Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:55:
Kan ik TomTom mobile 5.20 wel via de gewone weg installeren?
Jep, zonder probleem.

Reg. datum: 12 december 2003

En hoe kun je msn dan afsluiten op de telefoon? Als ik op het kruisje klik dan minimaliseerd hij alleen maar... en blijft hij aan online.

Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
NeoMe schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:29:
[...]

Vario 1 = nu flex 20 + 9,50 p m, gratis 1 jarig !
Waar heb je die aanbieding vandaan? Ga ik hem gelijk halen namelijk :)

Screw you guys... I'm going home.

quote:
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:08:
En hoe kun je msn dan afsluiten op de telefoon? Als ik op het kruisje klik dan minimaliseerd hij alleen maar... en blijft hij aan online.
instellingen, systeem , geheugen, actieve programma's, daar kan je ze afsluiten. Of je instaleerd magic button van het begin van dit topic.

Reg. datum: 02 juni 2001

quote:
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 20:08:
Optie 1: ga naar instellingen, systeem, geheugen, active programs, en dan msn beeindigen.
Optie 2: instaleer het gratis programma Magicbutton. dan sluit je het programma met het kruisje.
Optie 3: Installeer Pocket Plus. Aanrader maar kost wel geld, zelfde als optie 2 maar veel uitgebreider

mellowpimp wijzigde dit bericht 20-07-2006 20:17 (1%)
Reden: was iets te laat

Reg. datum: 19 juni 2001

quote:
TheGeneral schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:
Goed als ik een wekker zet dan blijft hij maar gaan, dit zou op te lossen moeten zijn door clock met check notifications te verwijderen alleen dat is het niet.

Plus dat je normaal een melding in je beeld krijgt als de wekker zijn tijd bereikt heeft, maar die van mij maakt alleen maar geluid en geeft verder geen melding o.i.d.
Goed ik zit nog steeds met dit probleem! Is er nou niemand die me kan helpen?

PC1: ASUS P6T Deluxe -- I920 -- 6GB PC3-12800 -- 2x Postville G2 80GB RAID0 --EN8800GTX 768MB -- DELL 2407WFP | Server: GA-MA78GM-S2H -- 4850e -- 8GB PC6400 -- Areca 1220 -- 8x1TB RAID5

Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
YellowCube schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:04:
[...]

sjah...dan koop je na 1.5 jaar voor 20 tientjes een nieuwe accu.
dingen die je gebruikt slijten nou eenmaal
ik vind 200 euro veel geld voor een nieuwe batterij hoor :?

Reg. datum: 02 november 2001

quote:
TheGeneral schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:04:
[...]

Goed ik zit nog steeds met dit probleem! Is er nou niemand die me kan helpen?
Ik kan nergens lezen wat je zelf gedaan hebt. (Soft/Hard)Resetje gegeven?

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
delftsblauw schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:23:
Even een vraagje. Is het mogelijk om het geheugen welke wordt gebruikt weer vrij te geven zonder daar applicaties voor te sluiten.

Er zijn applicaties die draaien, maar die na lange tijd steeds meer geheugen gaan vreten. Deze moeten wel doordraaien aangezien ze deel uit maken van het besturingssysteem.

Bij een PC heb je vaak wel dat soort prog-jes om je geheugen vrij te geven.
Iemand?????

Reg. datum: 17 juni 2005

quote:
PascalTP schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:01:
Hmmm, ik had eerst een kaart van West en midden Europa "bemachtigd" maar die wilde niet werken. Nu heb ik van de landen die ik dus sowieso wil gewoon los kaarten "bemachtigd". Het probleem is nu alleen dat 2 van de 4 kaarten maar werken. De 2 die het niet doen zien er ongeveer hetzelfde uit als de Benelux map die ik moest installeren. Betekend dit dat ik ook deze versies weer moet installeren? Kan dit geen kwaad? Bovendien heet een file op die Duitse kaart DE_AT_CH_PL_CZ_Plus.cid, kan ik hieraan dus afleiden dat de andere genoemde landen er ook gedetaileerd op staan?
Weet iemand of het kwaad kan of ik ook deze kaarten installeer?

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
Heb je zelf al überhaubt gezocht met google (op free memory pocket pc ofzo)? Neem hier eens een kijkje.

ps. kicken binnen 24 uur is tegen de got regels

DeOS wijzigde dit bericht 21-07-2006 10:37 (12%)

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Reg. datum: 18 mei 2004

quote:
1-2tje schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:22:
[...]

Dit is slechts een theorie van mij, maar zou het niet zo kunnen zijn dat aan de instructies van TomTom een stilte aan het einde is toegevoegd, om te voorkomen dat instructies elkaar te snel opvolgen. Je zou kunnen proberen om een andere stem te vinden (of zelf in te spreken) met een kortere pauze aan het einde? geen idee of het zin heeft trouwens.
Ik vind persoonlijk het teveel aan mute niet storend.
Volgens mij heb ik wel ergens een keer iets gelezen over custom TomTom stemmen die ingekort waren o.i.d. Ik ga eens even rondzoeken op XDA. Zijn er nog tweakers die hier iets meer over weten?

Reg. datum: 26 januari 2006

quote:
TheGeneral schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:54:
Goed als ik een wekker zet dan blijft hij maar gaan, dit zou op te lossen moeten zijn door clock met check notifications te verwijderen alleen dat is het niet.

Plus dat je normaal een melding in je beeld krijgt als de wekker zijn tijd bereikt heeft, maar die van mij maakt alleen maar geluid en geeft verder geen melding o.i.d.

Als hij begint te toeteren ga dan eens bij check notifications kijken en flikker dan de zooi eruit... (dan is ie active toch?)
en anders via pocketalarm werken...

quote:
PascalTP schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:30:
[...]

Weet iemand of het kwaad kan of ik ook deze kaarten installeer?

Waarom probeer je het niet gewoon???
Bij uitzondering zal Tomtom naar zijn ballebiesjes zijn en kan je dat weer opnieuw installeren...

dlawit wijzigde dit bericht 21-07-2006 11:40 (49%)
Reden: Ook nog even nuttige feedback geven

Vario

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:55:
Kan ik TomTom mobile 5.20 wel via de gewone weg installeren?
Tomtom mobile zal op deze phone niet werken, je moet Tomtom navigator hebben ;)

Magic buttom geinstalleerd, maar ikheb nog steeds het probleem. Als ik msn afsluit start hij zichzelf telkens weer op en gaat zich weer aanmelden. Hoe kan dit in godsnaam?

Ik heb tomtom op mijn MDA staan, maar hij kan geen kaart vinden. Dat is raar, want ik heb alle bestanden van de Beneluxkaart gewoon bij de rest van de TomTom bestanden gezet. Of moet het anders?

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
cryonic90 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:39:
[...]
Tomtom mobile zal op deze phone niet werken, je moet Tomtom navigator hebben ;)
TomTom Mobile werkt wel op de Wizard, maar je kan dan niet gebruik maken van touchscreen bediening.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

En de laatste vraag. Ik heb dat magic button eraf gehaald. In het OP stond hoe ik het icoontje van het bureaublad af kon krijgen, maar hij staat nog wel gewoon tussen programmas. Hoe krijg ik hem daar uit weg?

quote:
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:19:
En de laatste vraag. Ik heb dat magic button eraf gehaald. In het OP stond hoe ik het icoontje van het bureaublad af kon krijgen, maar hij staat nog wel gewoon tussen programmas. Hoe krijg ik hem daar uit weg?
Verbinden met active sync, en via je pc bladeren naar programma's, daar kan je dan de snelkoppeling verwijderen.

Het geluid van van mijn PDA staat plotseling standaard op het minimum. als ik het harder zet gaat hij automatisch weer naar het minimum, terwijl als ik het volume van de telefoon verander dat wel blijft zoals ik het zet.
Ik heb dit na de instalatie van pocket plus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb nu geen systeemgeluiden meer wat best wel iritant is.

chundo wijzigde dit bericht 21-07-2006 20:13 (10%)

quote:
chundo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:31:
[...]

Verbinden met active sync, en via je pc bladeren naar programma's, daar kan je dan de snelkoppeling verwijderen.
in de map programma's kan ik geen icoontjes vinden.

Reg. datum: 12 november 2000

quote:
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:19:
\Windows\Startmenu\Programma's

Een dakloze vrouw uitwonen, da's nooit grappig...
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet gelooft, sla ik je voor je bek..

Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
chundo schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:36:
Het geluid van van mijn PDA staat plotseling standaard op het minimum. als ik het harder zet gaat hij automatisch weer naar het minimum, terwijl als ik het volume van de telefoon verander dat wel blijft zoals ik het zet.
Ik heb dit na de instalatie van pocket plus. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb nu geen systeemgeluiden meer wat best wel iritant is.

Even gechecked -> bij mij ook
Oplossing -> na het aanpassen van het geluidsniveau niet wegklikken op iets anders maar nog een keer op het speakertje klikken om je instellingen te sluiten.

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:43:
Ik heb tomtom op mijn MDA staan, maar hij kan geen kaart vinden. Dat is raar, want ik heb alle bestanden van de Beneluxkaart gewoon bij de rest van de TomTom bestanden gezet. Of moet het anders?
Je moet de map met de bestanden van de kaart in de root van je geheugenkaartje zetten. Dan zou het moeten werken

iPhone (8gig US) owner
Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
Moreno schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:59:
Magic buttom geinstalleerd, maar ikheb nog steeds het probleem. Als ik msn afsluit start hij zichzelf telkens weer op en gaat zich weer aanmelden. Hoe kan dit in godsnaam?

Laat hem een keer ff aanmelden. meld hem daarna af en sluit dan pas af.
En zo ver ik weet werkt een good old soft reset ook nog steeds

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: