Reg. datum: 10 oktober 2005
Net ook een bestelling geplaatst, uiteraard ook de .Nero's.quote:
GoT Index » Portable Media Devices » Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 last
[Nieuw Topic]Net ook een bestelling geplaatst, uiteraard ook de .Nero's.quote:Alex Temora schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:30:
[...]
Je kan ze bestellen via de V Moda site. Al met al ben je 75 euro kwijt incl. verzending. V-Moda zet zelfs op de bon dat het product 10 dollar waard is, zodat ze de doane omzeilen.
https://shop.v-moda.com/default.aspx
Heb zelf de .Nero's aangeschaft. Zat te twijfelen tussen de .Chrome's en de .Nero's. Maar na drie setjes witte dopjes. Leek me zwart/zilver bij me Iphone toch ook wel een mooie keus.
Via Jaben.net?quote:heracles schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:39:
Ik heb net de MylarOne x3i besteld, weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je ze binnen hebt ongeveer?
Raymond wijzigde dit bericht 27-01-2008 22:00 (89%)
Hoor verschillende verhalen. De meest recente verhalen zijn dat V-Moda op de pakbon zet dat het product een waarde heeft van $ 10,-, waardoor je de douane omzeilt.quote:Boris Jeltsin schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:59:
[...]
Net ook een bestelling geplaatst, uiteraard ook de .Nero's.Kosten waren totaal $106, dus ¤72. Is er nog kans dat de douane er belasting bij gaat rekenen?
RoD wijzigde dit bericht 27-01-2008 22:16 (16%)
<5 dagen bij mij (2x)quote:heracles schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:39:
Ik heb net de MylarOne x3i besteld, weet iemand toevallig hoelang het duurt voordat je ze binnen hebt ongeveer?
Katsunami wijzigde dit bericht 27-01-2008 23:10 (58%)
Bewezen diensten in het verleden garanderen geen consideratie in de toekomst.
Ja?quote:
File not found: Loading something that looked similar.
Bewezen diensten in het verleden garanderen geen consideratie in de toekomst.
File not found: Loading something that looked similar.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
RoD wijzigde dit bericht 01-02-2008 15:20 (88%)
Canon EOS 400D - 18-55 Kitlens - Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO - Soligor Circular Polarizing Filter - Hama Star 61 tripod
Ah, nog een tevreden gebruiker. Ikzelf heb ze ook uit Hong Kong gehaald (heb die verkoper ook aangeraden in dit topic) en ze zijn 100% genuine zoals hij dat zo mooi vertaald. Heb er zelf meerdere vergelijkingen met neppe op los gelaten (schema's zijn te vinden op Inet) en het zijn gewoon de goede. Bovendien schijnt uit de nep varianten wel zo'n bagger geluid te komen dat je het meteen zou horen.quote:reizende o Roel schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:32:
Vandaag heb ik mijn Sennheiser cx 400's ontvangen. Hierbij een kleine revieuw (voor zover dit kan na slechts een paar uur gebruik)
Ik heb ze besteld op e-bay. Wat op valt is dat ze een stuk goedkoper zijn dan bij een nederlandse winkel, scheelt ongeveer de helft. Wat natuurlijk immer de vraag blijft is of ze echt zijn, aangezien ze uit Hong Konk komen. Ik had over de verkoper diverse goede verhalen gehoord en heb om deze reden toch gekozen ze bij hem te bestellen.
Dan over de dopjes zelf. Wat als eerste opvalt is de verpakking die op zich zelf al een uitdaging is om open te krijgen. Zonder fatsoenlijk gereedschap zoals een cirkelzaag of een snijbrander is deze bijna niet open te krijgen. Goed verpakt dus, dat wel. Wanneer het pakje open is valt op dat het setje erg kompleet is. Naast de dopjes zitten er totaal 3 verschillende maten van die rubbers in, een beschermhoesje, een stuk rubberachtig plastic om de dopjes in te doen en de overtollige kabel omheen op te rollen (klinkt erg minachtend, maar lijkt mij erg functioneel, vooral om kabelbruek te voorkomen) en een beschermhoesje voor het geheel, deze lijkt op de portemonee welke mijn vader altijd bij zich heeft. Zon ding dat open gaat wanneer men de hoekpunten naar elkaar toe knijpt dus.
Na het geheel uit gepakt te hebben en ik klaar was met verbazen heb ik de dopjes getest. Ik moet wel vermelden dat ik geen audiofiel ben. Wat ik gewend was waren een set in-ear dopjes van sony ericson i.c.m. een K 750i. Het verschil wordt toch wel meteen duidelijk. De sennheisers klinken een stuk helderder. Daarnaast klinken ze een stuk gebalanceerder en is de bouw van de hele set een stuk degelijker en de afwerking beter voor elkaar. Wanneer men bedenkt dat ik de SE dopjes toender tijd voor 30E er bij heb gekocht, en de Sennheisers mij inclusief bami belasting 35 euro hebben gekost, vind ik dit toch wel een goed punt.
Zodra ik mijn MP3 speler heb ontvangen, kan ik meer laten weten over de prestaties i.c.m. deze speler.
Om nu toch maar even een korte conclusie te trekken:
Zeer goede oordoppen (echt of niet? ik vind ze echt wel goed klinken, i.i.g. voor het geld). Ik kan iedereen aaraden toch eens verder te kijken dan de nederlandse shops, met name op het gebied van oordopjes. Hier is op ebay o.i.d. toch wel veel voordeel te halen, en het risico vaak relatief klein is.
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Alex Temora wijzigde dit bericht 01-02-2008 18:40 (3%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Portable Media Devices » Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus