Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 april 2002

quote:
enigmafan schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:56:
[...]

Kan gebeuren, ik dacht nog ff dat misschien de MediaMarkt Breda een betere aanbieding had :-)

Maar wat ik bij de MediaMarkt ook mis, vergeleken met 'dezelfde' aanbieding van www.gsmexpress.nl (en een aantal andere sites) zijn:

512MB geheugenkaart
Beschermhoes
Headset

en je betaalt de helft van de aansluitkosten ipv geen aansluitkosten.
Alweer is de MM duurkoop ipv goedkoop.

Mijn schoonpa heeft de MDA gehaald bij de MM en ik was erbij.
Er zit bij de telefoon wel degelijk een 512MB geheugenkaartje en beschermhoesje/headset.
Ze hebben het eenvoudigweg niet in de advertentie staan.

Op mijn vraag waarom de helft van de aansluitkosten betaald moet worden, terwijl zelfs de website van T-Mobile aangeeft dat de aansluitkosten gratis zijn voor een 1 jarig abonnement, kon de verkoper niets zeggen. Zijn verhaal : sorry, het is nu eenmaal de advertentie.

Reg. datum: 07 maart 2006

quote:
chundo schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:34:
[...]

Ik blijf met de vervelende melding :
-Bluetooth On
-AG Audio Failed
Waar kan dit aan liggen, ik gebruik een NL Qtek Rom (2.18....)

PDA verbonden met carkit, eens gebeld en daarna nog eens geprobeerd en AG Audio On werkt?!?

Ik heb ook Mortscript geinstalleerd maar hoe ik daar het openzetten van de audiogateway combineer met het starten van tomtom is mij niet duidelijk, kan je beknopt uitleggen hoe ik dat kan?

Alvast bedankt

1) de bevestigingsmelding dat BT en audio gateway openstaan, kun je uitzetten door "-status" uit de snelkoppeling te halen.

2) audiogateway tegelijkertijd opstarten met tomtom:
(ik ga er van uit dat je de volgende twee snelkoppelingen hebt aangepast (zie een paar posts hierboven)en dat deze allebei werken!!!
"\windows\startmenu\programma's\vijay555\VJVolubilis\VJVolubilis AGoff.lnk" en "VJVolubilis AGon.lnk".)

- Download en installeer Mortscript;

- Open kladblok op je Desktop PC.
Type hierin het volgende:
quote:
Run "\windows\startmenu\programma's\vijay555\VJVolubilis\VJVolubilis AGOn.lnk"
RunWait \programmabestanden\navigator\tomtom navigator.exe
Run "\windows\startmenu\programma's\vijay555\VJVolubilis\VJVolubilis AGOff.lnk"

Sla het bestand op als "tomtom.mscr"
Kopieer het bestand naar je Pocket PC

Als je het op je PocketPC uitvoert, wordt eerst de audiogateway opgezet, en vervolgens TomTom opgestart. Als je TomTom afsluit, wordt de audiogateway verbroken.

Je kunt het bestandje ook hier downloaden.

Kopieer het bestand naar je Pocket PC en voer het uit.

Om het icoontje van het script (tomtom.mscr) te veranderen moet je een snelkoppeling maken naar het bestand tomtom.mscr. Vervolgens kun je deze snelkoppeling bewerken. Haal de " " vooraan en achteraan weg en type direct er achteraan ?\programmabestanden\navigator\tomtom navigator.exe,-101 je krijgt dan zoiets:

quote:
27#\...\tomtom.mscr?\programmabestanden\navigator\tomtom navigator.exe,-101

Waarbij op de plaats van ... de map staat waar naartoe je het scriptbestand hebt gekopieerd. Je krijgt dan het standaard tomtom icoontje.

Laat svp even weten of het naar behoren werkt want ik kan het nu niet uittesten omdat mijn Vario in reparatie is :'(

Wait...what?

quote:
DeOS schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:02:
Iemand ervaring met het forceren van een GPRS verbinding zodra het toestel verbonden is met ActiveSync? Op mijn werk wordt namelijk de pop3 server van gmail geblocked. Aangezien mijn toestel in een cradle staat wil ik toch mijn email kunnen blijven controleren via GPRS wanneer hij verbonden is met ActiveSync.
hebben we het over de Wizard? En zo ja, is daar een cradle voor beschikbaar?

Some people like to call me Chuck
It's Charles and you are shit outta' luck
Al 54 deuren.

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
YellowCube schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:35:
[...]
hebben we het over de Wizard? En zo ja, is daar een cradle voor beschikbaar?
Hele topic gaat over de Wizard toch ;). Staat ook in de startpost trouwens hr dat er een cradle voor is. Er zijn zelfs 2 cradles; 1 liggende en 1 staande. Ik heb zelf de liggende omdat de staande 'te rechtop' schijnt te staan.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

auch

Zo, ik heb ook een vario bij T-mobile gehaald. Met een 150 relax verleng abo 1jr + PIT is ie vanaf afgelopen maandag slechts 9,95 :). Ik had geen zin om op die nieuwe te wachten, die kan ik volgend jaar dan wel weer halen.
Voordat ik dit ding ging halen, heb ik natuurlijk op dit forum een beetje rondgekeken of het wel een leuk apparaat is. Ik ben nu zelf aan het rondzoeken voor software en kwam toen bij het project Minimo van Mozilla. Het is eigenlijk FireFox, maar dan voor de PDA. Het werkt prima en heeft een groot aantal ingebouwde links naar spediale WAP/PDA pagina's. Met zelfs een link naar een pagina waarop gedetailleerde kaarten (google earth + maps) staan van bijv amsterdam!
Leek mij een leuke toevoeging aan het 'software' stukje van de introductie van dit forum.

GigaByte 7VRXP, AMD XP 2000+, 512 MB PC133 DDR SDRAM, 64MB ATI 8500, 20" HP A4331A, Xlerate PRO....................... Compaq Presario 700EA-XP/384 MB PC133 DDR SDRAM

Random idioot > KIEK WAL

quote:
Carnifex schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:08:
Zo, ik heb ook een vario bij T-mobile gehaald. Met een 150 relax verleng abo 1jr + PIT is ie vanaf afgelopen maandag slechts 9,95 :). Ik had geen zin om op die nieuwe te wachten, die kan ik volgend jaar dan wel weer halen.
Voordat ik dit ding ging halen, heb ik natuurlijk op dit forum een beetje rondgekeken of het wel een leuk apparaat is. Ik ben nu zelf aan het rondzoeken voor software en kwam toen bij het project Minimo van Mozilla. Het is eigenlijk FireFox, maar dan voor de PDA. Het werkt prima en heeft een groot aantal ingebouwde links naar spediale WAP/PDA pagina's. Met zelfs een link naar een pagina waarop gedetailleerde kaarten (google earth + maps) staan van bijv amsterdam!
Leek mij een leuke toevoeging aan het 'software' stukje van de introductie van dit forum.

idd.. ik heb m dr ook al een week of 2 opstaan.. en ben er zeer tevreden over... echter is de laadtijd op de wizzard een beetje lang... maar wat wil je nogmeer met een 200mhz CPU toch ;) :z

nóg een voordeel is trouwens dat je niet speciaal naar de sites van een PDA toe hoeft te gaan (dus geen http://pda.tweakers.net, maar gewoon http://tweakers.net :D)

InjecTioN wijzigde dit bericht 19-07-2006 10:56 (8%)

Phenom II 940BE + Scythe Mugen || Radeon HD4870 OC'd + 1024MB || 4x 2GB PC1066 || Asus M4A79 Deluxe || 1x 1TB + 2x 320GB - RAID0 || 2x Samsung SynchMaster 206BW - http://specs.tweak.to/13581

Reg. datum: 14 januari 2003

quote:
Bartjuhh1701 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:52:
nee hetzelfde als die bij de mediamarkt, anders moet je via internet bestellen bij sommige sites maar ik had geen geduld meer. En bij de media markt was hij gister uitverkocht btw + ik moest 3 keer terugbellen.

Ik gisteren naar de Dixons, inderdaad zelfde aanbieding met halve aansluitkosten (26,xx), 512 MB kaart etc. Ik was daar om 17:50, ze zijn tot 18:00 open. Ik toon mijn interesse in een aankoop van de MDA, zegt de persoon: "Dat kan nu niet meer, want T-Mobile neemt geen aanvragen in ontvangst na 17:45". Uiteraard was mijn eerste gedachte: " :r Rotsmoes", ik direct naar de MediaMarkt (tot 21:00 open) en nu ben ik dus de gelukkige bezitter van een T-Mobile MDA.

't Is echt een leuk ding, en mijn collega's hebben opeens ook het idee om er 1 te kopen :-)

Deze thread (Deel 12 alweer) is echt onwijs handig trouwens, mijn dank aan een ieder die iets heeft geschreven waar ik iets aan had of nog iets aan heb! :*)

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
1-2tje schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:32:
[...]

1) de bevestigingsmelding dat BT en audio gateway openstaan, kun je uitzetten door "-status" uit de snelkoppeling te halen.

(ik ga er van uit dat je de volgende twee snelkoppelingen hebt aangepast (zie een paar posts hierboven)en dat deze allebei werken!!!
"\windows\startmenu\programma's\vijay555\VJVolubilis\VJVolubilis AGoff.lnk" en "VJVolubilis AGon.lnk".)

[...]

Als je het op je PocketPC uitvoert, wordt eerst de audiogateway opgezet, en vervolgens TomTom opgestart. Als je TomTom afsluit, wordt de audiogateway verbroken.

Om het icoontje van het script (tomtom.mscr) te veranderen moet je een snelkoppeling maken naar het bestand tomtom.mscr. Vervolgens kun je deze snelkoppeling bewerken. Haal de " " vooraan en achteraan weg en type direct er achteraan ?\programmabestanden\navigator\tomtom navigator.exe,-101 je krijgt dan zoiets:

[...]

Waarbij op de plaats van ... de map staat waar naartoe je het scriptbestand hebt gekopieerd. Je krijgt dan het standaard tomtom icoontje.

Laat svp even weten of het naar behoren werkt want ik kan het nu niet uittesten omdat mijn Vario in reparatie is :'(
Kopieer naar je PDA en voer het uit.
Bij mij start gewoon word? Maar tomtom ofzo start niet op. (ik heb het bestand gedownload via de link en gewoon op de map mijn apparaat gezet)

Is er mischien iets mis met mijn mortscript, als ik die map open bij programma's zijn dit ook enkel 2 word bestanden (commandolist en manual)

het bestand noemde tomtom.mscr.txt, daarom werkte het niet, txt weggelaten en hij doet het, werkt perfeckt, kreeg alleen weer de melding AG failed, waarom hij daar de hele tijd moeilijk over doet weet ik ook niet. Als ik nog eens heb geconnect met de carkit zal het wel weer voorbij zijn.

In ieder geval heel veel dank en laat u vario rap terug zijn uit raparatie _/-\o_

chundo wijzigde dit bericht 19-07-2006 11:39 (11%)

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
mphilipp schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 19:52:
Ik heb sinds een paar dagen last van het bekende batterij probleem. Apparaat was in de ochtend ineens uit en wilde ook niet meer aan. Bijladen doet ie ook niet meer. Nameten wees uit dat ie nog 3.11V spanning had, dus blijkbaar was het laadcircuit/meetcircuit van slag. Op de site Smarter Phones staat een heel verhaal, maar ik heb die truuks uitgeprobeerd en een hele tijd koel houden werkt in zoverre dat ie dan lijkt te booten, maar halverwege kapt en weer uit gaat. En het laad-lampje gaat ook niet branden.

Ik vraag me nu af of het zou helpen als ik naar een winkel ga en vraag of er even een volle accu in mag, waarmee ik kan starten en een harde reset kan uitvoeren. Ik denk dat dan misschien de electronica weer gereset wordt en het ding gaat meten wat er werkelijk in de accu zit. Als ik dan na de harde reset weer mijn eigen accuutje erin stop, kan ik dan misschien weer laden. Zou dat helpen, of heeft iemand een andere goede tip? Opsturen wil ik pas als laatste redmiddel gebruiken omdat ik geen trek heb ik zo'n 6 weken apparaat kwijt traject. En ik heb er de Qtek rom op staan (ipv T-Mobile)... :(

Wie heeft de gouden tip? Of woont in Gorinchem en wil z'n accu 2 minuten uitlenen? ;)
zie mijn bericht hiero. Succes!

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Ook zoo tevreeden?

quote:
Ik ga het vanavond eens proberen...ben benieuwd...

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

waarom ik weet het niet
Reg. datum: 13 september 2000

Weet iemand of er een spel/prog. is net zo als die van nintendo (Dr. Kawashima's Brain Training for Nintendo DS) voor de HTC?

wat vroeg ik ook al weer? ;)

megaman144 wijzigde dit bericht 19-07-2006 14:59 (18%)

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Reg. datum: 19 oktober 2001

quote:
megaman144 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:50:
Weet iemand of er een spel/prog. is net zo als die van nintendo (Dr. Kawashima's Brain Training for Nintendo DS) voor de HTC?
wat vroeg ik ook al weer? ;)

Ik denk dat je dan terecht komt bij dit soort dingen:
- Mr.Genius: Brain Test
- Brain Gym 2

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

quote:
1-2tje schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:32:
[...]

[...]

[...]

Alles is dus gelukt, alleen weet ik niet hoe ik een snelkoppeling kan maken?
Aangezien dat een snelkoppeling wijzigen al gelukt is zal dat wel geen probleem zijn.

Ik doe met dank aan dit forum dingen met mijn PDA wat ik nooit had kunnen denken dat ik dat ooit zou kunnen...

Bij deze Thx

quote:
chundo schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:32:
[...]

Alles is dus gelukt, alleen weet ik niet hoe ik een snelkoppeling kan maken?
Aangezien dat een snelkoppeling wijzigen al gelukt is zal dat wel geen probleem zijn.

Ik doe met dank aan dit forum dingen met mijn PDA wat ik nooit had kunnen denken dat ik dat ooit zou kunnen...

Bij deze Thx
Als je Total Commander hebt geinstalleerd, klik je in Total Commander eenmaal op het bestand (= selecteren) en dan op de links onder in beeld op `bestand´ of zoiets. dan op de >>>>> en dan op ´snelkoppeling maken´ of iets dergelijks. vervolgens moet je de locatie opgeven waar de snelkoppeling neergezet wordt. tip: als je hier opgeeft: windows\startmenu\programma´s dan kun je het programma snel starten vanuit je programma-scherm.

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

kun je ook in safe mode booten? ik heb sjphone in de autostartup folder staan, maar het programma crasht tijdens het opstarten. en neemt daarbij mijn hele telefoon in zijn crash mee :(

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Ook zoo tevreeden?

quote:

Inmiddels geprobeerd en de MDA is nu braaf aan het opladen. Geweldige tip! Ik ga 'm nu eerst helemaal opladen en dan weer leeg laten lopen. Als ik 'm daarna weer volledig oplaad, moet ie weer helemaal het heertje zijn.

Nogmaal bedankt!

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

OK, het is me gelukkig gelukt om safe mode aan te zetten in spb pocket+, dus het probleem is verholpen. maar nu viel me iets anders op. Hoe krijg ik mijn twee regelige datum en tijd aanduiding in het today scherm op 1 regel?

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/screenshots/tour_today.gif

bij mij staat er namelijk:

dag tijd
datum alarm

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

quote:
Byte_Me schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 02:22:
OK, het is me gelukkig gelukt om safe mode aan te zetten in spb pocket+, dus het probleem is verholpen. maar nu viel me iets anders op. Hoe krijg ik mijn twee regelige datum en tijd aanduiding in het today scherm op 1 regel?

[afbeelding]

bij mij staat er namelijk:

dag tijd
datum alarm

De twee regelige datum/tijd aanduiding is gekomen met de nieuwe ROM. Als je de tijd weer op één regel wilt, moet je gebruik maken van een extern programmaatje, bijvoorbeeld LVMTime, ontwikkelt door Levenum van XDA-developers _/-\o_

Meer info hier
Download hier (als je ingelogd bent op XDA-developers)
Download hier (Rapidshare)

Reg. datum: 18 mei 2004

quote:
1-2tje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:02:
[...]

[...]

Ja dat kan met het programmaatje VJ Volubilis. Daarmee kun je de audio gateway naar je BT-device openzetten en dan gaat alle geluid van je Vario naar je BT-headset of -carkit.
Let even op: als je VJ Volublis installeert op een Nederlandse ROM verwijzen de snelkoppelingen in de map "windows\startmenu\programma's\vijay555\vj volubilis" naar de verkeerde locatie. Je moet in deze snelkoppelingen handmatig "\program files\" veranderen in "\programmabestanden\".

Door middel van het programmaatje Mortscript kun je dhet openzetten van de audiogateway combineren met het opstarten van je navigatie programma.
Dit is inderdaad een oplossing voor het beluisteren van navigatie-instructies over een headset of via de boxen van je auto. Wat ik echter super irritant vind, is dat de automatische mute veel te lang actief blijft waardoor muziek lang onderbroken wordt. Eigenlijk zou de mute gelijk uitgeschakeld moeten worden na de gesproken instructie van TomTom. Als iemand weet of dit op één of andere manier ingesteld kan worden, dan hoor ik dat graag!

Reg. datum: 12 september 2002

quote:
mphilipp schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:34:
[...]

Inmiddels geprobeerd en de MDA is nu braaf aan het opladen. Geweldige tip! Ik ga 'm nu eerst helemaal opladen en dan weer leeg laten lopen. Als ik 'm daarna weer volledig oplaad, moet ie weer helemaal het heertje zijn.

Nogmaal bedankt!
Mooi dat het werkt, maar niet helemaal ontladen! Dat is slecht voor Li-Ion batterijen, beste is om ze constant zo vol mogelijk te houden. Bron heb ik even niet, maar ik geloof dat er ergens op forum.xda-developers.com een uitgebreid artikel staat over de zin en onzin omtrent het op- en ontladen van dergelijke accu's. Daar bleek uit dat geheel ontladen slecht is voor dergelijke accu's.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
Appie_NL schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:39:
[...]

Mooi dat het werkt, maar niet helemaal ontladen! Dat is slecht voor Li-Ion batterijen, beste is om ze constant zo vol mogelijk te houden. Bron heb ik even niet, maar ik geloof dat er ergens op forum.xda-developers.com een uitgebreid artikel staat over de zin en onzin omtrent het op- en ontladen van dergelijke accu's. Daar bleek uit dat geheel ontladen slecht is voor dergelijke accu's.
Maar het aantal keer opladen is toch ook beperkt?

Ondersteund de MDA ook A2DP? Of is dit afhangkelijk van de ROM (ik heb een Qtek NL 2.18...)

Ook zoo tevreeden?

quote:
[...]
Mooi dat het werkt, maar niet helemaal ontladen!
Niet helemaal, maar gewoon het apparaat aan laten staan tot ie het zelfs welletjes vindt en uit gaat. Dan weer opnieuw opladen. Want op een of andere manier was mijn apparaat ervan overtuigd dat de accu leeg was, terwijl er nog zat in zat. Ik laad 'm ook steeds op door 'm in de auto in de cradle te zetten. Echt leeg raken kan gewoon niet bij mij. Door het 'leeg' laten gaan wordt blijkbaar het circuit weer opnieuw gereset zodat het probleem volgende week niet weer optreedt. Op smarter phones staat een heel stuk over battery management en ook deze 'truuk'.

quote:
[...]

Veel of zo min mogelijk aantal keren opladen?
Een Li-Ion accu heeft nu een levensduur van ongeveer 400 ontlaad/oplaadcycli. Anders dan de voorgangers prefereert een Li-Ion gedeeltelijke ontlading om dan weer te worden opgeladen. Volledige ontlading moet te enen male zelfs worden voorkomen. Li-Ions hebben geen chemisch geheugen, zoals dat bekend is van Ni-Cads waarbij het laagst behaalde capaciteitsniveau gelijk ook wordt vastgelegd als minimumniveau. Li-Ion’s mogen zo vaak als mogelijk worden bijgeladen.
Dat Li-Ion’s met dat veelvuldig opladen toch langer meegaan dan Ni-Cads die wel 1000 ontlaad/laadcycli kunnen hebben, moet gelijk nader worden verklaard. Bij Li-Ion’s is 1 ‘cyclus’ een (nagenoeg) volledige ontlaad/laadprocedure. Een gedeeltelijke ontlaad- & laadsessie telt in het totaal van ca.400 cycli ook maar voor dat deel van 1 cyclus mee.
Als je je Li-Ion elke dag niet meer dan 33% ontlaadt en dan weer oplaadt, gaat de accu op basis van een gebruiksduur van 400 cycli: 400/33% = 1200 dagen mee.

Ondanks de afwezigheid van een “chemisch geheugen” in de Li-Ion accu, heeft nu de laadelectronica in de verbruiker last van een zogenoemd “digitaal geheugen”. De ingebouwde laadelectronica krijgt bij uitsluitend veelvuldige gedeeltelijke ontlaad- & laadsessies een probleem omdat een periodiek benodigde calibratie voor het meten van de capaciteitsafgifte te lang achterwege blijft en ze daarmee het “gevoel” voor de resterende capaciteit kwijt raakt, kortom ontregelt.
Als remedie hiertegen wordt op diverse sites aangegeven de Li-Ion eens per maand opzettelijk een pseudo-volledige ontlading op je pda te geven. Dus niet voor de volle 100%, maar totdat de pda aangeeft dat de accu nu uitgeput raakt (10%) en hij tot beter tijden liever lekker gaat slapen. Doe je dat niet om de zoveel tijd dan resulteert een steeds onnauwkeuriger berekening van de resterende accu-capaciteit en bijgevolg trekt je ‘intelligente’ pda foute conclusies wanneer de kritieke ondergrens is bereikt. We hebben op het forum een thread (‘verwarde accu’: een foute titel dus...) waarin HP een ‘afkoel’-instructie geeft om de calibratie van pda’s alsnog weer op orde te krijgen.

De enige ziekte waaraan je dood gaat, is leven
Ongeacht hoe vaak Li-Ion’s ontladen en geladen worden, hebben ze maar een levensduur van 2-3 jaar. De klok begint te tikken zodra ze in de fabriek geassembleerd zijn. Lithium-achtige batterijen moeten voorzien zijn van een assemblagedatum. Een pda kopen met “alvast een reserve accu” voor over 2-3 jaar, is pure geldverspilling.
De achterliggende reden is dat Li-Ions volledig autonoom een steeds hogere interne weerstand krijgen door oxidatie of decompositie van de gebruikte metalen. Beïnvloeden van de mate van degeneratie staat nu binnen het industriële onderzoek op de eerste plaats. Het nut van 400 naar 20000 laadcycli (gebruiksduur) wordt immers ingeperkt als deze nog steeeds binnen enkele jaren(levensduur) moeten plaatsvinden.

bron: forum Pocketinfo.nl

1-2tje wijzigde dit bericht 20-07-2006 12:24 (5%)

quote:
festen schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Dit is inderdaad een oplossing voor het beluisteren van navigatie-instructies over een headset of via de boxen van je auto. Wat ik echter super irritant vind, is dat de automatische mute veel te lang actief blijft waardoor muziek lang onderbroken wordt. Eigenlijk zou de mute gelijk uitgeschakeld moeten worden na de gesproken instructie van TomTom. Als iemand weet of dit op één of andere manier ingesteld kan worden, dan hoor ik dat graag!

Dit is slechts een theorie van mij, maar zou het niet zo kunnen zijn dat aan de instructies van TomTom een stilte aan het einde is toegevoegd, om te voorkomen dat instructies elkaar te snel opvolgen. Je zou kunnen proberen om een andere stem te vinden (of zelf in te spreken) met een kortere pauze aan het einde? geen idee of het zin heeft trouwens.
Ik vind persoonlijk het teveel aan mute niet storend.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: