Nee
Ik heb alleen een vraag. Binnengekomen SMS'jes in het 'Postvak IN' worden weergegeven met het telefoonnummer van de afzender. Waarom staat daar niet gewoon de naam van diegene? Het nummer en de naam staan wel gewoon bij mijn 'Contacten'. Doe ik wat fout? Heb ik een of andere weergave optie over het hoofdgezien? Of moet ik rtfm'n?
quote:aximus schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:17:
Is het mogelijk om J2ME games/applicaties die ontworpen zijn voor Nokia telefoons op deze telefoon te draaien?
Als het op java basis is wel.
Ik ben gisteravond gebeld door t-mobile, contract loopt bijna af, blabla en of ik daarbij een nieuw toestel wou bij de verlenging. Ik had al een D750i (maar kent ondertussen z'n gebreken) maar ze boden een K800i aan icm m'n abbo. Kon ook kiezen voor abbo zonder toestel en dan zou ik 12 euro p maand betalen voor m'n huidige 300min bel., maar goed
Hardwarematig waren ze toch hetzelfde? Dan hoop ik dat er bij deze nu wat optimalizaties zijn in gevoerd met bijv browsen & mp3 luisteren tegelijk. liever ook de snelheid met MSD kaartjes via de mobiel verhoogd zien gaan
Dus.. hoop 'm met vrijdag binnen te hebben
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
Reg. datum: 03 mei 2004
Heb je je telefoonnummers nog op je simkaart staan of al naar je tel. gekopieerd. Dat zou het kunnen zijn?quote:TenshiNL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:36:
Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van de K800i. Het is nog even wachten op mijn 'gratis' memorystick, maar dan kan het feest pas echt beginnen :-)
Ik heb alleen een vraag. Binnengekomen SMS'jes in het 'Postvak IN' worden weergegeven met het telefoonnummer van de afzender. Waarom staat daar niet gewoon de naam van diegene? Het nummer en de naam staan wel gewoon bij mijn 'Contacten'. Doe ik wat fout? Heb ik een of andere weergave optie over het hoofdgezien? Of moet ik rtfm'n?
Dat is inderdaad vette pech... misschien echt toe aan vakantie... back to basic zonder elektronicaquote:Shiver23 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:14:
Mooi is dat. Ik werd net gebeld, wil opnemen........niets. Staat nog steeds dat ik gebeld wordt. Opnemen lukt niet. Kon alleen het gesprek weigeren. Hierna werkte bijna niets meer. Ik kon niet meer bellen bijvoorbeeld.
Toestel uit, batterij eruit gehaald. Opnieuw opstarten (althans proberen)....dood. Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Dit is mijn vierde sony-ericsson en de eerste die defect terug zou moeten.
De laatste weken al problemen gehad met een HDTV decoder (overleden), TFT-monitor (2x terug moeten sturven vanwege dode pixels) en nu dit weer. Blij dat het niet op vakantie gebeurd is, want heb mijn K750 hier nog wel. Maar toch.....Lijkt wel alsof alles wat ik aanraak stuk gaat de laatste tijd
Geen commentaar
Reg. datum: 13 september 2004
Ik ben nou al een paar keer gebeld en kan dus gewoon niet zien door wie. Echt super iritant en ruil hem het liefst nu meteen in maar kan dan waarschijnlijk lang wachten op een nieuwe..
Kan een master reset werken of is er al een aanwijzing dat er binnekort een update uitkomt? Of mischien een andere oplossing?
Join or beat me
Bij je netwerkinstelling kun je kiezen om geen gebruik te maken van UMTS. Staat ook wel in de handleiding.quote:D467 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:55:
[...]
Waaronder een vet zachte, ik heb die zucht als geluid...
1 vraag hoe zet ik de UMTS uit??? En wat is het nut?? Kost dat extra geld/accu of???
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Zelfs als ik de volume op zijn hardst zet vind ik het niet hard genoeg te kunnen horen wat ze zeggen, zeker niet als je buiten bent. Hebben jullie daar ook last van?
Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 2 x 1Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 500 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond
MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB
Verder vroeg ik me het volgende af, de starterspost maakt melding van een bijgeleverde 64mb m2 memorystick, althans, het staat er niet letterlijk, maar ik kreeg toen ik hem last wel de indruk dat het zo zou zijn. Maar helaas, hij was niet bijgeleverd
Ik moet zeggen dat de sync. software voor Outlook fantastisch werkt!
Reg. datum: 25 oktober 2004
Bij mij kan kan die meer dan hard genoeg, ook buiten.quote:Nohead schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:42:
Wat me wel heel erg opvalt is dat het geluid erg zacht is...
Zelfs als ik de volume op zijn hardst zet vind ik het niet hard genoeg te kunnen horen wat ze zeggen, zeker niet als je buiten bent. Hebben jullie daar ook last van?
Reg. datum: 03 mei 2004
Goeie keus geweest dus.
Als ik (sommige) muziekmappen van mijn harde schijf kopieer die in Windows Media Player gewoon een ID tag hebben en volledig gezien worden op de telefoon afspeel zijn ze van een onbekende artiest...
Naam van het nummer, afspeeltijd etc komen allemaal mee, alleen is de artiest onbekend. Ik heb dus onder "onbekend" nu al van 5 cd's een nummer 1, 2, 3 etc achter elkaar staan. Soort van automatische shuffle dus....
Iemand dat al ervaren en/of er een oplossing voor?
Wat UMTS betreft, zover ik weet is het even duur (bij KPN dan) als GPRS dataverkeer? Ik laat het dus lekker aanstaan, ik surf toch wel, alleen nu veel sneller
Klein smetje op dit prachtige apparaat.
Krijg het gewoon niet meer los...
T610i >> K750i >> W810i >> K800i >> W960i
Ik zou als ik jou was even geduld hebben. Sony Ericsson brengt over het algemeen regelmatig firmware updates uit, en zo'n bug die jij noemt staat natuurlijk hoog op de prioriteitenlijst.quote:jupjup schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:25:
Toch nog maar even terug komen op de "gesprekkenlijstbug". Ik heb er genoeg van!![]()
Ik ben nou al een paar keer gebeld en kan dus gewoon niet zien door wie. Echt super iritant en ruil hem het liefst nu meteen in maar kan dan waarschijnlijk lang wachten op een nieuwe..
Kan een master reset werken of is er al een aanwijzing dat er binnekort een update uitkomt? Of mischien een andere oplossing?
AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"
Dat kan met SPMarkJava06, zie ook:
http://www.futuremark.com/download/spmarkjava06/
De conclusie die ik er zelf uit kan trekken: ik sta vooralsnog redelijk bovenaan in de benchmarks, moet alleen een SE 630 en een zooitje Nokia's voor me laten gaan.
Maar dat is geen conclusie.
Mijn hoogst behaalde score is 1946, waarbij de applicatie vanaf de Memorystick geladen werd. Bij de tests waarbij ik het interne telefoongeheugen gebruik kom ik niet boven de 1836, dus dat is een aardig verschil.
Alle tests 2 keer gedaan. Niet heel veel, maar iig. meer dan 1
Lijkt me hoog tijd dat de boel getweakt gaat worden
Retteketet X Y Z
vanochtend ook wat ruzie mee! Blijf toch echt een kwestie van steeds weer opnieuw voorzicht proberen. Ik gebruik altijd mijn 2 duimen die ik op het klepje plaats en dan van me af duw, voor het geval iemand dat zelf nog niet bedacht hadquote:e1ias schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:31:
Hoe krijg ik in %^&snaam dat batterijklepje los...
Klein smetje op dit prachtige apparaat.
Krijg het gewoon niet meer los...
Reg. datum: 25 november 2005
Verder ben ik zeeeeeeeeeer tevreden! (Alhoewel het cameraklepje ruk is... Gaat veel te makkelijk open in je broekzak!!!)
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Reg. datum: 11 augustus 2003
Bij mij word het volume niet onthouden wat je afspeelt via de speaker (mp3 of bijvoorbeeld met musicdj)
Zodra ik de telefoon uit zet en weer aan staat het volume terug op "standaard"
Ook het mms is volgens mij n probleem bij mij werkt het niet en heb glezen op internet dat meer personen hier last van hebben (verschillende providers)
Weet nie of er nog iemand last van heeft?
strange
Reg. datum: 27 oktober 2004
Heb via memorykaart 1944,
via memorykaart via usb kabel 1852
Ga nog ff meer testen
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i
Dit topic is gesloten. ![]()