Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Vario II Te duur :)
Reg. datum: 01 juni 2006

Dus, net gelezen over batterijen maar mijn begrijpend lezen is niet altijd optimaal met zulk weer;
Dus mijn vraag:

Wat is dan beter als ik een telefoon heb;

Elke avond in de stekker en laden maar zodat ja altijd volle accu hebt?
- gaat de accucapiciteit hier van achteruit ?

Elke keer pas laden als batterij helemaal leeg is ? *** Doe ik nu altijd met mijn ( Vario & D500 ) ***
- zodat de bat. pas laad als apparaat uitvalt.

NeoMe450 wijzigde dit bericht 20-07-2006 12:50 (7%)

Mda Vario 1 Inclu T-Mobile 1-Jarig 200 Min Relax + P.I.T.

Reg. datum: 10 oktober 2005

Even een vraagje. Is het mogelijk om het geheugen welke wordt gebruikt weer vrij te geven zonder daar applicaties voor te sluiten.

Er zijn applicaties die draaien, maar die na lange tijd steeds meer geheugen gaan vreten. Deze moeten wel doordraaien aangezien ze deel uit maken van het besturingssysteem.

Bij een PC heb je vaak wel dat soort prog-jes om je geheugen vrij te geven.

FreeBSD Rules !
Reg. datum: 27 september 2000

Ik heb al tijden het probleem dat ik geen geluidjes meer hoor op het moment dat ik een sms of email binnen krijg.

start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. email
start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. tekstber.
staan goed ingesteld.

start > instellingen > geluiden en meldingen > programma's / Meldingen (alarmen, herrineringen)
staan beide aangevinkt.

Toch hoor ik niets bij het ontvangen van sms of email..

Iemand enig idee welke instelling ik over het hoofd zie?

mijn agenda, wekker, beltoon etc, werkt perfect.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
xychix schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:35:
Ik heb al tijden het probleem dat ik geen geluidjes meer hoor op het moment dat ik een sms of email binnen krijg.

start > instellingen > geluiden en meldingen > meldingen > berichten: Nw. tekstber.
staan goed ingesteld.

start > instellingen > geluiden en meldingen > programma's / Meldingen (alarmen, herrineringen)
staan beide aangevinkt.

Staat je geluid wel aan. hoor je wel geluid als je gebeld wordt

delftsblauw wijzigde dit bericht 20-07-2006 14:00 (12%)

Reg. datum: 17 juni 2005

Hmmm, ik had eerst een kaart van West en midden Europa "bemachtigd" maar die wilde niet werken. Nu heb ik van de landen die ik dus sowieso wil gewoon los kaarten "bemachtigd". Het probleem is nu alleen dat 2 van de 4 kaarten maar werken. De 2 die het niet doen zien er ongeveer hetzelfde uit als de Benelux map die ik moest installeren. Betekend dit dat ik ook deze versies weer moet installeren? Kan dit geen kwaad? Bovendien heet een file op die Duitse kaart DE_AT_CH_PL_CZ_Plus.cid, kan ik hieraan dus afleiden dat de andere genoemde landen er ook gedetaileerd op staan?

PascalTP wijzigde dit bericht 20-07-2006 14:02 (4%)

FreeBSD Rules !

quote:
delftsblauw schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:59:
[...]
Staat je geluid wel aan. hoor je wel geluid als je gebeld wordt
Ja ;) geluid staat aan. agenda maakt geluid. mp3 spelert doet t enzovoorts

Wait...what?

quote:
NeoMe schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:47:
Dus, net gelezen over batterijen maar mijn begrijpend lezen is niet altijd optimaal met zulk weer;
Dus mijn vraag:

Wat is dan beter als ik een telefoon heb;

Elke avond in de stekker en laden maar zodat ja altijd volle accu hebt?
- gaat de accucapiciteit hier van achteruit ?

in feite niet.
Li-Ion batterijen hebben geen/nauwelijks last van achteruitgang van capaciteit door ze steeds te laden
(de echte term hiervoor is geheugeneffect)

quote:

Elke keer pas laden als batterij helemaal leeg is ? *** Doe ik nu altijd met mijn ( Vario & D500 ) ***
- zodat de bat. pas laad als apparaat uitvalt.

kun je doen, maar is dus niet noodzakelijk.
Een li-ion batterij heeft een maximaal aantal laadcycli voordat de capaciteit slechter wordt (iets van 400 o.i.d).
1 Laadcyclus = van 0 to 100% laden.
Of 1 laadcyclus = 5 keer van 80 tot 100%
Of 1 laadcyclus = 10 keer van 90 tot 100%

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

Oke, dus als je twee dagen van huis bent kun je hem gewoon van 50% naar 100% laden zonder lader mee te nemen...

Maar als je een bat. maar 400 keer kunt laden en je hebt een 2 jarig abbonement, dan haal je het krapjes aan maar net met een nieuwe mobiel. Die oude mobiels van paar jaar terug was de bat. na 3 maanden al pauper.

Pda's zijn gewoon stroomzuigers zekers als je op internet zit op filmpje kijkt of TomTom draait.

Debian abuser

Vraag me af hoe het zit met "laadcycli" als je het ding in een actieve houder in je auto hebt. Dan wordt hij continu bijgeladen.

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

quote:
sphere schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:
Vraag me af hoe het zit met "laadcycli" als je het ding in een actieve houder in je auto hebt. Dan wordt hij continu bijgeladen.

Theoretisch gezien zou hij dan elke keer 0.0001% bijladen, dus gaat je pda 1000000000 dagen mee :)
Maar wat ze mij ook wijsmaken, het kan gewoon niet goed zijn voor je batterij. Kijk maar naar de gemiddelde laptop die mee word genomen en thuis in de lader hangt zelfs al is die vol. Die accu is na een korte tijd naar de gort. Beste lijkt mij nog altijd opladen wanneer nodig, en dat is dan wanneer de accu bijna leeg is.

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

ik heb de mijne erg vaak aan de USB kabel hangen, voor de synchronisatie enzo. eigenlijk standaard overdag op mijn werk. dat is dan dus slecht? valt zo'n kabeltje te tweaken, zodat hij niet meer opgeladen wordt, alleen maar datatransfer?

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Wait...what?

quote:
NeoMe schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:32:

Maar als je een bat. maar 400 keer kunt laden en je hebt een 2 jarig abbonement, dan haal je het krapjes aan maar net met een nieuwe mobiel. Die oude mobiels van paar jaar terug was de bat. na 3 jaar al pauper.

sjah...dan koop je na 1.5 jaar voor 20 tientjes een nieuwe accu.
dingen die je gebruikt slijten nou eenmaal

Did you just get cockblocked by Bob Saget?
Al 54 deuren.

Je ziet nu echt overal vario 1 aanbiedingen tegen spotprijzen, dit omdat de vario2 eind augustus in de winkel ligt.

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
NeoMe schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:22:
Je ziet nu echt overal vario 1 aanbiedingen tegen spotprijzen, dit omdat de vario2 eind augustus in de winkel ligt.

:'(

ik heb hem een maand geleden gekocht

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
Martino-s schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:02:
Zijn er games voor de HTC Wizard waarmee je (via WLAN of Bluetooth) met een andere HTC Wizard kunt spelen? (Mulitplayer?)

Zoek eens op een nieuwsserver naar: bt chess 1.0 BETA.zip
Heb em zien staan, maar nog niet geprobeerd.

Jeroen })

Jeroen

Reg. datum: 21 mei 2006

Op het A2DP topic ( Bluetooth Stereo (A2DP) topic ) staat nog een progje, deze cab enabled BT audio en bijvoorbeeld BT file transfer en printing. Ik heb het geinstalleerd en het is een uitbreiding op het BT menu. volgens mij kan het zelfs de AG open zetten.
Aangezien ik mij in de toekomst een bluetoothprinter adaptor ga aanschaven kan ik dan ook met mijn PDA printen. Spijtig genoeg kan ik dit (nog) niet testen.
Zijn er misschien mensen die er al ervaring mee hebben?

Reg. datum: 16 juli 2006

quote:
SonOfSam schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:39:
[...]

kijk bij verbindingen eens of programma's die internet nodig hebben niet automatisch t-mobile internet pakken. het moet namelijk gewoon internet zijn. anders start hij idd gprs verbinding op.

Nog andere mensen die hier een idee over hebben, zonder dat ik een rom moet verwisselen e.d.?

Jeroen })

Jeroen

Reg. datum: 26 mei 2005

waarin verschilt de Vario 1 van de 2 eigenlijk? Ik kan nu een Vario 1 heel goedkoop krijgen, maar als er een drastisch verschil in zit....

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
mcandor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:22:
waarin verschilt de Vario 1 van de 2 eigenlijk? Ik kan nu een Vario 1 heel goedkoop krijgen, maar als er een drastisch verschil in zit....
snelle(re) processor en UTMS lijken mij de voornaamste verschillen, voor mij is dit toch geen reden genoeg om te wisselen

quote:
mcandor schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:22:

400 ipv 200 mhz processor.
Uiterlijk is anders ( Duh )

Vario 1: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12
Vario 2: HTC TyTN (i-mate JasJAM / MDA Vario II / SPV M3100)

Vario 1 = nu flex 20 + 9,50 p m, gratis 1 jarig !
Vario 2 = 800 euro los, inclu abbo zie www.smartphoneshop.nl voor indicatie.

NeoMe450 wijzigde dit bericht 20-07-2006 16:30 (3%)

Reg. datum: 12 december 2003

De hard-reset werkt bij mij niet... hij doet alleen de soft-reset. Iemand enig idee hoe dat kan?

One ring to rule them all
Reg. datum: 10 december 2000

quote:
Moreno schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:22:
De hard-reset werkt bij mij niet... hij doet alleen de soft-reset. Iemand enig idee hoe dat kan?
De knoppen net zo lang ingedrukt houden tot je weer beeld krijgt.

Specs van mij verslaving --> V. 24 @ 1.63 m. | 2x Brown eyes | Extern Dual Cup C | 38 graden stressed | Wake on Man | 15cm. input | HBO 2004 © operating system | Compatible schoonMotherboard | Love@first site

Reg. datum: 10 december 2001

quote:
xychix schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:35:

staan goed ingesteld.

staan beide aangevinkt.

Ik heb dus sinds gisteren prcies hetzelfde probleem!

ehhhh..HOI

FreeBSD Rules !

quote:
kRiZzZiZ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:46:
[...]

Ik heb dus sinds gisteren prcies hetzelfde probleem!
ben je met je extended rom bezig geweest ? ik heb t vermoeden dat ik daar een .cab uit heb gehaald die ik niet weg had moeten halen

Reg. datum: 12 december 2003

Kan ik TomTom mobile 5.20 wel via de gewone weg installeren?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: