Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 augustus 2006

Toch wel prachtige foto's !

Bestaat er een proggie waarmee je filmpjes kan doorspoelen? Want dat lijkt bij mij niet te werken en vind ik soms wel vervelend.

Reg. datum: 03 maart 2005

Gister ook een abbo. afgesloten met dit toestel en er meteen even 1GB ingeramt :)

Maar wat kan ik behalve heel veel muziek erop zetten, en heel veel foto's maken nog meer met die 1GB ?

Reg. datum: 27 oktober 2004

quote:
Dennis_Fl schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:45:
Toch wel prachtige foto's !

Bestaat er een proggie waarmee je filmpjes kan doorspoelen? Want dat lijkt bij mij niet te werken en vind ik soms wel vervelend.
Via de videoplayer bij entertainment. Kun je > < (pijltje naar rechts/links) doen, en dan spoel je door of terug.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Reg. datum: 19 januari 2005

Ik heb een (newb) vraagje, er staat in de Openingspost dat je er een Micro geheugenreepje van 64 MB bij krijgt. Waar zit deze precies in de doos/telefoon, kan hem namelijk niet vinden :)

Heb hem los gekocht bij een website.

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

Je krijg er geen 64 mb bij omdat er een voucher bij zit van Sony ericsson voor een 512 mb ,hij zit onder de "dubbele bodem" volgens mij:P Klopt toch eh?

Reg. datum: 27 oktober 2004

Ja, dat klopt.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Dat is vreemd, die voucher zie ik namelijk niet. Hoe ziet deze eruit?

Reg. datum: 02 mei 2006

quote:
Kapitein Iglo schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:40:
Dat is vreemd, die voucher zie ik namelijk niet. Hoe ziet deze eruit?
De voucher is een actie van KPN (ism SE) En kreeg je alleen als je een KPN locked toestel kocht.

Oke, bedankt voor het antwoorden! Ik koop er dan wel eentje zelf.

Misschien een idee om de startpost iets aan te passen. Ik was namelijk ook enigszins verward toen ik geen memorystick aantrof in de doos... In principe staat er in de startpost ook niet dat je hem erbij krijgt, het staat er alleen op zo een manier dat het er wel op lijkt...

Reg. datum: 05 juli 2004

quote:
Intern geheugen:
• 64MB

Extern geheugen:
• Uitbreidbaar tot maximaal 2GB/4GB.
• MemoryStick Micro (M2) ondersteuning
Vind het best duidelijk, intern 64 in de telefoon. En uit te breiden extern met een M2 stick.

MacBook Pro 15" / 2.4Ghz C2D / 4GB / 160GB / 8600M GT 256MB + iPhone 3G 16GB + Nikon D100

Reg. datum: 15 december 2002

quote:
Serotonine schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:43:
[...]

De voucher is een actie van KPN (ism SE) En kreeg je alleen als je een KPN locked toestel kocht.

En wat blijkt.... Hi.nl verstuurt dus ook niet gesimlockde toestellen. Ik heb zojuist mijn oude T-mobile sim in mijn K800i met Hi 20 abo gedaan en zonder probleem gebeld &gt;:).
In mijn doos zat ook geen voucher dus lijkt er sterk op dat er een stapeltje verkeerde tels is verstuurd naar Hi.nl klanten....

Reg. datum: 02 december 2002

Phuck .... net een dag mijn K800i als 2e gsm naast mijn K750i en moet zeggen zeer gaaf toestel ben er zeer happy mee maar ......

1 bug: als ik keyboard sound aanzet op klik of toon hoor ik niets!

Iemand een id ?

Reg. datum: 03 november 2005

quote:
Serotonine schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:43:
[...]

Op www.e-folders.nl en dan onder Telecom/GSM ...de t for telecom folder...staat nog steeds de actie met 512 mb stick...dus kreeg..is niet juist! Krijg je nog steeds!

Ik zit nu zelf te kijken naar de N73...alleen vind deze er ook wel nice uitzien!
Ga ze maar vergelijken als ze beide in de winkel zijn...want mijn abbo loopt toch nog t/m sept! Komt mooi uit dus...

De foto's van deze en N73 vind ik er tot nu toe wel ongeveer t zelfde uitzien..niet echt grote verschillen nog qua 'mooiheid' foto's...Misschien komt dat nog wanneer N73 officieel uit is..en onder meer forum gangers getest wordt..!

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
DnY! schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:18:
[...]

Vind het best duidelijk, intern 64 in de telefoon. En uit te breiden extern met een M2 stick.
Inderdaad zeer duidelijk, maar niet iedereen hier weet blijkbaar wat intern betekend 8)7

Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Reg. datum: 11 februari 2006

quote:
petero23 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:50:
[...]

Op www.e-folders.nl en dan onder Telecom/GSM ...de t for telecom folder...staat nog steeds de actie met 512 mb stick...dus kreeg..is niet juist! Krijg je nog steeds!

Ik zit nu zelf te kijken naar de N73...alleen vind deze er ook wel nice uitzien!
Ga ze maar vergelijken als ze beide in de winkel zijn...want mijn abbo loopt toch nog t/m sept! Komt mooi uit dus...

De foto's van deze en N73 vind ik er tot nu toe wel ongeveer t zelfde uitzien..niet echt grote verschillen nog qua 'mooiheid' foto's...Misschien komt dat nog wanneer N73 officieel uit is..en onder meer forum gangers getest wordt..!
k800i blijft verruit de beste in fotokwaliteit.. :)

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
dread schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:27:
[...]

Super handleiding. Alleen jammer dat je Itunes moet installeren. Maar deze tutorials mogen wel vaker langskomen en hopelijk wordt hij op de startpagina geplaatst.

Nou ik begrijp er geen ene ruk van, kan toch net zo goed met windows movie maker een .avi film verkleinen of zie ik dat nou verkeerd?

En hoe groot wordt een .avi film van 700 MB???
Reg. datum: 19 januari 2004

Ik heb een Orange abonnement. Helaas heb ik het UMTS icoon nog steeds niet zien verschijnen in het display. Orange heeft volgens mij geen eigen UMTS netwerk. Dat hebben alleen Vodafone en KPN toch? Als ik handmatig die netwerken selecteer krijg ik nog steeds geen UMTS icoon. Heb al even gezocht met Google en op de site van Orange zelf maar kan daar geen dekkingskaart van Orange-UMTS vinden.

Iemand die al wel UMTS heeft in regio Nijmegen en zo ja, via welk netwerk ?

Heb bij mobiele netwerken wel ingeschakeld dat de telefoon zowel GSM als 3G netwerken mag gebruiken dus dat mag het probleem niet zijn...

996 wijzigde dit bericht 08-08-2006 23:05 (9%)

Even ter informatie, Laguna

Volgens website van openingstopic
quote:
Intern geheugen:
64MB

Extern geheugen:
64MB bij geleverd. Uitbreidbaar tot maximaal 2GB/4GB.
MemoryStick Micro (M2) ondersteuning

En zo zijn er nog een paar sites die precies hetzelfde vermelden ;)

Ik ben trouwens erg blij met de telefoon, heb hem nu een dag en alles bevalt me prima, foto's maken in het donker lukt niet echt maar goed daar heb ik hem ook niet voor, foto's overdag zien er perfect uit. Lekker veel opties en zodra ik ergens een 1gb Micro kaartje vandaan kan halen lekker volstoppen met muziek en dan heerlijk als MP3 Speler gebruiken.

Reg. datum: 02 mei 2006

ik heb in 3 dagen 120 fotows gemaakt.
continu telefoon uit mijn broekzak, klepje open, foto maken, klepje dicht en terug in mijn broekzak...
heb nu 214 fotows op mijn tel staan... klepje werkt nog perfect...

Reg. datum: 24 januari 2005

In de startpost staat een verhaaltje over een trucje om het shuttergeluid te laten verdwijnen zoals bij de k750i.

Onderstaande site geeft ook een optie om het te laten verdwijnen en nog wat andere tweaks.

Weet iemand of deze werken voor de k750 en mogelijk dus ook voor de k800?

http://www.mobile.gemtech...hacking.html#soundssilent

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Kapitein Iglo schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:08:
Even ter informatie, Laguna

Volgens website van openingstopic

[...]

En zo zijn er nog een paar sites die precies hetzelfde vermelden ;)

Ik ben trouwens erg blij met de telefoon, heb hem nu een dag en alles bevalt me prima, foto's maken in het donker lukt niet echt maar goed daar heb ik hem ook niet voor, foto's overdag zien er perfect uit. Lekker veel opties en zodra ik ergens een 1gb Micro kaartje vandaan kan halen lekker volstoppen met muziek en dan heerlijk als MP3 Speler gebruiken.
Ik zie dat nergens staan op de website, maar zal wel aangepast zijn dan..

Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

quote:
Pinky-H9 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:34:
1 bug: als ik keyboard sound aanzet op klik of toon hoor ik niets!

Iemand een id ?
Dit heb ik ook. Als je je telefoon weer opnieuw opstart dan hoor je wel weer geluid. Maar na een tijdje hoor ik toch geen keyboard sounds meer... :S Kweet niet wanneer/hoe dit gebeurd.

GSI Zuigt

quote:
996 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:35:
Ik heb een Orange abonnement. Helaas heb ik het UMTS icoon nog steeds niet zien verschijnen in het display. Orange heeft volgens mij geen eigen UMTS netwerk. Dat hebben alleen Vodafone en KPN toch? Als ik handmatig die netwerken selecteer krijg ik nog steeds geen UMTS icoon. Heb al even gezocht met Google en op de site van Orange zelf maar kan daar geen dekkingskaart van Orange-UMTS vinden.

Iemand die al wel UMTS heeft in regio Nijmegen en zo ja, via welk netwerk ?

Heb bij mobiele netwerken wel ingeschakeld dat de telefoon zowel GSM als 3G netwerken mag gebruiken dus dat mag het probleem niet zijn...

KPN
Vodafone
T-Mobile
Orange

Ze beschikken allemaal over een UMTS netwerk, nog ver van landelijk dekend maar dat komt omdat de gemeentes heel erg moeilijk doen.

enkele sites:

KPN dekking:
http://145.7.218.175/covcheck/

Vodafone dekking:
http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html

Site waar aangetoond wordt welke netwerken beschikbaar zijn.
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=322
Reg. datum: 19 januari 2004

Ben alweer een stapje verder. Handmatig een ander netwerk selecteren lukt niet, vandaar dat ik geen UMTS krijg. Ik kan de UMTS netwerken wel zien in de lijst die verschijnt als je netwerken zoekt. :)

Maar ik heb zelf Orange en als ik probeer een ander netwerk te selecteren krijg ik de melding "Verboden netwerk". :( Is dit te omzeilen ? Ik wil graag met Orange bellen maar als ik wil UMTS-en dan moet ik wel een ander netwerk selecteren . . . en dat lukt me dus niet.

Misschien iemand met een Orange abonnement die voor mij wil testen of hij wel andere netwerken kan selecteren? Lukt dat zonder de melding "verboden netwerk" te krijgen? Alvast bedankt . . . _/-\o_

996 wijzigde dit bericht 09-08-2006 11:01 (53%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: