AMD X2 4400@FX-60 - CNPS9500 - DFI Lanpary SLI-DR Expert - Corsair TWINX2048-3500LLPRO - 2x Hitachi Deskstar T7K250 250 GB - Western Digital Raptor 74 GB - EVGA 7800GTX 512MB 612/1800Mhz - X-Fi - Cooler Master Stacker - Cooler Master RS-550 - Dell 2405FPW
Reg. datum: 21 januari 2004
bij mij ging het om verlenging van een t-mobile abbo..een boze telefoontje van mijn kant naar hun was voldoende. wel aangeven dat je al erg lang zit te wachten en dat er 100 dealers zijn die je nu gelijk de mobieltje kunnen leveren bla bla..that should do the trickquote:NoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:17:
[...]
Probleem is dat ik al een abonnement heb afgesloten. Kan ik die ook annuleren dan? Sluit ik dat abonnement wel ergens anders af..
Edit: Heb er een mailtje aan gewaagd dat ik graag de telefoon donderdag verstuurd wil hebben, of dat ik anders een tegenmoetkoming wil zien of het abonnement wil annuleren. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. De gsm is tegenwoordig goedkoper te krijgen, gratis nu bij het abonnement wat ik had uitgezocht.
NoepZor wijzigde dit bericht 18-09-2006 13:43 (35%)
quote:
Variabel Bit rate,
dit is een optie om het bestandsformaat zo klein mogelijk te houden, maar de kwaliteit zo hoog mogelijk.
dus hij wisselt van bitrates, waar er hogere nodig bitrates zijn gebruikt hij die, en waar lagere volstaan gebruikt hij die.
maar als je een mp3 bestand opent, is de lengte van het bestand afhankelijk van de bitrate en het aantal sec. ,waneer een bestand met vbr geopend word word meestal een gemiddelde bitrate genomen en de lengte weergegeven, sommige apparaten geven dit niet weer.
soms al een liedje begint met een stilte, (dus een heel lage betrate in vbr) pakt hij die bitrate en rekent ie daar meet de lengte v/h bestand waar door de lengte dus niet klopt.
ReaL Drive & Ghost Hound
Deze wordt snel gesloten door een MOD.
Wil er iemand zo vriendelijk zijn een nieuwe topic te openen ?
Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo
quote:AlexAlmelo schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:07:
Volgens mij moet er snel een nieuw topic worden geopend.
Deze wordt snel gesloten door een MOD.
Wil er iemand zo vriendelijk zijn een nieuwe topic te openen ?
quote:DaannO schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:52:
offtopic:
Zo, deeltje 4 begint er alweer aan te komen en ik hoop dan ook wat ideeen voor de nieuwe TSAls iemand iets mist in de TS of er graag iets wilt bij hebben, zeg dat dan even want dan kan ik dat allemaal netjes, in deel 4, in orde maken
![]()
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Ik krijg de N80 volgens laatste bericht morgen binnen (hij is vandaag binnengekomen bij gsm.tv en wordt vandaag verstuurd). Ik vertrouw er maar op dat het zo goedkomt
Excuse moi, waarschijnlijk overheen gelezen.quote:
Asus M2N32 SLI Deluxe | AMD64 X2 4600+ | 4GB DDR2 Kingston | RAID-0 2x 250GB SATA2+ RAID-1 2x 400GB SATA | Asus GF7900 GT | Audigy 2| PSN ID: AlexAlmelo
quote:NoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:32:
Ik bel er even heen als ik tijd heb (stage..). Mijn abonnement gaat 25-9 ofzo in (volgende week ergens) dus ik wil hem deze week hebben. Laatste mailtje zegt begin deze week, maargoed dat zeiden ze 2 weken terug dus ook al. En levertijd.. heb dat abonnement eind juli al aangevraagd.
Edit: Heb er een mailtje aan gewaagd dat ik graag de telefoon donderdag verstuurd wil hebben, of dat ik anders een tegenmoetkoming wil zien of het abonnement wil annuleren. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. De gsm is tegenwoordig goedkoper te krijgen, gratis nu bij het abonnement wat ik had uitgezocht.
Denk niet dat het werkt, je hebt het contract al ondertekend en akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Ze zijn overigens ook niet verplicht je de telefoon voor een bepaalde tijd te leveren.
Misschien iets te doen aan die beloftes in die mailtjes diej e hebt ontvangen?
Core 2 Duo E8400 @ 4.0 GHz, Asus P5K-E/WiFi-AP, Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX, Asus GeForce 7300GT 256MB, Zalman ZM460-APS, Zalman CNPS9700-CU LED, 2x 320GB & 3x 250GB & 2x 500GB & 1x 1000GB Samsung SATA-II
Het Nokia N80 Topic Deel 4
In deel 3 van het N80 topic waren er een paar modbreaks door een mod gemaakt. Dit kwam doordat sommige users zich niet geheel aan de policy hadden gehouden, en gelinkt hadden naar sites waar het woord copyright niet wordt gewardeerd!
Om de sfeer binnen het topic te bewaren en ook dat GOT zich aan alle copyright wetten wilt houden, lijk mij het best als we met elkaar goed opletten wat een ieder post. Mocht je iets zien dat hier niet hoort, doe dan een TR en meld dat aan een mod zodat hij hierop geattendeerd wordt. Hiermee maken we het voor ons allemaal leuker!!
Bedankt
DaannO wijzigde dit bericht 18-09-2006 18:39 (4%)
Reg. datum: 01 september 2006
witse
Reg. datum: 24 augustus 2006
als op alle andere nokia's.
Dus bijv. # en Menu indrukken om te deblokkeren en schuif naar beneden
om te blokkeren.
Heb er al een op bekeken maar aan deze eisen voldoet er geen een.
(ook geen betaalde).
Alle programma's laten je toestel deblokkeren dmv de schuif.
Iemand een idee ?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.