Reg. datum: 30 juli 2006
Ik heb het volgende probleem met mijn k800: Als ik radio luister dan krijg ik bij 1 oor een heel hoog (pulserend) piepgeluid, nogal irritant. Hebben meer mensen hier last van?
Greets jw
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Nieuw Topic]Kan dat niet gewoon de radio ontvangst zijn? Mijn ervaring met kleine radio ontvanger is dat ze slecht ontvangst hebben, althans, omdat je ermee rondloopt is het signaal slechter omdat het maar een klein ontvangertje is. Mijn iPod heeft dat ook, net zoals een oude walkman van mij, net als zo'n goedkoop radiootje enz.quote:jwdijk schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:43:
Hey,
Ik heb het volgende probleem met mijn k800: Als ik radio luister dan krijg ik bij 1 oor een heel hoog (pulserend) piepgeluid, nogal irritant. Hebben meer mensen hier last van?
Greets jw
Ik neem aan de transfer speeds? Welke zijn dat dan , read/write? Die van de d750i zijn met 300kb p/s... met een beetje large files schiet dat natuurlijk niet echt opquote:Ultimatexx schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:44:
Ben ook ff aan het benchen.
Heb via memorykaart 1944,
via memorykaart via usb kabel 1852
Ga nog ff meer testen
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
Dat zijn zeg maar de 3D marks voor je mobiele telefoon, dus geen transferrates. Check ook www.futuremark.comquote:lizm schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 04:32:
[...]
Ik neem aan de transfer speeds? Welke zijn dat dan , read/write? Die van de d750i zijn met 300kb p/s... met een beetje large files schiet dat natuurlijk niet echt op
Retteketet X Y Z
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
quote:LangeFrans schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:32:
Ik zit binnenkort ook tegen het einde van mijn abo aan te lopen, en dan zit ik te denken aan de K800i. Nu vind ik de Nokia N73 ook wel een erg aantrekkelijk toestel (alhoewel deze nog niet bij een abo te krijgen is bij belcompany).
Ik zit dus nog gigantisch te twijfelen. De N73 heeft ook een 3.2MP camera, en het is een Smartphone, dat is dan de reden waarom ik deze zou nemen.
Zou je op de K800i ook bijvoorbeeld iets als TomTom gebruiken als je een Bluetooth GPS-receiver hebt? Zelf denk ik van niet omdat er niet iets als Symbian opstaat ofzo.
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Ze hadden mij bij de Phonehouse de fotokwaliteit van beide laten zien (hoogste settings, zelfde plaatje (voorkant winkel)), die van de N73 was aardig, maar toch beetje dat ruis wat je van mobieltjes gewend bent, de K800i was daarin tegen vreselijk scherp.. Kan zijn dat ze ermee geklooit hebben, zou je in het N73 topic of via google op zoek moeten gaan naar de kwaliteit van die fotows, dat die van de K800i zo scherp zijn, kan ik hier alleen maar bevestigenquote:LangeFrans schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:32:
Ik zit binnenkort ook tegen het einde van mijn abo aan te lopen, en dan zit ik te denken aan de K800i. Nu vind ik de Nokia N73 ook wel een erg aantrekkelijk toestel (alhoewel deze nog niet bij een abo te krijgen is bij belcompany).
Ik zit dus nog gigantisch te twijfelen. De N73 heeft ook een 3.2MP camera, en het is een Smartphone, dat is dan de reden waarom ik deze zou nemen.
Zou je op de K800i ook bijvoorbeeld iets als TomTom gebruiken als je een Bluetooth GPS-receiver hebt? Zelf denk ik van niet omdat er niet iets als Symbian opstaat ofzo.
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Ook de interprofielen of alleen die bij datacom?quote:Hitman666 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:21:
Ik heb mijn mms probleem met Hi opgelost door alle profielen bij datacommunicatie en bij de instellingen voor mms weg te gooien en vervolgens via de site nogmaal de instellingen te laten sturen. Nou werkt het als een speer
Ik heb hetzelfde probleem hier. Het is niet constant maar gebeurt wel regelmatig. Bij mijn K750 had ik het niet. Ik dacht eerst dat het aan mijn headset lag maar als meer mensen het probleem hebben....quote:jwdijk schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:43:
Hey,
Greets jw
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Wauwel.
quote:Wawl schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:38:
Kan iemand me vertellen waar uit voorraad M2 512 MB sticks geleverd kunnen worden? En voor welke prijs?
quote:mad_dog schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:38:
[...]
vanochtend ook wat ruzie mee! Blijf toch echt een kwestie van steeds weer opnieuw voorzicht proberen. Ik gebruik altijd mijn 2 duimen die ik op het klepje plaats en dan van me af duw, voor het geval iemand dat zelf nog niet bedacht had
Geen commentaar
Dat heeft iedereen, das om sneller door de foto's te kunnen scrollenquote:robbydw schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:48:
[...]
-Ik maak altijd high res foto's met het toestel. Als ik deze vervolgens ga bekijken, zijn ze de eerste paar seconden wazig / korrelig waarna ze scherp worden getoond op display. Hebben anderen dit ook en heeft dit gewoon te maken met de rekenkracht van het toestel / geheugen?
Nee
Bij de media-markt in groningen verkopen ze ze nog niet eens (teminste dat zei een medewerker), ik heb er toen een gekocht bij de phonehouse voor 35 euro.quote:Kurvers schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:04:
[...]
Ik weet niet waar je woont...
Maar bij de media markt in maastricht lagen er nog genoeg. Waren rond de 30 euro dacht ik
Metal up your ass
quote:Wawl schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:38:
Kan iemand me vertellen waar uit voorraad M2 512 MB sticks geleverd kunnen worden? En voor welke prijs?
996 wijzigde dit bericht 05-08-2006 14:19 (13%)
Reken maar niet op een update. Als je het belangrijk vind om mooie filmpjes te maken is de K800 niet geschikt.quote:JaymzHetfield schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:35:
Als tevreden Nokia gebruiker zoek ik nu een opvolger voor mijn 6230. De logische keus is natuurlijk de 6233, een telefoon waar weinig mee mis is.
Nu lijkt de K800 me ook wel een mooi alternatief, maar er zijn nog een paar dingen die me doen twijfelen.
De video functie van de K800: achterhaald. Zou daar een update voor kunnen komen, zodat video ook in een fatsoenlijke resolutie kan?
Lenskapje is robuust en degelijk gebouwd. Eigenlijk de hele K800 komt heel degelijk over. Zeker vergeleken met een 6230.quote:Het lensklepje: Ik heb mijn telefoon eigenlijk dag en nacht in m'n broekzak en ook tijdens (metal)concerten. Daarom wil ik zo min mogelijk bewegende en uitstekende onderdelen. De 6230 heeft dit altijd prima doorstaan. Is jullie indruk dat ik over 2 jaar nog steeds een werkend klepje op m'n K800 zal hebben?
Ik ben van een K750 naar een K800 gegaan maar heb totaal geen probleem dat hij iets groter is. Itt tot de S700 die ik weggedaan heb vanwege het formaat is de K800 handzaam genoeg.quote:Het formaat: Die milimeters zeggen me niet zo veel en die vastgebonden exemplaren in de winkel stop je ook niet zo makkelijk in je zak. Is de K800 een beetje geschikt om dagelijks in je broekzak te hebben, in vergelijking met bv een 6230? Zonder dat je met een enorme bult in je broek loopt?
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
quote:outofspace schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:09:
[...]
Bij de media-markt in groningen verkopen ze ze nog niet eens (teminste dat zei een medewerker), ik heb er toen een gekocht bij de phonehouse voor 35 euro.
quote:Letatcest schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:24:
Mijn hoogst behaalde score is 1946, waarbij de applicatie vanaf de Memorystick geladen werd. Bij de tests waarbij ik het interne telefoongeheugen gebruik kom ik niet boven de 1836, dus dat is een aardig verschil.
Alle tests 2 keer gedaan. Niet heel veel, maar iig. meer dan 1
Lijkt me hoog tijd dat de boel getweakt gaat worden
Ik heb nav4all (http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/index.php) erop gezet, ondanks dat er staat dat het nog niet klaar is voor de k800. Bluetooth receivertje aangesloten en ja hoor, prima navigatie. Misschien niet zo mooi als TomTom op mijn pda, maar toch erg bruikbaar (met o.a. erg veel poi's).quote:LangeFrans schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:32:
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » GSM's » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos