quote:
Je hebt het alleen over je htpc en je tv? of heb ik weer ergens overheen gelezen
edit:
my bad, ik zie het nu wel.
triple_A wijzigde dit bericht 01-08-2006 16:19 (6%)
fun...anyone?
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:BitchCrew schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:07:
[...]
euhm
pc, tv, surround.
wat wil je nog meer?
triple_A wijzigde dit bericht 01-08-2006 16:19 (6%)
fun...anyone?
Foto's daarvan misschienquote:BitchCrew schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:07:
[...]
euhm
pc, tv, surround.
wat wil je nog meer?
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
quote:Marcel schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:03:
[...]
Krijgt jouw receiver het niet heel erg benauwd met al die dvd-doosjes bovenop de luchtroosters?
Kan nooit bevorderlijk zijn voor de levensduur.
Sproedie wijzigde dit bericht 01-08-2006 19:17 (9%)
PS2 & PC Gamer
Ik twijfel lekker meequote:Dr. Strangelove schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:24:
[...]
Dit vind ik een interessante discussie. Ik ben benieuwd naar je bronnen, zou je die kunnen opzoeken? Ik twijfel ook of ik nog één keer een über DVD-speler zal aanschaffen met upscaling (Denon 3930 is de eerste kandidaat), of dat het de moeite niet waard is; de eerste berichten over Toshiba's HD-DVD speler zijn dat deze standaard DVDs ook erg mooi upscaled, en ik begrijp van jou dat je interne scaler van je PJ het ook niet al te shabby doet (er moet ergens gescaled worden). Aan de andere kant dicteert logica dat de uitstekende scalers in de laatste generatie DVD-spelers in theorie een veel mooier plaatje moeten leveren dan de goedkopere scalers in de gemiddelde sub-2000 euro PJ...
100% No Soul Guaranteed
Ik heb een poging gewaagd, maar veel beter dan dit lukt me nu niet. Dit is dus met de MP620 (1024*768). Het beeld is ongeveer 2.3mtr breed, dus dan is een pixel ongeveer 4mm2.quote:EurEx schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:47:
[...]
Nou hij hangt ook niet op het oog recht
Slindenau waar blijven de beamer pix?![]()

slindenau wijzigde dit bericht 01-08-2006 22:36 (16%)
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Je hebt echt een leuke set en leuke woonkamer maar is het misschien mogelijk wat meer foto;s van je tv in gebruik te plaatsen?quote:Rtificial schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:30:
Mijn opstelling dan ook maar even.
* BenQ DV3250 32" LCD HD-TV
* Finepass DVB-S 40GB PVR
* Xbox XBMC Media Centre
* Philips FR966 DD/DTS Receiver
* JBL 5.1 surroundspeakers
Fotooke van t scherm:
[afbeelding]
En eentje van de opstelling:
[afbeelding]
Links en rechts van de TV op staanders de front-speakers, in het meubel de center-speaker, rechts naast het meubel de sub, en buiten beeld de rear-speakers.

biowolf wijzigde dit bericht 01-08-2006 23:29 (3%)
1337
quote:laptopper schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:40:
[...]
Je hebt echt een leuke set en leuke woonkamer maar is het misschien mogelijk wat meer foto;s van je tv in gebruik te plaatsen?

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

BitchCrew wijzigde dit bericht 02-08-2006 11:52 (98%)
quote:slindenau schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:34:
[...]
Ik heb een poging gewaagd, maar veel beter dan dit lukt me nu niet. Dit is dus met de MP620 (1024*768). Het beeld is ongeveer 2.3mtr breed, dus dan is een pixel ongeveer 4mm2.
Met voldoende kijkafstand merk je daar niks van, en op deze foto's merk je het waarschijnlijk niet omdat ze onscherp zijn.
De digicam heeft wel wat ruis toegevoegd, want in het echt ziet het er wel een stukje beter uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fun...anyone?
Goude tip, zet de pod NIET op de subwoofer, niet voor de trillingen, maar de kabeltjes in die dikke kabel kunnen niet goed tegen de hitte van de koelvinnen van de versterker. Heb zo 2 keer mijn Z-680 moeten omruilen (film kijken zonder de center is niet leuk, je hoort ontploffingen en muziek, maar geen spraak). Nu staat de pod op een apart kistje en geen last meer van.quote:
merci voor de tip kan me veel miserie besparen, heb hem ondertussen al andere plaats gegeven ;-)quote:Nonkel pleuris schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:34:
[...]
Goude tip, zet de pod NIET op de subwoofer, niet voor de trillingen, maar de kabeltjes in die dikke kabel kunnen niet goed tegen de hitte van de koelvinnen van de versterker. Heb zo 2 keer mijn Z-680 moeten omruilen (film kijken zonder de center is niet leuk, je hoort ontploffingen en muziek, maar geen spraak). Nu staat de pod op een apart kistje en geen last meer van.
Als de kwaliteit zo goed is, ben ik ook wel benieuwd waar je die op aangesloten hebt qua receiver en waar je ze vandaan hebtquote:ZandBak schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 00:14:
Wou ff melden dat ik de Onkyo SKS-HT-530 heb gekocht!!
En wow wat een geluid en kwaliteit voor 248 euro.... 7.1 en ze zijn echt gigantisch..
morgen foto's als alle kabels zijn weggewerkt
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
quote:polu schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 15:25:
Na wat maandjes sparen eindelijk eens nieuwe luidsprekers gekocht. Na half uurtje luisteren bij Hobo Hifi in Haarlem was ik eruit, het werd de Kef iQ3.Ze staan op stands van Vogel's.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sony TA-FE230 met een CDP-XE270 cd speler.
[afbeelding]
Films kijk ik op mijn computer.
òÓ
quote:Rtificial schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:23:
[...]
Jawel, heb nog wel 2 praktijkfotootjes, andere verzoekjes kan uiteraard ook wel.
Ik moet het beeld overigens nog calibreren, maar kan nergens kleurenfilters vinden
[afbeelding]
[afbeelding]
SOEDARKMASTER wijzigde dit bericht 02-08-2006 20:06 (5%)
quote:triple_A schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:29:
[...]
Nou ik wou dat ik zo'n beeld hadheb een oude k*tprojector die maximaal 640x480 doet
![]()
Heb je al eens high definition afgespeeld op dat ding? die lage dvd resolutie doet je beamer iig geen eer aan
slindenau wijzigde dit bericht 02-08-2006 23:34 (8%)
Dan nog heb je geen hd, je beamer is toh maar 1024x768quote:slindenau schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:32:
[...]
Ik heb helaas geen mogenlijkheid tot het afspelen van HD materiaal...enkel als ik het via mn laptop zou doen...maar daar krijg ik weer geen 5.1 DD/DTS uit.
En via een stand alone dvd speler gaat dat ook niet lukken, want de beamer heeft geen HDMI ingang. Daarnaast heb ik net 3 weken een nieuwe dvd speler, zonder HDMI, dus een nieuwe zit er voorlopig ook niet in.
Maar ik zal eens kijken of ik dat open source HD filmpje "Elephant" (toch?) nog eens kan kijken op de beamer, enkel voor het beeld.
slindenau wijzigde dit bericht 03-08-2006 01:31 (26%)
quote:SOEDARKMASTER schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:05:
[...]
Dat is echt een goede tv. De eerste die ik hier zie met deze Benq 32 inch lcd tv. Ik hoop dat er meer zullen volgen
(deze tv is in verschillende tests als beste uit de test gekomen)
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
quote:Rtificial schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:41:
[...]
Ik ben inderdaad ook erg tevreden over de TV, maar heb niet heel vergelijkingsmateriaal.
Het enige dat me een beetje tegenvalt is de calibratie van de component-poorten. Die moet ik toch zeker kleurtechnisch behoorlijk gaan bijstellen. De enorme massa groen is er nu uit, en ziet er goed uit, maar daardoor heb ik wel het vermoeden dat er nog een boel finetuning te doen is.
Dat klopt, en vaak zijn de showroommodellen in winkels ook niet goed ingesteld, dus kan je niet goed vergelijken qua beeldkwaliteit. Vaak lijkt het beeld ook erg uitgesmeerd en korrelig op de schermen in dat soort winkels, correct me if I'm wrong, maar volgens mij komt dat door het aantal toestellen dat op dezelfde bron wordt aangesloten of de lengte van de hoeveelheid kabel.quote:SOEDARKMASTER schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:33:
[...]
Maar dat is volgens mij bij een boel tv's, dat de kleuren niet helemaal kloppen.
Het goede van die benq van jou zijn ook de tv uitzendingen. Hij heeft bijna nooit storing, en de rest van de lcd tv's had dat toen wel. (op 1 type van samsung na dan)
quote:slindenau schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:29:
Klopt, maar bij 720p (1280 × 720) kan ik wel kijken zonder al te veel beeldcompressie.
Full HD gaat inderdaad niet lukken nee.
Net zoals bij de mediamarkt. Daar zijn ook echt minimaal 100 lcd tv's aangesloten, en zelfs de beste schermen zien er daar onscherp (korrelig) uit. Ik weet ook niet waar het door komt. Het kan waar zijn wat jij zegtquote:PHiXioN schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:04:
[...]
Dat klopt, en vaak zijn de showroommodellen in winkels ook niet goed ingesteld, dus kan je niet goed vergelijken qua beeldkwaliteit. Vaak lijkt het beeld ook erg uitgesmeerd en korrelig op de schermen in dat soort winkels, correct me if I'm wrong, maar volgens mij komt dat door het aantal toestellen dat op dezelfde bron wordt aangesloten of de lengte van de hoeveelheid kabel.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea