Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 november 2002

quote:
MPmad schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:42:
Dan zou hij dus met de telefoon om z'n nek moeten lopen. Nogal maf en oncomfortabel.

Ik zou gewoon voor de optie van Sony Ericsson gaan, de HPM-70. Ik heb hem zelf ook voor mijn K750 en ik mag er graag naar luisteren. Ik vind het geluid niet onderdoen voor mijn iAudio M3L met CX300. Bovendien heb je dan meteen een fatsoenlijke converter (ik in ieder geval een verloopstukje van eBay dat na 2 dagen in tweeen brak) en hij is volgens mij ook goedkoper te krijgen dan de EP-630, maar dan moet je hem niet bij Bol kopen.
Mischien onduidelijk van mijn kant maar aangezien je hem zelf ook hebt zie je dat het kabeltje met de telefoon aansluiting waar je je oordopjes op aansluit ongeveer 1 meter is dus is het handiger om een korte draad te hebben anders zit je met 2m draad te kijken.

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

De kabel is inderdaad vrij lang, maar de oordopjes hebben weer een heel kort snoer (vanwege de microfoon, die natuurlijk een beetje in buurt moet zijn). Daardoor kun je de telefoon goed in je zak laten zitten. Aangezien het ook gewoon goede dopjes zijn, zou dat mijn keuze zijn. En je behoudt je handsfree-mogelijkheid er mee.

Reg. datum: 28 juni 2003

Ik wil die Creative dopjes gaan halen, maar ik heb echter een iPod Radio Remote. Dus die kabel is veel te lang. Is daar geen oplossing voor? (reduced ofzo?) Of is het moeilijk om zelf netjes en degelijk de kabel in te korten?

Reg. datum: 07 januari 2006

iemand iets meer te vertellen over de V-Moda Bass Freq oortjes??

http://digital-lifestyles.info/copy_images/v-moda-phones-lg2.jpg

reviews zien er goed uit voor de prijs (50$ + 5$shippping)

iemand ervaring?

...

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Shailesh schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:33:
[...]

Heb vandaag de vervangers voor mijn Sony EX71 ontvangen, de CX300. In eerste instantie vond ik de Sony's geweldig, totdat ik een Sony-Ericcson telefoon kocht en de daarbij meegeleverde dopjes ging gebruiken. Deze waren vele malen beter dan mijn EX71 (hoewel uiterlijk gelijk). Bass was beter te horen, en dat was het eigenlijk :P . Maar tijdje terug heb ik de telefoon verkocht met uiteraard bijbehorende headset. En toen vielen mijn EX71 ineens erg tegen. Heb ook die verkocht voor 25 euro, en vervolgens voor 24 euro via Ebay uit China(aanrader) Sennheiser's CX300 besteld.

Heeft me dus niks gekost, en ik ben er helemaal weg van. De CX300 klinkt niet alleen veeeel beter in het laag, het hoog klinkt tevens een stuk beter. Ik vond de MX400 van Sennheiser altijd al ebter in het hoog dan mijn Sony's, alleen het draagcomfort was zo laag. En nu heb ik eigenlijk het beste van 2 werelden, Sennheiser geluidskwaliteit en in-ear. Superdopjes.
In wat voor verpakking zat jouw Sennheiser CX300 uit China via Ebay?

Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Reg. datum: 06 mei 2004

Wat is nou beter, die iPod in-ear oordopjes of die cx300? :)

Reg. datum: 29 oktober 2003

quote:
Laguna schreef op maandag 04 september 2006 @ 02:16:
[...]

In wat voor verpakking zat jouw Sennheiser CX300 uit China via Ebay?

Exact dezelfde als uit de winkel. Is gewoon helemaal origineel, dat hoor je ook natuurlijk. En helemaal compleet en geseald. Kan het echt aanraden. Na betaling heb je hem binnen 2 weken, ietsjes sneller wellicht. Zal de link naar zijn webshop wel ff posten, heb je een ideetje.
Er staan momenteel geen CX300 in zijn shop. Dat mailde hij me ook wel, dat zijn voorraad op is en dan het daardoor wat langer duurde. Dus die vind je nu niet terug. Maar ik heb erg goede ervaringen met "liebflea" .

zijn shop: http://stores.ebay.com.cn/msonys

Wel in chinees, ik had hem gewoon gevonden via de search van ebay.

Wat ik btw nog was vergeten te vermelden bij mijn eerste indruk. Het volume :o . Wat gaan die dingen hard. Ik kan hem nu gewoon op 20 zetten (standaardvoluma iriver), en dan is het lekker hard. Net zo hard als op 35 (40 is max) met mn Sony dopjes.

Shailesh wijzigde dit bericht 04-09-2006 18:07 (13%)

Q6600@3.0Ghz | OCZ 4Gb DDR800 | 1TB Samsung | HD4870 1Gb | SB Audigy 2 | Logitech Z-5400 | Corsair 650W | HP LP2475w

Ik wil icm mijn iPod nano en Nike+ Sportkit gaan hardlopen.
Het probleem is echter dat de originele oordopjes uit mijn oren vallen. Nu vond ik deze oordopjes, en voor die prijs lijken ze me wel oke.

Zijn er nog andere oordopjes (met zo'n beugel aan de achterkant van je oor) die jullie aanraden in dezelfde prijsklasse?

Reg. datum: 28 juni 2003

ik kon de Creative nergens vinden in Breda vandaag, dus ik heb toen maar de Sennheiser CX300 gekocht. Dingen klinken super. Alleen wel jammer dat ze redelijk aan de prijs zijn, maarja. Het kabeltje voelt iig steviger aan dan die van m'n oude Sony EX71SL, wat was echt slechte kwaliteit (die gaven vanochtend ineens de geest).

Reg. datum: 19 december 2005

is dat probleem van dat losse drivertje EP-630 specifiek? Hoor namelijk alleen maar mensen met een EP-630 met dit probleem...

Life is funny!

quote:
robvanpraat schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:06:
ik kon de Creative nergens vinden in Breda vandaag, dus ik heb toen maar de Sennheiser CX300 gekocht. Dingen klinken super. Alleen wel jammer dat ze redelijk aan de prijs zijn, maarja. Het kabeltje voelt iig steviger aan dan die van m'n oude Sony EX71SL, wat was echt slechte kwaliteit (die gaven vanochtend ineens de geest).

Mag je blij zijn dat je nooit de EX70 hebt gehad, die hadden nog veel dunnere draadjes dan de EX71 :)

Al hebben die bij mij toch ook gewoon zo'n 4 jaar lang hun werk gedaan. Moet wel zeggen dat ik nu wel happy ben met dikke Shure draden :P

Klachten, vragen of opmerkingen? DM of mail mij, of ga naar het NSTM terugkoppelingstopic

Oh ja jôh?! Is dat zo...
Reg. datum: 30 april 2000

Heeft iemand al redelijke neckcord dopjes kunnen vinden die op je oren zitten (niet zoals bv. de Creative EP-630 die er in zit) maar wel een neckcord hebben zoals de SONY EX71SL?

Dat zouden meer mensen moeten doen!!!!
GOEDKOOPBIER?!

Reg. datum: 27 november 2003

Ik heb al verschillende oordopjes geprobeerd... ik wil sowieso in-ear... nu zit ik met hetvolgende probleem:

ik heb de PANASONIC RP-HJE50. Ik vind het echt superfijne dopjes en gebruik de small-sleeves. Maar ik ben er gister 1tje kwijtgeraakt :'( :/ Aangezien ik de medium ook kwijt ben en de grote niet fijn zitten, had ik een vraag;

Heeft iemand toevallig nog 1 sleeve (maat s) of 2 sleeves (maat medium) over en zou die naar mij willen opsturen? (verzend)kosten zijn voor mijn rekening :) ;)

Ik heb ook gekeken naar nieuwe in-ear dopjes (voor het geval niemand ze wilt/kan opsturen)....Ik heb al gekeken naar de Sennheiser CX 300, maar volgens mij zitten die lang niet zo goed als de Panasonic RP-HJE50 :? Ik heb ooit de (neppe?) Sharp MD33 gehad (want was erg goedkoop, op Ebay gekocht en zat gewoon in een tasje)... en die zaten bij mij voor geen meter... gleden steeds uit mijn oor etc.... terwijl die Panasonic echt super fijn zaten..... en daar had ik op de dag van gister dus veel plezier van _/-\o_

Ik hoop op een goed advies.... als iemand dat kan geven zou dat fijn zijn! Ik sta dus (nogmaals) ook open voor eventuele nieuwe dopjes (sennheiser cx300/shure E2?)...want gebruik ze vrijwel dagelijks (in de trein)...

edit: heb inmiddels de Sennheiser cx300 gekocht bij ebay voor 35 euro....... maar zoek vooralsnog de buds/sleeves voor Panasonic RP-HJE50 O+

MaStar wijzigde dit bericht 06-09-2006 16:09 (5%)

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
FiReFS schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:50:
Zijn er goede oordopjes met verkorte draad? Ik kom nu uit op de MDR-EX90SL, maar ik zit nog heel erg te twijfelen vanwege het lekken van geluid en de prijs.
Hiervoor heb ik de EX71 gehad en deze is kapot gegaan door draadbreuk. Ik zoek eigenlijk iets zoals de CX300 of in de richting daarvan (prijs/kwaliteit), maar dan met verkorte draad, waar een afstandbediening tussen kan.
Is die beter / goedkoper dan de hier eerder genoemde Ebayer? In dat geval ben ik wel geintresseerd in z'n naam (of liever een linkje :) )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Hardo Gay!!!
Reg. datum: 06 september 2006

Ik denk dat ik in totaal wel het dubbele aan oortjes heb uitgegeven dan dat ik mijn speler heb gekocht (¤42.00). Nooit had ik degelijke oortjes en Sennheiser vond ik niks, ik ging liever voor de grote merken zoals Philips en Sony.
Ik heb denk ik 4 weken terug de MX400 gekocht voor ¤13.00 . Super goedkoop en oh zo goed. Goed geluid, je maakt er je oren amper mee kapot (voor mijn gevoel), ze vallen niet uit en ze zitten ook nog eens heerlijk. Enigste nadeel is de iets te korte draad, die mocht wel 10 cm langer zijn na mijn mening.

Struggle for pleasure.

Bij Ebay moet je heel erg oppassen voor neppe oordopjes. Ik had zelf de Sennheiser CX300 via Ebay gekocht (verkoper had 100% positieve feedback, maar dat zegt dus ook niks) stond ook bij vermeld 100% authentic. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus bij bol.com ook een setje besteld en daar zat dus behoorlijk verschil tussen. Bij de neppe oordopjes van Ebay klonk het geluid vrij dof en de bass bij die van bol.com was echt veel voller en het geluid helderder. Alleen las ik op een ander forum dat er bij sommige nog een garantiepapiertje in de verpakking zat en die zat er bij mij niet bij. Hebben andere mensen die er wel bij gehad?

Antec Solo * Tagan 480W * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * 2x WD2500KS 250GB raid0 * 2x WD5000AAKS 500GB raid1 * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Reg. datum: 27 november 2003

quote:
Laguna schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:07:
Bij Ebay moet je heel erg oppassen voor neppe oordopjes. Ik had zelf de Sennheiser CX300 via Ebay gekocht (verkoper had 100% positieve feedback, maar dat zegt dus ook niks) stond ook bij vermeld 100% authentic. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus bij bol.com ook een setje besteld en daar zat dus behoorlijk verschil tussen. Bij de neppe oordopjes van Ebay klonk het geluid vrij dof en de bass bij die van bol.com was echt veel voller en het geluid helderder. Alleen las ik op een ander forum dat er bij sommige nog een garantiepapiertje in de verpakking zat en die zat er bij mij niet bij. Hebben andere mensen die er wel bij gehad?

ik heb ze ook op ebay besteld en daar stond bij die advertentie ook:

Beware any replica cx300 (Straight plugin without retail box). This auction is for one pair of Authentic Sennheiser cx300 Ear-Canal Earphones with full retail box. (If you want replica one, I can sell you at 5GBP per pair with postage)

dus let er idd op....

10% human, 90% pure evil

Ik heb al een hele tijd de Sennheiser MX750. Kosten nu 20 euro bij de mediamarkt. Klank is grandioos, heb voor dat geld nog geen betere gevonden. Enige punt is wel dat je de bon moet bewaren. Je hebt twee jaar garantie, en die heb je nodig ook. Ik ga om de drie maanden terug omdat de kabel kapot gaat. Het geluid is in ieder geval top! Beter dan de MX550 (met dezelfde specs, maar die zeggen toch niks..)

Playert is een Creative Muvo^2 FM, voorheen een MSI 515.

Met een hamer kettingzaag past ook alles...|proud owner of the 20.000.000th post | '74 DAF 66 1300 Marathon Sedan|

Ik ben de GoT P*I*M*P
Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
Shailesh schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:33:
[...]

Zie je mailbox ;)

Heb vandaag de vervangers voor mijn Sony EX71 ontvangen, de CX300. In eerste instantie vond ik de Sony's geweldig, totdat ik een Sony-Ericcson telefoon kocht en de daarbij meegeleverde dopjes ging gebruiken. Deze waren vele malen beter dan mijn EX71 (hoewel uiterlijk gelijk). Bass was beter te horen, en dat was het eigenlijk :P . Maar tijdje terug heb ik de telefoon verkocht met uiteraard bijbehorende headset. En toen vielen mijn EX71 ineens erg tegen. Heb ook die verkocht voor 25 euro, en vervolgens voor 24 euro via Ebay uit China(aanrader) Sennheiser's CX300 besteld.

Heeft me dus niks gekost, en ik ben er helemaal weg van. De CX300 klinkt niet alleen veeeel beter in het laag, het hoog klinkt tevens een stuk beter. Ik vond de MX400 van Sennheiser altijd al ebter in het hoog dan mijn Sony's, alleen het draagcomfort was zo laag. En nu heb ik eigenlijk het beste van 2 werelden, Sennheiser geluidskwaliteit en in-ear. Superdopjes.
Prmia deal gedaan en snel :)
(mijn kleine sleeves tegen zijn medium sleeves)

AMD64 3500+ || 6600GT AGP || 2x512MB || 17" TFT 12ms || 2x MAXTOR 200GB || COWON iAUDIO X5 > Sennheiser CX300

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
Laguna schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:07:

Okay, dank je :) .
Zijn er verkopers die je aan kunt raden?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

quote:
ernst schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:45:
[...]

Okay, dank je :) .
Zijn er verkopers die je aan kunt raden?
Hehe nee sorry, ik zou ze als ik jou was gewoon in een winkel halen en niet via Ebay 8)

Reg. datum: 24 mei 2002

De rubber oordopjes (small) van mijn EP-630 zijn aangevreten door muizen :? Iemand die me deze tegen verzendkosten kan toesturen?

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
eamelink schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:03:

De Shure E2c's van mijn broertje hebben draadbreuk, iemand enig idee wat het kost om dat te laten vervangen? Anders vraag ik het morgen even aan de TMaudio knakkers :P
En hoeveel heeft het uiteindelijk gekost? Mijn E2's met kabelbreuk waren net nog geen 2 jaar en vervolgens hebben ze hem bij Feedback gewoon kosteloos vervangen of gerepareerd (weet nog niet precies, want heb hier een afhaalberichtje in mijn handen, dus even afwachten maar). Dat ze het weer doen voor 0 euro is in ieder geval wel een feit. :)

Reg. datum: 09 mei 2003

quote:
mentalmadnizz schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:23:
Ik heb al een hele tijd de Sennheiser MX750. Kosten nu 20 euro bij de mediamarkt. Klank is grandioos, heb voor dat geld nog geen betere gevonden. Enige punt is wel dat je de bon moet bewaren. Je hebt twee jaar garantie, en die heb je nodig ook. Ik ga om de drie maanden terug omdat de kabel kapot gaat. Het geluid is in ieder geval top! Beter dan de MX550 (met dezelfde specs, maar die zeggen toch niks..)

Playert is een Creative Muvo^2 FM, voorheen een MSI 515.

Waarom ga je om de 3 maand terug?
Krijg je na elke 3 maand dan nieuwe oordopjes? (klinkt goed) :)

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
Noax schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:20:

Waarom ga je om de 3 maanden terug?
quote:

Ik ga om de drie maanden terug omdat de kabel kapot gaat.

...err...naja...euhm...je snapt wel waar ik heen wil.. :)

quote:
Noax schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:20:

Krijg je na elke 3 maanden dan nieuwe oordopjes? (klinkt goed) :)
quote:

Enige punt is wel dat je de bon moet bewaren. Je hebt twee jaar garantie, en die heb je nodig ook.
Succesvol gebruik maken van de garantie = nieuwe oordopjes dan ja. Lezen we hier nog wel de originele posts op het forum? _/-\o_

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: