Gathering of Tweakers

Quicksearch

* Topic history:

* Patch 1.09Diablo 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 1
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 2
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 3
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 4
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 5
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 6
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 7
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 8
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 9
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 10
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 11
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 12
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 13
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 14
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 15
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 16
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 17
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 18
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 19
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 20
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 21
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 22
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 23
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 24
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 25
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 28
* Diablo 2 Classic/LoD: Deel 29

* Links

* GOT SPELERSLIJST
* Blizzards Diablo site!
* Diabloii.net! meest bekende onofficiele Diablo II site
* The Arreat Summit (Blizzard's Diablo II site)
* Diablo2.com forum
* Diabloii.net Forums

* Officiele Downloads

* Diablo II Playable Demo
* Patch 1.11b

* Nuttige Informatie / Tools

* v1.11 Magic Find guide
* Character Builds/Guides Collection
* Het antwoord op de meeste van je Diablo vragen
* Alles wat je maar wilt weten over items en item drops
* Uber Tristram Guide
* Site met statistieken van item drops e.d.
* Skill Calculator
* Diverse Calculators
* De Europe Ladder price list
* Nog een price list
* Price list 3
* Weapon Speed Calculator
* Diablo Clone Forum en Informatie
* Diablo Clone Server List

kwakke01 wijzigde dit bericht 25-07-2006 13:29 (8%)

m'n beste countess run tot nu toe:
1 terror key
1 offensive skiller 7% faster run/walk
1 raizortail
1 guillaume's face
1 tal belt

geen slechte run d8 ik zo!!!
Reg. datum: 30 maart 2006

quote:
kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 06:07:
m'n beste countess run tot nu toe:
1 terror key
1 offensive skiller 7% faster run/walk
1 raizortail
1 guillaume's face
1 tal belt

geen slechte run d8 ik zo!!!
cker netjes, dacht dat countess niet zo'n mf-plek was
quote:
Frunz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 07:08:
[...]

cker netjes, dacht dat countess niet zo'n mf-plek was

'k wist het ook niet :+ maar dit was wel lekker!

is een piercing attack eigenlijk iets voor melee-chars???
Reg. datum: 24 augustus 2002

Heeej Frunz,
Ik heb nog nooit een paladin zo vaak dood zien gaan als UberFrunz :+
Zijn jullie nog een beetje opgeschoten?

Hans, ik moet toch een keer "sorc-les" van je krijgen. Dat Teleport, kan er niet aan wennen.
Als je MF-Miep een pala-schild met veel %res vindt met 3 (Sanctuary) of 4 (Spirit) sockets vind kun je die dan bewaren voor me. Ook een 3s Duskshroud (Duress) en een 3s Batlescepter (Lawbringer) staan op mijn verlanglijstje. Heb een beetje problemen om mijn resists hoog genoeg te krijgen met mijn Zmiter.

quote:
kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 05:39:
[...]

EN Daar is deeltje 30 al weer:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1148911

als iemand ists kwijt wil (Margootje) wil ik ook wel wat hoor! kan ik een jah in m'n heavens doen :P (of grief voor op de swich met een smite-shield) :9
jij bent al rijk zat kwakke, jij hebt onder andere al een enigma, dus wat zeur je :P

quote:
tollo71 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:31:
Heeej Frunz,

Hans, ik moet toch een keer "sorc-les" van je krijgen. Dat Teleport, kan er niet aan wennen.
Als je MF-Miep een pala-schild met veel %res vindt met 3 (Sanctuary) of 4 (Spirit) sockets vind kun je die dan bewaren voor me. Ook een 3s Duskshroud (Duress) en een 3s Batlescepter (Lawbringer) staan op mijn verlanglijstje. Heb een beetje problemen om mijn resists hoog genoeg te krijgen met mijn Zmiter.
ik HAD een dusk en een archon voor je, vorige week, toen niemand reageerde dat ze ze wilden hebben :( die zijn nu weg dus!

maarre, die resist is voor 'n groot deel opgelost nu toch met duriels?? daarbij, als je genoeg LL hebt en je zealt, dan heb je toch niet zo'n last van weinig resist??

zal wel weer rondkijken of ik iets kan vinden. moet je die flying axes (gimmershred) nog hebben trouwens??

@ dalyxia _/-\o_ maar ons bent nederlander hé, dus als niemand het wil, dan offer ik me wel op :+
@ Frunz had je je run al gedaan!?!? en???

kwakke01 wijzigde dit bericht 24-07-2006 12:01 (20%)

quote:
kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:50:
[...]

'k wist het ook niet :+ maar dit was wel lekker!

is een piercing attack eigenlijk iets voor melee-chars???
btw isdit dus gewoon geluk hebben, 1 keer aardig wat uniques maar als ik een occulus onder een steen in act 1 stony field hell vind dan denk ik niet direct van "onder stenen in act 1 hell is een goeie mf plek" < btw heb ik mijn occulus daar dus vandaan :D

quote:
Dalyxia schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:53:
[...]

btw isdit dus gewoon geluk hebben, 1 keer aardig wat uniques maar als ik een occulus onder een steen in act 1 stony field hell vind dan denk ik niet direct van "onder stenen in act 1 hell is een goeie mf plek" < btw heb ik mijn occulus daar dus vandaan :D
Itemezels is een goeie plek om te MF-en :+
kwakke, je gaat toch geen jah in een heavens light stoppen hoop ik he, daar heb je echt niets aan. Als je gaat smiten raak je toch altijd en als je gaat zealen kan je beter een botd zerker nemen, die is ongeveer even duur als een single jah en veel harder dan jah-ed heavenslight....

een goede zealot raakt toch meestal wel alles behalve een uberbaas en juist dan zet je hem op smite...

quote:
kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:55:
[...]

Itemezels is een goeie plek om te MF-en :+
itemezels is er toch voor om items ff te lenen? niet zelf houden

quote:
kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:45:
[...]

ik HAD een dusk en een archon voor je, vorige week, toen niemand reageerde dat ze ze wilden hebben :( die zijn nu weg dus!

maarre, die resist is voor 'n groot deel opgelost nu toch met duriels?? daarbij, als je genoeg LL hebt en je zealt, dan heb je toch niet zo'n last van weinig resist??

zal wel weer rondkijken of ik iets kan vinden. moet je die flying axes (gimmershred) nog hebben trouwens??

Shit, vorige week helemaal niet aan gedacht 8)7 . Maar resists valt nu wellicht wel mee, inderdaad. Nog steeds redelijk laag maar ga niet meer snel dood (op Iron Maiden na). Zal een kijken of ik die Gimmers ook niet zelf heb, anders wil ik die wel lenen tot ik een Lawbringer in elkaar heb gezet.
Ik heb namelijk een wapen nodig dat zo min mogelijk "gewone" damage doet met Zeal (vanwege IM), maar wel veel magic damage (ook tegen phys.imunes). Die Gimmers doen genoeg schade om mij, o.i.v. IM, toch in 1 klap te killen ben ik bang....

quote:
Dalyxia schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:07:
[...]

itemezels is er toch voor om items ff te lenen? niet zelf houden

voor zover ik weet neem je het gewoon; 't zit er immers alleen op omdat diegene het zelf niet nodig heeft!
als je dan ook maar weer spulletjes teruglegd die jij niet nodig hebt...

je was toch nog op zoek naar mf-items !? heb nog een eth 3PTdeathmask voor je die ik niet meer gebruik (heb eth shako voor m'n merc)

kwakke01 wijzigde dit bericht 24-07-2006 12:38 (14%)

http://www.badongo.net/pic/243451

leuke error dus, terwijl de goede cd erin zit -.-

kan iemand anders als hij wilt even zijn lod cd mounten? en naar mij sturen?

Margootje wijzigde dit bericht 24-07-2006 12:51 (3%)

Eigenaar van de M van Emmer
Reg. datum: 01 februari 2004

ah eindelijk valt er weer normaal te spelen zonder lag, werd er de laatste weken zo gek van dat ik het maar niet meer gespeeld heb.

Heb vandaag een schild gevonden waar ik niet van weet of het wat waard is of niet, is paladin only:
http://img226.imageshack.us/img226/9796/smp5.jpg
heb nog niet echt veel met paladin gedaan dus weet niet of dit handig kan zijn :|

ohja het linkje naar topic 29 in de OP werkt niet (bij mij)

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

quote:
meelzak schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:52:
ah eindelijk valt er weer normaal te spelen zonder lag, werd er de laatste weken zo gek van dat ik het maar niet meer gespeeld heb.

Heb vandaag een schild gevonden waar ik niet van weet of het wat waard is of niet, is paladin only:
[afbeelding]
heb nog niet echt veel met paladin gedaan dus weet niet of dit handig kan zijn :|

ik heb er 1tje met 54 resists en 4 soc

quote:
Margootje schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:54:
[...]

ik heb er 1tje met 54 resists en 4 soc

Een Paladin-schild? Ik dacht dat 45% resists het hoogste was :? Wat voor iets is het dan?
Is hij nog "leeg" of zitten er al runes/gems in? Leeg zou ik hem namelijk graag hebben _/-\o_ (voor Spirit).

Dus Meelzak, jouw 36% is lang niet slecht. Ik ben zelf op zoek naar een (pala) schild met 3 en/of 4 sockets met een zo hoog mogelijke % res.

quote:
Rudy_V schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:07:
kwakke, je gaat toch geen jah in een heavens light stoppen hoop ik he, daar heb je echt niets aan. Als je gaat smiten raak je toch altijd en als je gaat zealen kan je beter een botd zerker nemen, die is ongeveer even duur als een single jah en veel harder dan jah-ed heavenslight....

een goede zealot raakt toch meestal wel alles behalve een uberbaas en juist dan zet je hem op smite...
compenseerd die hogere dam dan de + skills die je met de heaven's hebt?? vindt het met name door de +skills juist wel een lekker ding! d8 dat BoTD veel duurder was dan een jah... alleen Berzerker is toch dual?? niet dus; net eff gechecked heb op het moment nu alleen maar 2 um, dus daar heb ik hem zowiezo niet voor... eff sparen dus...
quote:
Fixed

kwakke01 wijzigde dit bericht 24-07-2006 13:17 (6%)

quote:
meelzak schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:52:

[afbeelding]

als je daar een spirit in maakt issie best leuk, maar ligt er een beetje aan hoeveel smite damage die doet, royal shield doet volgens mij niet zo heel veel smite damage

maar verder heb ik geen idee hoeveel die waard is, ik haat traden :)

Eigenaar van de M van Emmer
Reg. datum: 01 februari 2004

quote:
tollo71 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:08:
[...]

Een Paladin-schild? Ik dacht dat 45% resists het hoogste was :? Wat voor iets is het dan?
Is hij nog "leeg" of zitten er al runes/gems in? Leeg zou ik hem namelijk graag hebben _/-\o_ (voor Spirit).

Dus Meelzak, jouw 36% is lang niet slecht. Ik ben zelf op zoek naar een (pala) schild met 3 en/of 4 sockets met een zo hoog mogelijke % res.

ok mooi, dan zal ik deze maar niet aan charsi geven

dalyxia, het was niet zozeer om te traden, maar meer om te weten of het nutteloze inv. space was of dat het een item is waar je wat mee kan :)

MSI K8N Neo4, AMD A64 3000+(@3500), Ati Radeon X800XT, Kingston 1024 pc3200, Maxtor diamondmax 10 200gb, BenQ FP937s+, Steelpad 4D, Logitech MX510, Sennheiser PC150 DII: meelzakje / meelzakje123

:O hier stond iets onbenulligs :P

Dalyxia wijzigde dit bericht 24-07-2006 13:48 (189%)

Tollo, voor je ele-dam kan je ook rift maken:
Rift
4 Socket Polearms/Scepters
Hel + Ko + Lem + Gul
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack
20% Bonus To Attack Rating
Adds 160-250 Magic Damage
Adds 60-180 Fire Damage
+5-10 To All Stats (varies)
+10 To Dexterity
38% Damage Taken Goes To Mana
75% Extra Gold From Monsters
Level 15 Iron Maiden (40 Charges)
Requirements -20%

kan je meteen lekker IM terugcasten :+

wil iemand trouwens een offensive skiller +7% faster run(pala) voor um?

kwakke01 wijzigde dit bericht 24-07-2006 14:29 (9%)

quote:
tollo71 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:31:
Heeej Frunz,

Ja hoor, we zijn tot de Ayla quest gekomen gister ;)

Frunz gaat zo vaak dood omdat die klotegear heeft. Ik heb trouwens ook geen fatsoenlijke gear, maar mn merc vangt gelukkig de meeste klappen op ;)

@ Kwakke: wat wil je voor die Guillame's Face hebben? ;)

Mitt3nz wijzigde dit bericht 24-07-2006 14:52 (11%)

quote:
Mitt3nz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:51:
[...]

Ja hoor, we zijn tot de Ayla quest gekomen gister ;)

Frunz gaat zo vaak dood omdat die klotegear heeft. Ik heb trouwens ook geen fatsoenlijke gear, maar mn merc vangt gelukkig de meeste klappen op ;)

@ Kwakke: wat wil je voor die Guillame's Face hebben? ;)

guilaume is for grabs... (heb hem zelf al..)
ben woensdag wss wel eff online; of 's morgensvroeg.

ps. anders moet je woensdag eff whispen als ik online ben... help ik wel eff ;)

kwakke01 wijzigde dit bericht 24-07-2006 15:03 (10%)

[quote]kwakke01 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:27:
Tollo, voor je ele-dam kan je ook rift maken:
Rift
4 Socket Polearms/Scepters
Hel + Ko + Lem + Gul
/quote]

Tja, daar zit een Gul in. Da's veel meer dan ik heb (heb enorme pech met Hellforge :( ).
Lawbringer is veel goedkoper.
Unter-Frunz gaat zovaak dood omdat het net zo'n overmoedige, jonge hond is die overal op af stormt ;). Maar volgens mij heeft hij het goede spul al klaarliggen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws