Statische smilies worden altijd geresized naar 19x19. Bewegende smilies (ook als het gewoon 2 dezelfde frames zijn) worden minimaal 19x19, maximaal 50x50 (maar bijvoorbeeld 30x20 kan ook).quote:
Alex) wijzigde dit bericht 15-07-2008 22:02 (3%)
GoT Index » Client Software Algemeen » Windows Live Messenger - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Statische smilies worden altijd geresized naar 19x19. Bewegende smilies (ook als het gewoon 2 dezelfde frames zijn) worden minimaal 19x19, maximaal 50x50 (maar bijvoorbeeld 30x20 kan ook).quote:Sebazzz schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:13:
Ik kan geen eigen smilies invoegen, niet met WLM 8, niet met WLM 9 Beta. Ze worden vergroot of verkleint en krijgen grijze randen. Ook als ik ze converteer van gif naar png of jpg. Hoe kan dit?
Alex) wijzigde dit bericht 15-07-2008 22:02 (3%)
Dit is dus extragratis advies kritiek!
In Metal We Trust
Dit is dus extragratis advies kritiek!
FloraX wijzigde dit bericht 24-07-2008 01:15 (27%)
Raven wijzigde dit bericht 29-07-2008 18:19 (14%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ik wil niet weten waar jij over hebt gechatquote:Raven schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:18:
Crosspost uit WTF topic:
Net ff aan 't kletsen met iemand via Live Messenger, komt ineens dit in/tussen het gesprek:
[afbeelding]
Iemand enig idee?
WLM 8.1
edit: lama, search knop waarschijnlijk geactiveerd op gespreksvenster
Ik heb hetzelfde probleem. Het moet toch mogelijk zijn om erachter te komen wat MSN aanroept om erachter te komen dat WMP9/10/11 niet geïnstalleerd is?quote:meow schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:48:
Ik heb sinds enige tijd Windows XP N (dus zonder Windows Media Player), daarnaast ben ik een fervent Windows Live Messenger gebruiker. Als ik echter de functie "Show what i'm listening to" wil gebruiken meldt het programma me doodleuk dat ik Windows Media Player moet installeren. Ik gebruik voor m'n muziek hoofdzakelijk Winamp, en weiger pertinent Windows Media Player te installeren. Is er een manier om alsnog de functie te gebruiken? Ik heb reeds enkele addons voor zowel Winamp als Windows Live Messenger gedownload maar blijkbaar werken die niet voor Windows XP N. Alvast bedankt voor het advies
Joolee wijzigde dit bericht 04-08-2008 22:14 (4%)
If you can't crack it just hack it ;-)
Maak een backup van C:\Users[username]\AppData\Local\Microsoft\Messenger, en zet dat naderhand weer terug. Onder XP is het C:\Documents and Settings[username]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger (dacht ik)quote:crack_en_hack schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:53:
Weet iemand een handig truckje om in de toekomst dat hele smilie pakket op te slaan en weer terug te zetten in een nieuwe installatie...?
If you can't crack it just hack it ;-)
Ook Livs MSG 8.5 hier met MSG Plus 4.60. Ik heb ditzelfde hekelpunt. Ik wil best berichten ontvangen (die ik dan later lees), maar het is wel erg vervelend als hij per bericht terug naar WinXP springt, ongeacht wat ik aan het doen ben. Vooral tijdens het gamen is dit erg storend/frustrerend. Is dit niet uit te zetten?quote:cyberd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:48:
Hey,
Ik heb sinds de nieuwe live messenger (8.5) een probleem als ik op offline sta;
Als mensen mij aanspreken springt dat scherm gelijk naar voren, dus als ik vrolijk een verslag voor school aan het typen ben, typ ik verder in het scherm van MSN. Ik kan onder "opties" niets vinden om dit uit te zetten. Weet iemand hoe ik dit kan wijzigen? Het het is namelijk best wel irritant.
Asrock939 Dual SATAII || A64 3000@3600+(9x250) || Z7000B-Cu ||2x 512MB Infineon DDR400 || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || ATI R9800XL@Pro || Pioneer DVD-106S || Hansol 19" 900P || WinXP
TerrorBabs wijzigde dit bericht 20-08-2008 23:12 (12%)
I'm confused. No wait.. Maybe I'm not.
Laat die installatie eens doorlopen?quote:TerrorBabs schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:01:
Ik gebruik Live 8.5. Sinds een week als ik Live opstart probeert hij iets te installeren. Als ik deze hardnekkige install cancel via ctrl-alt-del/and task,
start live de volgende keer wel normaal. Maar als ik de keer daarop Live opstart krijg ik weer datzelfde gezeik. Hoe kan ik deze (perhaps auto update) uitschakelen?
Het heeft te maken met hoe je live messenger afsluit, hij zal die installatie procedure zo nu en dan doorlopen. Moet je niet killen, gewoon een paar keer laten draaien en het gaat vanzelf weg.quote:TerrorBabs schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:01:
Ik gebruik Live 8.5. Sinds een week als ik Live opstart probeert hij iets te installeren. Als ik deze hardnekkige install cancel via ctrl-alt-del/and task,
start live de volgende keer wel normaal. Maar als ik de keer daarop Live opstart krijg ik weer datzelfde gezeik. Hoe kan ik deze (perhaps auto update) uitschakelen?
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
TerrorBabs wijzigde dit bericht 21-08-2008 00:54 (32%)
I'm confused. No wait.. Maybe I'm not.
Het is geen auto-update, want dat gaat tegenwoordig via Microsoft Update. Die installer die je ziet is de Windows Installer, de software die tegenwoordig gebruikt wordt om o.a. WLM mee te installeren. Deze houdt ook de integriteit van je software in de gaten en herstelt deze, mocht er een probleem zijn (een ontbrekend bestand, bijvoorbeeld).quote:TerrorBabs schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:52:
Ik sluit altijd af met menu/afsluiten. Mijn bedoeling is die installatie dus nooit te laten voltooien, voel ik me veiliger bij. Kweet niet waarom dit programma perse de installatie procedure wil doorlopen. Hij doet het verder ok. Iemand een ander idee hoe ik die auto update voorgoed kan voorkomen?
regels zijn regels!
Je hebt de optie om die erbij te krijgen.quote:W00fer schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:42:
Van het weekend WLM 8.5 geinstalleerd. Wát een kutzooi krijg je daarbij zeg. Msn writer, toolbar en weet ik het wat.
Eerst zo'n algemene installer, toen nog allerlei andere nieuwsbrieven uitvinken. Toen de patch eroverheen. Was pas na een half uur klaar.
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
GoT Index » Client Software Algemeen » Windows Live Messenger - deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona