

quote:
clasimodo schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:19:
Welke software hebben jullie op je k800 geïnstalleerd?

Ik zelf alleen nog maar:
- nav4all voor de navigatie
- eMSN om te MSN-en

Opera Mini, en voor de rest wat games.

Is het trouwens mogelijk om via Mozilla Thunderbird te synchoniseren?

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB

quote:
Kurvers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:08:
[...]

M2 kaartje van 1GIG is wel welkom, zijn hier nergens meer te krijgen :/
ik zal ff voor je kijken de komende dagen. zijn ze in NL echt niet meer te krijgen?

De instellingen die je van kpn krijgt werken alleen met proxy aan, en op de eMSN site staat dat dat problemen kan geven.(ook getest) Het account/profiel Internet Everywhere wat in deel 2 stond werkt perfect voor internet, maar niet voor eMSN. Zelfde foutmelding.

En waarom ik geen MyFriends gebruik? Omdat je niet direct op het msn netwerk zit, je maakt een tussenstap (die nog wel es kuren wil vertonen), en je zit met een beperkte contact lijst.
Bovendien ziet eMSN er veeeeeeel beter uit :)

Stinger_ wijzigde dit bericht 04-08-2006 20:50 (4%)

SC Destiny -- VII.770

Like No Other

quote:
Giox schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:36:
[...]

Waarom gebruik je de geïntergreerde MSN/ICQ client niet? Die kan je tenminste op de achtergrond zonder er veel van te merken laten draaien. Die zit veel beter in de software verwerkt.
Kun je mij vertellen hoe je deze gebruiken kunt? En waar ik em vandaan haal? Ik kan em nergens vinden nl :? Weet je cker dat dit een geintegreerdeclient is?

Systemspecs: Antec Sonata Lifestyle 2, Amd Athlon 64 3400+, Asus A8N-SLI Premium, 2x XFX 6600gt (SLI, incl. 2x Zalman VF700-Cu) 2x 80GB Hitachi HDD, 1x 320GB Seagate HDD, 1GB Adata mem., Zalman 7700-Cu, Nec DVD-RW, LG DVD, Logitech X-530,

Gisteren mijn eigen k800i ontvangen EINDELIJK.
Heb eht bestelt op www.hi.nl 24 uur bezorgt tuurlijk...
heb de k800i i.c.m. 20,-eruie abbo 15,- betalen 9euro betalen bij ontvangst.
Beetje vaag trouwens krijg je nu 120euro terug of 5 euro korting per maand :|

Maarja goed ik heb hem eindelijk en ik moet zeggen
het is echt een heel mooi mobieltje. Ik ga in het weekend
even een reviewtje schrijven over deze telefoon.

aleen nu komt het probleem. Wil ik mijn sim kaart
activeren. Bel dus het nummer 0612001200 van hi.
En krijg naar 10minuten wachten iemand aan de lijn...
En vertelt mij even vrolijk dat ik een prepaid sim kaart
geleverd kreeg bij deze mobiel en dat die sim kaart
eigenlijk in het systeem als niet verkocht stond. Ze
zij alleen dat ik moest wachten tot vanmiddag 12uur
en als het dan nog niet geactiveerd is weer bellen.
Vandaag weer gebeld en nu vertelt iemand anders mij
dat ik de hi site moet emailen om meer info te krijgen.
zucht.....wat een service........ |:(

Nu vroegk mn eigen dus af als ze me een prepaid kaartje gegeven
hebben ze mij ook als prepaid geregistreerd hebben en ik dalijk dus
een k800i heb voor 9euro : :*)

wanneer moet trouwens die abbo in gaan ?
bij bestelling?
als je het ontvangen hebt?
als je de sim kaart activeerd?
in ieder geval er is nog niks van mn bank afgehaald dus tot nog toe vind ik het best.

CONCLUSIE heb dus nu een telefoon die foto's kan maken mp3s kan afspelen
internet, foto's en films kan maken radio kan luisteren maar NIET kan bellen 8)7

quote:
Life Force schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:43:
[...]

ik zal ff voor je kijken de komende dagen. zijn ze in NL echt niet meer te krijgen?
Nee heb in 2 steden minstens 8 winkels gebeld overal de 1GIG uitverkocht...Wanneer kom je terug uit Hong Kong dan?

quote:
Pin schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:35:
Nou... ik ben exact 2 dagen een tevreden gebruiken van een K800i geweest want die van mij heeft de geest gegeven.
Gisteravond was de batterij bijna leeg maar wilde hem niet 'bijladen' dus heb gewacht tot hij uitviel vandaag. Daarna aan de lader gehangen maar krijg alleen een wit schermen verder niets...
Batterij erin en eruit gehaald een aantal keren maar niets lijkt te werken!

Zucht, dat wordt weer terugsturen dus :(
Na het leeg laten lopen, gaat hij niet meer aan, alleen wit scherm?!

Ik heb dit nu dus ook...wat nu? Heb jij hem opgestuurd? Is hij snel geretourneerd? Ik kreeg hem even aan de praat, maar telkens weer dat witte scherm. Meer mensen met dit probleem?

Like No Other

Heeft iemand enig idee welke instant messenger clients er beschikbaar zijn op t net? Het is misschien wel handig als we deze op een rijtje zetten, zodat iedereen er gemakkelijk naar kan refereren als ze op zoek zijn ernaar :) Ik heb er zelf al een aantal gevonden, te weten (Ik edit mn post wel wanneer ik nieuwe voorbij zie komen):

- eMSN
- ebuddy
- de ingebouwde client (iemand enig idee hoe die werkt :?)

renskoenraadt wijzigde dit bericht 04-08-2006 22:00 (15%)

Systemspecs: Antec Sonata Lifestyle 2, Amd Athlon 64 3400+, Asus A8N-SLI Premium, 2x XFX 6600gt (SLI, incl. 2x Zalman VF700-Cu) 2x 80GB Hitachi HDD, 1x 320GB Seagate HDD, 1GB Adata mem., Zalman 7700-Cu, Nec DVD-RW, LG DVD, Logitech X-530,

quote:
frankvanhoesel schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:53:
[...]

Na het leeg laten lopen, gaat hij niet meer aan, alleen wit scherm?!

Ik heb dit nu dus ook...wat nu? Heb jij hem opgestuurd? Is hij snel geretourneerd? Ik kreeg hem even aan de praat, maar telkens weer dat witte scherm. Meer mensen met dit probleem?

Waarom laat je de batterij helemaal leeg lopen, da's echt niet goed voor 'm en het laadcirquit van de gsm heeft het daardoor extra moeilijk.
Kan je hem nog wel met de stekkerlader opladen of krijg je dan ook een wit scherm?
quote:
renskoenraadt schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:13:
[...]

Kun je mij vertellen hoe je deze gebruiken kunt? En waar ik em vandaan haal? Ik kan em nergens vinden nl :? Weet je cker dat dit een geintegreerdeclient is?

Ooit gehoord van 'Mijn vrienden', te vinden onder 'Berichten' ?

Giox heeft er een heel topic over lopen: Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

edit:
Guido, je mag de TS wel eens updaten; dat bespaart weer wat onnodige post zoals 'maar de K800 staat er niet bij dus ik kan er geen gebruik van maken'

TinuX wijzigde dit bericht 04-08-2006 22:24 (15%)

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

quote:
TinuX schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

Ooit gehoord van 'Mijn vrienden', te vinden onder 'Berichten' ?

Giox heeft er een heel topic over lopen: Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

edit:
Guido, je mag de TS wel eens updaten; dat bespaart weer wat onnodige post zoals 'maar de K800 staat er niet bij dus ik kan er geen gebruik van maken'
Geinig zeg! Ik kan iig vertellen dat het via Orange werkt. ;)

Like No Other

quote:
denheer schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:16:
[...]

Geinig zeg! Ik kan iig vertellen dat het via Orange werkt. ;)
Kun je mij dan misschien uitleggen hóe je het aan de praat hebt gekregen?! Als ik nl naar mijn bestanden ga -> overig -> mijn vrienden en dan de optie 'meer' kies, dan kan ik nergens iets met 'account' doen, of zit ik hier verkeerd? Thanks anyway! (Ik heb tmobile onbeperkt overigens...)

quote:
renskoenraadt schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 23:23:
[...]

Kun je mij dan misschien uitleggen hóe je het aan de praat hebt gekregen?! Als ik nl naar mijn bestanden ga -> overig -> mijn vrienden en dan de optie 'meer' kies, dan kan ik nergens iets met 'account' doen, of zit ik hier verkeerd? Thanks anyway! (Ik heb tmobile onbeperkt overigens...)

Het staat al in de link die TinuX gaf maar zal het kort samenvatten:

1. Je gaat naar www.yamigo.com en meld je daar aan.

Je kan daar een username opgeven. Een wachtwoord wordt je opgestuurt via mail, deze kan je later veranderen als je wilt. deze moet je even onthouden!

Ook geef je bij het aanmelden op wat je username en password zijn voor (o.a.) msn. Vul hier de gegevens in waarmee je normaal op MSN inlogt.

2. In je K800i ga je naar Berichten->Mijn Vrienden (wat een naam btw 8)7 )

Bij serverinstellingen van 'Mijn vrienden'-account vul je het volgende in:
Gebruikersnaam: <gebruikersnaam voor yamigo>
Wachtwoord: <wachtwoord voor yamigo>
Server: http://www.yamigo.com/wv/control
Internetprofiel: T-mobile (in jouw geval, ik koos uiteraard Orange)

3. ff Aanmelden selecteren en da's alles.

Een alternatief voor yamigo is http://www.smartvas.com
Yamigo zat bij mij te kutten, smart vas werkte wel.

SC Destiny -- VII.770

Ff n off topic vraagje...

Om te kunnen wappen met orange moet je hiervoor orange world hebben?

quote:
bvk schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:27:
[...]

Waarom willen jullie nou UMTS uitgeschakeld hebben? Heb je eindelijk eens een fatsoenlijke internet verbinding op een telefoon voor de zelfde prijs als GPRS, moet het uit.... :?
ik gebruik mijn telefoon (nog) niet om te internetten, en met deze mobiel ga je te makkelijk het internet op. Daarnaast, als ik hem even in de handen van iemand anders stop, zit deze ook te snel op het internet. Misschien neem ik over een tijdje wel dat extra abbo van Tmob voor 9,50 p/m, kan ik onbeperkt internetten....maar tot die tijd blijft het uit

Woei Media Markt in Heerlen heeft blijkbaar nog geheugenkaartjes....
Ben er snel naar toe dus laat dat kaartje nog maar ff zitten Life Force...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws