Gathering of Tweakers

Quicksearch
Feel the BASS!!

quote:
BitchCrew schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

euhm
pc, tv, surround.
wat wil je nog meer?

Je hebt het alleen over je htpc en je tv? of heb ik weer ergens overheen gelezen :P

edit:
my bad, ik zie het nu wel.

triple_A wijzigde dit bericht 01-08-2006 16:19 (6%)

fun...anyone?

FZR 600R

quote:
BitchCrew schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

euhm
pc, tv, surround.
wat wil je nog meer?
Foto's daarvan misschien :9?

Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

quote:
Marcel schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:03:
[...]

Krijgt jouw receiver het niet heel erg benauwd met al die dvd-doosjes bovenop de luchtroosters?
Kan nooit bevorderlijk zijn voor de levensduur.

Hij zal het allicht wat warmer krijgen. Maar ik heb gevoeld en de warmte zit grotendeels boven het achterste gedeelte van de receiver. En daar ligt niets op.

Nu heb ik zelf nog een vraagje. Zondag even aan het prutsen geweest hier. Pc aangesloten op m'n lcd met vga. Maarja het blijft analoog. Nu heb ik op mijn videokaart ook een dvi uitgang zitten binnenkort wil ik een dvi -> hdmi dus pc -> lcd kabel kopen van oehlbach 3 of 5 meter. Pc moet als mediacenter gaan dienen. Ook ben ik benieuwd hoe andere mensen met een mediacenter hun geluid hebben aangesloten.

Als ik nu via de dvdrom van m'n pc een dvd ga kijken of vanaf de hardeschijf gaat toch alles digitaal? Ik heb zelf het gevoel dat ik wat over het hoofd zie. Misschien kwa bekabeling in mijn pc zelf, kwaliteit van m'n dvdrom of hdd, kwaliteit van videokaart met dvi uitgang. Of maakt dit alles niets uit? Ben er wel benieuwd naar voor weer een kleine investering in de bekabeling te doen. De lengte 3 of 5 meter zal niet uitmaken neem ik aan?

En wat dit moet gaan kosten? Zelf wel een 5m kabel gezien dvi -> hdmi voor ¤ 14,95 maar dat was merk hemelvaart. ¤ 190,- voor 4 meter Monster.

Sproedie wijzigde dit bericht 01-08-2006 19:17 (9%)

PS2 & PC Gamer

Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:24:
[...]

Dit vind ik een interessante discussie. Ik ben benieuwd naar je bronnen, zou je die kunnen opzoeken? Ik twijfel ook of ik nog één keer een über DVD-speler zal aanschaffen met upscaling (Denon 3930 is de eerste kandidaat), of dat het de moeite niet waard is; de eerste berichten over Toshiba's HD-DVD speler zijn dat deze standaard DVDs ook erg mooi upscaled, en ik begrijp van jou dat je interne scaler van je PJ het ook niet al te shabby doet (er moet ergens gescaled worden). Aan de andere kant dicteert logica dat de uitstekende scalers in de laatste generatie DVD-spelers in theorie een veel mooier plaatje moeten leveren dan de goedkopere scalers in de gemiddelde sub-2000 euro PJ...
Ik twijfel lekker mee :D Ben ook in de markt voor een nieuwe dvd spelert omdat ik ben niet echt tevreden meer ben met een 1 of ander harman kardon ding en ik verwacht dat de "echte" merken pas over ruim een jaar hd/br spelers gaan aanbieden. Ongetwijfeld zal denon de eerste zijn en dat is niet echt mijn merk.

100% No Soul Guaranteed

FZR 600R

quote:
EurEx schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:47:
[...]

Nou hij hangt ook niet op het oog recht :)

Slindenau waar blijven de beamer pix? :o O+
Ik heb een poging gewaagd, maar veel beter dan dit lukt me nu niet. Dit is dus met de MP620 (1024*768). Het beeld is ongeveer 2.3mtr breed, dus dan is een pixel ongeveer 4mm2.
Met voldoende kijkafstand merk je daar niks van, en op deze foto's merk je het waarschijnlijk niet omdat ze onscherp zijn :+.
De digicam heeft wel wat ruis toegevoegd, want in het echt ziet het er wel een stukje beter uit :D.
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/Home%20Theatre/th_20thcf.jpg
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/Home%20Theatre/th_ia1.jpg
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/Home%20Theatre/th_ia3.jpg
http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/DVD/Home%20Theatre/th_ia2.jpg

slindenau wijzigde dit bericht 01-08-2006 22:36 (16%)

"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."

quote:
Rtificial schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:30:
Mijn opstelling dan ook maar even.

* BenQ DV3250 32" LCD HD-TV
* Finepass DVB-S 40GB PVR
* Xbox XBMC Media Centre
* Philips FR966 DD/DTS Receiver
* JBL 5.1 surroundspeakers

Fotooke van t scherm:

[afbeelding]

En eentje van de opstelling:

[afbeelding]

Links en rechts van de TV op staanders de front-speakers, in het meubel de center-speaker, rechts naast het meubel de sub, en buiten beeld de rear-speakers.
Je hebt echt een leuke set en leuke woonkamer maar is het misschien mogelijk wat meer foto;s van je tv in gebruik te plaatsen?

Reg. datum: 07 december 2001

K even een kleine update hier

Wat had ik tot nu toe
Marantz SR4600
Klipsch RB-81
Klipsch RC-61
Mordaunt-short 309W

Wat is daarbij gekomen
Een meter of 40 Van Den Hul kabel
2 Klipsch RB-5II

http://www.klipsch.com/media/Photos/RB5_life_large.jpg

En 2 Stands.

Foto's binnenkort

biowolf wijzigde dit bericht 01-08-2006 23:29 (3%)

Wou ff melden dat ik de Onkyo SKS-HT-530 heb gekocht!!
En wow wat een geluid en kwaliteit voor 248 euro.... 7.1 en ze zijn echt gigantisch..

morgen foto's als alle kabels zijn weggewerkt

1337

as fake as can be

quote:
laptopper schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:40:
[...]

Je hebt echt een leuke set en leuke woonkamer maar is het misschien mogelijk wat meer foto;s van je tv in gebruik te plaatsen?

Jawel, heb nog wel 2 praktijkfotootjes, andere verzoekjes kan uiteraard ook wel.

Ik moet het beeld overigens nog calibreren, maar kan nergens kleurenfilters vinden :(

http://www.neder-belg.be/images/tv.jpg

http://www.neder-belg.be/images/tv1.jpg

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Mijn Home Cinema bestaat uit een htpc, lcd tv en surround systeem.

HTPC :

Moederbord:
ASUS A8N-SLI Premium,NF4 ,939
Een zeer goed moederbord met een heatpipe die de chipset passief koelt.
Zeer veel aansluitingen en uitbreidingmogelijkheden.

GPU:
ASUS EN7900GT TOP
Een high end videokaart die toch niet overdreven veel kost en die goede prestaties levert.

CPU:
AMD Athlon 64 X2 4200+ 64bit,dual-core,Skt 939
Dual core is voor mij een must in een nieuw systeem, Amd heeft altijd mijn voorkeur gehad en is zeker die keuze waard.

Opslag:
SEAGATE 80Gb S-ATA150 7200RPM 8Mb
Maxtor HD DiamondMax 10 300GB SATAII 7200rpm 16MB
Maxtor 250GB 16Mb 7200rpm
De 80 gb bevat het besturingssysteem en alles wat daar bij hoort. De 300 GB word gebruikt voor Muziek, Films, Foto’s op te zetten. En tenslotte de 250 gb wordt voor andere zaken gebruikt zoals downloads, applicaties, drivers, back-ups, enz.
Dus een duidelijke scheiding van alles, Momenteel heb ik hiermee genoeg, maar ik kan aannemen dat het zeer snel vol zal staan ;-)

Geheugen:
Twinmos 2Gb DDR-400 Dual Channel Kit
Dual channel, 2gb ram is toch binnenkort voor vista een nodig iets, 2 * 1024 ipv 4 * 512 omdat je later nog extra kunt bijsteken.

PSU:
Super Flower 550 Watt Power Supply
Ik was erg bang voor de voeding keuze, dit is toch een zeer belangrijk onderdeel. 550 watt lijk me voldoende om toch nog genoeg uitbreidingen te doen qua harde schijven, geheugen enz zelfs een 2de videokaart.
Deze psu heeft een grote Fan dat hem goed stil maakt en kan in 3 standen gezet worden wat ook weer heel veel lawaai scheelt en verbruik

Optisch Station:
BenQ DW1655
Eerst had ik een Asus DVD rw, maar deze had een ander, zeg maar raar, design en kon niet uit de kast deftig. BenQ is zeker goed merk. Aan het geluid moet ik nog iets doen door de snelheid te verlagen.

Koelers:
Zalman CNPS7700-Cu
Zalman VF900-Cu
Standaard koelers zijn niet zo intressant voor een stil systeem en een koel systeem, daarom 2 mooie Zalmans die alles goed stabiel houden. De bloemkool hangt mee over de heatpipe en het geheugen en koelt die mee.

TV-Kaart:
WinTV-PVR-150 MCE
Wel ja, geen enkele kaart is perfect, maar deze wordt zeer veel gebruikt.

Behuizing:
Silverstone LC17S
Ik wou toch een stijlvolle behuizing die degelijk is, het systeem koel kan houden en wou daar niet al te veel geld insteken, eenvoud op zen mooist.

Bediening:
Logitech® Cordless Desktop® S 510 Media Remote
Logitech® Cordless Rumblepad™ 2 Vibration Feedback Gamepad
Ik ben linkshandig, ook met muis dus veel keuzes heb je niet in draadloze omgevingen. En draadloos is wel een must. Omdat ik toch graag eens een race game speel, of voetbal is een gamepad een tof iets.

Besturing Systeem:
Windows Media center 2005
Windows leek me het beste, misschien dat ik wel later alles probeer op te zetten met een Linux variant maar voorlopig biedt MCE alles wat ik wens.

Geluidsysteem

Logitech® Z-5500 Digital
Dit 5.1 systeem is echt wel een topper kwa sound. Meer vind ik niet nodig

Totaal RMS-vermogen: 505 watt RMS
Satellieten: 317 watt RMS (vóór 2 x 62 W; achter 2 x 62 W; midden 69 W)
Subwoofer: 188 watt RMS
Totaal piekvermogen: 1010 watt

Ondersteunde digitale formaten:
Dolby Digital
DTS en DTS 96/24

LCD - TV :

Samsung LE40R72B

Technische kenmerken:
Beeldscherm LCD, WXGA
Schermdiagonaal 101 cm
Resolutie beeld 1366x768 pixels
Contrastwaarde 5000 :1
Lichtopbrengst 500 cd/m²
Responstijd 8 ms
Beeldkwaliteit Digital Natural Image
TV Tuner Geïntegreerd
HDTV Ready Ja
HDMI/DVI Connector HDMI
PC-ingang Ja
Dual screen Picture in picture
Bijgeleverd meubel Voet
Aantal scartaansl. 2
Aansluitingen achteraan 2 Scarts + AV
Teletekst (aantal pag.) 1000
Muziekvermogen 20 Watt
Kijkhoek 178 °
Standaard PAL / SECAM / NTSC (comp)
Norm BG/DK/I/LL'
Kleur Zwart
Beeldformaat 16/9
Luidsprekers Ja, geïntegreerd
Geluid Stereo
S-VHS aansluiting Ja
Maten met voet (h x b x d) 71.3x99.2x32.6 cm
Maten ( h x b x d ) 65,9 x 99,2 x 8,7 cm
Gewicht 22,8 kg

Als je een htpc hebt, vind ik het een normale keuze dat je voor lcd kiest ( als je geen projector wilt natuurlijk ) Zeker niet als je ook om het gaming aspect mikt.
37 “ was een absoluut minimum, toch ben ik voor een 40” gegaan.
Lang heb ik gezocht getwijfeld en rondgekeken, maar uiteindelijk moet je een beslissing nemen, ik heb voor dit model gekozen en heb daar nog geen seconde spijt over gehad, ik ben er zeer tevreden over.

Even over de opzet van alles. Er zijn 2 modes voor dit systeem.
De gpu heeft 2 * DVI uitgangen.

a. ( PC ) DVI – VGA ( TV )
b. ( PC ) DVI – HDMI ( TV )

Do not attempt to connect the HDMI/DVI connector to a PC or Laptop Graphics Card. (This will result in a blank screen being displayed)

Ik vond dit een leuke uitdaging om dit aan de praat te krijgen, volgens samsung zou je geen pc via hdmi aan je tv mogen hangen omdat dit geen beeld zou geven. Dat lukt wel maar je beeld goedkrijgen is een paar ander mouwen oO

De VGA resolutie: 1360* 768
De HDMI staat op een resolutie dat ik via powerstrip heb toegevoegd.
Het is een 1216 * 684 resolutie. Hiermee krijg ik een zeer passend beeld.

Erg veel snap ik er niet van maar de HMDI staat op een 720p mode. Zo ben ik klaar voor de HD toekomst Ik zou nog kunnen proberen het via een 1080i aan te sturen op een custom resolutie van iets van 19xx * 1xxx , dan zou ik de full HD aankunnen
Eingelijk heb ik 2 kanalen die ik gebruik, PC en HDMI. Het pc kanaal is mijn bureaublad, mijn werkomgeving, mijn gameomgeving, surfomgeving, chat, …. Noem maar op.
Het HDMI kanaal gebruik ik enkel en alleen voor het media center gebeuren. Media center start altijd daar op.

Foto's van Alles tesamen
HTPC:

http://users.pandora.be/2IMS/HT/TV.jpg

http://users.pandora.be/2IMS/HT/Surround.JPG

http://users.pandora.be/2IMS/HT/Sub_Control.JPG

http://users.pandora.be/2IMS/HT/seat.JPG

BitchCrew wijzigde dit bericht 02-08-2006 11:52 (98%)

Feel the BASS!!

quote:
slindenau schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:34:
[...]

Ik heb een poging gewaagd, maar veel beter dan dit lukt me nu niet. Dit is dus met de MP620 (1024*768). Het beeld is ongeveer 2.3mtr breed, dus dan is een pixel ongeveer 4mm2.
Met voldoende kijkafstand merk je daar niks van, en op deze foto's merk je het waarschijnlijk niet omdat ze onscherp zijn :+.
De digicam heeft wel wat ruis toegevoegd, want in het echt ziet het er wel een stukje beter uit :D.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nou ik wou dat ik zo'n beeld had :P heb een oude k*tprojector die maximaal 640x480 doet :P :D
Heb je al eens high definition afgespeeld op dat ding? die lage dvd resolutie doet je beamer iig geen eer aan :)

fun...anyone?

quote:
Goude tip, zet de pod NIET op de subwoofer, niet voor de trillingen, maar de kabeltjes in die dikke kabel kunnen niet goed tegen de hitte van de koelvinnen van de versterker. Heb zo 2 keer mijn Z-680 moeten omruilen (film kijken zonder de center is niet leuk, je hoort ontploffingen en muziek, maar geen spraak). Nu staat de pod op een apart kistje en geen last meer van.

quote:
Nonkel pleuris schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

Goude tip, zet de pod NIET op de subwoofer, niet voor de trillingen, maar de kabeltjes in die dikke kabel kunnen niet goed tegen de hitte van de koelvinnen van de versterker. Heb zo 2 keer mijn Z-680 moeten omruilen (film kijken zonder de center is niet leuk, je hoort ontploffingen en muziek, maar geen spraak). Nu staat de pod op een apart kistje en geen last meer van.
merci voor de tip kan me veel miserie besparen, heb hem ondertussen al andere plaats gegeven ;-)

I wear my sunglasses at night

quote:
ZandBak schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:14:
Wou ff melden dat ik de Onkyo SKS-HT-530 heb gekocht!!
En wow wat een geluid en kwaliteit voor 248 euro.... 7.1 en ze zijn echt gigantisch..

morgen foto's als alle kabels zijn weggewerkt
Als de kwaliteit zo goed is, ben ik ook wel benieuwd waar je die op aangesloten hebt qua receiver en waar je ze vandaan hebt :)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Reg. datum: 02 augustus 2006

quote:
polu schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:25:
Na wat maandjes sparen eindelijk eens nieuwe luidsprekers gekocht. Na half uurtje luisteren bij Hobo Hifi in Haarlem was ik eruit, het werd de Kef iQ3. :) Ze staan op stands van Vogel's.

[afbeelding]
[afbeelding]

Sony TA-FE230 met een CDP-XE270 cd speler.

[afbeelding]

Films kijk ik op mijn computer. :)

Nice! Ik heb bijna precies hetzelfde..
Ik heb 2 Darkapple Kef iQ3's aangesloten om een Kenwood KA-7090R. En die zit weer aangsloten op een creative geluidskaartje waardoor ik de films gewoon 2.0 op mn computer kan kijken met een heel behoorlijk geluid.

http://members.home.nl/gudohartog/foto's/DSC04651.JPG

http://members.home.nl/gudohartog/foto's/DSC04653.JPG

òÓ

quote:
Rtificial schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:23:
[...]

Jawel, heb nog wel 2 praktijkfotootjes, andere verzoekjes kan uiteraard ook wel.

Ik moet het beeld overigens nog calibreren, maar kan nergens kleurenfilters vinden :(

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is echt een goede tv. De eerste die ik hier zie met deze Benq 32 inch lcd tv. Ik hoop dat er meer zullen volgen ;)

(deze tv is in verschillende tests als beste uit de test gekomen)

SOEDARKMASTER wijzigde dit bericht 02-08-2006 20:06 (5%)

FZR 600R

quote:
triple_A schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:29:
[...]

Nou ik wou dat ik zo'n beeld had :P heb een oude k*tprojector die maximaal 640x480 doet :P :D
Heb je al eens high definition afgespeeld op dat ding? die lage dvd resolutie doet je beamer iig geen eer aan :)

Ik heb helaas geen mogenlijkheid tot het afspelen van HD materiaal...enkel als ik het via mn laptop zou doen...maar daar krijg ik weer geen 5.1 DD/DTS uit ;).
En via een stand alone dvd speler gaat dat ook niet lukken, want de beamer heeft geen HDMI ingang. Daarnaast heb ik net 3 weken een nieuwe dvd speler, zonder HDMI, dus een nieuwe zit er voorlopig ook niet in ;).
Maar ik zal eens kijken of ik dat open source HD filmpje "Elephant" (toch?) nog eens kan kijken op de beamer, enkel voor het beeld.

slindenau wijzigde dit bericht 02-08-2006 23:34 (8%)

quote:
slindenau schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:32:
[...]

Ik heb helaas geen mogenlijkheid tot het afspelen van HD materiaal...enkel als ik het via mn laptop zou doen...maar daar krijg ik weer geen 5.1 DD/DTS uit ;).
En via een stand alone dvd speler gaat dat ook niet lukken, want de beamer heeft geen HDMI ingang. Daarnaast heb ik net 3 weken een nieuwe dvd speler, zonder HDMI, dus een nieuwe zit er voorlopig ook niet in ;).
Maar ik zal eens kijken of ik dat open source HD filmpje "Elephant" (toch?) nog eens kan kijken op de beamer, enkel voor het beeld.
Dan nog heb je geen hd, je beamer is toh maar 1024x768 :) ?
FZR 600R

Klopt, maar bij 720p (1280 × 720) kan ik wel kijken zonder al te veel beeldcompressie.
Full HD gaat inderdaad niet lukken nee :+.

slindenau wijzigde dit bericht 03-08-2006 01:31 (26%)

as fake as can be

quote:
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:05:
[...]

Dat is echt een goede tv. De eerste die ik hier zie met deze Benq 32 inch lcd tv. Ik hoop dat er meer zullen volgen ;)

(deze tv is in verschillende tests als beste uit de test gekomen)

Ik ben inderdaad ook erg tevreden over de TV, maar heb niet heel vergelijkingsmateriaal.

Het enige dat me een beetje tegenvalt is de calibratie van de component-poorten. Die moet ik toch zeker kleurtechnisch behoorlijk gaan bijstellen. De enorme massa groen is er nu uit, en ziet er goed uit, maar daardoor heb ik wel het vermoeden dat er nog een boel finetuning te doen is.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

quote:
Rtificial schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:41:
[...]

Ik ben inderdaad ook erg tevreden over de TV, maar heb niet heel vergelijkingsmateriaal.

Het enige dat me een beetje tegenvalt is de calibratie van de component-poorten. Die moet ik toch zeker kleurtechnisch behoorlijk gaan bijstellen. De enorme massa groen is er nu uit, en ziet er goed uit, maar daardoor heb ik wel het vermoeden dat er nog een boel finetuning te doen is.

Maar dat is volgens mij bij een boel tv's, dat de kleuren niet helemaal kloppen.

Het goede van die benq van jou zijn ook de tv uitzendingen. Hij heeft bijna nooit storing, en de rest van de lcd tv's had dat toen wel. (op 1 type van samsung na dan)

quote:
SOEDARKMASTER schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:33:
[...]

Maar dat is volgens mij bij een boel tv's, dat de kleuren niet helemaal kloppen.

Het goede van die benq van jou zijn ook de tv uitzendingen. Hij heeft bijna nooit storing, en de rest van de lcd tv's had dat toen wel. (op 1 type van samsung na dan)
Dat klopt, en vaak zijn de showroommodellen in winkels ook niet goed ingesteld, dus kan je niet goed vergelijken qua beeldkwaliteit. Vaak lijkt het beeld ook erg uitgesmeerd en korrelig op de schermen in dat soort winkels, correct me if I'm wrong, maar volgens mij komt dat door het aantal toestellen dat op dezelfde bron wordt aangesloten of de lengte van de hoeveelheid kabel.

of Jim sta op en dat is de slechte post kwa beeld.
En je kijkt er al snel met je neus op.

Mijn beeld was thuis niet zo mooi door slechte kabel enz, maar media center heeft dat echt beter gemaakt :-)

quote:
slindenau schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:29:
Klopt, maar bij 720p (1280 × 720) kan ik wel kijken zonder al te veel beeldcompressie.
Full HD gaat inderdaad niet lukken nee :+.

Nou, nee. die 1024x768 is 4:3, 720p is 16:9. Als je projectortje dus 16:9 weergeeft, knalt hij gewoon een "paar" pixels eraf:

Ofwel, de maximale horizontale resolutie is 1024 vs 1280, en de verticale resolutie is (1024*9)/16 = 576 vs 720

Een behoorlijk verschil dus
quote:
PHiXioN schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

Dat klopt, en vaak zijn de showroommodellen in winkels ook niet goed ingesteld, dus kan je niet goed vergelijken qua beeldkwaliteit. Vaak lijkt het beeld ook erg uitgesmeerd en korrelig op de schermen in dat soort winkels, correct me if I'm wrong, maar volgens mij komt dat door het aantal toestellen dat op dezelfde bron wordt aangesloten of de lengte van de hoeveelheid kabel.
Net zoals bij de mediamarkt. Daar zijn ook echt minimaal 100 lcd tv's aangesloten, en zelfs de beste schermen zien er daar onscherp (korrelig) uit. Ik weet ook niet waar het door komt. Het kan waar zijn wat jij zegt :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws