Reg. datum: 04 april 2004
Dali: In Admiration of Music
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 23
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:
Dali: In Admiration of Music
Vergeet ook vooral de Quad L-Sub niet. Prima voor muziek.quote:
Mooi zitten? Barcelona chair!
Mooie tv en meubel, maar hangt hij niet heel erg hoog??quote:Sproedie schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:32:
Zo hier dan een pic van mijn lcd aan de muur. Ik had er eerst een erg grote kast staan. Deze is bij m'n zus gedumpt en heb er 2 kleine kastjes voor terug gehaald. De kleurencombinaties van het hout klopt niet helemaal, maar daar stoor ik mij niet aan. Heb er een vogel steun tussen hangen met hulpmiddel. Wel een beetje vaag aangezien je nu bij de helft van de ingangen achter niet meer bij kunt.
[afbeelding]
jorg
quote:Sproedie schreef op zondag 30 juli 2006 @ 17:32:
Wel een beetje vaag aangezien je nu bij de helft van de ingangen achter niet meer bij kunt.
quote:EurEx schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:47:
[...]
Nou hij hangt ook niet op het oog recht
Slindenau waar blijven de beamer pix?![]()
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
quote:EurEx schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:47:
[...]
Nou hij hangt ook niet op het oog recht
Slindenau waar blijven de beamer pix?![]()
Sproedie wijzigde dit bericht 31-07-2006 01:46 (8%)
PS2 & PC Gamer

Darkman wijzigde dit bericht 31-07-2006 16:30 (3%)
Good things come to those who wait - nu als MCSE-er
Ik ben ook benieuwd hoe die jou bevalt. Laat het ons wetenquote:Exirion schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:26:
Kleine update weer; een nieuwe universele remote
[afbeelding]
Denk dat ik deze samen met m'n RU760 ga gebruiken ipv m'n TV-remote. Ben wel benieuwd hoe ie gaat bevallen.
-
Helaas, zwart is gewoon wit van het doek. Een beamer kan nooit zwart beamen.quote:Darkman schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:16:
Bovendien zijn de hedendaagse beamers helemaal niet zo duur meer en ze presteren buitengewoon goed !!!. Zwart is echt zwart en de kleuren fantastisch !!
Of er moet een techniek worden uitgevonden die fotonen lokaal vernietigtquote:baquelappe schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:31:
[...]
Helaas, zwart is gewoon wit van het doek. Een beamer kan nooit zwart beamen.
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Ik zie dat je je fronts met de woofers naar buiten hebt staan. Heb je ook geluisterd met de woofers aan de binnenkant? Zo ja, wat is jouw mening daarover. Zelf heb ik de 908 als fronts en heb de woofers aan de binnenkant. Ik vind zelf het laag matig overkomen als de woofers naar buiten staan.quote:Darkman schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:16:
Speakers: Mordaunt-Short Declaration 500 THX-select
Wel, maar heb je een iets brutere lamp nodig die gewoon je projectiescherm wegschroeitquote:baquelappe schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:31:
[...]
Helaas, zwart is gewoon wit van het doek. Een beamer kan nooit zwart beamen.
Doe jij die dingen betatesten ofzo?quote:Exirion schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:26:
Kleine update weer; een nieuwe universele remote
[afbeelding]
Denk dat ik deze samen met m'n RU760 ga gebruiken ipv m'n TV-remote. Ben wel benieuwd hoe ie gaat bevallen.
"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal
quote:Fido schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:35:
[...]
Ik zie dat je je fronts met de woofers naar buiten hebt staan. Heb je ook geluisterd met de woofers aan de binnenkant? Zo ja, wat is jouw mening daarover. Zelf heb ik de 908 als fronts en heb de woofers aan de binnenkant. Ik vind zelf het laag matig overkomen als de woofers naar buiten staan.
Good things come to those who wait - nu als MCSE-er
Dit vind ik een interessante discussie. Ik ben benieuwd naar je bronnen, zou je die kunnen opzoeken? Ik twijfel ook of ik nog één keer een über DVD-speler zal aanschaffen met upscaling (Denon 3930 is de eerste kandidaat), of dat het de moeite niet waard is; de eerste berichten over Toshiba's HD-DVD speler zijn dat deze standaard DVDs ook erg mooi upscaled, en ik begrijp van jou dat je interne scaler van je PJ het ook niet al te shabby doet (er moet ergens gescaled worden). Aan de andere kant dicteert logica dat de uitstekende scalers in de laatste generatie DVD-spelers in theorie een veel mooier plaatje moeten leveren dan de goedkopere scalers in de gemiddelde sub-2000 euro PJ...quote:Inmiddels aan het twijfelen geslagen of de DV 9600 er wel moet gaan komen, of ik toch voor HD ga aangezien men beweert dat een opschalende dvd speler er niet veel mooier uit ziet dan standaard dvd
Heb een review gevonden waarin dit werd beweerd door iemand met dezelfde beamer als ik heb.
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
quote:sphere schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:41:
Doe jij die dingen betatesten ofzo?
Ik heb dezelfde projector en ik gebruik een upscaling OPPO DV-971H (met dvi-->hdmi) en het beeld is toch erg goed; ik heb het echter enkel vergeleken met een xbox (die deed het nog op 640x480 op component en vga) en een pc op native resolutie (1280x720 op vga en dvi). Het resultaat is veel beter en de speler koste ook niet de hoofdprijs (¤225 in NL).quote:Darkman schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:16:
Inmiddels aan het twijfelen geslagen of de DV 9600 er wel moet gaan komen, of ik toch voor HD ga aangezien men beweert dat een opschalende dvd speler er niet veel mooier uit ziet dan standaard dvd
Heb een review gevonden waarin dit werd beweerd door iemand met dezelfde beamer als ik heb.

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
Mooie kamer vooral. Ruim ingericht... top.quote:Rtificial schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:30:
Mijn opstelling dan ook maar even.
* BenQ DV3250 32" LCD HD-TV
* Finepass DVB-S 40GB PVR
* Xbox XBMC Media Centre
* Philips FR966 DD/DTS Receiver
* JBL 5.1 surroundspeakers
Fotooke van t scherm:
[afbeelding]
En eentje van de opstelling:
[afbeelding]
Links en rechts van de TV op staanders de front-speakers, in het meubel de center-speaker, rechts naast het meubel de sub, en buiten beeld de rear-speakers.

Opel Vectra V6 CDX
quote:Nightwish schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:47:
[...]
Mooie kamer vooral. Ruim ingericht... top.
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
quote:triple_A schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:36:
[...]
Ziet er mooi uitmaar wat voor tv en overige apparatuur heb je staan?
Daar gaat het hier toch om he
quote:peter77 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:48:
[...]
Mooi spul hoor! Allemaal goed onderbouwd alleen je laatste stukje over HDMI snap je niet helemaal? Ik weet niet of jouw tv full HD aankan, kan het scherm 1920x1080 aan?
Kun je ook nog wat foto's laten zien waarop je dvd films afspeelt?
BitchCrew wijzigde dit bericht 01-08-2006 14:25 (4%)
Hiervoor heb ik aan de installatie een REL subwoofer toegevoegd.quote:Darkman schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 02:36:
[...]
De 908 en de 502 lijken veel op elkaar, maar het laag loopt op de 502 dieper door.
Ik heb de Onkyo TX-SR601 welke in 5.1 85 Watt per kanaal uit kan sturen. In stereo doet hij 110 Watt per kanaal. Verder is de opstelling en de ruimte zeker niet ideaal. Maargoed, ik ben nog niet zo gek om m'n huis er om te verbouwen.quote:Bass vreet tevens vermogen aan een versterker en ik weet niet wat voor een versterker jij gebruikt om je 908 aan te sturen, maar uiteindeljik is bij jou de ruimte wellicht doorslaggevend,
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.